Перейти до змісту

Таксі Луцька


yurgen

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 393
  • Створено
  • Остання відповідь

проблема в тому що водії не хочуть їхати на замовлення наприклад від стоянки з промення щоб забрати людину з кравчука і завести до тамтаму. бо їм не вигідно. вони везуть людину лише в тому випадку якщо замовлення рядом біля їхньої стоянки.

Так воно і є, але стоянки таксі в середньому через кожен кілометр, тому тут проблема не в тому, а в тому, що власне водії таксі самі вирішують "їхати чи не їхати, вигідно чи не вигідно", і якщо він вважає шо йому не вигідно, то і не поїде.... В моєму випадку (пост 295) поїздка коштує понад 55 грн по лічильнику
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Морячок таксі - "дає бонусні поїздки" - в реальності развод!!! Наїздив 6 призових поїздок, а знайомі і то більше по 20 -30 - а дочекатися призової поїздки нереально , то погодні умови не ті , то машин немає (хоча на звичайне замовлення приїзджають) то дні вихідні , то святкові , то у вас носки білі , чи червоні ... При розмові прошу мене з"єднати зі старшим по колл центру - кидають трубку, хамять-і після розмови більш недозвонеся -кидають в чорний список. Розводняк і все - навіщо обіцяти , якщо не виконувати обіцяне .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як легко навалити купку на те, в чому не маєшь жодного розуміння? Просто, почитай борду, а ще краще напиши - навчать миттєво.

Volt,якщо не важко, підійдіть до любого "морячка", чи хто там вам ще не подобається і запитайте чому так, а не інакше,як взагалі побудована система призових, я впевнений - вам все пояснять як є. А потім нам розкажете.

Якщо ліньки вам - в місті вистачає інших служб, скористайтесь, порівняйте тарифи. Не на сайтах порівняйте, а в житті (буває суттева різниця), раніше доводилось попоїздити на різних, знаю про що кажу.

В мене є знайомий, в нього на "козачку" близько 60 призових (не сам наїздив, клієнтам викликає), також скористатися не завжди виходить, але він все рівно іздить цією службою, тому що це тупо дешевше ( з його слів).

Раніше в козачків і морячків тарифи однакові були, зараз не цікавився.

"Старший колл центру" - дякую поржав...Бідна диспетчер, певно й слів таких не знає, думає, що ти її образити хочеш. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як легко навалити купку на те, в чому не маєшь жодного розуміння?

Я так розумію що Snark, великий "спеціаліст" по пасажирським перевезенням і структуру колл центру він знає. Але сервіс є сервіс - і коли коли в службі таксі не можливо замовити не те що призову поїздку, а звичайну поїздку через 2 години чи 12 годин (ввечері замовлення на ранок приймають, а зранку кажуть що вільних машин немає ) то це не служба таксі, і навіть не контора , а звичайні "бомбіли".

Snark, Я не питав про тарифи, і якщо пишу про морячок то це не значить що їзджу тілки на ньому - є з чим порівняти і в Луцьку і в інших містах України. Я про сервіс пишу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Volt,не "великий" спеціаліст, але слова "колцентри служб таксі Луцька" викликають тільки посмішку. Якщо буде на те ваша ласка, просвітіть неука, де такий є в Луцьку. Вибачте, але ви взагалі не в темі.

Ви звертаєтесь в найдешевші служби Луцька і вимагаєте від них суперсервісу - логіка взагалі присутня? Різницю між таксопарком де машини належать одному власнику і працюють наймані водіі по змінах і службою де кожен водій є власником свого авто ( сам його ремонтує, купує запчастини, заправляє, миє і т.д.сам вірішує в який час він буде працювати ) теж треба пояснювати? В Луцьку немає таксопарків, тому і сервіс відповідний. Можливо я помиляюсь і ви мені назвете кращі служби - з задоволенням буду користуватись їх послугами (після перевірки ваших слів, звісно).

Ви порівнюєте з іншими містами, а що саме порівнюєте? Виклик о 4 ранку на цукровий і на 8 ранку до готелю в центральному райончику? Знову тільки посмішка :)

Дійсно, ви не писали про тарифи але ви й не писали про сервіс в свому першому пості. Ви написали, що морячки - разводіли і хами. Я вам намагаюсь пояснити, що є причини і є наслідки, а за гарний сервіс треба гарно заплатити в будь якій сфері обслуговування.

Ви все таки спробуйте порозмовляти з водіями, можливо вам буде дивно, але вони звичайні люди. Такі як і всі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А яка різниця у тому чи приватна чи державна пекарня - головний результат який хліб вона виробляє -якісний чи ні , так само і з таксі. Якщо фірма взяла на себе відповідальність перевозити людей і несправлюється або неякісно це робить , то можливо варто забрати ліцензію в цієї фірми і надати іншим - які будуть справлятися - від цього тільки виграє клієнт. А те Snark, що самі ремонтують і тд тп та уявіть - всі це роблять і причому у всіх сферах - це основа бізнесу, вкласти щось у нього. А нарахунок виклику таксі то відколи цетр міста прирівнюється до району цукрового ?? А якщо й цукровий район - то що там не люди живуть і їм таксі не потрібне - це вже якась дискримінація . У нас є така погана тенденція - ставити європейську ціну на послуги - а роботи виконувати по-африканськи і казати що й так великої честі удостоївся що ми тебе обслужили. Я розумію що Snark, на пів ставки піар менеджером морячка але - куму цікаві проблеми морячка - усі хочуть заплативши свої гроші отримати достойний сервіс от і все . :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все б було так, але рекламують то вони себе як? Машина на протязі 5-7 хвилин. Так? І не вказують що то тільки в центрі, а на цукровому ця послуга не діє.

Так само і з ювілейками, я їх не просив, щоб мені кожну, 7,8 чи 10 зробили безкоштовною, мені це самі служби і запропонували, щоб я користувався їхніми послугами, а не конкурента, а потім самі ж, починають розповідати, що нема машин.

Я розумію так - є служба таксі - повинна бути послуга, організовуйте свою роботу так, щоб мені не потрібно було вникати, є у вас машини, чи повиходили водії... і т.д. Я - клієнт, і мене це абсолютно не хвилює, це внутрішні проблеми перевізника. Звичайно, я розумію що бувають форс-мажори, але не постійно ж.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я розумію так - є служба таксі - повинна бути послуга

в нас не служби таксі, в нас артілі бомбил які платять данину власнику телефонного номера, крутять чорним налом і їздять як їм хочеться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До морячків немаю жодного відношення, хіба що як клієнт і то, наразі користуюсь іншою службою.

gorik, поняття не маю, як вони подають машину на цукровий, останній раз був там років 20 назад, помню тількі, що це десь далеко ;)

в нас не служби таксі, в нас артілі бомбил які платять данину власнику телефонного номера, крутять чорним налом і їздять як їм хочеться.

Немаю що додати, як то кажуть "в яблучко". От, тільки що робити будем, пішки чи велосипед? Але це вже питання в іншу тему :)

Volt,якщо ви просто зараз, зайшовши до крамниці не бачите різниці між хлібом з державної пекарні і деяких приватних, де буханець можна в жменьці стиснути - нам немає про що далі розмовляти.

Вас нецікавлять проблеми служби таксі? Мене теж. Але, до мене - 18км від Луцька, 5 км з них вбитоі вщент дороги (яку вже двадцять років хтось повинен зробити) таксі приїде аж бігом. Секрет такого дива дуже простий - кажу диспетчеру, що буде +20 до лічильника (раніше було, зараз певно троха більше додавати треба буде). А якщо ще додати, що можна закрити призову - летять, аж колеса вихитуються, кави спокійно не встигнеш попити.

Наразі маю особисте авто і користуюсь ним, тому не з інтернетів знаю, скільки коштує поїздити. Міг би теж довго нити про те, що повинна була би зробити держава і ряд інших "дєятелей" забивших болт, але то не моє.

Підсумую свій спіч - не подобається якась служба? Карайте її гривнею, не користуйтесь послугами, особисто я саме так роблю.

Зі:Volt ви нам так і не запропонували альтернативу. Он Zevs_Isver, як полковник Кольт, всіх підрівняв і дуже влучно.

Зі 2:перетворююсь назад в читача.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зі:Volt ви нам так і не запропонували альтернативу. Он Zevs_Isver, як полковник Кольт, всіх підрівняв і дуже влучно.

ну можливо "задуже" підрівняв бо ніколи не бачив роботу служби з середини, але боюся що там так як я думаю :(

машини як хочуть так і виїжджають на маршрут, як хочуть заїжджають, в якийсь момент онлайн може бути мало машин, це погано

і кучкуються вони в "хлібних місцях" там де можна добути п'яненького клієнта, а якщо він стоїть в центрі, а виклик з цукрового - то не поїде він щоб заробити 5 грн, краще постоїть на місті зайвих 20 хв - і заробить 20ть

на тому тижні 3 рази за 1 день користувався Люкс, трубочку брали швидко, машинки приїжджали швидко (раз на ГПЗ, раз на Кічкарівку)

або в них так завжди, або код з "трьома нулями" творить дива :)

p.s. а хто знає скільки рейсів робить таксі за день і скільки км намотує? в середньому

бо мені здається що їм краще "добре стояти" ніж "погано їхати"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Volt

ставити європейську ціну на послуги

Європейська ціна це 3.5 грн за кілометр ??? Платіть європейську ціну і будуть вас возити на європейських авто з європейським сервісом )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я користуюся послугами Морячка і дуже задоволена

І за тих кілька років,що користуюся їх послугами - було кілька разів,що відмовили у подарунковій поїздці

Але частіше все-таки надавали машини :g10:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Volt

ставити європейську ціну на послуги

Європейська ціна це 3.5 грн за кілометр ??? Платіть європейську ціну і будуть вас возити на європейських авто з європейським сервісом )))

фіг там :( не той випадок :(

будемо платити "європейську ціну" а їздити так і будуть "здрапки з прокуреними салонами"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zevs_Isver

Я вас прошу, якщо всі були б готові платити хочаб 1$ за кілометр, то *здрабків* ви б і не побачили на дорозі , так як конкуренція розставила б крапки над *і*, а за 3,5 милості просим кататись на тому, що є ) :_08:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zevs_Isver

Я вас прошу, якщо всі були б готові платити хочаб 1$ за кілометр, то *здрабків* ви б і не побачили на дорозі , так як конкуренція розставила б крапки над *і*, а за 3,5 милості просим кататись на тому, що є ) :_08:

таксисти готові платити за європейські ліцензії, за європейське страхування авто і пасажирів, їжу і ком послуги за європейськими цінами? :) ну і податки.... європейські податки... від яких не відфілониш... :)

чи вони за те щоб тільки їм платили "юрами"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При адекватній ціні думаю готові, а за 3.5 маємо те що маємо ))) Це я веду до того що

Volt

У нас є така погана тенденція - ставити європейську ціну на послуги - а роботи виконувати по-африканськи і казати що й так великої честі удостоївся що ми тебе обслужили.

дане твердження є не зовсім актуальне для наших реалій :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

p.s. а хто знає скільки рейсів робить таксі за день і скільки км намотує? в середньому

бо мені здається що їм краще "добре стояти" ніж "погано їхати"

не так давно спілкувався з одним таксистом .. він сказав що в службі 35 машин ... і в день вони закривають десь трошки більше 100 викликів :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

p.s. а хто знає скільки рейсів робить таксі за день і скільки км намотує? в середньому

бо мені здається що їм краще "добре стояти" ніж "погано їхати"

не так давно спілкувався з одним таксистом .. він сказав що в службі 35 машин ... і в день вони закривають десь трошки більше 100 викликів :)

3 виклики на машину.....

колись також розговорився з таксистом ввечері, то він похвалився що сьогодні вже 6ть поїздок то вдалий день

p.s. в багатьох машина стоїть маленький ЛСД телевізор - це свідчить що вільного часу в них достатньо

що підтверджує мою версію про "добре сидіти"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 виклики на машину.....

врахуйте що в кожного таксиста є купка друзів-знайомих, які викликають його по мобільному, та й деякі пасажири підсаджуються на стоянці таксі, а не через виклик

Тому мабуть більше як 3 виклика

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

він похвалився що сьогодні вже 6ть поїздок то вдалий день

в будь-якому випадку таксисти не залишають своєї роботи і не шукають більш прибуткової.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви звертаєтесь в найдешевші служби Луцька і вимагаєте від них суперсервісу - логіка взагалі присутня?

Виклик о 4 ранку на цукровий і на 8 ранку до готелю в центральному райончику? Знову тільки посмішка :)

Питання було не до мене, але відповім. А чому власне у дешевшої служби не повинно бути сервісу? Сервіс має бути у будь-якої служби правилом, а тоді вже можна переманювати клієнта слоганами "а у нас ще й ціна краща". Припустимо, я продаю різні пиріжки, то за вашою логікою якщо ви купите у мене дорожчий пиріжок, то я маю вам посміхатись, а якщо найдешевший, то обов'язково плюнути у нього. Але, перепрошую, то не залежить від ціни пиріжка, бо я або невдячна свиня або ні. От і де тут логіка?

Щодо другого. І на цукровому люди живуть. І жодне таксі в своїй рекламі не вкаже, що "наше таксі катається тільки певними районами міста і тільки гарними вулицями". А чому? Бо то буде вже тоді антиреклама. А на ділі такими вони і є

ПиСи. Я не про якусь конткретну службу, а взагалі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в будь-якому випадку таксисти не залишають своєї роботи і не шукають більш прибуткової.

Інфа 100%? Можете підтвердити чи в вас так не стелі пише? Особисто в мене, ще літом двоє знайомих таксистів пішли на інші "хліба", причому на зарплати які мене здивували (невеличкі). Список телефонів бусів - таксі скоротився з 8 до 4 за один вечір, на Андрія - "не таксуємо, на іншій роботі". Три номери залишились не перевіреними.

А, можливо, ви можете підказати де зараз шукати гарну роботу з нормальною платнею, я як раз у пошуку? Маю авто.

Вибачте, якщо грубо написав, але занадто впевненно ви пишите про те, чого не знаєте.

milana, певно я дуже криво пишу, якщо ви мене так зрозуміли. Я мав на увазі, що порівнювати виклик о 4 ранку на цукровий у Луцьку і до готелю в центрі Львову не коректно і висновкі про роботу таксі в тому чи іншому місті робите неможна. Про які надані не надані послуги ви мене питаєте - загадка, тому що я немаю жодного уявлення про те як там обслуговують. Цукровий навів тільки як приклад віддалених районів, де, можливо, є проблеми.

Про пиріжки взагалі не зрозумів, але спробую відповісти вам в цьому стилі наближено до реалій Луцька. Припустимо, три продавці продають однакові пиріжки. В одного він коштує 3.5 в другого 4 в третього 5. Питання - в кого з них буде логічно вимагати безкоштовного пакетика? Звичайно у всіх, якщо біля пиріжка є табличка про таку послугу. Але що ви будете робити, якщо в того продавця, що по 3.5 пакетика не буде? Горлати про європейскі ціни і сервіс? Вимагатимите старшого по колцентру? Напишите про це на борді? Чи просто почекаєте поки пакетикі принесуть, бо вони тупо закінчились? (по 3.5 пиріжки купують набагато частіше ніж по 5, тому пакетів треба більше).

Вернімося до наших баранів, чи то пак до ювілейних-призових поїздок. Спешиал фор боард лутск уа вчора переговорив з водіями двох різних служб, якими користуюсь. Отже система наступна: кожен працюючий водій мусить зробити одну пільгову поїздку раз на 10 годин ( 12 на іншій службі ). При цьому авто має знаходитись або на стоянці ( секторі ) яка охоплює територію клієнта, або максимум на сусідній. Тобто, через пів міста гнати машину ніхто не буде і деякі проблеми з наданням цієї послуги час від часу виникають.

Не запитав, але маю думку, що багато залежить від часу виклику. Тобто, якщо викликати в кінці, наприклад, днівной зміни, то отримати ювілейку проблематично.

Чи на всіх службах така система чи якось по іншому - не знаю.

Писи. мод читач он, мод писач офф :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отже система наступна: кожен працюючий водій мусить зробити одну пільгову поїздку раз на 10 годин ( 12 на іншій службі ). При цьому авто має знаходитись або на стоянці ( секторі ) яка охоплює територію клієнта, або максимум на сусідній. Тобто, через пів міста гнати машину ніхто не буде і деякі проблеми з наданням цієї послуги час від часу виникають.

організаційні і логістичні проблеми (читай тупість) служби таксі не мають зачіпати клієнтів.

в рекламі про призові поїздки допишіть "може бути відмовлено без пояснень а особливо: в кінці зміни, свята, в неділю, з багажем(навіть якщо в руках несеш), в дощ, коли маршрутки страйкують. Список причин може бути розширений за рішення адміністрації"

ну якось так

ситуація з призовими поїздками нагадує рекламку - купіть в нас 2ві речі по ціні 3х і отримайте одну в подарунок

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...