Перейти до змісту

КлЮб власників 99-ок 9-ок і 8-ок.


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 352
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Кошти\час\робота, геморой - ще той, сумнівний варіант майбутньої економії.

Товариш навпаки робив, (правда в Ауді 80), викинув двиг з інжектором і поставив карбовий варіант, не може натішитись.

Економія, яка буде реально замітна, можлива лише з ГБО.

1. Систему вприску палива (інжектор) + систему запалювання зі статичною роздачею іскри доцільно ставити на мотори ВАЗ і МЕМЗ не для економії палива, а для покращення характеристик двигуна. Маю досвід по установці системи вприску палива на двигун МЕМЗ 2457 (Таврійський 1.2л.) - дуже відчутна різниця в еластичності і динаміці якщо порівнювати з таким же карбюраторним двигуном.

2. Системи вприску і запалювання які ставились на Ауді80 це просто жах в порівнянні з сучасними. На ВАЗах і Тавріях, Сенсах СВП і запалювання на голову вище по технологічності.

По показниках економії палива правильно відрегульований і справний карбюратор може бути краще ніж система вприску.

Змінено користувачем Litovets
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

21083, 91, 1,5 карб

Луцк - Киев - Луцк

смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе.

- расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь

город 7,2 зима до 8-ми.

Змінено користувачем GreyHairs
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

21083, 91, 1,5 карб

Луцк - Киев - Луцк

смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе.

- расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь

город 7,2 зима до 8-ми.

Карбюратор новий стоїть? хто налаштовував?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не хочу нікого образити, але в інеті (http://fuelcontrol.i...oclass/ВАЗ-2108) статистика зовсім інше показує:

post-4893-0-67929700-1434551819_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2. Системи вприску і запалювання які ставились на Ауді80 це просто жах в порівнянні з сучасними. На ВАЗах і Тавріях, Сенсах СВП і запалювання на голову вище по технологічності.

Підтримую. Недаремно люди на таких машинках переходять на Январь. І Audi переробляють, і мерсівські 102 мотори з KE-Jetronic

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

21083, 91, 1,5 карб

Луцк - Киев - Луцк

смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе.

- расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь

город 7,2 зима до 8-ми.

блін... заздрю білою заздрістю! Мій 1,5 карб п'є не менше 10-ки, що я тільки з ним не робив... Скажи, хто/де тобі карбюратор регулював?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можу порадити гарного карбюраторника на вул. Яровиця. Валентин 0503783871. Мені чистив, налаштовував. Результатом я задоволений. по трасі в 7 можна вкластись. Місто, звичайно, не так круто, але в 10 можна вкластись. 21099 1,5 карб

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все то класно, довго грався, налаштовував чистив карб. 2109 1.3. Добився траса при 90-110 км/год в 7 л місто 8,5-9,5. Але реально задоволений росходом став після встановлення гбо траса 7,5 місто 9,5-10. Мотор робить на газу плавніше, динаміка така ж може трішки і краща.

Змінено користувачем maluj
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

21083, 91, 1,5 карб

Луцк - Киев - Луцк

смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе.

- расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь

город 7,2 зима до 8-ми.

ну не вірю..... блін...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

21083, 91, 1,5 карб

Луцк - Киев - Луцк

смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе.

- расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь

город 7,2 зима до 8-ми.

ну не вірю..... блін...

і я теж...

моя фабія 1.4 бере трішки менше, але там технології новіші і т.д., а тут 2108 з майже такою ж витратою.

не вірю !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

блін... заздрю білою заздрістю! Мій 1,5 карб п'є не менше 10-ки, що я тільки з ним не робив... Скажи, хто/де тобі карбюратор регулював?

Карбу 1,5 года причем не ДААЗовский, а словацкий LSA или AT - гляну завтра. Зажал я денег, но пока не жалею.

Расход такой же и на старом ДААЗ - которому 20 лет, но снял ибо часто засираются каналы ХХ - постоянно разбирать и "мыть" задолбывает.

Расход это не только карб, это и зажига и свечи и бронепровода и состояние двигателя, ну и конечно стиль езды.

Никогда в жизни не ездил к карбюратощику - все делаю сам.

Для регулировки УОЗА стоит салонный Импульс - регулировка до +/-12 градусов.

УОЗ на холостых стоит +10-12 градусов. Регулируется по мере заправки - качеству бензина, без откручивания и кручения трамплера. Потому как иногда бывает плеснешь дермеца типа АНП ибн АВИАС и жопа. А так поставил попозже и поехал радуясь :)

По поводу расхода и неверия - ради бога, понты я давно перерос :)

Это не единичное измерение, раз-два в месяц езжу на Киев - перемеряно не раз и не на одной марке бензина, после чего выбрал оптимальную заправку и марку бензина.

В первой камере стоит малый дифузор со втулкой и распылителями по кругу так называемый "СПИРТ" класс эконом.

Так как пробовал ездить на этиловом бензине где соотношение бенз-воздух меньше, задушил по воздуху первую камеру - поставил 155 вместо 165.

Так и езжу до сих пор, хотя от спиртованного бенза отказался - он стал такой бадягой, что просто капут.

100 А инжевый гена, поликлин ремень.

150 т. км движку - реальных.

Литье FSA 13"

Если кому-то будет уж сильно давить - "пи..дишь".

Через недельку опять еду на Киев.

Есть вариант- чек до полного в Луцке и чек до полного, например, в Калиновке (50 км до Киева "ОККО") с километражом на спидометре (скуручу на Ровенской (ОККО) на нуль). :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мда... і "Імпульс" в мене стоїть, і 155... і дроти/свічки міняв, і навіть самого двіжка! (в мене ще 1,3 був)... а толку "0"... Певно, тра до бабки чи до батюшки :)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ну буду без знаков припинания ибо с плашета и переключатся влом. На ровенской заправиться не получилось шел на дубно . Так что начну с ОККО в белой крыныце. От дома 104,2 км (все фото и полный отчет поприезду). Долил до полного 26 литров с копейками правда 92 ( блин зажал денег :) . Следующая точка калиновка ОККО 92 до полного 17,45 литров спидом 371,6. Имеем 17,45/(371,6-104,2)=6,5на100км. Чуток больше чем говорил. Но тут есть ньюанс в бензине часть 95 го АНП и часть 95S что для города терпимо но для трассы жопа. Плюс для теста увеличил зазор на свечах ,чуток увеличил щель заслонки второй камеры - подклинивала,

также снял гофру с термостата на кастрюле - приеду верну все в зад :). Больше заправляться не буду. Конечный отчет по приезду - спидометр и остаток бензина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У вас виходить 6.5*19=123грн, в мене виходить якщо по трасі 9*8=72 грн. А якщо суто по місту, і так як я їжджу виходить 12*8= 96грн. І мене теж розхід радує...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У вас виходить 6.5*19=123грн, в мене виходить якщо по трасі 9*8=72 грн. А якщо суто по місту, і так як я їжджу виходить 12*8= 96грн. І мене теж розхід радує...

Хіба я десь, щось казав про газ, чи казав що то недобре? :)

И не 123 грн, а 6,5 *21,49=140. :) Но то таке, можно и 95S залить по 15 грн, но расход будет другой (давние пробные поездки на трассе - почти под 9 литров на 110 км, тупой разгон и тяга на больших скоростях), хотя по городу соваться вполне сносно и выхлоп не смердючий. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Досі моя в мене газу "пила" 35 літрів на 270 км (тобто, майже 13 літрів на сотню)... Заправляв весь час на БРСМі. Особо з газовою заправкою (АГНС) з-за великого розходу не заморачувався, бо і бензину вона пила в мене не менше 10-ти на сотню... Потім покрутив я (вже не вперше) гвинтики на редукторі (не подобалось, як їде) і дав машину брату... А він заправляв на Укрнафті... В нього вона почала "пити" 35 літрів десь вже на 330 км (це вже десь 10,6 на сотню)... хоча регулював я вже не вперше того редуктора... тобто, не думаю, що то я так гарно накрутив...

Потім поїхав я в Фастів, і в мене вона на 35-ти літрах проїхала аж 450 км!!! Тобто 7,8 літри газу на сотню! Я такого навіть бажати не міг!

Перед поїздкою, правда, я зняв багажника з даху (брат теж без нього їздив, коли 330 км проїжджав), і ще я замінив свічки на LPG (до того в мене стояли "круті" триконтактні Фінвали)...

Але думаю я, що причина в БРСМі... Короче, заправлюсь зара знов на БРСМІ і буду знати...

Змінено користувачем jack74
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 9 місяців потому...

Хто що  скаже по компресії?

Поиіряли - сказали  - жах. 9,х / 3,х / 10.х 4-й не помню.

будуть знімати головку. Заодно вже і чистка форсунок і налаштування інжектора.

 

Чи радіти чи ні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Женя, відповім так:

Маю 2-рідного брата, він дизеліст, має підйомники струмент, прибори, етс. Моя 99 йому нафіг не треба (що з брата візьмеш), але мусить сапортити :).

Коли я вирішив по-хозяйськи взятись за мотор, у нього було 3 питання: масло не їсть? тяга є? що ти від неї хочеш? Поки я думав, що відповісти, він каже: "міряєм компресію чи хочеш спати спокійно? " Поки так нічого і не робив...

Воно виглядає так гуморно, але от кажу як є.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо мотор ВАЗ-івський то компресія 9, 10 мала але не жахлива. А от 3 це да, жах. Це в кращому випадку пробило прокладку між головкою і блоком, а в гіршому обсипались перегородки на поршні чи тріснуло/ли кільце/ця.

Тут полюбе тре скидати головку і дивитись.

Можна обійтись заміною прокладки, а можна і попасти на ремонт мотора, бо коли сипляться кільця чи/і перегородки на поршнях часто дере циліндри і їх тре розточувати, а це відповідно ремонтні поршні з кільцями.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 - це звичайно вже занадто мало. Цей циліндр вже не працює, по суті, а лише п'є... Потрібно знімати головку і дивитись, нікуди не дінешся. А там вже буде видно, наскільки ти влетів. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шукаю головку блоку.... :(  можна б.в. в хорошому стані.  Номера ваз-шротів вітаються! (Єслі шо, нагадаю, 21093 інжектор 1,5. )

папєрєднікі - уже вбили цю деталь в авто. Тепер тіко заміна.

 

1 година тому, Slavco сказано:

масло не їсть?

нє.

1 година тому, Slavco сказано:

тяга є?

не торт!

1 година тому, Slavco сказано:

що ти від неї хочеш?

Щоб їздила а не стояла, бо шота-не-так!

 

19 хвилин тому, jack74 сказано:

не працює, по суті, а лише п'є..

Так ото ж - здається, що розхід збільшився. Конкретно збільшився.

 

Ну, до "влетів" я вже готофф..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Zheny@ сказал:

Шукаю головку блоку.... :(  можна б.в. в хорошому стані.  Номера ваз-шротів вітаються! (Єслі шо, нагадаю, 21093 інжектор 1,5. )

папєрєднікі - уже вбили цю деталь в авто. Тепер тіко заміна.

Так все кепсько? Прогорів клапан? Щось геть забув про таку причину малої компресії.

О5О9О1002один - вазо-шрот, Валік.

Забув сказати - той шрот в Ківерцях.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Немає не ремонтопригодного заліза, є доцільність вкладання грошей.

А по мотору, компресію міряли як? З маслом, без масла? Сподіваюсь, хоч на холодному моторі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...