Voland95 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 15:27 Поділитися #1 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 15:27 Сегодня, 17 октября, в Волынской области на железнодорожно-дорожном переезде в пгт Старая Выжевка произошло столкновение электропоезда с пассажирским автобусом ПАЗ.В салоне автобуса, который двигавлся по маршруту «Заболотье-Ковель», находилось 6 пассажиров. В результате ДТП 4 пассажира получили травмы и были госпитализированы в Старовиживскую ЦРБ. Об этом РепортерUA рассказали в пресс-службе ГТУ МЧС Украины.Состояние пострадавших расценивается как средней тяжести. Задержки в движении железнодорожного транспорта не было.Предварительной причиной ДТП является нарушение правил проезда автобусом железнодорожного переезда.РепортерUA Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
september25 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 15:33 Поділитися #2 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 15:33 В салоне автобуса, который двигавлся по маршруту «Заболотье-Ковель»Скоріше за все це маршрут поїзда. Автобусів з таким маршрутом там не має. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skalyan Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 15:59 Поділитися #3 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 15:59 Як би там не було - винен водій автобуса (ІМХО). В такій ситуації навіть логічно подумавши потягу загальмувати набагато складніше, а повернути чи об'їхати він просто фізично не може. А автобус міг уступити дорогу та зачекати декілька хвилин. Я як водій під'їзджаючи до переїзду навіть з піднятим шлагбаумом завжди стараюсь призупинитись та пересвідчитись у відсутності потяга в обох напрямках, і лише тоді продовжувати рух. А тут щей людей віз ... Добре що ніхто не загинув. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 16:37 Поділитися #4 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 16:37 Як би там не було - винен водій автобуса (ІМХО). В такій ситуації навіть логічно подумавши потягу загальмувати набагато складніше...Якщо так міркувати, то при зіткненнях автомобіля і пішохода завжди винен пішохід. Йому ж легше зупинитися, зачекати хвилинку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
september25 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 16:43 Поділитися #5 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 16:43 Якщо я не помиляюся то всі переїзди на шляху Ковель-Заболоття обладнані відео та звуковою сигналізацією. Так що скоріше за все вина водія автобуса. Мабуть з якогось дива захотів проскочити перед поїздом ... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andreyxxx Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 17:05 Поділитися #6 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 17:05 А в правилах дорожнього руху написано що автомобіль завжди повинен пропустити потяг а не навпаки. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SANEY Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 17:10 Поділитися #7 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 17:10 Зараз по 1+1 показували. В ПаЗіка задка нема - не встиг проскочити. А поїзд - дизель! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
september25 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 17:13 Поділитися #8 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 17:13 А поїзд - дизель! Електричок там не має. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гетто Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 17:14 Поділитися #9 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 17:14 тема приоритета движения авто и поездов уже поднималась, вывод однозначен, ВСЕГДА при столкновении на жд переездах виноват водитель авто, ибо знаки на дорогах предупреждают за сотни метров, а у машиниста локомотива только карты Тарро, и гадает,выскочит Кто, или нет. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BuTaP Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 17:18 Поділитися #10 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 17:18 Мда..на днях тільки річниця трагедії в Марганці була Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 18:34 Поділитися #11 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 18:34 Топик капетанов. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skalyan Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 19:44 Поділитися #12 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 19:44 Як би там не було - винен водій автобуса (ІМХО). В такій ситуації навіть логічно подумавши потягу загальмувати набагато складніше...Якщо так міркувати, то при зіткненнях автомобіля і пішохода завжди винен пішохід. Йому ж легше зупинитися, зачекати хвилинку.Вважаю таке міркування невірним. На дорозі є місце для маневру і варіанти як у водія, так і у пішохода. І в такій ситуації набагато легше уникнути зіткнення. А потяг рухається лише по коліях і екстренно загальмувати коли перед носом з'явився любитель "проскочити" він не має змоги. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 20:43 Поділитися #13 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 20:43 Skalyan, так ти не капітан, навіть не майор... я б сказав - гєнєрал!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sasha1991 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 20:54 Поділитися #14 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 20:54 http://podrobnosti.ua/podrobnosti/2012/10/17/864700.html Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Адміністратори t0rik Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 20:54 Адміністратори Поділитися #15 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 20:54 Skalyan, так ти не капітан, навіть не майор... я б сказав - гєнєрал!!! Одмерал Відчайдушко? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sniper Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 21:23 Поділитися #16 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 21:23 Ну по перше, як вже було сказано, там електрички не ходять, не електрифікована колія... звідси випливає, що то був дизель-потяг, наймовірніше Д1. Робоча маса Д1 -- 274т, маєься на увазі екіпірований потяг без пасажирів. Навіть якщо то був не Д1, то всі інші дизель-потяги ще важчі. А тепер уявіть які там мають бути гальма, щоб отак БАЦ! і потяг стоїть на місці. А ше уявіть, що в такому разі трапиться з пасажирами того потяга -- скоріш за все відбивна. Навіть якби гальмівні колодки сискали колеса на стільки сильно, шо вони б миттю зупинялися (припиняли обертатися), то потяг би юзом сунувся по рельсах як на ковзанах...По друге. Зазвичай колію, залізничне полотно кладуть раз і на все життя, можуть хіба ремонтувати, або демонтувати, тобто місцеположення колії за таких умов не змінюється, ножки у рельс не виростають і вона сама собою не пересувається. таким чином і траекторія потягів теж річ стала, незмінна, ну принаймі я так потяги не водив і мені не приходилось спостерігати, як раптом потяг зіскакує з рельс і починає ганятися лісами за автобусами, щоб їх протаранити. Я веду до того, що водій автобуса мабуть не вперше їхав тим маршрутом і прекрасно знав, що там залізниця, переїзд, а там де є залізнична колія, то часом таке буває, що їздять поїзди (це нормальне явище -- потяги на рейках), та навіть якби і вперше він там їхав, то для цього існують ПДР, знаки і здоровий глузд, відповідальність за людей, техніку і власне бажання жити. всі знають, що залізнична колія -- це зона підвищеної небезпеки. Такщо не розказуйте казок, 274 тонни металу не винні, що 5 тонн вирішили ризикнути Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nokian Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 21:44 Поділитися #17 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 21:44 Треба раз на квартал збирати всіх водіїв маршруток, рейсових автобусів в один автобус і катати їх так, як вони людей возять.Газ-тормоз, перегони один перед одного ну і в кінці проскакування перед поїздом. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sniper Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 23:04 Поділитися #18 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 23:04 Власне не те щоб я виправдовував локомотивні бригади... Просто для того щоб вони були винні то треба ще їм постаратись... Відомі факти, коли машиністи провтикали забороняючі сигнали і через таку необачність траплялися трагедії, але то траплялось не на наших залізницях (Англія, Індія, Японія...). Єдине, коли у нас трагедія сталася через машиністів було у 1989р. під Знамянкою, тоді в лобову зіткнулося 2 пасажирські потяги. Причина попахує містикою -- в обох локомотивах, що йшли назустріч (один із них мав почекати за стрілкою проходження зустрічного) заснули локомотивні бригади... тобто 4 людини заснуло. Власне там таке аномальне місце -- трапляється, що на тій ділянці засинають машиністи... Кіровоградщина на перший погляд нічим не приглядний скучний край, а з іншого боку в своїх надрах ховає радіоактивні руди і магнетичні породи...відтоді стали активніше приділяти увагу сонливості локомотивних бригад і запровадили (поширили вірніше) таку штуку як контроль бдітєльності -- кнопка на пульту старшого машиніста... періодично (приблизно не більше ніж в хвилину) вмикається сигнал, сирена... вимикається вона натисканням кнопки. Якшо на протязі певного часу кнопка не буде натиснута -- система аварійного гальмування буде задіяна цією самою системою контролю бдітєльності Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 4 Лютого, 2014 в 19:29 Поділитися #19 Опубліковано 4 Лютого, 2014 в 19:29 не знаю, чи десь вже було тут, я не знайшов. Щоб не починати нову тему - запощу сюди. Всі вже певно чули, що на Сумщині потяг протаранив маршрутку і протягнув її ледь не пів-кілометра... загинуло відразу 12 людей, потім ще одна жінка померла в лікарні. Десь в інеті проскочила інформація, що в тій маршрутці в основному були вчителі і учні, які поверталися з навчання... Унаслідок зіткнення маршрутного автобуса і потяга в Сумській області загинули 13 осіб, ще 5 (серед них - одна дитина) - постраждали.Про це повідомила прокуратура області, зазначаючи, що одна жінка померла у лікарні. Згідно з інформацією прес-служби Міністерства охорони здоров'я, постраждалих госпіталізували до Сумської обласної клінічної лікарні. Як повідомили в Держслужбі України з надзвичайних ситуацій Сумської області, ДТП сталося біля села Вири Білопільського району Сумської області, повідомляє Інтерфакс-Україна. У ДСНС уточнили, що 4 лютого о 15:35 на нерегульованому залізничному переїзді сталося зіткнення маршрутного мікроавтобусу "Суми – Ганнівка-Вирівська" з потягом, який рухався сполученням "Харків – Ворожба". "Сьогодні сталося зіткнення маршрутки з пасажирським потягом. Як тільки нам надійшла інформація про ДТП, на місце події виїхала оперативна група у складі наших співробітників управління, в тому числі начальник нашої прес-служби. На цей момент проводиться фото та відеозйомка, встановлюються причини", - зазначили в прес-службі ДСНС. У Державній адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") уточнили, що ДТП сталося на залізничному переїзді, оснащеному світлофором, який працював справно. Водночас, за інформацією "Укрзалізниці", ДТП сталося близько 15:00. "Близько 15:00 водій маршрутного автобусу "Богдан" проігнорував заборонний сигнал і виїхав на колію, в результаті чого зіткнувся з дизельним потягом № 847 сполученням Харків - Ворожба", - зазначили в "Укрзалізниці". В "Укрзалізниці" повідомили, що для розслідування трагедії створено комісію, яка вже сьогодні прибуде на місце події. Там заявляють, що трагедія сталася із вини водія маршрутки. а ось тут відео з місця трагедії Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sniper Опубліковано 4 Лютого, 2014 в 21:55 Поділитися #20 Опубліковано 4 Лютого, 2014 в 21:55 Жахливо... моторошне відео. Аналогічна аварії яка тарпилась біля Дніпропетровська, в Дніпродзержинську. Мені важко зрозуміти мотивацію водія маршрутки. Сигналізація працює, потяг слідує перегоном -- чого лізти на переїзд? Виграна хвилина варта ризику життя? Поляки в таких випадках жартують -- краще 5 хвилин побути боягузом, ніж все життя бути трупом. Машиністи явно в стані шоку, бо вже темно, а дизель в ДР1а не заглушили, хоча аварія трапилась перед 4 по полудню. Нічого не вчить гіркий досвід. І розбиті машини на постаментах біля переїздів, і інформаційні "застерігаючі і відлякуючі" щити і посилений інструктаж -- нічого не допомагає.В підрозділах охорони праці в галузях як Ви можливо знаєте зараз заборонено зображення черепів, костей, трупів і частин тіла на маркуваннях місць, що становлять небезпеку. Ви ж бачите, що на електрощитових, трансформаторах, газорозподільчих пунктах зникли "черепи" і натомість вони замінені чорними блискавками на жовтих трикутниках. Але я вважаю, що біля переїздів слід встановити щити... нє, білборди з фотографіями трупів загиблих на переїздах. Бо безрозсудність і взагалі відсутність здорового глузду водія біля переїзду просто зашкалює. Пішоходів це теж стосується. Можливо знаєте -- перед новим роком потяг вбив двох жінок на колії біля нової кафешки-тролейбуса поблизу моста на 40-вому.Ше одна причина трагедій -- загибель молодих людей на колії через прослуховування музики на ходу у вакуумних навушниках. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
swen1989 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 07:41 Поділитися #21 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 07:41 А ще цей досвід не вчить Укрзалізницю (виправте, якщо помиляюсь). Чому не обладнуються переїзди таким чином? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 08:31 Поділитися #22 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 08:31 жартують -- краще 5 хвилин побути боягузом, ніж все життя бути трупом.Читав десь:"Лучше в 9.05 на работе, чем в 8.55 в морге". Або щит рекламний був такий, на перегоні Ковель-Луцьк - "Не поспішай - на тебе чекають дома"Біда. І саме прикре, що водії маршруток нехтують правилами, за яке платять життям своїм, і що саме гірше - чужими життями! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Barugan Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 10:03 Поділитися #23 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 10:03 да просто жах якийсь..... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sniper Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 10:36 Поділитися #24 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 10:36 Кірпа започаткував програму розводу в просторі залізниці і автодороги, тобто замість переїзду будувався міст або тонель, і багато де встиг побудувати, ну а після його смерті ця програма заглохла, та зрештою як і вся залізниця Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 14:35 Поділитися #25 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 14:35 З "Новин" по 24-му:Пасажири кричали: "Куди ти їдеш?!! ДИЗЕЛЬ!!!" - Водій сказав: "Я проскочу"Хто ж тих мудаків за кермо АВТОБУСІВ садить?!? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.