Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Питання в наступному:

Всі водії чудово знають пішохідний перехід який розміщено в кінці з'їзду з мосту який з'єднує пр-кт Соборності і пр-кт Перемоги.

Всі водії неодноразово його матюкали,оскільки через нього постійно створюються пробки,тянучки і аварії.Особливо він стає аварійно небезпечним під час дощів і ожеледі.

Крім того одразу за ним встановили зупинку маршруток.

Хоча через 30-40 метрів далі розміщено 2 регульованих переходи і повноцінна зупинка.

Так от пропоную висловитись водіїв з приводу написаного вище. Бо просто так його не закриють. А тільки через депутатьский запит.

Тому цікаво чи варто піднімати це питання перед нашими депутатами?

ЗІ: на тому ж мосту ще один "розумний" перехвд на підйомі від Карпенка-Карого(Ювант) на міст.Мало того що там має бути полоса розгону,так вліпили ще перехід.

  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Я вважаю за доцільне ліквідувати той пішохідний перехід. Причини вище наведені. Поряд є регульовані пішохідні переходи. Також можна перейти дорогу під мостом. Краще пройтися кілька десятків метрів і безпечно перейти дорогу.

Опубліковано

Чи потрібно автомобілям потужні двигуни:

1) згідно ПДД на всіх автомагістралях максимальна швидкість 90 км\год (крім траси на Бориспіль)

2)стан та якість доріг дуже активно впливає на автомобіль, що рухається з більшою швидкістю, що в свою чергу призводить до аварій

3) кількість аварій та жертв через перевищення швидкості перевищує кількість аварій через можливо неправильно влаштовані переходи

4) бажання виділитись і ганяти по місту, створючи небезпеку на більш потужній машині зростає в рази, ніж на менш потужній

думаю продовжувати не треба...

Опубліковано

Да, не надо. И начинать говорить за бездомных собак - тоже. И лучше перечитать название темы ещё раз ;)

Опубліковано

Питання в наступному:

Всі водії чудово знають пішохідний перехід який розміщено в кінці з'їзду з мосту який з'єднує пр-кт Соборності і пр-кт Перемоги.

Всі водії неодноразово його матюкали,оскільки через нього постійно створюються пробки,тянучки і аварії.Особливо він стає аварійно небезпечним під час дощів і ожеледі.

Крім того одразу за ним встановили зупинку маршруток.

Хоча через 30-40 метрів далі розміщено 2 регульованих переходи і повноцінна зупинка.

Так от пропоную висловитись водіїв з приводу написаного вище. Бо просто так його не закриють. А тільки через депутатьский запит.

Тому цікаво чи варто піднімати це питання перед нашими депутатами?

ЗІ: на тому ж мосту ще один "розумний" перехвд на підйомі від Карпенка-Карого(Ювант) на міст.Мало того що там має бути полоса розгону,так вліпили ще перехід.

контроль швидкості та дистанції - ось перше правило автомобіліста - якщо хтось це погано засвоїв то ми маємо багато пробок, аварій і аварійних ситуацій. треба не лише не ганяти по дорозі, а й не бути тормозом.

щодо зуминки маршруток - взагалі не зрозумів, до чого тут перехід.

і про перехід на на підйомі не зрозумів - не вмієте їздити на підйомах - поїдьте у ті міста, де це норма - навчитесь і паркуватись на підйомах і на світлофорах стояти і пропускати пішоходів.

Опубліковано

И лучше перечитать название темы ещё раз ;)

нужен,

только не так как хотели коммунисты!!!!

а подземный был бы самый раз

Опубліковано

я не заперечую - можливо не найкращий варіант переходу і взагалі транспортної розв"язки - соборності - перемоги. як на мене зробивши міст

Грушевського-Карпенка-Карого-Конякіна - ми б розгрузили важливу транспортну артерію і це призвело б до мешних напрягів автомбілістам та пішоходам.

Опубліковано

Всі водії неодноразово його матюкали,оскільки через нього постійно створюються пробки,тянучки і аварії.Особливо він стає аварійно небезпечним під час дощів і ожеледі.

...на мою думку, дуже часто аварійні ситуації в тому місці створюють припарковані на проїзжій частині авто, а аж ні як не перехід, але то моє імхо :)

Опубліковано

Я вважаю за доцільне ліквідувати той пішохідний перехід. Причини вище наведені. Поряд є регульовані пішохідні переходи. Також можна перейти дорогу під мостом. Краще пройтися кілька десятків метрів і безпечно перейти дорогу.

це з розряду - навіщо створювати проблеми: щоб зменшити ймовірність аварійних ситуацій та пробок на ділянці Соборності - Перемоги - краще об"їхати по Карпенка-Карого- Мачтета (чи Київського майдану- Волі) і т.д.

мені здається, що в нашому місті кількість дебільно припаркованих та ганяючих авто більша, ніж кількість дебільних пішоходів

Опубліковано

И лучше перечитать название темы ещё раз ;)

нужен,

только не так как хотели коммунисты!!!!

а подземный был бы самый раз

ДАЁШЬ !!!! Каждому жителю Украины по подземному переходу!!!! (что бы как у всех, чтоб не так как коммунисты хотели)

ЗЫ. Подземный там есть, точнее сказать ПОДМОСТНЫЙ за 25 метров от "коммунистического" и ещё два Демократических снова через 25 метров только впереди. Сколько их нужно на 50 метров дороги? а?

Опубліковано

Схоже питання серед люду колись піднімалось про розділяючий проїзжу частину паркан, біля Там-Таму. Бо дуже, вже часто, його "знімали " шумахери. Але чомусь ніхто не казав, що то наслідок прокладки між кермом і сідушкою( перевищення, алкоголь...)!

Опубліковано

http://rivne.com.ua/comments/2011/11/10/111018.html

Державними будівельними нормами передбачено, що відстань між пішохідними переходами має бути не менше 300 метрів.

Але саме цю норму неможу найти..

Опубліковано

Коли слизька дорога і ти навіть котишся з мосту, а в останній момент під колеса вискакує пішохід - сильно комфортно почуває себе водій, навіть якщо він ас водіння??

З іншої сторони "бландінок" і "шумахерів" за кермом ніхто не відміняв і останнім часом таких на дорозі переважна кількість, тому для безпеки усіх учасників ДР перехід краще забрати!

Опубліковано

Схоже питання серед люду колись піднімалось про розділяючий проїзжу частину паркан, біля Там-Таму. Бо дуже, вже часто, його "знімали " шумахери. Але чомусь ніхто не казав, що то наслідок прокладки між кермом і сідушкою( перевищення, алкоголь...)!

а что с забором не так? Нормальный забор только коротковат, всё равно лезут с базара на дорогу с той части где ближе на мост. Пусть сносят его шумахеры - это их проблемы.

А мы тут обговариваем Пешеходный переход и остановку. Они там лишние 100%. Ну вот представте ... зимой на крутой шипованой резине при скорости 40км в час понесёт машину, а тут "клоун" на переходе с мобилой у уха. Кому будет хуже?

ЗЫ. и не надо говорить езди 10 км.ч, или на 40км не понесёт, или если понесёт успеешь оттормозиться .... и.т.д.

Опубліковано

ДАЁШЬ !!!! Каждому жителю Украины по подземному переходу!!!! (что бы как у всех, чтоб не так как коммунисты хотели)

ЗЫ. Подземный там есть, точнее сказать ПОДМОСТНЫЙ за 25 метров от "коммунистического" и ещё два Демократических снова через 25 метров только впереди. Сколько их нужно на 50 метров дороги? а?

и те тоже попрятать - пробок будет меньше

вы ещё скажите что парковок так не нужно много!!!

сделать по 1-2 места через 300 метров и хватит

а то понапридумывали парковок на каждом шагу

  • Адміністратори
Опубліковано

Не автомобилист, но категорически против того перехода и грёбаной остановки.

плюсадын. лучше чтобы остановку "спилили" и сделали велодорожку.

Опубліковано

Розумію, що дебільно вибігаючих пішоходів хватає, але контроль керування автомобілем лежить на водію, не вмієш гальмувати і передбачати ситуацію - постав у гараж до кращих погодних умов, але у нас всі водіі аля шумахери-все вміють, все знають і тачка крута, це лише пішоходи заважать рівно їздити

Опубліковано

Розумію, що дебільно вибігаючих пішоходів хватає, але контроль керування автомобілем лежить на водію, не вмієш гальмувати і передбачати ситуацію - постав у гараж до кращих погодних умов, але у нас всі водіі аля шумахери-все вміють, все знають і тачка крута, це лише пішоходи заважать рівно їздити

Ти собі не уявляєш скільки їх є.

Я так розумію, даючи такі поради, в тебе нема авто або ти ним їздиш, коли дозволять.

Опубліковано

Як пішохід: я там дорогу переходити не буду - страшно.

Як водію особисто мені було б зручно, якби там переходу не було.

Опубліковано

Скажімо так, зараз я пішоход, але поважаю адеквптних водіїв і ненавиджу напищених придурків за кермом. У на проблема з повагою на дорогах, а не з переходами

Опубліковано

Розумію, що дебільно вибігаючих пішоходів хватає, але контроль керування автомобілем лежить на водію, не вмієш гальмувати і передбачати ситуацію - постав у гараж до кращих погодних умов, але у нас всі водіі аля шумахери-все вміють, все знають і тачка крута, це лише пішоходи заважать рівно їздити

Знаєш, є і проблемні місця не тільки на дорогах де лізе пішохід під автомобільні колеса, а є і проблемні ділянки де лізе пішохід під колеса але поїзду. Тут тоже водій далба%%%б?

Повір, легше і правильніше уберегти пішоходів, створивши умови при яких пішохід не буде лізти на дорогу в проблемних ділянках, а ніж твою теорію впровадити в практику.

Одному водію скажеш - не їдь біля мосту швидко - послухає, інший скаже - пішов на х?й. Так шо вот так.

Опубліковано
У на проблема з повагою на дорогах, а не з переходами 0
На переходах біля Променя-Історичного яскравий приклад поваги пішоходів до водіїв.

Що до переходу, особисто я категорично проти, тема цього переходу вже неодноразово обговорювалась, але зараз приде Дрім і наведе купу контр-аргументів ;)

Опубліковано

Приберуть зебру - просто стане більше придурків страждати за межами пішохідного нереходу. Але люди там як ходили, так і ходитимуть, тому вважаю за доцільне щоб перехід залишили. нехай краще автомобілі гальмують занючи що попереду зебра. А якщо прибирати перехід, то обов"язково необхідно встановити високі паркани з обох сторін щоб геморно було перелазити бажаючим екстриму.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...