Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Первые 180 дней хороший набор и инет и смс и звонки на другие операторы, а цена 29 грн/месяц - просто супер.

Дальше 39...69 мне немного дороговато.

Интересно или через 180 - 270 дней пользования тарифом можно будет перейти на другой тариф.

Аналог можно будет найти за туже плату, вот только вопрос, возможен ли будет переход, номер терять не хочется...

  • Відповідей 460
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
13 годин тому, Соромітник сказано:

Ну дик йопта... знизу ж є "Запитання та відповіді" де вчеплено pdf-файл з детальними умовами та таблицею нарахування абонплати. 

Скріншот для лінивих

Screenshot from 2016-05-19 10:50:03.png

Hide

Після того як написав, побачив той файл. Сорі що не кинув посилання, завтикав...

Опубліковано

5ГБ на вихідні! ;)

всі отримали СМС?

Цитата

А в нас свято! Рівно рік тому lifecell став першим оператором України, який запустив 3G+ на комерційній основі. Впродовж року ми даруємо Україні зв'язок нового покоління та розширюємо свою мережу і сьогодні хочемо подякувати вам за підтримку! Введіть на телефоні код *450*5# та отримайте 5 ГБ Інтернету! Приємного користування 3G+!

 

Опубліковано
1 час назад, St@S_ сказал:

5ГБ на вихідні! ;)

всі отримали СМС?

 

 

Вот жабы, ничё не прислали... (тариф - Вільний LIFE Максимум захід)

А у вас какие тарифы?

Опубліковано
56 минут назад, Prot сказал:

 

Вот жабы, ничё не прислали... (тариф - Вільний LIFE Максимум захід)

А у вас какие тарифы?

смартфон S+

Опубліковано
В 20.05.2016 at 11:11, jack74 сказал:

дааа...  АЖ на ДВА дні!!! :) Ото розщедрилися! Я навіть розгубився, не знаю куди складати ;)

 

А мне кажется, что это проверка отказоустойчивости системы при пиковых нагрузках красиво названное акцией :)

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Сьогодні бачив як на вишці (ЖЕК №8) зняли все обладнання, вишка стоїть гола, тепер 3G взагалі нема тут, https://www.google.com.ua/maps/place/50°45'30.5"N+25°21'55.6"E/@50.7584999,25.3640396,17.36z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d50.758477!4d25.365437?hl=uk сигнал GSM дуже слабенький (ловить з сусідніх вишок).

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

"Вітаємо! Вам надано 500MБ на 7 днів. Користуйтеся Інтернетом комфортно! Якщо Ви використаєте всі MБ раніше, то одразу отримаєте наступні 500МБ на 7 днів. Керування послугою: *112# Перевірка залишку Інтернету: *121#"

 

Хтось отримував таку смс? Гроші з рахунка тепер не пропадають по 5 грн в тиждень?

Щойно поспілкувався з оператором. Вони знову укуїли, активовують послугу усім, хто її не деактивовує, навіть якщо смс не отримали і нічого не замовляли.

Опубліковано

Весь час отримую, і грошей знімає більше, ніж я розраховував... Я так і відчував, що то, певно, за то, просто руки не дійшли вияснити... Казли!

 

Тільки коли вводиш оте *112#, пише якусь ахінею про якесь "послугу автоподовження":

Life.jpg

і шо не обираєш (чи 2, чи 3, чи 0), реакції "0" - вискакує просто "0.Nazad" і фіг його знає, прийняло воно шось, чи щось невірно...

 

Пробував знайти якусь включену цю "послугу" на сайті в системі самообслуговування "Мій lifecell", нічого такого не знайшов, та й заспокоївся, часу не було тими 5-ма гривнями займатись...

Опубліковано

Написав оператору, що це незаконно, то він мені таке відписав

Цитата

 

ТОВ «лайфселл» залишає за собою право встановлювати та змінювати тарифи (тарифні плани) на свої послуги, згідно з Законом "Про телекомунікації" від 18.11.2003 р. № 1280-IV, змінювати перелік таких Послуг, а також змінювати умови, строки проведення Акції, достроково припиняти, призупиняти термін її проведення в односторонньому порядку відповідно до Умов і порядку надання телекомунікаційних послуг ТОВ «лайфселл».

При цьому оператор зобов'язується інформувати абонентів про зміни не пізніше, ніж за 7 календарних днів до прийняття цих змін у офіційних джерелах та засобах масової інформації, серед яких може бути СМС-інформування, офіційний сайт та газета "Голос України".

 

 

 

Я його ткнув носом в цей же закон:

Цитата

 

Про телекомунікації

Стаття 32. Права споживачів телекомунікаційних послуг

1. Споживачі під час замовлення та/або отримання телекомунікаційних послуг мають право на:

14) відмову від оплати телекомунікаційної послуги, яку вони не замовляли;

 

Порадив писати офіціний запит на юридичну адресу:

ТОВ «лайфсел», 03110, м. Київ, вул. Соломенська, 11-А.

 

Збираюся писати, злий.

Опубліковано
32 минуты назад, jack74 сказал:

Life.jpg

 

 

5 минут назад, jack74 сказал:

Так а як відключити, розібрався?

Тобі треба вибрати 1, має прийти список з активними послугами (в тебе вона одна - "інтернет 500 на 7 днів"), вибереш її, прийде список, типу: ціна, опис, відписатися, вибереш відписатися, підтвердиш відповідь (ще б вони так перепитували, коли гроші знімали). Все.

Опубліковано
2 минуты назад, kolser сказал:

Спробуйте *444#

Цитата

Чтобы принять участие в акции и пройти предварительную регистрацию в качестве первых 3G-абонентов life:), нужно позвонить на бесплатный короткий номер *444#. После этого абоненту будет отправлено SMS с подтверждением успешной регистрации. Когда оператор запустит свою сеть 3G+, достаточно будет перейти на один из новых тарифных планов 3G или заказать 3G-пакет Интернета в рамках используемого тарифа и 1 ГБ Интернета будет начислен автоматически.

http://itc.ua/news/life-podarit-svoim-pervyim-3g-abonentam-po-1-gigabaytu-mobilnogo-interneta/

Опубліковано
57 минут назад, kolser сказал:

@nickel  http://www.lifecell.com.ua/uk/mobilnij-zvyazok/aktsii/84/

Думаю ти сам без проблем віднайдеш там можливі варіанти деактивації акції, в тому числі й за номером *444#.

 

Сам пробував набрати *444#? Приходить відповідь: Заявку на участь в акції прийнято і смс: номер *444# тимчасово не обслуговується.

Опубліковано

@nickel тому я майже відразу відредагував повідомлення, змінивши номер на більш актуальний.

Хоча й *444# ще не так давно працював, особисто ним користувався.

Опубліковано
1 час назад, kolser сказал:

@nickel тому я майже відразу відредагував повідомлення, змінивши номер на більш актуальний.

Хоча й *444# ще не так давно працював, особисто ним користувався.

Блін, ну ти хоч перевіряй. З другим номером на 100% аналогічна ситуація.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
В 10.07.2016 at 13:25, nickel сказал:

"Вітаємо! Вам надано 500MБ на 7 днів. Користуйтеся Інтернетом комфортно! Якщо Ви використаєте всі MБ раніше, то одразу отримаєте наступні 500МБ на 7 днів. Керування послугою: *112# Перевірка залишку Інтернету: *121#"

 

Хтось отримував таку смс? Гроші з рахунка тепер не пропадають по 5 грн в тиждень?

Щойно поспілкувався з оператором. Вони знову укуїли, активовують послугу усім, хто її не деактивовує, навіть якщо смс не отримали і нічого не замовляли.

Після мого поста на фейсбуці, на зв'язок вийшла служба підтримки, самі створили заявку, по заявці тихесенько повернули усі гроші мені на рахунок. Це вже вдруге мені оператор гроші повертає, перший раз я це з МТС провернув.

Опубліковано

Добровільно-примусово переводять з тарифу "Західний" на якийсь інший тариф «3G Смарт 39».

Ох і довго ж вони слали мені СМС-ки про вільний перехід))
 

Screenshot_2016-07-26-16-58-25 - копия.jpg

Опубліковано

Теж з 3.08 переводять на новий тариф. З тарифу "Life 25" на "Дзвінки усім".

Скріншот  

Screenshot_2016-07-26-18-49-45_com.android.mms.png

Hide  

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...