Перейти до змісту

КлЮб власників 99-ок 9-ок і 8-ок.


bodia88888

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

прогин?... все може бути, звичайно, але я б завіз на діагностику хоча б ще одному "лікарю". Головку гне від перегріву. Якщо в тебе цього не було, то, певно, набивання бабок.

Якщо ти клапана вкинув перший раз без притирання, то не дивно, що вони в тебе прогоріли... тому сумніви про прогин і про направляючі

  • Відповідей 352
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
14 минуты назад, jack74 сказал:

прогин?... все може бути, звичайно, але я б завіз на діагностику хоча б ще одному "лікарю". Головку гне від перегріву. Якщо в тебе цього не було, то, певно, набивання бабок.

Якщо ти клапана вкинув перший раз без притирання, то не дивно, що вони в тебе прогоріли... тому сумніви про прогин і про направляючі

А ще гне від того, що не в тій послідовності затягують головку і без динамометричного ключа.

Опубліковано
52 хвилин тому, jack74 сказано:

Якщо ти клапана вкинув перший раз без притирання, то не дивно, що вони в тебе прогоріли... тому сумніви про прогин і про направляючі

 

37 хвилин тому, vaz75 сказано:

А ще гне від того, що не в тій послідовності затягують головку і без динамометричного ключа.

 

от тому я сам туди і не лізу. Дорожче на фіналі ж вийде...

Опубліковано
9 минут назад, Slavco сказал:

Стівени Кінги.... я тепер взагалі боятимусь навіть капот відкрити :blink:

І правильно зробиш.

Опубліковано
13 часа назад, jack74 сказал:

прогин?... все може бути, звичайно, але я б завіз на діагностику хоча б ще одному "лікарю". Головку гне від перегріву. Якщо в тебе цього не було, то, певно, набивання бабок.

Якщо ти клапана вкинув перший раз без притирання, то не дивно, що вони в тебе прогоріли... тому сумніви про прогин і про направляючі

так, прогин, коли я зняв голову, то бачив, що продкладка між 3 і 4 почорнівша, пускала гази, і коли я привіз головку на ремонт до майстра, він відразу приложив лінійку, і видно якраз в тому місці прогин.

А клапана я то попритирав, але не регулював, і вони зажаті вийшли, вот і попрогорали.. А направляйки треба міняти, бо клапан вже в гнізді має шат... Вже як робити то робити все, бо знову знімати і робити те що не доробив не хочеться.

Опубліковано
13 часа назад, vaz75 сказал:

А ще гне від того, що не в тій послідовності затягують головку і без динамометричного ключа.

Тільки в послідовності, і тільки з динамометричним ключем, таке діло на хазяйстві є

Опубліковано

ЗАбрав з ремонту головку, все обійшлося в 1800 грн - 800 робота, 980 запчастини.. Завтра буду збирати все до кучі)

  • 1 місяць потому...
  • 2 тижня потому...
Опубліковано
5 годин тому, jack74 сказано:

Треба варити головку. Хто де знає які місця/контакти?

рекомендувати тих, хто робив мені,  я не стану.

 

натомість розкажу історію, про  хорошого майстра, який не цурається братися і за мою "старушку"  а не тільки за якогось пригнаного з ПольщіTouareg-а.

Сталося так, що їхав з села, і прямо перед його хатою машина стала. намертво. Щеплення згоріло. В прямому сенсі.

Неділя була, зима, мороз. Я стою блимаю аварійкою, дзвоню, хто може дотягнути в двір. Всі зайняті.

І тут з хати виходить мужчина, і питається "що сталося?" кажу "капєц! - Приїхав!".  А він каже, "мій зять займається ремонтами машин, зараз я його покличу".

Вийшов молодий мужчина (хлопчина). Завів, каже, "заштовхуємо у двір". Заштовхали і лишили.

Незнайома людина. трохи стрьомно.  Але виходу не було.  Протягом тижня я йому привіз грошей на запчастини і в кінці тижня я машину забрав зроблену. При чому на запчастини я витратив грошей менше, ніж очікував. Бо він десь в когось бере зі знижками.

З того часу, він "крутить" мені її. :) Останній раз загнав полагодити гальма, то окрім гальм, відремонтував бачка на омив скла, поідкручував, попідтягував, передивився і т.д.

Так от, номер телефону: 050-041-72-09 Микола.

Коли знімали головку, то я до нього вже запізно додзвонився. :(  Зробив би дешевше. І якісніше.

 

А мені потрібен на мою 9-ку інжекторщик. Бо шота мені не подобається як машина їде. Варто зробити діагностику і при потребі підстроїти.

Дайте контакти, щоб можна було після 17-18-ї години приїхати. Бо є балувані, до 17 і все.

 

Опубліковано
2 годин тому, Zheny@ сказано:

рекомендувати тих, хто робив мені,  я не стану.

 

натомість розкажу історію, про  хорошого майстра, який не цурається братися і за мою "старушку"  а не тільки за якогось пригнаного з ПольщіTouareg-а.

Сталося так, що їхав з села, і прямо перед його хатою машина стала. намертво. Щеплення згоріло. В прямому сенсі.

Неділя була, зима, мороз. Я стою блимаю аварійкою, дзвоню, хто може дотягнути в двір. Всі зайняті.

І тут з хати виходить мужчина, і питається "що сталося?" кажу "капєц! - Приїхав!".  А він каже, "мій зять займається ремонтами машин, зараз я його покличу".

Вийшов молодий мужчина (хлопчина). Завів, каже, "заштовхуємо у двір". Заштовхали і лишили.

Незнайома людина. трохи стрьомно.  Але виходу не було.  Протягом тижня я йому привіз грошей на запчастини і в кінці тижня я машину забрав зроблену. При чому на запчастини я витратив грошей менше, ніж очікував. Бо він десь в когось бере зі знижками.

З того часу, він "крутить" мені її. :) Останній раз загнав полагодити гальма, то окрім гальм, відремонтував бачка на омив скла, поідкручував, попідтягував, передивився і т.д.

Так от, номер телефону: 050-041-72-09 Микола.

Коли знімали головку, то я до нього вже запізно додзвонився. :(  Зробив би дешевше. І якісніше.

 

А мені потрібен на мою 9-ку інжекторщик. Бо шота мені не подобається як машина їде. Варто зробити діагностику і при потребі підстроїти.

Дайте контакти, щоб можна було після 17-18-ї години приїхати. Бо є балувані, до 17 і все.

 

Він з Луцька?

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Женя, мені потрібен не майстер, котрий машини ремонтує, а суто вузькі спеціалісти, котрі мають відповідне обладнання, верстати... Певно ж цей твій майстер не має аргону вдома, та й станків різних теж, бо це і затратно і всім одночасно займатись не можливо. Але все-одно подякував за контакт, записав собі.

 

Отже, варять аргоном зара багато де... Наприклад, в "крематорії" на виїзді на Рованці. Я ж варив в Гаражджі навпроти цвинтаря. Їхня реклама висить над "Формулою". Швидко, гарно.

Шліфують вони не самі, віддають раз в тиждень в Маяки.

Також шліфують на Дубенській.

Я шліфував в Сергія в Теремно, на Писаревського, в автоучкомбінаті, навпроти стадіону. Швидко, якісно, мені рекомендували і я рекомендую.

 

Зара буду складати мотор :)

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

потрібно перевірити/відремонтувати генератор, дає меньшу напругу ніж потрібно 

підкажіть куди звернутись? багато майстрів відмовляються від ВАЗів...

Опубліковано

Підтримую, "Рестарт". Зроблять діагностику, передзвонять, скажуть що і скільки, погоджуєшся - ремонтують, відмовляєшся - платиш лише за діагностику і забираєш. Роблять в той же день. Ну якщо багато назбирали, то на наступний.

Опубліковано
1 година тому, Nikitamega сказано:

Жень не сказав тобі ніхто де компютерна діагностика на вази?

останнього разу занесло мене на Волвест :)

так сталося. Зветься сервіс Pribaltservice

Я то знаю чому прибалт ;)

Казали, що можуть зробити діагностику інжектора. Але я не мав часу .

Мабуть наступного разу запишуся і з'їжджу.

там мені всього потрохи нада... і розвал, і запалювання виставити. І діагностику інжектора і ... т.д.

 

Опубліковано
21 годин тому, MrSAGEM сказано:

кажуть спеціаліста не можуть знайти

за той час можна було і на навчання відправити :)

  • 8 місяців потому...
Опубліковано

Привіт, народ! ще не всі свої 9-99ті на брухт здали? ;) . Лазив тут по форумах ватодевятників, надибав, що можна на наші ласточки ставити повітряні салонні фільтри. Вніманіє - вапрос! Хтось ставив собі і чи реально допомагає у боротьбі з пилом та іншим листям/пухом цей агрегат?. Ссилка на одного з продавців: адаптер салонного фільтру

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...