Перейти до змісту

Вирішив купити фотоапарат


HWman

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 103
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Подивися фотки з нього, і подумай чи ще досі хочеш

відклики відгуки пишуть такі ж аматори, купив - найшов де кнопка яка робить фотки - круто - нравиця!

er_photo_164728_52.png

er_photo_164725_52.png

er_photo_164722_52.png

Опубліковано
В Кенонів є CHDK

це на задньому плані... для розваг є телефон

Подивися фотки з нього, і подумай чи ще досі хочеш відклики відгуки пишуть такі ж аматори, купив - найшов де кнопка яка робить фотки - круто - нравиця!

Та не потрібен мені професійний фотоапарат за ціною скутера розумієш? Зближувати софтово теж не дуже збираюся, оптичний зум для чого?

Це все я веду до того, що гроші з неба не падають, ми ніби це всі розуміємо... чи ні?

Опубліковано
це на задньому плані... для розваг є телефон

Брекетинг, РАВ і купа корисної інфи - це розваги? Тоді мені більше немає чого додати.

Опубліковано

я не внікав у той CHDK але суть зрозумів, можна шось написати під фотік та й не тільки написати а ще скачати всякі ігри, певно програмки всякого роду, типу калькулятор...

Опубліковано

Deemon, це зрозуміло, але в побуті ті вади фото які ти вказав значення не мають і цього цілком достатньо щоб "завпєчєтлєть" цікавий момент в житті і потім його роздрукувати навіть на B2 формат при 100 пікселях на дюйм.

Брекетинг, РАВ і купа корисної інфи

Запитай що означають 2 перші слова у перших зустрічних людей на вулиці.

Я ніби працював у дотичній сфері і то знаю всього-навсього що РАВ - професійний формат файла фото (якось так)

Опубліковано

Я би для порівняння брав ще Canon PowerShot A480 наприклад, або Sony Cyber-shot DSC-S5000 (але ця Sony в гіршій комплектації, аналог Sony Cyber-Shot DSC-W350 дорожчий, це ж Sony). В першого матричка більша, другий із "дружнім" інтерфейсом. To Deemon - та ж зрозуміла різниця між дзеркалкою та "мильничкою", але топстартеру то не треба апріорі. Для "чайника" я би однозначно брав Sony (але треба моделі дешеві ще шукати), базуючись на досвіді кількарічної давності.

P.S. Колись довелось робити фото памятної для мене події подібною "мильничкою" Nikon. До сих пір жалію - на моніторі ще віддалік можна дивитись, а друк 10 на 15 см вже не можливий.

Опубліковано
Я ніби працював у дотичній сфері і то знаю всього-навсього що РАВ - професійний формат файла фото (якось так)

Спробуй в фотошопі чи лайтрумі щось змінити в jpeg, а потім в raw - побачиш різницю ;)

я не внікав у той CHDK але суть зрозумів, можна шось написати під фотік та й не тільки написати а ще скачати всякі ігри, певно програмки всякого роду, типу калькулятор...

Скільки користувався CHDK, програмки\ігри\калькулятор жодного разу нафік не потрібні були.

Це не панацея, і з компакта зеркалку не зробить, але функціоналу потрібного троха додасть.

P.S. Колись довелось робити фото памятної для мене події подібною "мильничкою" Nikon. До сих пір жалію - на моніторі ще віддалік можна дивитись, а друк 10 на 15 см вже не можливий.

Невеличка порада - одразу перемикайте розмір зображення з 100500 на 4-6 мегапікселів.

Для матриці розміром 1\2.33" це оптимальний розмір, імхо.

Опубліковано
але функціоналу потрібного троха додасть.

Та мені не треба цих наворотів усяких, аби фотав і не шумів сильно та відео потрібно щоб писав, обов'язково, запевняю я не буду ним знімати два рази на рік...

Опубліковано
....залий ка пліз фотку Ферарі без кадрування
...але в побуті ті вади фото які ти вказав значення не мають і цього цілком достатньо щоб "завпєчєтлєть" цікавий момент в житті і потім його роздрукувати навіть на B2 формат при 100 пікселях на дюйм.

Я так само вважав коли мав Canon S5....

Але краще - ворог хорошого :)

Глянь на кропи з 100% кадру твого Sony і старої дешевої зеркалки Nikon D40

енд філл зе діференс :)

50EOMzi7.jpg

9UJ3VJUX.jpg

Та мені не треба цих наворотів усяких, аби фотав і не шумів сильно та відео потрібно щоб писав, обов'язково, запевняю я не буду ним знімати два рази на рік...

Не заморочуйся - бери любе-рябе, аби нове, з такими то вимогами і бюджетом...

Усі камери до 1К грн, в твоєму випадку, на 95% дадуть однаковий результат

Опубліковано

Я так само вважав коли мав Canon S5....

Але краще - ворог хорошого :)

Глянь на кропи з 100% кадру твого Sony і старої дешевої зеркалки Nikon D40

енд філл зе діференс :)

Що ж ти так кропи файно підібрав? З першої фотки кропнув задній план, а з своєї те що в фокусі.

Опубліковано

діло не в боке\фокусі\нефокусі, мильниця дає жахливі аберації, вирвиглазні шуми, вбиває деталі, маже краї кадра і тд

це я хотів показати

Опубліковано

Глянь на кропи з 100% кадру твого Sony і старої дешевої зеркалки Nikon D40

енд філл зе діференс

А може ще й об'єктиви порівняти? ;)

Опубліковано
Невеличка порада - одразу перемикайте розмір зображення з 100500 на 4-6 мегапікселів.
Топстартеру порада знадобиться.

І в якості оффтопу: в мене в того нікона тоді було всього 6 мегапікселів і ніякої зміни режимів не було.

Опубліковано

діло не в боке\фокусі\нефокусі, мильниця дає жахливі аберації, вирвиглазні шуми, вбиває деталі, маже краї кадра і тд

це я хотів показати

Мильниця дає такі аберації, шуми і так вбиває деталі, що без збільшення цього всього і не видно, і ми можемо довго про це сперечатися. Це класичний холівар.

Але якщо уважно читати автора, то стає зрозуміло, що дзеркалка йому абсолютно не потрібна.

Опубліковано

Ги думав побачити тут "священну" війну між ніконом і кеноном, а тут всього на-всього спор мило&дзеркало.

По темі, підтримую рекомендацію стосовно соні, все-таки варто трошки підкопити грошей і взяти хоча б той же W350, бо в ціновій категорії до 800, з фотоапаратів ну дуже вже убого фотки виглядають, і тому, якщо не планується фотоапаратом користуватись раз в місяць на черговій п'янці, покупка дешевого фотоапарату може обернутись пустою тратою грошей.

п.с. тепер троха офтопу, не буду вступати в спір що краще, просто добавлю троха своїх думок.

по зуму: не варто недооцінювати можливостей цифрового "зуму", правда робити це краще на комп'ютері а не у фотоапараті за умови що можливості фотоапарата дозволяють цим скористатись. І є два варіанти застосування його, це власне кроп - вирізання частини фотографії для збільшення її, і кадрування (останнім я користуюсь досить часто). Чому це потрібно? Бо не завжди умови зйомки дозволяють отримати необхідний нам кадр, наприклад обєк зйомки дуже далеко, або, у випадку макро, фотоапарат не дозволяє зняти крупнішим планом, тут приходиться "кроп", а коли у кадр попадають сторонні об'єкти, позбутися яких на місці зйомки не виходить, тут допоможе кадрування.

Тепер стосовно оптики, матриці і.т.д. При хорошому освітленні практично всі фотоапарати буду знімати добре, якщо цікавить справжні можливості конкретної моделі, потрібно розглядати фотографії зроблені за важких умов (недостатнє освітлення, контрове світло і.т.д.) і тут то відразу буде видно чого вартий даний фотоапарат, і як праило чим дешевша модель тим гірша оптика, в першу чергу, там стоїть, а погана оптика це крім різних оптичних спотворень, ще й більші втрати світлового потоку в самих елементах обєктиву, це низька контрастність і низька роздільна здатність об'єктиву. А в купі з недуже хорошою матрицею і отримаємо, зашумлене, нечітке, неконтрастне, та ще й з геометричними викривленнями і абераціями зображення.

Опубліковано
по зуму: не варто недооцінювати можливостей цифрового "зуму", правда робити це краще на комп'ютері а не у фотоапараті за умови що можливості фотоапарата дозволяють цим скористатись. І є два варіанти застосування його, це власне кроп - вирізання частини фотографії для збільшення її, і кадрування (останнім я користуюсь досить часто). Чому це потрібно? Бо не завжди умови зйомки дозволяють отримати необхідний нам кадр, наприклад обєк зйомки дуже далеко, або, у випадку макро, фотоапарат не дозволяє зняти крупнішим планом, тут приходиться "кроп", а коли у кадр попадають сторонні об'єкти, позбутися яких на місці зйомки не виходить, тут допоможе кадрування.

Ти не вказав головне: чим вище зум (неважливо який) тим більше відчивається ефект тремтячих рук

Deemon, ти вже дійсно перейшов на "агітацію" за дзеркалку. Розтлумач що в кінці кінців отримує критично корисного в побуті користувач мильниці за 2000 грн і чого не отримає користувач апарата за 800. За що переплачувати?

І насамкінець: яким був твій перший цифровий фотоапарат?

Опубліковано
Ти не вказав головне: чим вище зум (неважливо який) тим більше відчивається ефект тремтячих рук

Насправді це не таке й вже головне, з цим боротись досить просто, а от із жахливими хроматичними абераціями, які тим сильніше виражені, чим більший зум, і із іншими приколами складних об'єктивів боротись куди важче.

Розтлумач що в кінці кінців отримує критично корисного в побуті користувач мильниці за 2000 грн і чого не отримає користувач апарата за 800

За якість кінцевої фотографії. Шансів отримати більш-менш прийнятну фотографію з кращої, а відповідно і дорожчої мильниці, в складних умовах, значно більше ніж в дешевої. Грубо кажучи у вечері на дешевій мильниці може бути геть нічого не видно, а більш дорога може дати відносно прийнятний результат, якось так.

Опубліковано

Ой... понаписували... а от щось як варіант, підходящий для мене, ніхто не запропонував.

Замовили на розетці два апарата із DarkCraft'том і доставка пополам :).

Всім дякую, тему закрити чи ще подискутуєте?

Опубліковано

Не закривай.

Отримаєш фотік, спробуєш в роботі, викладеш пару фоток, побачим, що за фрукт буде.

Опубліковано

Ага, тільки спочатку буду робити фото у режимі авто, знаю що світлочутливість треба робити як найменшою і все...

Опубліковано
Учітє матчасть, дєточка. "Робить" знімок спочатку об*єктив, потім руки, потім світло, а потім плівка (у вашому випадку).
Це тіпо ти мене обламав? Уважаю, мужик.
Та мені не треба цих наворотів усяких, аби фотав і не шумів сильно та відео потрібно щоб писав, обов'язково, запевняю я не буду ним знімати два рази на рік..

Маленька оптика, така як в дешевих мильничках, має недолік який навряд чим можна повністю виправити. Як будеш купувати фотоапарат є кілька простих тестів оптики:

1. зфотографувати дрібний текст так щоб його було можна прочитати на фото (наприклад газету) і подивитись що робиться по краях.

2. зфотографувати 2 паралельні обєкти (наприклад 2 стовпи) так щоб вони були паралельно по краям знімку.

З цього ти побачиш дефекти своєї оптикі, що тобі допоможе не обирати ракурс зйомки де вони проявляються.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...