Перейти до змісту

КлЮб власників 99-ок 9-ок і 8-ок.


bodia88888

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
5 годин тому, kekc сказано:

А по мотору, компресію міряли як?

Через плече майстру заглядати не маю звички, як і випитувати, а шо? а як? Ніби я в тому патураю!

З маслом, швидше за все.

І за 2 км мотор не встиг нагрітися.

та й з рештою пофіг як - з таким то разбросом по циліндрам!

  • Відповідей 352
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
7 годин тому, jack74 сказано:

а без масла то як? :)

 

Щоб визначити причину низької компресії, замір роблять двічі - спочатку без масла, а потім наливши через свічний отвір кілька мл масла.

Якщо в другому випадку (з маслом) компресія зросла, значить потрібно міняти поршневі кільця ( а можливо і поршні з розточкою цилінрів). Якщо ж в обох випадках компресія залишається низькою - тут винуваті клапани.

Але @Zheny@ вище написав, що двигун масла "не їсть", тому скоріш за все причина саме в клапанах, бо при поломаних або дуже зношених поршневих кільцях витрата масла була б, м'яко кажучи, дууууже відчутною.

Опубліковано
3 годин тому, S-driver сказано:

Щоб визначити причину низької компресії, замір роблять двічі - спочатку без масла, а потім наливши через свічний отвір кілька мл масла.

Якщо в другому випадку (з маслом) компресія зросла, значить потрібно міняти поршневі кільця ( а можливо і поршні з розточкою цилінрів). Якщо ж в обох випадках компресія залишається низькою - тут винуваті клапани.

Це вже ЛОКАЛІЗАЦІЯ несправності! Це вже майстер буде робити. А Женя запитав "компресія 3 - це хєрово, чи можна миритись", а не "якщо 3, то що винне"

Це типу людина запитала "В мене з компа йде дим, це нормально?", а ти йому "а дим йде ззаду, чи спереду?" (ну, не ти, а @kekc)

Опубліковано

Головка в зборі - 2600 (вже поміряли і ставлять) + ще щось там буде + робота + промивка форсунок.

 

Але, то ж моя машина і моя безпека!

Думаю, якби не дай бог би щось подібне сталося із якимось Опельом.... мабуть цифри були б в євро / доларах :)

Опубліковано
3 часа назад, S-driver сказал:

Щоб визначити причину низької компресії, замір роблять двічі - спочатку без масла, а потім наливши через свічний отвір кілька мл масла.

Якщо в другому випадку (з маслом) компресія зросла, значить потрібно міняти поршневі кільця ( а можливо і поршні з розточкою цилінрів). Якщо ж в обох випадках компресія залишається низькою - тут винуваті клапани.

Але @Zheny@ вище написав, що двигун масла "не їсть", тому скоріш за все причина саме в клапанах, бо при поломаних або дуже зношених поршневих кільцях витрата масла була б, м'яко кажучи, дууууже відчутною.

А якщо прогорів поршень, то твій логічний ланцюжок посипався.

Опубліковано
14 минуты назад, Zheny@ сказал:

Головка в зборі - 2600 (вже поміряли і ставлять) + ще щось там буде + робота + промивка форсунок.

 

Але, то ж моя машина і моя безпека!

Думаю, якби не дай бог би щось подібне сталося із якимось Опельом.... мабуть цифри були б в євро / доларах :)

Зняли головку? То що в тебе було? Клапана?

Опубліковано
22 часа назад, Zheny@ сказал:

Думаю, якби не дай бог би щось подібне сталося із якимось Опельом.... мабуть цифри були б в євро / доларах :)

Іномарки, які популярні в нашій країні, не настільки дорогі в обслуговуванні, як багато, хто думає. Для прикладу, простенький 4-циліндровий двигун M43 повністю в зборі (102-115 кобил) для BMW E36 коштує 150-200 баксів. Думаю, на Опель (не останніх років випуску) ціни будуть навіть ще меншими. 

 

 

Опубліковано
1 година тому, Litovets сказано:

А що з нею? 

Сказав, що після встановлення - клапана не витягне, бо щось там вже було сточене, чи відшліфовано забагато - хз.

Якщо цікаво - недорого продам. Там і клапана і распрєдвал і ще там щось - все є.

Опубліковано
52 минуты назад, Zheny@ сказал:

Сказав, що після встановлення - клапана не витягне, бо щось там вже було сточене, чи відшліфовано забагато - хз.

шось ніпанятна, мастер шо наплів? іі перший раз повело, шліфанули, а тепер знову повело?

там вабще три праблеми - повело, тріщіна, і криві рукі при ремонті клапанів/направляйок

Опубліковано
19 хвилин тому, volker78 сказано:

іі перший раз повело, шліфанули, а тепер знову повело?

З його слів - її уже не раз шліфували.

Опубліковано
13 хвилин тому, Gendruk сказано:

в скільки обійшлось те все з роботою разом

дорого.

6200= 2600 головка+1600 запчастини + 1500 робота + промивка форсунок

Опубліковано
Щойно, vaz75 сказано:

де робив?

Островського. 16 / 14

14 - промивка була, ціна щось типу 450-500 - не цікавився конкретно. Тип, не знаю, швидше за все ультразвукова.  Хімічна навряд.

16 - робота по двигуну. Колишні працівники Волинь-Авто. Між іншим їх тут і рекомендували на Борді. Як і ці гаражі по ремонту.

 

Опубліковано
1 хвилина тому, Litovets сказано:

Женя, якщо не секрет, де купував головку? 

Не секрет. Зателефонував до знайомого (працювали разом на Волинь-авто) Сергій . Він зараз магазинчик має десь на Володимирській/Львівській. Там і шрот і всяке таке. Він мені знайшов головку десь у Рівному. Привезли за годинку-дві. І до кінця дня поставили.

 

Хоча уже ввечері телефонував ще один чоловік, він мені щеплення міняв (я своє спалив. В прямому смислі :) ) то той запропонував значно дешевше головку і уже з установкою. Усіма телефонами можу поділитися. Мені не шкода. Зараз роблю гальма. Циліндрика мінятиму та трубки. + підкуртити гайки і підтягнути двері.

На черзі людські ручки.

Опубліковано

Мене цікавить скільки захочуть за моск Январь 7,2 + ВАЗівська коса від мозга до датчиків + датчик масового розхода повітря + корпус повітряного фільтра.

А на перспективу, скільки захочуть за ВАЗівський 124-й чи навіть 126-й мотор з КПП.

Опубліковано
23 хвилин тому, Litovets сказано:

Мене цікавить скільки захочуть за моск Январь 7,2 + ВАЗівська коса від мозга до датчиків + датчик масового розхода повітря + корпус повітряного фільтра.

А на перспективу, скільки захочуть за ВАЗівський 124-й чи навіть 126-й мотор з КПП.

хз.

передзвони до Сергія (дам номер) поцікався.

Опубліковано
27 минут назад, Slavco сказал:

та то вже почті цілий жигуль вийде :)

Та ну, то тіко кусок:D Просто 126-й непоганий мотор як для ВАЗів, непоганий варіант для свапа.

Опубліковано

І в мене аналогічна ситуація як в Женьки, тільки я сам винен...

Перестала їхати, потім і заводитись. А до того десь два тижні назад прогоріла прокладка головки, почала система воздушитися сильно, о потім і в одному місці з під головки почала пускати антифриз, зняв голову, побачиш що в двох випускних вклапанах в 1 і 2 циліндрі тріщини є, поміняв два клапана, поміняв прокладку, зібрав, все гуд запрацювало, але ті два нових клапана стали цокотіти відповідно. Мав поїхати відрегулювати, але тут перед святами клопоти, Паска і тд, майстер сказав до свята часу немає, ну думаю після свят вже поїду.... Але тут вирвалось дві поїздки, одна на 400 км, друга, на 700, ще тут на місці до 300 накатав км. І все. Доїздив до того що вот як на фото видно, що з тими двома клапанами, що я міняв сталось.... Компресія перед зняттям голови була: в першому - 0, в другому - 0, в третьому 4, а в четвертому 6. Завіз в понеділок головку до майстра: вчора відзвонився "порадував" - всі клапана, направляючі, сальники, і шліфовка, бо між 3 і 4 циліндром прогин на 1,5 мм є..  Отака фігня.... ПО запчастинах вже ціни назвав, за роботу не питав я ще скільки буде.....думаю в 2к вкладусь...

IMG-1462781422917-V.jpg

IMG-1462781389623-V.jpg

IMG_20160509_142620.jpg

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...