Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Чи то тільки мені так попадає чи то як розуміти, але пішоходам і старим і малим там взагалі наплювати на перехід, повиходили з жовтого транспорту і через дорогу, який нафіг перехід??? Ним мало хто користується. Там телепорт треба ставити!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь
Про ДСТУ: поки ти не заміряєш ширину дороги на тій ділянці і не доведеш своїми замірами, що там не поміститься чотири смуги + розділювальна, то можеш не згадувати ні ДСТУ ні ДБН ні інші абревіатури. ;)

На око визначив що там 11м (16 кроків по прибл.0,7м), тобто по 2 смуги руху в кожну сторону мінімальною, передбаченою ПДРами шириною 2,75м. Далі розрахунки проводити певно не треба. Аргумент, ні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

найпростіше вирішення проблеми в даній ситуації - покласти перед переходом "лежачого поліцейського"

Можливо це дійсно найпростіше рішення, але вже набридло читати таких коментаторів, які б через кожні пару метрів клали б "лежачих поліцейських". З такими міркуваннями простіше взагалі дороги не ремонтувати. Чим більше ям, тим повільніше рухаються автомобілі, менше аварій. Вони якщо й трапляються, то меншої тяжкості. Обмежити потужність автівок. Он тут писали, що "Таврії" переробляють на електропривод. Мають 20 кВт і їм вистачає.

Навіщо нам дивитися на Європу з їхніми дорогами? Давайте глянемо на наші села. Дороги там або погані, або ніякі, зато показники аварійності тішать око. А от тільки десь зроблять гарну дорогу - відразу аварії. Висновок, гарні дороги - зло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи то тільки мені так попадає чи то як розуміти, але пішоходам і старим і малим там взагалі наплювати на перехід, повиходили з жовтого транспорту і через дорогу, який нафіг перехід???
+1. Але! Розміщення переходу ПЕРЕД отою "стежкою" робить 2 справи: направляє потік "свідоміших" пішоходів та завчасно підготовлює водіїв до появи пішоходів на дорозі. імхо.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А тепер признайся собі чи був ти спеціалістом в бізнесі, коли розпочинав власний?

Ні, я питався допомоги у інших, компетентних у тому.

Чи був ти спеціалістом у створенні громадських об'єднань, коли створював велоасоціацію?

Ні, мені допомагали інші люди, які компетентні у цьому.

Думаю що КВН, завдяки тобі не дивилося багатенько людей

так, я у своїй справі користувався певними знаннями та порадами компетентних осіб, тому й пробився.

І освіта фізика тобі не заважає займатися сувенірно-рекламною і фото-продукцією.

Ну взагалі-то допомагає, навіть дуже, саме тому я цим і зайнявся.

Ми у багатьох питаннях не є компетентними, але

ніколи не треба розповідати про ці питання, ніби то ти компетентний у них.

Я був на кількох нарадах, зборах, конференціях - називайте, як завгодно - по питаннях велодоріжок, з головуючими міста, архітекторами і т.п.

АЛЕ: мені б у голову ніколи не прийшло б сказати "А давайте тут бордюр заберем і..."

Тому людям, які хоч трошки "в курсі" - у цій темі нема чого робити, бо їм смішно.

Я не заперечую про шкідливість для лучан того переходу - ні. Я лиш вважаю, що деякі "думки" (більшість) по цьому питанню, що виражені у цій темі можна назвати не інакше ніж смішні.

Саме тому, сюди й не запрошуємо компетентних людей, щоб їх не смішити, а просто обговорюємо доцільність того переходу. А от коли вирішимо, що він не потрібний (якщо взагалі вирішимо, бо думки розділились), от тоді і будуть звернення до компетентних людей, можливо навіть до Вануса. Дрім почав шукати причини, "чому не можна" і мене втягнув, каюсь. Бо якщо шукати причини чому не можна чогось зробити, то ніколи не знайдеш можливості цього зробити (Сильный человек ищет возможности, слабый - причины. Якось так). Дріма це не стосується, так як він і не проти того переходу.

На око визначив ... Аргумент, ні?

Ні :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи то тільки мені так попадає чи то як розуміти, але пішоходам і старим і малим там взагалі наплювати на перехід, повиходили з жовтого транспорту і через дорогу, який нафіг перехід??? Ним мало хто користується. Там телепорт треба ставити!!!

Аналогічно, сам там кілька разів бачив таких "перебіжників"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не знаючи мене, не треба робити поспішних висновків,

Золоті слова. От тільки сам ти їх не дотримуєшся. Маю на увазі один твій пост в мою адресу в іншій темі.

"Вот гдє сабака порилась" ;)

Мені, до речі, в цьому році мені вже двічі в жо...у в зад мого авто в'їжджали, коли я пішоходів на переході пропускав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про ДСТУ: поки ти не заміряєш ширину дороги на тій ділянці і не доведеш своїми замірами, що там не поміститься чотири смуги + розділювальна, то можеш не згадувати ні ДСТУ ні ДБН ні інші абревіатури. ;)

На око визначив що там 11м (16 кроків по прибл.0,7м), тобто по 2 смуги руху в кожну сторону мінімальною, передбаченою ПДРами шириною 2,75м. Далі розрахунки проводити певно не треба. Аргумент, ні?

Підемо заміряємо?))

А взагалі - ніхто нічого там в ближчий час робити не буде. Навіть при 50 км/год там зупинитися трошки проблемно. ІМХО - загальна ситуація з тим переходом виникла лише через перевантаження пр.Перемоги автотроанспортом + зупинки громадського транспорту, які надто близько до переходу + припарковані авто, часто на самому переході/за ним навіть + утворення двохрядного руху водіями там, де не треба.

І ще одне ІМХО. Всім "запізднівшімся" автольотчикам, що там пролітають. Виїжджайте на роботу на 15 хвилин раніше, і спокійно, без нервів доїдете.

Ну і пішоходам...Труп на "зебрі", навіть якщо він 100500% правий - лишиться трупом....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бо якщо шукати причини чому не можна чогось зробити, то ніколи не знайдеш можливості цього зробити (Сильный человек ищет возможности, слабый - причины. Якось так).
От я собі і подумав - чому це я комусь доказую чому не треба змінювати те, що вже є, а лише можна це покращити.

Тре воно мені 100 років.

Беріть рулетку, йдіть до проектантів, в обласне-міське ДАІ, в Луцькавтодор, в транспортний відділ міськвиконкому врешті-решт - прапор в руки, сильні люди. ))

А я тим часом, буду користуватись тим, що є. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сильный человек ищет возможности, слабый - причины. Якось так

Уточню. В оригіналі звучить так: той хто хоче щось зробити - шукає можливість, хто не хоче - шукає виправдання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Навіть при 50 км/год там зупинитися трошки проблемно.

вдень там таких швидкостей немає. 30-40, не більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Навіть при 50 км/год там зупинитися трошки проблемно.

вдень там таких швидкостей немає. 30-40, не більше.

Та знаю - сам же їжджу інколи там - як нема як об'їхати...А дозволено-то 60! По ПДР.

Хіба "розкатають" там ям і "драбин" так, що вони і стануть "природнім" лежачим поліцейським.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Навіть при 50 км/год там зупинитися трошки проблемно.

вдень там таких швидкостей немає. 30-40, не більше.

Та знаю - сам же їжджу інколи там - як нема як об'їхати...А дозволено-то 60! По ПДР.

Хіба "розкатають" там ям і "драбин" так, що вони і стануть "природнім" лежачим поліцейським.

30-40... Хм. Аж не віриться. Дивлячись як там часом ганяють ... Чи може я попадаю на таких водіїв, а взагалі це не типово ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме так, 30-40 - куди ж розженешся якщо у 2 ряди по два боки машин купа, світлофор, маршутка стоїть ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30-40... Хм. Аж не віриться. Дивлячись як там часом ганяють ... Чи може я попадаю на таких водіїв, а взагалі це не типово ...

В "час пік" 5-7-10))) А от зараз (саме зараз, в дощ, при поганому /читай - відсутньому/ освітленні) кожна 5-та, 6-та автівка 60-70 несеться...КУДИ, б/\@???

Особливо "цікаво" слухати, як дехто, годині так о 2-3тій ночі витискає з двигуна ледь не все, що можна....Приємно, що частенько навздогін сирени чути...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

короче, буде там зебра,чи не буде, все залежить від уважних пішоходів та водіїв, а сперечання ПДР - зайве. До речі, чому ви вчепились саме в цей перехід біля мосту? хіба проблема швидкості та неуважності водіїв не розпочинається ще в районі тамтаму? чи Проміня?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТС, закривай - Гетто в темі. )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще є схожий перехід біля фокстроту на рівненській в кінці мосту з поганою репутацією.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще є схожий перехід біля фокстроту на рівненській в кінці мосту з поганою репутацією.

А отам, на Рівненській розділювальна смуга з заборчиком точно не завадила б, з острівцем безпеки для пішоходів - менше через подвійну суцільну з моста наліво повертали б.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пів години назад був свідком того, як пішоходи не пропустили швидку з сиреною... бо маршрутка "втікала". Про що тут ще можна говорити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пів години назад був свідком того, як пішоходи не пропустили швидку з сиреною... бо маршрутка "втікала". Про що тут ще можна говорити.

ви б бачили як бабулька від регульованого світлофора з середини дороги зривається по діагоналі за тролейбусом - еташота!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На тому переході спостерігав колись як молода жінка переходила дорогу, два кроки за нею йшов чоловік. Побачивши наближення швидкої чоловік бігом завершив перехі. Жіночка лише повернула голову в сторону машиин швидкої допомоги і неспішно завершила перехід, продовжуючи розмовляти по телефону. Швидка була змушена гальмувати перед мостом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їхав з обіду машиною, спускаюсь з мосту, на зупинці маршрутка стоїть і тут якийсь олень років 40-45 перед маршруткою вискакує на проїзджу частину і пре собі через неї, тут обговорюватий перехід знаходився на відстані 15-20м від того оленя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО якщо забрати зупинку і продовжити з 1ї сторони (там де відділення банку) паркан ходитимуть набагато менше і машини там вже не зупитятимуться. А дятли вони кругом однакові їм і паркан не допоможе і перехід не потрібен.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і машини там вже не зупитятимуться.

в дворі 17-19 будинків вдень місця вже немає. і під ваббанком теж.

якщо забрати зупинку

та зупинка явно придумана для тих, хто йде на вокзал. вона там аж ніяк не лишня. До речі, якщо мені пам'ять не підводить, то теперішні місця зупинок маршруток вибирались міськвиконкомом на основі аналізу місць на маршруті, де пасажири найчастіше кричали "Зупиніться!" ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...