Перейти до змісту

КлЮб власників 99-ок 9-ок і 8-ок.


bodia88888

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
17 минут назад, Zheny@ сказал:

Я коли купував цей, то послухав продавана, наплів мені, що 62Аh вистачить.  До того був 75Ah - то заводилася з півтика, навіть взимку.

На Тавро/Славутах з заводу 55 (більший і не влізе) і якось вистачає.

  • Відповідей 352
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Жень, при всьому справному вистачить.

В мене 62Аг прослужив 8-м років. Навіть у вбитому стані вистачало на пару раз завести.

Ти коли братимеш новий дивись на пусковий струм який акум може віддати.

Хоча в старому би перевірив рівень і густину електроліту для початку.

 

Завищувати ємність теж не є гуд. Акум буде хронічно недозаряд отримувати. Він і так заряджений лише на 85-90%, а в міському циклі і подавно недозаряд буде.

Потрібно час від часу зарядним тренувати.

Опубліковано
Щойно, Litovets сказано:

На Тавро/Славутах з заводу 55

ну в мене не Тавро-славута. 21093. На момент покупки стояв 75Аг.  Потім він здох і я взяв 62Аг, але одразу зрозумів, його мало буде.

Опубліковано
4 хвилин тому, S30 сказано:

Хоча в старому би перевірив рівень і густину електроліту для початку.

нерозборний, ніби.

Старий був розборний.

Опубліковано

Женя, якщо авто нормально заводиться то вистачить і 7-10 Аг щоб кілька раз підряд завести двигун. Як писав S30 більше значення має пусковий струм.

Опубліковано

Коли нормальна 62-ка, то й її виситачитть, а якщо гівно, то й 75-ка швидко здохне. Тут не в цифрах справа. Я, був період, доволі довго на 52-ці їздив, знятій з приграної іномарки :)

Крім того, вбити теж можна будь-якого, і 60-ку, і 75-ку, і 120-ку... Посади його раза два "в ноль" і він висипеться.

 

А що ж тоді ти казав за 75%? Що ж то за невірні дані були? Це типу по "глазку"? "Глазок" - то до дупи індикатор.

 

 

10 хвилин тому, S30 сказано:

Ти коли братимеш новий дивись на пусковий струм який акум може віддати.

та для бензинки, та ще й 1,3 чи 1,5 це ролі не грає, будь-який крутне. То для дизеляк важлива цифра, бо там дійсно двигуна важче крутнути. Компресія там в два-три рази вища. Та ще й покрутити там треба з нормальною частотою. А бензин - аби крутнув трохи.

Хоча звичайно, чим більший струм - тим більший запас, особливо враховуючи, що ті цифри на банках - прибрехані 100%... ніхто ж не перевірить. Але за більшу цифірку більше й з кишені викласти доведеться.

 

 

9 годин тому, volks сказано:

Ну якщо проблема в акумі, то при повороті ключа лампочки майже повністю тухнуть.

Це якщо акумулятора ще вистачає, щоб втягуюче втягнуло і струм пішов на стартер. А в нього втягуюче навіть не вмикалось, тому й змін він не помітив.

Опубліковано
15 хвилин тому, Zheny@ сказано:

нерозборний.

в тебе типу AGM чи GEL ?

 

Швидше за все пробки сховані під декоративною кришкою, котра припаяна чи вклеєна.

Зніми її і матимеш доступ до пробок. Однаково ж викидати зібрався. Чим ризикуєш.

А стосовно втягуючого тобі правильно пишуть. Навіть при вбитому акумі, але який підзарядили втягуюче спрацює і стартер "векне" стараючись провернути двигун.

А в тебе по опису втягуюче не працює.

Опубліковано
8 хвилин тому, S30 сказано:

в тебе типу AGM чи GEL ?

хз.. Я дав фотку :) Не знаю який.

9 хвилин тому, jack74 сказано:

А що ж тоді ти казав за 75%? Що ж то за невірні дані були? Це типу по "глазку"? "Глазок" - то до дупи індикатор.

Це зарядний пристрій показує заряд/розряд від мінімум до максимум. Розумію, що якийсь кєтай, але для зарядити раз чи 2 на рік - вистачає.

 

Опубліковано
5 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Це зарядний пристрій показує заряд/розряд від мінімум до максимум.

Тобто ти йому тикаєш акумулятора і він тобі зразу показав його ємність? :) Туфта. Є, звичайно, такі прилади, але вони доволі дорогі і не є зарядними. 

А твій, певно, лише по значенню напруги типу визначає, а то є туфта, повторююсь.

Опубліковано

 Ну з акумами я намаявся досить. І старий був ледь живий, і радіво павуки в машині цілу ніч слухали, і кінцевик сигналки в багажнику замикав. :)  Так що ознака розрядженого акума:  приборка майже гасне і при повороті ключа на стартер ледь бзикне і мовчить, стартер навіть не крутить.

Опубліковано
11 хвилин тому, sobchuk30k сказано:

Запропоную акб,Форсе 74 720пусковий ток,1600грн.Волта 77  720 1650грн.за старого акб 300грн.

і отримуватиме він постійний недозаряд, штатного генератора в 60А не вистачить ;)

Опубліковано
1 минуту назад, St@S_ сказал:

і отримуватиме він постійний недозаряд, штатного генератора в 60А не вистачить ;)

Наскільки я памятаю в Жені інжева девятка, а значить генератор, теоретично, повинен бути потужніший.

Опубліковано
47 хвилин тому, Litovets сказано:

Наскільки я памятаю в Жені інжева девятка, а значить генератор, теоретично, повинен бути потужніший.

можливо на 73А, але непотрібен в 21093 акумулятор більше 60-64а, краще щось толкове взяти ніж дешевий 74-75а ;)

Опубліковано
3 минуты назад, St@S_ сказал:

 але непотрібен в 21093 акумулятор більше 60-64а, краще щось толкове взяти ніж дешевий 74-75а ;)

Це точно.

Опубліковано
3 хвилин тому, sobchuk30k сказано:

MORATTI Словенія 62А 610п.струм 1750грн і 60А 600п.с. 1500грн. Форсе 60А 600п.с. 1400грн. 

на папері :) 

а в реальності? 400-500

саме цікаво, що це не можна покупцем ніяк перевірити ;)

тільки такі заводи типу як Exide не дозволяють собі писати різної маркетингової бредятини...

Опубліковано
3 минуты назад, St@S_ сказал:

а в реальності? 400-500

Впринципі для запуску бензинового двигуна обємом до 2х літрів цього більш ніж достатньо.

Опубліковано
3 годин тому, St@S_ сказано:

і отримуватиме він постійний недозаряд, штатного генератора в 60А не вистачить ;)

все він там буде отримувати.

Для заряду акумулятора потрібен струм 10% від ємності, тобто для 60-ки потрібно 6А. Але то для нормального режиму заряду. А в автах при частих запусках і в більшості коротких інтервалах заряджання (їзди) струм заряду (з генератора) не обмежують до цих "10%", і генератор дає все, що може (не 60А звісно, але не менше 15ти точно), а тому все залежить від часу заряджання більше, ніж від 40ка, 50ка чи 60 генератор.

З практики скажу, що для нормальної експлуатації в режиму "по місту" вистачає і 45А гени для 70-ки точно. Звісно, якщо ти їздиш в основному вночі (таксі, напр.) і в тебе в машині купа споживачів (навігатори, магнітофони, телевізори, саби, підсилювачі, мікрохвильовки і т.д.), то потрібно віднімати струм, котрий споживає ота вся тряхомудь і вважати, що лишається для твого акумулятора

 

2 годин тому, Litovets сказано:

Впринципі для запуску бензинового двигуна обємом до 2х літрів цього більш ніж достатньо.

для 1,5 літра і 250ки вистачає

Опубліковано

акум полюбому буде новий. І шукатиму свіжий.

Поправте ,якщо помиляюся, має бути дата, у форматі ХХ-тиждень YYYY рік.

 

 

 

Опубліковано

шукай не "свіжий", а з якнайдовшою гарантією. "свіжість" не гарантує якості. Я на беушних з Європи довше їздив, чим на "свіжих" "бошах"і "вартах", куплених тут

Опубліковано
2 хвилин тому, jack74 сказано:

шукай не "свіжий", а з якнайдовшою гарантією. "свіжість" не гарантує якості. Я на беушних з Європи довше їздив, чим на "свіжих" "бошах"і "вартах", куплених тут

Знаю не по наслишці, що гарантія - така слизька штука...

 

 

Опубліковано
12 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Поправте ,якщо помиляюся, має бути дата, у форматі ХХ-тиждень YYYY рік.

Не факт, є купа виробників які кодують дату і буквами. І іншими священними рунами

http://akumuliatoriai24.lt/ru/дата-выпуска-аккумулятора.html

Опубліковано
35 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Знаю не по наслишці, що гарантія - така слизька штука...

ну, я в різний час три штуки поміняв по гарантії.

Один, перший, ще в ... ммм... магазин, що був там, де військторг був, а зара він під мостом на Рівненській... АТЛ, чи що...

Другий на Варшавці купував, в першому кутовому "бутіку", що на Карпенка виходить (сторона Юванта)

Третій (чи другий... неважно) в Сафроні, на Львівській.

Так що гарантія - потрібна штука

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...