Перейти до змісту

З 27 травня 2012 року відміняють поїзд Ковель-Чернівці


klikl

Рекомендовані повідомлення

З 27 травня 2012 року Державне територіально-галузеве об’єднання «Львівська залізниця» відмінить курсування єдиного поїзда, що напряму сполучає Луцьк із обласними центрами: Львів, Івано-Франківськ та Чернівці (поїзд № 668 Ковель-Чернівці та № 667 Чернівці-Ковель).

Про це стало відомо із відповіді на запит на інформацію заступниці голови ВОМГО «Асоціація Молодих Реформаторів» Марії Доманської.

«У зв’язку із зменшенням пасажиропотоку, старінням рухомого складу, що не дає можливості надати сервіс якого вимагає пасажир, збитковістю, економічною недоцільністю та нерентабельністю, неможливістю дотацій пасажирських перевезень за рахунок вантажних, мінімізація невиправданих експлуатаційних витрат залізниця змушена відмінити курсування поїзда Чернівці-Ковель» - повідомляє причини відміни поїзда начальник пасажирської служби «Львівської залізниці» Яворський Б. О.

Згідно із новим графіком руху поїздів на 2012-2013 роки на «Львівській залізниці» не курсуватиме жоден потяг прямого сполучення Луцьк-Львів, Луцьк-Івано-Франківськ, Луцьк-Чернівці. Це буде проблемою у першу чергу для студентів львівських, франківських та чернівецьких ВНЗ, що проживають у Волинській області, зокрема в Луцьку. Ця транспортна проблема також торкнеться усіх жителів міста Луцька, особливо представників пільгових категорій.

Представники «АМоРЕ» подали звернення до голови Волинської обласної ради Володимира Войтовича та депутатів ради щодо розгляду цієї проблеми на сесії, що відбудеться 24 квітня. Зокрема, аморівці просять підтримати звернення до керівництва «Львівської залізниці», в якому громадські діячі просять призупинити рішення про скасування поїзда, вивчити питання детальніше та проконсультуватися із громадою щодо цієї проблеми.

«Вважаємо рішення про скасування потяга єдиного прямого залізничного сполучення між обласними центрами сусідніх областей абсурдним. Як варіант можна урегулювати рух поїздів із створенням нового, можливо, менш комфортабельного або не такого багатомісного поїзда, але який би гарантував щоденне або кількаразове на тиждень сполучення між Луцьком та іншими обласними центрами. До того ж, подібні рішення потрібно приймати після більш детального вивчення питання та консультування з громадою», - йдеться у зверненні до депутатів.

Упродовж двох тижнів, з 23 квітня до 7 травня, «АМоРе» збиратиме підписи під звернення до керівництва «Львівської залізниці» та до голови Волинської ОДА Бориса Клімчука. Підписати звернення може кожен небайдужий громадянин у:

Марії Доманської (093) 873 72 80

Безвербного Дмитра (097) 383 45 82

Абрам Анастасії (093) 756 13 63

67f295da72c5.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 80
  • Створено
  • Остання відповідь

жесть.... тепер до Львова тільки маршруткою

Можна добратись і нічним дизелем з пересадкою

Щодо потягу Ковель-Чернівці... Жодного разу ним не доводилось їздити у зв"язку з тим, що ходить він у незручний (принаймі для мене) час. А от друзі частенько їздять і задоволені, особливо вартістю квитка (у порівнянні з автобусним)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нічного дизеля, якщо я не помиляюся, вже немає з зими.

Якщо про потяг говорити то я особисто кожне літо 3-4 рази ним користуюся, це найзручніший і найдешевший варіант, в 18:20 відправлення в 2:30 у Франику, в 3:30 пересадка на дизель на Рахів і ти в Карпатах, а тепер прийдеться або їхати на Рівне, або на Львів маршрутками, а далі вже...Скільки ним я не їздив. весь час забитий, у Львові толпи туристів підсідають...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так нічний дизель Ківерці-Львів відмінений ще 1 грудня 2011 року, а у Львів ще є один варіант останній - це дизель Ківерці-Сапіжанка, з Луцька відправлення 8.30 прибуття в Сапіжанку в 12.40 http://railway.lviv..../d3/tro6379.txt, там пересадка на дизель Ковель-Львів в 12.59 http://railway.lviv..../d3/tro6379.txt прибуття до Львова в 14.20 , білет враховуючи з пересадкою до самого Львова коштує 12-13 грн з копійками , а по студенському 6 з копійками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Погано, туди кожного літа раніше їздив в село, а тепер хіба що автобусом? От то понакупляють там золотих айфонів, унітазів чи корейського мотлоху, а навіть звичайний маршрут підтримати не можуть! Укрзалізниця, млін!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зробили б його декілька разів в тиждень щоб курсував... та і все і пасажирів хвататиме і збитковості не буде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вокзал,Меморіал-обналічать декому не один мільон і створять пропагандистську кампанію владі до осінніх виборів.

За державний кошт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

для чого вокзал якщо на ньогодва поїзди буде приходити? для краси? то нафіг воно треба в два поверхи...

автобусом їхати ще те задоволення, я якось з Франківська їхав..... :_20:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

НА форумі залізниці є орієнтовний графік на 2012-2013 роки http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=23917.0

Ніяких приємних перспектив :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От сцукі. Атобусом до Львова їхати ще та мука, а коли група туристів в 10 чоловік і всі з рюкзаками на 80 літрів це прохід забитий до самої стелі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо дорогу на Львів не поремонтують, а це не скоро буде, то і перевізники відмовляються до Львова їздити. Або ж ціни попіднімають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да дороги за Любарта були в кращому стані. Луцьк стає все автономнішим і відрізаним від усієї України.Ціни перевізники точно підніуть, ну зате буде дешевше і комфортніше в Польшу на екскурсії і у гори їздити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо дорогу на Львів не поремонтують, а це не скоро буде, то і перевізники відмовляються до Львова їздити.

Якщо є попит, то буде і пропозиція.

Перевізники не відмовляться від прибуткового маршруту

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Неприятная новость, очень удобно было уезжать вечером со Львова этим поездом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

укрзалізниця — мудаки. хоча таким вчинком вони може доб'ються всетаки дотацій від держави, яка уже давно на всіх поклала болт. і може дійсно буде знайдено оптимальний варіант вирішення цієї проблеми.

аморе молодці !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

«Залізничну» проблему передають з рук в руки

Сьогодні, 17:21

31833-1m.jpg

Майбутню долю залізничного сполучення напрямку «Ковель-Чернівці» спочатку вирішуватимуть представники виконавчої влади в області.

«Будемо діяти, виходячи з наших повноважень», – зауважив голова Волинської облради Володимир Войтович під час прес-конференції 25 квітня.

Войтович повідомив, що депутати облради Володимир Навроцький та Людмила Кирда подали запити щодо перегляду прийнятого рішення про відміну сполучення «Ковель-Чернівці» на основі звернень від громадських організацій. З його слів, їх направлять керівнику виконавчої влади відповідного управління в області для вирішення.

Наступним кроком у розв’язанні проблеми, на думку Войтовича, буде звернення до керівництва «Львівської залізниці». За відсутності результату не зайвим буде прийняти відповідне звернення на наступній сесії.

Знімати цілі сполучення, певен Войтович, не є доцільним. Він переконує, що треба враховувати інтереси громадян. Так, одним із шляхів розв’язання проблем може бути робота над графіком руху потягів. «Можливо, потрібно зробити так, щоб потяг ходив через день, або ж у вихідні», – стверджує голова облради.

«Коли є залізниця, вона повинна використовуватися і потрібно, щоб відповідна структура – державна чи приватна – заробляла гроші», - зауважив Войтович.

Так, з його слів, інколи державні кошти витрачають не задумуючись. Наприклад, за його спостереженнями, у вечірній час, ті ж «дизелі» часто їздять напівпорожні.

Нагадаємо, з 27 травня Державне територіально-галузеве об’єднання «Львівська залізниця» відмінить єдиний потяг прямого сполучення до Львова, Івано-Франківська та Чернівців.

http://www.volynnews.com/news/policy/zaliznychnu_problemu_peredayut_z_ruk_v_ruky/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ви що? які потяги? країні й так не вистачає мільйонів $ на вишки бойка, гелікоптери для прєзіка і півмільйонні $ годинники для юри єнакієвського!

а ви тут "люди… люди…"

якшо чесно я привик кататись по електричках і їх сервіс мене влаштовує. я хоч і вже не студент, та для мене краще калататися у якомусь вагоні по ціні в 3-4 рази дешевше ніж у автобусі сидіти не розгинаючись. і я погоджуюсь що багато потягів їздять наполовину порожні. можна обмежити їх курсування, але скасувати повністю сполучення зі львовом і іншими південнішими областями це вже серйозний удар по туризму та інших пасажирських перевезеннях. нові потяги,як у польщі, нема сенсу пускати — розтрощать, засеруть і скрутять все що можна. нам тре старі консервні банки, де мона набухатися в салоні і накуритись в тамбурі. від того всі недолікі потяга стають не помітні а ціна перевезення завжди буде радувати бідного українця

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нам тре старі консервні банки, де мона набухатися в салоні і накуритись в тамбурі

як частина правди))))))

там підписи збирали, чи збирають ще?

так, крім матюків дана ситуація ще викликає додаткові незручності

прийдеццо їздити на 8,30 з пересадкою, а їхати зігнутим в маршрутці за дофіга денег по гнилим дорогам - удачі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Після "реорганізації" Укрзалізниці,коли всі вантажні вагони будуть передані в приватні лапи,а самій залізниці залишать тільки пасажирський рухомий склад і самі рейки з мізерною платою за їх використання,перекривати неприбутковість пасажирських перевезень вже не буде чим.Тому напрямки з малим пасажиропотоком будуть закриті,а на інші будуть підніматись ціни.А те,що західні області залишаються без залізничного сполучення реорганізаторів не хвилює,в них зовсім інші задачі,які треба виконати.Це ж питання не можна розглядати тільки з точки зору прибутковості цього маршруту.Сам нодноразово їздив цим потягом в Чернівці у відрядження ще у середині двотисячних,може вагонів було і небагато,але завжди були люди-студенти,туристи і т.д.Тому питання стосовно стану цього потяга в контексті теми просто тисячу раз зайві ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо не в тему но....

Терпіння в народа не резинове...

Якшо з людиной поводитись як з собакою то вона і буде кусатись як собака...

А нарахунок поїздів то це вобще абзац...

Луцьк після цих реорганізацій укрзалізниці буде як на безлюдному острові... до якого тількі дорогой можна добратись....

в мене сетра двоюрідна зі Львова їздить в Луцьк і назад даним поїздом...

так буває деколи шо за тиждень треба білет брати... цеж "основний " потяг для студентів які вчаться в Львові....

і як це він може бути неприбутковим?!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...