Перейти до змісту

З 27 травня 2012 року відміняють поїзд Ковель-Чернівці


klikl

Рекомендовані повідомлення

Луцьк після цих реорганізацій укрзалізниці буде як на безлюдному острові... до якого тількі дорогой можна добратись...

Ничего, аэропорт скоро сделают - налетаемся ещё :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 80
  • Створено
  • Остання відповідь

там підписи збирали, чи збирають ще?

так підписи якраз збирають, хто хоче долучитися: звертайтеся по телефонам в першому пості, кожен підпис важливий!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сьогодні заніс бланки на підписи в туристичний магазин Анамандрія, якщо йти від 5 школи то перед мостом по праву сторону, працюють сьогодні до 18.00, завтра вихідний. а так до 19.00, хто буде проходити мимо. заходьте, кожен голос важлимий. Дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

03.05.2012

Укрзалізниця акцентує увагу на маршрутах, максимально затребуваних пасажирами

Щоб зосередитися на розвитку найбільш затребуваних пасажирами напрямків Укрзалізниця переглядає основні принципи організації руху пасажирських поїздів. Про це на брифінгу, присвяченому введенню нового графіка руху поїздів, повідомив заступник генерального директора Укрзалізниці Ігор Гладкіх.

За словами Гладкіх, акцент буде на розвитку ключових маршрутів між містами країни. Адже за оцінками консалтингової компанії AT Kearney, близько 100 маршрутів між ключовими містами України (відстань всього близько 500 км), забезпечують майже 50% пасажиропотоку, а 11,4% всіх маршрутів забезпечують 93% пасажиропотоку. Саме ці напрямки будуть пріоритетними для розвитку швидкісного руху.

Залізничники впевнені, що запланований перехід на швидкісний денний рух оптимізує витрати, підвищить рівень сервісу пасажирських перевезень і вирішить питання дефіциту квитків, оскільки сучасні поїзди «Шкода» та «Хюндай» здатні перевозити більшу кількість пасажирів, ніж нинішній. За попередніми підрахунками, пасажиропотік на швидкісних маршрутах, що з'єднують основні населені пункти, збільшиться більш ніж у чотири рази. Відправною точкою змін стане введення нового графіка руху пасажирських поїздів 2012/2013, де змінено маршрут прямування 36 пар поїздів та розмежовано рух вантажних і пасажирських поїздів.

«Щоб повною мірою забезпечити перевезення, залізничники провели цілий комплекс заходів: від зміни маршрутів, їх скорочення або подовження, розподілу пасажирського та вантажного ходів до організації пересадочних «хабів» – транспортних центрів, які формуються на базі ключових напрямків і перетинів різних маршрутів та видів транспорту в регіональному сполученні», – повідомив Ігор Гладкіх.

Зокрема, продовжено маршрут поїзда № 178/177 Харків-Кременчук, який після введення нового графіка курсуватиме за маршрутом Харків - Кременчук - Знам'янка - Тараса Шевченка.

Малонаселені або короткосоставні поїзда з низьким пасажиропотоком, для забезпечення залізничного сполучення між містами, будуть включатимуться в довші маршрути. Наприклад, пасажири, які звикли користуватися поїздом Чернівці - Ковель, зможуть здійснити цю поїздку, поїздами Софія – Москва, Чернівці – Львів, Одеса – Івано-Франківськ – Чернівці, Мінськ – Чернівці.

Для забезпечення потреб пасажирів в новому графіку буде задіяно близько 4,6 тис. пасажирських вагонів Укрзалізниці. З цієї кількості лише дві тисячі вагонів відповідають вимогам пасажирів у плані сервісу і обладнані кондиціонерами, інші ж постійно викликають нарікання, особливо в літній період. Швидкісні та обладнані кондиціонерами нові пасажирські поїзди, щодоби виконуватимуть в 2-3 рази більше рейсів, ніж нічні поїзди, і зможуть вирішити питання браку комфортабельних пасажирських вагонів. Парк пасажирських вагонів Укрзалізниці постійно скорочується, зокрема, в поточному році планується списати через зношеності понад 300 вагонів, а в 2011 році було списано близько 200 пасажирських вагонів.

Сайт Укрзалізниці

Цікаво, і як наведені маршрути потягів зможуть замінити потяг Ковель-Чернівці <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Створили електронну петицію (зверення) до "Львівської залізниц" проти скасування потяга Ковель-Чернівці. Підписуємося, хто ще не зробив цього або не зможе прийти сьогодні на 17.30 до залізничного вокзалу Луцька.

http://www.petitions...ovel-chernivtsi

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Буду піднімати це і не лише це питання на сесії міськради.

Якщо чесно, то мені "абідніше" не за "Ковель-Чернівці", а за нічний дизель до Львова. Сів собі вночі, на лавці поспав і вранці вже у Львові.

Але тепер Луцьк фактично відрізають від західноукраїнських обласних центрів, окрім Рівного.

На мою скромну думку, реконструкція вокзалу одночасно із скасуванням потягів - просто ідіотське рішення.

Не знаю як кому, але мені вже краще засраний старий вокзал з відносно нормальним сполученням, ніж красивий вокзал майже тупикової станції "Луцьк".

P.S. Мені розказували, що у рідному селі дідуся Брани Горохівського району, що на залізниці Луцьк-Львів діяв вокзальчик, де можна було купити квитки на кілька пасажирських потягів (не рахуючи дизелів). І ставали вони на цій станції. Тепер - майже повний нуль.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ми продовжуємо збір підписів проти скасування потяга Ковель-Чернівці. Сьогодні і завтра, 5 та 6 травня, на вокзалі Луцька. Час незмінний - з 17.30 до 18.30. Чекаємо!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

петиції підписувати - це ж не гроші платити

А є альтернативний варіант? Крім захоплення телеграфу, пошти і їдальні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За даними системи "Е-Квиток" проаналізував заповнюваність потяга "Ковель-Чернівці" на відрізку Луцьк-Львів.

Від завтрашнього дня і до останнього рейсу.

Результати просто вражають - мінімальна заповнюваність плацкарту і купе - 49% за кілька тижнів до відправлення (!).

Оброблені і трохи візуалізовані дані - у табличці (формат Excel)

http://dl.dropbox.com/u/19405333/%D0%9F%D0%BE%D1%97%D0%B7%D0%B4%20%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C-%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B2%D1%86%D1%96.xls

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З 27 травня ДТГО "Львівська залізниця" скасовує потяг №667/668 Ковель-Чернівці.

Про це стало відомо із відповіді на запит на інформацію.

Це означає, що згідно із новим графіком руху поїздів на 2012-2013 роки на «Львівській залізниці» не існуватиме жодного прямого залізничного сполучення Луцьк-Львів, Луцьк-Івано-Франківськ, Луцьк-Чернівці. Це буде проблемою у першу чергу для студентів львівських, франківських та чернівецьких ВНЗ, що проживають у Волинській області, зокрема в Луцьку. Ця транспортна проблема також торкнеться усіх жителів Луцька, особливо представників пільгових категорій.

Тому з 23 квітня ВОМГО "Асоціація Молодих Реформаторів" розпочала збір підписів під звернення до начальника "Львівської залізниці" Богдана Піха із вимогою відмінити рішення про скасування потяга Ковель-Чернівці та до голови Волинської ОДА Бориса Клімчука, аби він звернув увагу на цю транспортну проблему та вступив у переговори із "Львівською залізницею" щодо вирішення цього питання.

З 3 до 7 травня учасники АМоРЕ збирають підписи на залізничному вокзалі Луцька з 17.30 до 18.30 (перед відправленням цього ж потяга із обласного центру Волині). Якщо бажаєте підписатися - приєднуйтеся!!!!

Якщо ж ви бажаєте підписатися під електронною петицією, можете залишити свій автограф тут http://www.petitions...ovel-chernivtsi.

Більше інформації у цих журналістських матеріалах:

http://vip.volyn.ua/...al-znitsya-foto

http://www.pravda.lu...ukr/news/40038/

До того ж, зверніть увагу!!! ми закликаємо кожного писати індивідуальне звернення на адресу "Львівської залізниці" - м. Львів, вул. Гоголя, 1

За основу можна взяти цей текст звернення.

Джерело: прес-служба ВОМГО "АМоРе"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно з «АМоРе» повідомили, що краще особисто прийти і лишити підпис на папері, оскільки він має більшу вагу, ніж електронний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Укрзалізниця поки що державне підприємство, а значить вона повинна думати про нас, про громадян, які сплачують податки разом з державою. І це не наша проблема, що держава не повертає за пільговиків. Вони разом повинні вирішувати цю проблему, найпростіше-зняти потяг і все, і ще більше заробляти на вантажних перевезеннях.

а, скажімо, в нас всі пасижирські перевезення в Україні збиткові, то як - зняти всі поїзди? чи як. А скажуть, що не вигідно хліб пекти, що, почнете вдома самі ?!?!?!? це ж брєд повний те, що Ви написали. Потяг забитий. Щоб заробити-зробити зручності, підняти ціну, відмінити пільговиків і заробляй, зробити через день чи тільки на вихідні. Залізниця-це стратегічний об"єкт, як можна лишати взагалі без залізничного сполучення Західну Україну, ще й перед євро, коли всі і звідусіль будуть їхати до Львова, коли туристи будуть будь-яким транспортом їхати в інші міста подивитися?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Укрзалізниця поки що державне підприємство, а значить вона повинна думати про нас, про громадян, які сплачують податки разом з державою. І це не наша проблема, що держава не повертає за пільговиків. Вони разом повинні вирішувати цю проблему, найпростіше-зняти потяг і все, і ще більше заробляти на вантажних перевезеннях.

........

В яких ви хмарах літаете ,як писав один користувач з борди ,,можете пожалітися в лігу захисту сексуальних меншин ,,

результат буде однаковий .

залізниця єдина (напевно) організація в якій панує ще соціалістичні методи укравліня і медоти дикого капіталізму ведення бізнесу (з 100-300 % відкатів і відвертим дерибаном),і ложили вони з прибором на своїх працівників ,а на пасажирів то і подавно.

а для держави залізниця завжди була дійною коровою, ,,ефективний менеджер ,, Кірпа не дарма ,,застрелився,,

а по суті ,напрямок на Львів був завжди збитковим , грузові поїзда не їздяит , а інфраструктуру потрібно підтримувати ,

на даний час той єдиний пасажирський поїзд Ковель-Чернівці ,вимагав щоб на всьому проміжку всі станції мали високу класність ,як такі що приймають пасажирські поїзди.

зняття єдиного пасажирського поїзда дозволить знизити класність колії до сьомої категорії ,нижще тільки узкоколійки,

а це відповідно дуже велика економія на працівниках і зарплаті.

а щоб там ходили поїзди потрібно писати петиції до місцевої і столичної влади ,щоб на стояновському напрямку розвивали бізнес , будуть підприїства і буде що возити, а Горохівський цукровий не витягне ту вітку ,та і то сезоне навантаженя.

PS .та стан колії там такий ,що крейсерська швидкість там 40км. за годину ,а відстань біля 200 км. от порахуйте .

швидше на автобусі в кілька раз ,або їхати на поїзді до Рівного ,або Ковеля і звідти на Львів ,всерівно швидше буде.

PS2 .Залізниці вигідніше булоб за Гнідаваю поставити червоний щит і закрити рух далі.

а чому так не роблять так ,це резервна колія на Львів ,напевно бачили скільки екзотичних поїздів йшло на Львів через Луцьк, після сходу поїда і пожежі під Льовом.

це щось похоже на мобільні телефани від Сіменса , випускаючи їх вони мали міліонні збитки ,а відавши(не продавши) бізнес Бенкю вони хоть позбулися збитків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я офіційно оформлений і те що в з моєї зарплатні вираховують податки - це називається я плачу податки, і за це я хочу мати якийсь соціальний захист, і вважаю що держава, депутати за яких я голосую і які живуть з моїх податків повинні відстоювати мої права і працювати на покращення життя людей, а не свого і це потрібно вимагати, бо дойде до ручки таки колись ця влада, якщо Вам немає різниці і Ви собі може дозволити їздити на таксі чи власному авто, я за Вас радий, Я не хочу сидіти в чотирьох стінах і коли є можливість намагаюся відстоювати право на нормальне життя я це роблю.

Говорячи по темі, якщо Ви так добре розбираєтеся в економіці: Потяг, якщо вірити посиланню http://www.volynnews..._vid_likhtarya/ на 94% заповнений, про яку нерентабельність йде мова? Як можна лишати без залізничного сполучення обласні центри західної України?

Хочете жити як стадо баранів, будь ласка, я не хочу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

.... Потяг, якщо вірити посиланню http://www.volynnews..._vid_likhtarya/ на 94% заповнений, про яку нерентабельність йде мова? Як можна лишати без залізничного сполучення обласні центри західної України?

Хочете жити як стадо баранів, будь ласка, я не хочу.

та якщо той потяг буде загружений на 200% ,він всерівно буде нерентабельний ,

просто я працю на залізниці ,і знаю про стан ,як то кажуть з середини.

и тих пару сотень гривень з студентів не иде ні вяке порівняння з міліонами економії ,тільки на зміні класності станцій на напрямку до Львова

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

петиції підписувати - це ж не гроші платити

А є альтернативний варіант? Крім захоплення телеграфу, пошти і їдальні?

да. раз і назавжди вбити собі в голову, що якщо у 1991 обрали капіталізм,

то від тих пір досі і надалі ніхто нікому нічого не винен :)

що поїзди на шару за пять капєйок залишилися в іншій країні,

як і дотування пасажирських перевезень за рахунок вантажних

це одним словом називається "соціалізм"

від якого усі, здається, добровільно відмовилися.

що "менша кількість вагонів" як пише у "зверненні" аморе

у всіх нормальних людей, крім "політиків" автоматично означає подальше зменшення рентабельності,

бо ті самі затрати на пальне діляться на відповідно меншу кількість квитків,

а це точно так само автоматично означає ще більшу збитковість маршруту :)

і якщо аморе перед виборами заробляє на цьому собі якусь відомість,

яку намагатиметься конвертувати у скв безпосередньо на виборах,

то кожен підписучий, фактично, розписується у власній недалекості :)

що укрзалізниця немає жодного стосунку до усіх мислимих і немислимих

"потреб" і "зручностей" виборців, студентів, "жителів прилеглих до залізниці територій

та представників пільгових категорій" і депутатів,

якщо ці "потреби" і "зручності" не підкріплені платоспроможним попитом

тому що укрзалізниця це підприємство, єдина мета діяльності якого -

заробляння коштів. а не їх трата :)

що укрзалізниця не має "транспортної проблеми", яку вона повинна розглядати :D

укрзалізниця має проблему збитковості потягу і збитковості маршруту

і цю проблему вона вже розглянула.

що "укрзалізниці" пофігу хто схвалює чи не схвалює її рішення -

пофігу "критичні оцінки серед громадськості"

і "громадськість" уже проголосувала за цей потяг своїми гривнями.

що варшава-краків (293км) у тій же благословенній європейській польщі

коштує щось близько 60 злотих, а це 150 грн, а не 12, за які дехто хоче доїжджати до львова :)

що 50% заповнених місць на 35% маршруту це 17% у загальному :)

і що найбільше у цьому всьому дивує:

такі просунуті європейсько орієнтовані і демократичні громадяни

у своїх вимогах, підписах і петиціях виявляються махровими радянськими пенсіонерами.

А чи використала "Укрзалізниця" всі ринкові механізми вирішення проблеми збитковості, якщо вони такі крутезні капіталісти?

Чи легше за все просто "закрить і нєпущять"? Бо піпл схаває.

Легше нічого взагалі не робити. Так збитки будуть точно нульові.

Якщо "Укрзалізниця" супер-пупер-бізнесмен, то яка логіка їй викидати 16 мільйонів гривень на вокзал завідомо "збиткової" станції Луцьк? Яка окупність цього проекту, підкажете, пане nd_?

Для порівняння - капремонт 1 пасажирського вагона вартує 105 тисяч гривень. Відповідно, 10 вагонів потяга "Ковель-Чернівці" - це трохи більше 1 мільйона.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ги :D а де хоч якесь заперечення хоч якогось аргументу?

ну по-перше оця от репліка про "крутезних капіталістів"

віддає нафталіном у кращому стилі публікацій журналу "радянський агітатор" зразка 84-року :D

там теж у всьому капіталісти винні були :D життя трудящим без кінця псували :D

Це була іронія.

по друге, якщо зовсім нічого не робити то збитки будуть не "точно нульові", а ще більші

бо "нічого не робити" практично не зменшує операційних затрат -

хіба це не очевидно?

якщо ти кілька місяців нічого не робиш, тобі не хочеться їсти?

Тим більше. Скасування потяга не дає додаткових прибутків залізниці. Колію все одно треба підтримувати.

по трєтє це вокзал не одного поїзду - чи через луцьк ходить тільки "ковель-чернівці"?

чи із "ковель-чернівці" вокзал теж закривають? чи який стосунок має одне до іншого?

Це має стосунок до розподілу витрат по підприємству.

Серед причин скасування потягу зазначалося: "старіння рухомого складу, що не дає можливості надати сервіс якого вимагає пасажир". Якщо Львівська залізниця знайшла 16 чи 20 (за іншими даними) мільйонів на вокзал, то що заважає їй при плануванні своїх витрат передбачити хай не мільйон, а 500 тис. на оновлення вагонів?

і так само навіть нема ким напхати :( за твоєю ж статистикою (!)

З чого взяли, що нема ким напхати?

Свіжі дані "Е-квитка" на відрізку Ковель-Чернівці на рейси:

11.05. З 234 місць (2 купейні і 3 плацкартні вагони) зараз 86 вільних. 63% заповнюваність.

12.05. Зі 144 місць (1 купейний і 2 плацкартних) - 32 вільних. 77,77% заповнюваність.

13.05. Зі 180 (2 купейних, 2 плацкартних) - 55 вільних. 69,44%

14.05. Зі 144-х - 51 вільне. 64,58%

Попит на цей потяг однозначно є. І буде. Принаймні до того часу, коли прямий автошлях на Львів не відремонтують.

яка по перше не стосується теми - ну при чому тут вокзал чи вартість ремонту середнього донецього вагону?

Сумніваюсь, що донецький вагон суттєво відрізняється від львівського. Відповідно і вартість ремонту в Донецьку чи, скажімо, у Ковелі навряд чи буде суттєво відрізнятися.

ну і наостанок, давай, валяй, перерахуй-но "ринкові механізми вирішення проблеми збитковості", слабо?

або "неринкові" якісь, соціалістичні :D ці напевно краще вийдуть?

1. Перегляд графіка руху

2. Перегляд маршруту (можливо, не до Чернівців, а до Львова чи деінде - залізниці видніше)

3. Підвищення тарифів

4. Відмова від непрофільних речей. Навіщо залізниці, скажімо, свої лікарні чи навчальні заклади, якщо цим може займатися держава? Або навіщо підприємству витрачати кошти на видання газети "Львівський залізничник" чи на підписку газет?

5. Монетизація пільг

6. Електрифікація залізниці між Луцьком і Львовом

7. Контроль над тендерами

8. Інше... ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

СЬОГОДНІ з 13 до 14 години заключний збір підписів під звернення проти скасування потяга Ковель-Чернівці на площі Театральній в Луцьку. Кожен підпис має вагу!!!! Чекаємо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Укрзалізниця поки що державне підприємство, а значить вона повинна думати про нас, про громадян, які сплачують податки разом з державою. І це не наша проблема, що держава не повертає за пільговиків. Вони разом повинні вирішувати цю проблему, найпростіше-зняти потяг і все, і ще більше заробляти на вантажних перевезеннях.

........

В яких ви хмарах літаете ,як писав один користувач з борди ,,можете пожалітися в лігу захисту сексуальних меншин ,,

результат буде однаковий .

залізниця єдина (напевно) організація в якій панує ще соціалістичні методи укравліня і медоти дикого капіталізму ведення бізнесу (з 100-300 % відкатів і відвертим дерибаном),і ложили вони з прибором на своїх працівників ,а на пасажирів то і подавно.

а для держави залізниця завжди була дійною коровою, ,,ефективний менеджер ,, Кірпа не дарма ,,застрелився,,

а по суті ,напрямок на Львів був завжди збитковим , грузові поїзда не їздяит , а інфраструктуру потрібно підтримувати ,

на даний час той єдиний пасажирський поїзд Ковель-Чернівці ,вимагав щоб на всьому проміжку всі станції мали високу класність ,як такі що приймають пасажирські поїзди.

зняття єдиного пасажирського поїзда дозволить знизити класність колії до сьомої категорії ,нижще тільки узкоколійки,

а це відповідно дуже велика економія на працівниках і зарплаті.

а щоб там ходили поїзди потрібно писати петиції до місцевої і столичної влади ,щоб на стояновському напрямку розвивали бізнес , будуть підприїства і буде що возити, а Горохівський цукровий не витягне ту вітку ,та і то сезоне навантаженя.

PS .та стан колії там такий ,що крейсерська швидкість там 40км. за годину ,а відстань біля 200 км. от порахуйте .

швидше на автобусі в кілька раз ,або їхати на поїзді до Рівного ,або Ковеля і звідти на Львів ,всерівно швидше буде.

PS2 .Залізниці вигідніше булоб за Гнідаваю поставити червоний щит і закрити рух далі.

а чому так не роблять так ,це резервна колія на Львів ,напевно бачили скільки екзотичних поїздів йшло на Львів через Луцьк, після сходу поїда і пожежі під Льовом.

це щось похоже на мобільні телефани від Сіменса , випускаючи їх вони мали міліонні збитки ,а відавши(не продавши) бізнес Бенкю вони хоть позбулися збитків.

А якщо розібрати рейки то скільки ж металу здати можна, а ще скільки землі під ними звільниться.

А взагалі Луцьк наче якийсь апендикс в інфраструктурі України.Як ще тут люди живуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це, блін, м'яко кажучи неподобство. Як він може бути нерентабельним і незаповненим як я влітку хотів з'їздити в Чернівці і за 2 дні купував квитки, то мусив перенести поїздку із-за того що не було місць!!! (1 чи 2 вільних на весь поїзд, а потрібно було 4).

Потяг для туристів, особливо влітку, краще не придумати. О 18.20 відправився, вночі пересадка і зранку о 8-й вже в горах! А так взагалі прийдеться добиратися мабуть з добу якщо не більше.

СЬОГОДНІ з 13 до 14 години заключний збір підписів під звернення проти скасування потяга Ковель-Чернівці на площі Театральній в Луцьку. Кожен підпис має вагу!!!! Чекаємо.

Шкода що не 17.30 - 18.30, так би ще я встиг...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А якщо розібрати рейки то скільки ж металу здати можна, а ще скільки землі під ними звільниться.

А взагалі Луцьк наче якийсь апендикс в інфраструктурі України.Як ще тут люди живуть.

зріш в корень .

а які підприемства є в Луцьку де продукцію потрібно вивозити цілими составами , чи навпаки привозити?

залізничні перевезення вигідні коли возити тисячами тонн і на відстань мінімум пів тисячі кілометрів.

майже всі товари возяться фурами ,швидше моневрініше і дешевше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...