Zevs_Isver Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 02:41 #1951 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 02:41 хлопці грають як можуть, з, вкрай, обмеженими ресурсами, під постійною увагою - так що є як є 1
TFA Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 06:04 #1952 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 06:04 12 часа назад, Ukrainec сказал: маршрут №1 троль №148 Тролейбус виїхав із середнього ремонту у жовтні 2014 року. На мою думку, він ще виглядає пристойно. Ті всі косяки, описані у пості, не є смертельними. Єдине, на що хотів звернути увагу - дирка біля вертикального поручня зразу біля середніх дверей - її то можна було б заліпити. Але тут вже багато що залежить від водіїв, які мають писати заявки на ТО-1. Вони б і мали посприяти тому, щоб усунути вібрацію на швидкості. Але якщо їм пох, то що ти зробиш тут... Постійно цим тролейбусом їжджу на роботу. А передні купола потрошки починають гуляти. За більше 2,5 років вже мав би пройти необхідний кілометраж, після якого машину ставлять на СР по плану. Але ж в нас ставлять лише тоді, коли щось відвалиться/відлетить/розлетиться... 1
Zheny@ Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 06:08 #1953 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 06:08 3 годин тому, Zevs_Isver сказано: хлопці грають як можуть, з, вкрай, обмеженими ресурсами, під постійною увагою - так що є як є Ну хоч хтось розуміє! насправді, ЛПЕ доволі стратегічне підприємство. І комусь реально вигідно, щоб воно збанкрутувало. Щоб потім за безцінь купити із потрохами. При необхідних капіталовкладеннях - можна витіснити значну частину маршруток з вулиць. І, відповідно. непогано заробляти. А уже після впровадження АСОП ОП - взагалі цукерочка, все готове. Купуй тролейбуси і відбивай бабло. (У Луцьку такі капіталовкладення має вкрай обмежене коло осіб...)
romanc Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 07:20 #1954 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 07:20 Считаешь, что при таких сборах за проезд трали могут быть не убыточными?
Zheny@ Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:22 #1955 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:22 1 година тому, romanc сказано: Считаешь, что при таких сборах за проезд трали могут быть не убыточными? Можуть. 1) платити повинні ВСІ. Хтось менше. хтось більше, але ВСІ! Крапка. в 2015 році, підприємство перевезло майже 30 000 000 чоловік. 30млн, Карл! Це 80 000 в день. З них. мабуть 70% тих, що не платять. Звідси запитання: При умові, що ВСІ платитимуть за проїзд, скільки недозароблятиме підприємство? Арифметика проста. 80 000 / 2 (половина тих, хто платитиме 1 грн, студенти і пенсіонери (нехай так). 40 000 * 1 грн = 40 000 грн. + 40 000 *2 грн = 80 000 грн 40 000 + 80 000 = 120 000 в день * 30 днів = 3 600 000 грн. На ЗП потрібно майже 2 млн. трохи більше 1 млн потрібно на плату за електроенергію Звідси наступне запитання: буде збитково? Ну врешті останнє. 80 000 в день з них 25% студенти і діти. 20 000 грн. 60 000*2грн = 120 000 + 20 000 = 140 000 * 30 днів = 4 200 000 Лишаться кошти на ремонти і т.ін.
romanc Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:32 #1956 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:32 Сколько человек работает? Электрику считал по старым ценам? А заложить среднюю зп 5-6 т. Грн. А кто решает за бесплатный проезд?
la20 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:34 #1957 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:34 на тому тижні вирішив згадати шкільні роки і катнутись пару зупинок траліком. Їхала 3-ка, в якій платиш безпосередньо водію. Заходять студенти і більша половина навіть ту гривню не платить, заходять не пенсіонери і теж більша половина не платить. водій на кожній зупинці повідомляв про оплату в нього ну один може підійти заплатити решта на морозі. На Великдень вночі в центр під'їжджали теж траліком. Зайшов мужик, почув що водій каже оплата в нього і каже в тому році було бізкоштовно. Я йому у відповідь сказав що в тому році теж платили і треба поважати роботу людей які в це свято вночі працюють. він послухав........і не заплатив. Поки твориться така фігня то ніяких прибутків не буде. 2
romanc Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:37 #1958 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:37 Если б убрать маршрутки с мест следования тралей, и поставить количество тралей, обеспечивающее комфортную перевозку всего пассажиропотока, то, да, будет рентабельно. 3
Zheny@ Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:42 #1959 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:42 7 хвилин тому, romanc сказано: Сколько человек работает? читай пости вище. 7 хвилин тому, romanc сказано: Электрику считал по старым ценам? Ні. По сьогоднішнім! 7 хвилин тому, romanc сказано: А заложить среднюю зп 5-6 т. Грн. Середню рахувати як? Зп прибиральниці 3200 Зп директора 12000 = середня ЗП по підприємству = 7600? Ти їв рис, я їв м'ясо, разом ми їли голубці. Середня вже порахована! Я викладав цифри. 9 хвилин тому, romanc сказано: А кто решает за бесплатный проезд? ВР.
Zheny@ Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:45 #1960 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:45 8 хвилин тому, la20 сказано: на тому тижні вирішив згадати шкільні роки і катнутись пару зупинок траліком. Їхала 3-ка, в якій платиш безпосередньо водію. Заходять студенти і більша половина навіть ту гривню не платить, заходять не пенсіонери і теж більша половина не платить. водій на кожній зупинці повідомляв про оплату в нього ну один може підійти заплатити решта на морозі. На Великдень вночі в центр під'їжджали теж траліком. Зайшов мужик, почув що водій каже оплата в нього і каже в тому році було бізкоштовно. Я йому у відповідь сказав що в тому році теж платили і треба поважати роботу людей які в це свято вночі працюють. він послухав........і не заплатив. Поки твориться така фігня то ніяких прибутків не буде. поки не буде муніципальна поліція разом із поліцією штрафувати порушників - ніц не зміниться! Коли 2-3-5-10 чоловік заберуть у кутузку - збирють штраф і прсудять ще кільканадцять годин громадських робіт, у вигляді прибирання смітників громадських туалетів у центрі міста - нічого не зміниться 6
romanc Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:51 #1961 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:51 Средняя зп по предприятию - сумма всех зп деленная на количество работников. А фонд зп - еще больше, сумма зп плюс налоги - еще больше 30%. И что то мне подсказывает, что это больше 80000 в день
romanc Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:55 #1962 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:55 И наше правительство не скоро выполнит перевод " бесплатных" законов на денежные рельсы ((. Я за монетизацию льгот или талоны на бесплатный проезд.
Zheny@ Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:59 #1963 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 08:59 6 хвилин тому, romanc сказано: Средняя зп по предприятию - сумма всех зп деленная на количество работников. Дякую за урок математики! 7 хвилин тому, romanc сказано: И что то мне подсказывает, что это больше 80000 в день не правильно підказує.
romanc Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 09:04 #1964 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 09:04 442 чел. * 300 грн= 132600 грн. В день. 300 грн в день- это- 6000 зп + 30% налоги
Zheny@ Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 09:23 #1965 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 09:23 20 хвилин тому, romanc сказано: 300 грн в день- это- 6000 зп + 30% налоги немає тут у всіх таких зарплат. І чого податки аж 30% ? І людей реально 435. Водії, яких близько 100 чоловік. мають менше. Кондуктори яких близько 100 чоловік ще менше. На рівні 3200 - податки. (а це вже половина!) Звідки 6 000? Чи ти так і порахував, ЗП керівництва 10000 і ЗП кондукторів 2500 і поділив?
romanc Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 10:36 #1966 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 10:36 http://www.volynpost.com/news/83149-lucki-trolejbusnyky-prozvituvaly-pro-robotu-za-rik
romanc Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 10:38 #1967 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 10:38 Нуи минималку повысили, должна поднятся средняя.
Savage Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 10:40 #1968 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 10:40 1 час назад, romanc сказал: 442 чел. * 300 грн= 132600 грн. В день. 300 грн в день- это- 6000 зп + 30% налоги Неправильно рахуєш. Сер. зарплата по підприємству дорівнює середньому зваженому арифметичному, а не просто середньому арифметичному. Тобто Сер ЗП = (к-сть водіїв * ЗП водія + к-сть кондукторів * ЗП кондуктора + к-сть механіків * ЗП механіка + ....) / к-сть всіх працівників 1
Zheny@ Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 10:59 #1969 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 10:59 20 хвилин тому, romanc сказано: Нуи минималку повысили, должна поднятся средняя. нас це не торкнулося майже ніяк.
SunSeth Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 11:27 #1970 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 11:27 2 hours ago, Zheny@ said: збирють штраф і прсудять ще кільканадцять годин громадських робіт, у вигляді прибирання смітників громадських туалетів у центрі міста У нас вже років 20 єдиний громадський туалет в центрі міста все ніяк в бар-арт галерею ніяк не перероблять. Повбивав би. 1
Zheny@ Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 11:28 #1971 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 11:28 Щойно, SunSeth сказано: У нас вже років 20 єдини не догнав.
CosmoPilot Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 13:44 #1972 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 13:44 19 часов назад, Zheny@ сказал: Яка велика втрата для депо.. 7 часов назад, Zheny@ сказал: насправді, ЛПЕ доволі стратегічне підприємство. І комусь реально вигідно, щоб воно збанкрутувало. Я навіть не знаю. Походу, знову Палиця крайній. 1
romanc Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 13:56 #1973 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 13:56 3 часа назад, Savage сказал: Неправильно рахуєш. Тобто Сер ЗП = (к-сть водіїв * ЗП водія + к-сть кондукторів * ЗП кондуктора + к-сть механіків * ЗП механіка + ....) / к-сть всіх працівників Результат будет тот же. Или что-то не так с формулой. Налог не 30%, а 22%. (Есв)+ расходы на отпуска. ( больничные не знаю из какого фонда сейчас оплачивают)- выходит примерно 30%.
romanc Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 13:58 #1974 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 13:58 Средневзвешенное будет применяться, если ввести в формулу отработанное время.
Savage Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 14:00 #1975 Опубліковано 25 Квітня, 2017 в 14:00 1 минуту назад, romanc сказал: Результат будет тот же. Или что-то не так с формулой. Не буде. Вірніше сказати буде лише в одному випадку, коли всі вагові коефіцієнти (в даному випадку зарплати у всіх працівників) будуть одинакові. Але це не наш варіант. Гугли різницю між середнім арифметичним і середнім зваженим арифметичним.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти