Перейти до змісту

Поїзд зіткнувся з маршруткою


Voland95

Рекомендовані повідомлення

Сегодня, 17 октября, в Волынской области на железнодорожно-дорожном переезде в пгт Старая Выжевка произошло столкновение электропоезда с пассажирским автобусом ПАЗ.

В салоне автобуса, который двигавлся по маршруту «Заболотье-Ковель», находилось 6 пассажиров. В результате ДТП 4 пассажира получили травмы и были госпитализированы в Старовиживскую ЦРБ. Об этом РепортерUA рассказали в пресс-службе ГТУ МЧС Украины.

Состояние пострадавших расценивается как средней тяжести. Задержки в движении железнодорожного транспорта не было.

Предварительной причиной ДТП является нарушение правил проезда автобусом железнодорожного переезда.

РепортерUA

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В салоне автобуса, который двигавлся по маршруту «Заболотье-Ковель»

Скоріше за все це маршрут поїзда. Автобусів з таким маршрутом там не має.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як би там не було - винен водій автобуса (ІМХО). В такій ситуації навіть логічно подумавши потягу загальмувати набагато складніше, а повернути чи об'їхати він просто фізично не може. А автобус міг уступити дорогу та зачекати декілька хвилин. Я як водій під'їзджаючи до переїзду навіть з піднятим шлагбаумом завжди стараюсь призупинитись та пересвідчитись у відсутності потяга в обох напрямках, і лише тоді продовжувати рух. А тут щей людей віз ... Добре що ніхто не загинув.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як би там не було - винен водій автобуса (ІМХО). В такій ситуації навіть логічно подумавши потягу загальмувати набагато складніше...

Якщо так міркувати, то при зіткненнях автомобіля і пішохода завжди винен пішохід. Йому ж легше зупинитися, зачекати хвилинку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо я не помиляюся то всі переїзди на шляху Ковель-Заболоття обладнані відео та звуковою сигналізацією. Так що скоріше за все вина водія автобуса. Мабуть з якогось дива захотів проскочити перед поїздом ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в правилах дорожнього руху написано що автомобіль завжди повинен пропустити потяг а не навпаки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тема приоритета движения авто и поездов уже поднималась, вывод однозначен, ВСЕГДА при столкновении на жд переездах виноват водитель авто, ибо знаки на дорогах предупреждают за сотни метров, а у машиниста локомотива только карты Тарро, и гадает,выскочит Кто, или нет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як би там не було - винен водій автобуса (ІМХО). В такій ситуації навіть логічно подумавши потягу загальмувати набагато складніше...

Якщо так міркувати, то при зіткненнях автомобіля і пішохода завжди винен пішохід. Йому ж легше зупинитися, зачекати хвилинку.

Вважаю таке міркування невірним. На дорозі є місце для маневру і варіанти як у водія, так і у пішохода. І в такій ситуації набагато легше уникнути зіткнення. А потяг рухається лише по коліях і екстренно загальмувати коли перед носом з'явився любитель "проскочити" він не має змоги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори
Skalyan, так ти не капітан, навіть не майор... я б сказав - гєнєрал!!!

Одмерал Відчайдушко?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну по перше, як вже було сказано, там електрички не ходять, не електрифікована колія... звідси випливає, що то був дизель-потяг, наймовірніше Д1. Робоча маса Д1 -- 274т, маєься на увазі екіпірований потяг без пасажирів. Навіть якщо то був не Д1, то всі інші дизель-потяги ще важчі. А тепер уявіть які там мають бути гальма, щоб отак БАЦ! і потяг стоїть на місці. А ше уявіть, що в такому разі трапиться з пасажирами того потяга -- скоріш за все відбивна. Навіть якби гальмівні колодки сискали колеса на стільки сильно, шо вони б миттю зупинялися (припиняли обертатися), то потяг би юзом сунувся по рельсах як на ковзанах...

По друге. Зазвичай колію, залізничне полотно кладуть раз і на все життя, можуть хіба ремонтувати, або демонтувати, тобто місцеположення колії за таких умов не змінюється, ножки у рельс не виростають і вона сама собою не пересувається. таким чином і траекторія потягів теж річ стала, незмінна, ну принаймі я так потяги не водив і мені не приходилось спостерігати, як раптом потяг зіскакує з рельс і починає ганятися лісами за автобусами, щоб їх протаранити. Я веду до того, що водій автобуса мабуть не вперше їхав тим маршрутом і прекрасно знав, що там залізниця, переїзд, а там де є залізнична колія, то часом таке буває, що їздять поїзди (це нормальне явище -- потяги на рейках), та навіть якби і вперше він там їхав, то для цього існують ПДР, знаки і здоровий глузд, відповідальність за людей, техніку і власне бажання жити. всі знають, що залізнична колія -- це зона підвищеної небезпеки. Такщо не розказуйте казок, 274 тонни металу не винні, що 5 тонн вирішили ризикнути

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба раз на квартал збирати всіх водіїв маршруток, рейсових автобусів в один автобус і катати їх так, як вони людей возять.

Газ-тормоз, перегони один перед одного ну і в кінці проскакування перед поїздом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Власне не те щоб я виправдовував локомотивні бригади... Просто для того щоб вони були винні то треба ще їм постаратись... Відомі факти, коли машиністи провтикали забороняючі сигнали і через таку необачність траплялися трагедії, але то траплялось не на наших залізницях (Англія, Індія, Японія...). Єдине, коли у нас трагедія сталася через машиністів було у 1989р. під Знамянкою, тоді в лобову зіткнулося 2 пасажирські потяги. Причина попахує містикою -- в обох локомотивах, що йшли назустріч (один із них мав почекати за стрілкою проходження зустрічного) заснули локомотивні бригади... тобто 4 людини заснуло. Власне там таке аномальне місце -- трапляється, що на тій ділянці засинають машиністи... Кіровоградщина на перший погляд нічим не приглядний скучний край, а з іншого боку в своїх надрах ховає радіоактивні руди і магнетичні породи...

відтоді стали активніше приділяти увагу сонливості локомотивних бригад і запровадили (поширили вірніше) таку штуку як контроль бдітєльності -- кнопка на пульту старшого машиніста... періодично (приблизно не більше ніж в хвилину) вмикається сигнал, сирена... вимикається вона натисканням кнопки. Якшо на протязі певного часу кнопка не буде натиснута -- система аварійного гальмування буде задіяна цією самою системою контролю бдітєльності

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

не знаю, чи десь вже було тут, я не знайшов. Щоб не починати нову тему - запощу сюди.

Всі вже певно чули, що на Сумщині потяг протаранив маршрутку і протягнув її ледь не пів-кілометра... загинуло відразу 12 людей, потім ще одна жінка померла в лікарні. Десь в інеті проскочила інформація, що в тій маршрутці в основному були вчителі і учні, які поверталися з навчання...

Унаслідок зіткнення маршрутного автобуса і потяга в Сумській області загинули 13 осіб, ще 5 (серед них - одна дитина) - постраждали.

Про це повідомила прокуратура області, зазначаючи, що одна жінка померла у лікарні.

Згідно з інформацією прес-служби Міністерства охорони здоров'я, постраждалих госпіталізували до Сумської обласної клінічної лікарні.

Як повідомили в Держслужбі України з надзвичайних ситуацій Сумської області, ДТП сталося біля села Вири Білопільського району Сумської області, повідомляє Інтерфакс-Україна.

У ДСНС уточнили, що 4 лютого о 15:35 на нерегульованому залізничному переїзді сталося зіткнення маршрутного мікроавтобусу "Суми – Ганнівка-Вирівська" з потягом, який рухався сполученням "Харків – Ворожба".

"Сьогодні сталося зіткнення маршрутки з пасажирським потягом. Як тільки нам надійшла інформація про ДТП, на місце події виїхала оперативна група у складі наших співробітників управління, в тому числі начальник нашої прес-служби. На цей момент проводиться фото та відеозйомка, встановлюються причини", - зазначили в прес-службі ДСНС.

У Державній адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") уточнили, що ДТП сталося на залізничному переїзді, оснащеному світлофором, який працював справно.

Водночас, за інформацією "Укрзалізниці", ДТП сталося близько 15:00.

"Близько 15:00 водій маршрутного автобусу "Богдан" проігнорував заборонний сигнал і виїхав на колію, в результаті чого зіткнувся з дизельним потягом № 847 сполученням Харків - Ворожба", - зазначили в "Укрзалізниці".

В "Укрзалізниці" повідомили, що для розслідування трагедії створено комісію, яка вже сьогодні прибуде на місце події. Там заявляють, що трагедія сталася із вини водія маршрутки.

а ось тут відео з місця трагедії

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жахливо... моторошне відео. Аналогічна аварії яка тарпилась біля Дніпропетровська, в Дніпродзержинську. Мені важко зрозуміти мотивацію водія маршрутки. Сигналізація працює, потяг слідує перегоном -- чого лізти на переїзд? Виграна хвилина варта ризику життя? Поляки в таких випадках жартують -- краще 5 хвилин побути боягузом, ніж все життя бути трупом. Машиністи явно в стані шоку, бо вже темно, а дизель в ДР1а не заглушили, хоча аварія трапилась перед 4 по полудню. Нічого не вчить гіркий досвід. І розбиті машини на постаментах біля переїздів, і інформаційні "застерігаючі і відлякуючі" щити і посилений інструктаж -- нічого не допомагає.

В підрозділах охорони праці в галузях як Ви можливо знаєте зараз заборонено зображення черепів, костей, трупів і частин тіла на маркуваннях місць, що становлять небезпеку. Ви ж бачите, що на електрощитових, трансформаторах, газорозподільчих пунктах зникли "черепи" і натомість вони замінені чорними блискавками на жовтих трикутниках. Але я вважаю, що біля переїздів слід встановити щити... нє, білборди з фотографіями трупів загиблих на переїздах. Бо безрозсудність і взагалі відсутність здорового глузду водія біля переїзду просто зашкалює. Пішоходів це теж стосується. Можливо знаєте -- перед новим роком потяг вбив двох жінок на колії біля нової кафешки-тролейбуса поблизу моста на 40-вому.

Ше одна причина трагедій -- загибель молодих людей на колії через прослуховування музики на ходу у вакуумних навушниках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще цей досвід не вчить Укрзалізницю (виправте, якщо помиляюсь). Чому не обладнуються переїзди таким чином?

post-7661-0-97941500-1391586082_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

жартують -- краще 5 хвилин побути боягузом, ніж все життя бути трупом.

Читав десь:

"Лучше в 9.05 на работе, чем в 8.55 в морге". Або щит рекламний був такий, на перегоні Ковель-Луцьк - "Не поспішай - на тебе чекають дома"

Біда. І саме прикре, що водії маршруток нехтують правилами, за яке платять життям своїм, і що саме гірше - чужими життями!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кірпа започаткував програму розводу в просторі залізниці і автодороги, тобто замість переїзду будувався міст або тонель, і багато де встиг побудувати, ну а після його смерті ця програма заглохла, та зрештою як і вся залізниця

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З "Новин" по 24-му:

Пасажири кричали: "Куди ти їдеш?!! ДИЗЕЛЬ!!!" - Водій сказав: "Я проскочу"

Хто ж тих мудаків за кермо АВТОБУСІВ садить?!?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...