drap Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 12:56 #76 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 12:56 Подал заявку на подключения 2 недели назад. Позвонила через дня 3 дама ,уточнила желаю ли я подключится, сказала ждите завтра придёт мастер,жду до сих пор
Pavelix Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 14:36 #77 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 14:36 ух..невже все так сумно? і нема ніякої надії що прийде "Воля" усе модренізує і підключить усіх до цифрового тб ? =))) а так хочеться вірити =)))
rossonero1899 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 14:52 #78 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 14:52 В мене зараз пакет від аверсу на 23 канали (базовий). Він зміниться коли аверс остаточно стане Волею?
BuTaP Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 15:03 #79 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 15:03 В мене зараз пакет від аверсу на 23 канали (базовий). Він зміниться коли аверс остаточно стане Волею?Воля вже остаточно) Поки що все лишається по-старому, інакше з оплатою. Раніше просто в квитанції за комуналку все було, тепер тре на їх рахунок.Єдине що нове - 20 грн за пакет, який був 40. Але це для нових клієнтів
rossonero1899 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 15:35 #80 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 15:35 В мене зараз пакет від аверсу на 23 канали (базовий). Він зміниться коли аверс остаточно стане Волею?Воля вже остаточно) Поки що все лишається по-старому, інакше з оплатою. Раніше просто в квитанції за комуналку все було, тепер тре на їх рахунок.Єдине що нове - 20 грн за пакет, який був 40. Але це для нових клієнтівТобто платити треба буде через термінал, банк чи інтернет?
zaHARE Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 15:58 #81 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 15:58 В суботу на їхньому сайті нажав кнопку підключити,ввів адресу,за 15хв.подзвонила дівчина і спитала коли мені зручно прийняти майстра,який принесе стару угоду для скасування і нову для підписання.Завтра чекаю майстра.
BuTaP Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 16:35 #82 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 16:35 Тобто платити треба буде через термінал, банк чи інтернет?Так. Оплата через термінали. Може, далі щось поміняють
rossonero1899 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 16:39 #83 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 16:39 чи потрібно для скасування/підписання угоди людина, на яку підписаний договір, якщо вона вже не прописана в квартирі? і чи можна оформити новий договір на людину з пропискою чи обов'язково на власника?
SergLutsk Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 16:58 #84 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 16:58 А через Приват24 ніхто не розібрався як можна заплатити ? Бо в меню "Оплата послуг Воля" потрібно вибрати місто, а Луцька і немає в списку. А на сайті Волі пропонується оплата тільки через:ЕДИНЫЙ КОШЕЛЕК W1.UAPortmone.comWebMoney УкраинаИзиПейА з ними не хочеться возитись. Напряму через приват 24 не вийде ? Є ідеї ?
zaHARE Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 19:27 #85 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 19:27 В суботу на їхньому сайті нажав кнопку підключити,ввів адресу,за 15хв.подзвонила дівчина і спитала коли мені зручно прийняти майстра,який принесе стару угоду для скасування і нову для підписання.Завтра чекаю майстра.ХА-ХА! Подзвонила тільки що дівчина і сказала:"Сорі,але наразі не можемо у вашому місті підключити Вас на акційний пакет і на неакційний також,взагалі не можемо підключити.Мені стидно працювати на таку компанію. Залишайтесь на старій угоді,ми Вам передзвонимо,мабуть,коли-небудь,після 21-го грудня."Так шо "Волі" у мене не є.
R9 Fenomen Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 20:30 #86 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 20:30 чи потрібно для скасування/підписання угоди людина, на яку підписаний договір, якщо вона вже не прописана в квартирі? і чи можна оформити новий договір на людину з пропискою чи обов'язково на власника?Берете свій паспорт , ідентифікаційний код, і будинкову книжку , і йдете в Аверс....
DB1812 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 05:53 #87 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 05:53 чи потрібно для скасування/підписання угоди людина, на яку підписаний договір, якщо вона вже не прописана в квартирі? і чи можна оформити новий договір на людину з пропискою чи обов'язково на власника?Берете свій паспорт , ідентифікаційний код, і будинкову книжку , і йдете в Аверс....До речі, вчора Воля відкрила на просп. Волі, 66 свій власний офіс з обслуговування абонентів
R9 Fenomen Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 06:25 #88 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 06:25 До речі, вчора Воля відкрила на просп. Волі, 66 свій власний офіс з обслуговування абонентівДа, але вони хочуть два паспорта для зміни договора, а в аверсі я взнавав треба тільки один і будинкова книжка...
SS_2012 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:10 #89 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:10 До речі, вчора Воля відкрила на просп. Волі, 66 свій власний офіс з обслуговування абонентівДа, але вони хочуть два паспорта для зміни договора, а в аверсі я взнавав треба тільки один і будинкова книжка...підключайте датагруп!!!Правда в них мережа не скрізь є-переважно на ГПЗ...
Zheny@ Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 07:40 Автор #90 Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 07:40 Прийшов рахунок. Таки рахунок. Із реквізитами і т.д. В ньому зазначений номер договору, який я в очі не бачив і НЕ підписував. Повідомлень про те, що я автоматично стаю абонентом "Воля" замість "аверс" також не було. І щоб я приїхав перепідписав договір - також.От тепер маю намір поїхати до них і розібратися. На підставі чого я маю платити їм гроші. Згоди на це я НЕ давав.
georg Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 07:48 #91 Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 07:48 Езжай... Потом тут отпишешься... п.с. мне тоже пришел счет, в счете пароль на доступ к сайту воли. оплатил через сайт задолженность за текущий месяц картой через "ЕДИНЫЙ КОШЕЛЕК W1.UA" . К оплате принимаются платежные карты Visa, Visa Electron и MasterCard. Платежи без комиссии.
Zheny@ Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 07:54 Автор #92 Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 07:54 Мені теж не впадло заплатити 25 грн. Мене заділо те, що замість мене хтось там придумав договір і т.д. ія за це маю платити.
yurgen Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 07:57 #93 Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 07:57 От тепер маю намір поїхати до них і розібратися. На підставі чого я маю платити їм гроші.У меня знакомый ходил. Сказали, что платить по-старому вместе с квартплатой, а эта бумажка - реклама.
georg Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 08:05 #94 Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 08:05 Мені теж не впадло заплатити 25 грн. Мене заділо те, що замість мене хтось там придумав договір і т.д. ія за це маю платити. Все лучше, чем тащится в их кантору каждый раз, когда они изменят название фирмы/перепродадутся в очередной раз кому-то другому/повысят-понизят стоимость пакета и т.д.... Если не захочу больше пользоваться их услугами- тогда схожу, разорву договор и "оревуар"...
Zheny@ Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 08:21 Автор #95 Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 08:21 разорву договорЯкий? Я особисто із "Завжди добре продакшн" чи як їх там - нічого не заключав. У мене був договір із "Аверс"-ом. І реквізити договору - ну ваащє не такі.
georg Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 08:25 #96 Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 08:25 разорву договор Який? Я особисто із "Завжди добре продакшн" чи як їх там - нічого не заключав. У мене був договір із "Аверс"-ом. І реквізити договору - ну ваащє не такі. у нас в доме тогда, "при движениях" с "Завжди добре", телевидение тупо отключили, и не включали, пока не пришел в их офис и не переподписал договор... так что, теперешняя ситуация, меня устраивает больше...
Zheny@ Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 08:36 Автор #97 Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 08:36 в мене нічого подібного не було.
yures Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 12:58 #99 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 12:58 Воля это уже вчерашний день. Нужно покупать тарелку, и каналов больше и качество лучше. И самое главное не будет проблем с перебоями сети
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.