case_l Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:27 #1926 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:27 18 хвилин тому, Ukrainec сказано: Вирішив "підняти" ЛПЕ і останнім часом зачащую з проїздом в тролейбусах. Щоб не гаяти часу дарма вирішив троха пофоткати: маршрут №1 троль №215 1. нажаль до одного місця 180 чоловік адмін і допоміжного складу, якщо водій змушений на кінцевій зупинці копатися "під капотом": 2. якісь не акуратні свині займаються ремонтом, залишили щілину і похабно покручений стирчащий кавер привода відкривання дверей + щей напацькали як свині: 3. невже акуратніше не можна: 4. звисаючі звідусіль дроти на десерт: Не думаю що це поляки його таким залишили Hide маршрут №1 троль №148 Крім того що троль дуууууже старий, так на мою думку просто аварійнонебезпечний! крізь підлогу я бачу землю, та й весь кузов дихає на ладан: Сидіння хоч і обновлені, але на фоні гойдаючої підлоги виглядають не контрастно, та й вони з найдешевшого пвх-дермантину мають значні тсліди ушкодження. і знову дроли, дроти, звисаючі дроти! Сподіваюсь не під 220: Hide Якщо щось не подобається то треба їздити на велосипеді 2
case_l Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:31 #1927 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:31 52 хвилин тому, Ivanna сказано: Схоже на організований саботаж ідеї з валідаторами на окремих маршрутах. Особисто мені останнім часом дають обидва квитки. Правда, мої маршрути - виключно одиниця і двійка. мені на 4-ці дають в 20% чек з валідатора.
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:36 #1928 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:36 14 хвилин тому, case_l сказано: Якщо щось не подобається то треба їздити на велосипеді Звісно, без проблем! Погода реально ввечері лише сприяє цьому. Треба було заїхати на нову пошту, бо на дпз закрили відділення, от і вирішив, що стільки тикаю пальцями на цьому форумі про ті тролі, то треба десь "заряджатись" аргументами. А то багато хто пише про тролі, а сам ними вже даааавно не користувався. 1
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:47 #1929 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:47 2 годин тому, itax сказано: он зараз тоже - обілетила 3х, квитка з валідатора дала лише мені, сказала: " а нащо, їх не перевіряють, можу хоч 20 штук на шию намотати" маячня. Все видно. В кінці дня підраховується відсоток проданих квитків / квитків з валідатора. В ідеалі - 100%. але більше 85% - уже добре. Звісно, що якщо вона їх на обіді за 20 хв наштампує, буде видно. + GPS покаже місцезнаходження тролейбуса. 1 година тому, продавець111 сказано: як завжди гроши на валідатори списали.скоро скажуть вони не ефективні нам вони не треба Не говорите ерундой! Нічого не відмінять. Ефективність буде. 1 година тому, case_l сказано: кондукторам ясно що валідатори заважають махлювати +1 1 година тому, Ivanna сказано: Схоже на організований саботаж ідеї з валідаторами на окремих маршрутах. Особисто мені останнім часом дають обидва квитки. Правда, мої маршрути - виключно одиниця і двійка. +1 38 хвилин тому, S30 сказано: Жень, а нахріна ота фігня з валідатор+квиток? Кому видали валідатор нехай обілечує лише валідатором в обовязковому порядку. Бажання мутити не буде бо не вийде. А то придумали режим навчання/звикання. Це і є "виробнича практика". Дай їм тільки валідатори - то буде таке... .що 3,14здєц_вашє! 37 хвилин тому, Ukrainec сказано: 1. нажаль до одного місця 180 чоловік адмін і допоміжного складу, якщо водій змушений на кінцевій зупинці копатися "під капотом": -1. Читай, що пишуть раніше. Тролейбус проходить обкатку після капремонту. Як будь-яка інша машина. Не городи *ні!
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:03 #1930 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:03 25 хвилин тому, Zheny@ сказано: -1. Читай, що пишуть раніше. Тролейбус проходить обкатку після капремонту. Як будь-яка інша машина. Не городи *ні! Тобто, коли я споживач послуги після поїздки в ньому забрудню одяг, виколю око, подряпаюсь - це ти вважаєш нормально???? То все х-ня! каже Женя! Тролейбус же проходить обкатку Може дайте оголошення в пресу, що той чи інший троль проходить обкатку і пасажирам треба бути обережними та застрахованими і при проїзді ними вдягати не новий спеціалізований одяг? Раджу проводити ту "обкатку" в ночі! Через твою совковську агресію, я тобі гірший -1 поставлю, просто не буду користуватися тими тролями, як без них обходився вже протягом тривалого часу так і далі можу обходитись. Нажаль ЛПЕ не заробляє на себе і дотується з бюджету міста і ти отримуючи ЗП не забувай що це з моїх податків А раз мої податки, то мені як громадянину не байдуже куди і як вони витрачаються, тому пора звикати до цього. 4
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:16 #1931 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:16 12 хвилин тому, Ukrainec сказано: Тобто, коли я споживач послуги після поїздки в ньому забрудню одяг, виколю око, подряпаюсь - це ти вважаєш нормально???? То все х-ня! каже Женя! Тролейбус же проходить обкатку Бля*. Мова йшла виключно про 180-й тролейбус. Є зауваження - пиши Грицюку у Фейсбук! 1
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:18 #1932 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:18 2 хвилин тому, Zheny@ сказано: Бля*. Мова йшла виключно про 180-й тролейбус. Є зауваження - пиши Грицюку у Фейсбук! чукіч не читач... Вірніш читач, але не уважний! А де я пишу про 180-й тролейбус?
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:19 #1933 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:19 13 хвилин тому, Ukrainec сказано: Через твою совковську агресію, я тобі гірший -1 поставлю, просто не буду користуватися тими тролями, як без них обходився вже протягом тривалого часу так і далі можу обходитись. Яка велика втрата для депо.. 13 хвилин тому, Ukrainec сказано: Нажаль ЛПЕ не заробляє на себе і дотується з бюджету міста і ти отримуючи ЗП не забувай що це з моїх податків Ти не повіриш, але і з моїх також. 14 хвилин тому, Ukrainec сказано: А раз мої податки, то мені як громадянину не байдуже куди і як вони витрачаються, тому пора звикати до цього. Як же блін модно стало. 20+ років було похєр, а тут всі стали раптом патріоти і щирі українці! Всі економісти стали. Гроші стали рахувати, податками цікавитися? Де ви, розумники в 2011-2012 були?
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:22 #1934 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:22 2 хвилин тому, Ukrainec сказано: А де я пишу про 180-й тролейбус? а тут соррі, я не додивився. на фото. але все одно - є пропозиції чи зауваження, не в моїй компетенції їх вислуховувати.
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:28 #1935 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:28 11 хвилин тому, Zheny@ сказано: а тут соррі, я не додивився. на фото. але все одно - є пропозиції чи зауваження, не в моїй компетенції їх вислуховувати. А з чого ти взяв, що я це тобі пишу?! Ти сам чогось з власної ініціативи "рвешся" "відмазувати" цей безлад...
itax Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:02 #1936 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:02 [quote post="1053635377" timestamp="1493056043" name="Zheny@" Це і є "виробнича практика". Дай їм тільки валідатори - то буде таке... .що 3,14здєц_вашє! Слухай, а нащо їм та "виробнича практика" якщо це не буде їх фукнцією, валідатори ж мають працювати без кондукторів?!
SunSeth Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:38 #1937 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:38 1 hour ago, Zheny@ said: Це і є "виробнича практика". Дай їм тільки валідатори - то буде таке... .що 3,14здєц_вашє! Невже кондуктору складніше видати просто квиток з валідатора, ніж звичайний + з валідатора? Дуже вже якось ніжно з ними, всі б роботодавці були такі поблажливі. Треба і нііпьот. Не подобається - на вихід. Якраз для ЛПЕ буде стимул перейти до встановлення стаціонарних валідаторів без кондукторів. 1
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:47 #1938 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:47 5 хвилин тому, SunSeth сказано: Невже кондуктору складніше видати просто квиток з валідатора, ніж звичайний + з валідатора? ні. Тільки з валідатора легше і швидше. 5 хвилин тому, SunSeth сказано: Дуже вже якось ніжно з ними, всі б роботодавці були такі поблажливі. ой.. ну що тобі сказати.. там контінгєнт.. єщьо тот. Всє такіє нєжниє і ранімиє души.. чуть шо - сразу на лікарняний. 7 хвилин тому, SunSeth сказано: Треба і нііпьот. .... 7 хвилин тому, SunSeth сказано: Не подобається - на вихід. так і робимо, але за таку ЗП знайти кондукторів - сам повинен розуміти. 8 хвилин тому, SunSeth сказано: Якраз для ЛПЕ буде стимул перейти до встановлення стаціонарних валідаторів без кондукторів. Хочемо, це буде 3-й етап. Ще дуууууже багато механізмів не обкатано і не освоєно і т.д. Дуже багато "але" і "хто" і "де". де брати? Як поповняти? а чого? А коли? а нашо? А чи буде?
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:48 #1939 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:48 1 година тому, Zheny@ сказано: Яка велика втрата для депо... Одна з головних проблем - це мислення такого типу. Я раджу перестати думати як рядовий персонал з совка, а то в скорому часі на жаль депо може бути не великою втратою для населення міста 1
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:49 #1940 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:49 45 хвилин тому, itax сказано: Слухай, а нащо їм та "виробнича практика" якщо це не буде їх фукнцією, валідатори ж мають працювати без кондукторів?! це вже в останню чергу. народ повинен звикнути. будуть картеи / проїзні і т.д. На "все зразу" - немає коштів. І не всі готові.
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:55 #1941 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:55 1 хвилина тому, Ukrainec сказано: а то в скорому часі на жаль депо може бути не великою втратою для населення міста от тут мімо каси. 2 хвилин тому, Ukrainec сказано: Одна з головних проблем - це мислення такого типу. Я раджу перестати думати як рядовий персонал з совка, Слухай друже, таких як ти, аби_до_чогось_доіптися - щодня телефонують, пишуть, за*бують десятки. І коли їх стане на одного менше - буде краще всім. Ти вважаєш, що один ти такий розумний побачив здерту краску чи дірку в підлозі? Ти вважаєш, що хтось цього не знає? та відповідь проста - більше немає що випускати. Якщо такі тролейбуси стануть на ремонт, то післязавтра Голєва відкриє Санрайз-2/3/5 і тролейбуси стануть історією.
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:17 #1942 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:17 26 хвилин тому, Zheny@ сказано: Ти вважаєш, що один ти такий розумний побачив здерту краску чи дірку в підлозі? Ти вважаєш, що хтось цього не знає? та відповідь проста - більше немає що випускати. Якщо такі тролейбуси стануть на ремонт, то післязавтра Голєва відкриє Санрайз-2/3/5 і тролейбуси стануть історією. якщо в штаті 130 ремонтників то питаю, на твою думку: навіщо такі тролейбуси випускати, банально не витерши бруд і не закріпивши дрота? Чим вони займаються? Мені байдуже хто мене возитиме, аби дешево, комфортно, швидко, вчасно. На жаль ЛПЕ відповідає лише на 1 з 4 критеріїв. На жаль чи на щасття в мене немає стільки ілюзій щодо екологічного електротранспорту і ніякого "спортивного" інтересу голева буде чи ЛПЕ. В мене ж є велосипед і він екологічніше будь якого тролейбуса. Цитувати Слухай друже, таких як ти, аби_до_чогось_доіптися - щодня телефонують, пишуть, за*бують десятки. Ти пишеш на одного?!?!?!?!?! ЛПЕ вже "втратило" місто! Ти подивись скільки платоспроможних людей обирають ті маршрутки, тіснятся в них, але не сідають в напівпорожні тролі! Можу здатися дуже вумним, але на нещодавніх курсах по ознайомленню з новими змінами в стандарті менеджменту якості, я почув цікаву фразу до якої тобі варто було б прислухатися (реально всім варто ): "Якщо споживач вам скаржиться і вимагає щось від вас, це хороший споживач, бо він своєю критикою вказує на ваші недоліки і хоче щоб ви працювали. Гірше той споживач, який не скаржиться і йде до конкурентів". Виробник (наразі надавач послуг) який не реагує на зауваження споживача, ризикує піти з ринку. 3
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:25 #1943 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:25 5 хвилин тому, Ukrainec сказано: ЛПЕ вже "втратило" місто! воно було його "володарем" лише у 80-х і трішки у 90-х 6 хвилин тому, Ukrainec сказано: Ти подивись скільки платоспроможних людей обирають ті маршрутки, тіснятся в них, але не сідають в напівпорожні тролі! покажи мені таке. 6 хвилин тому, Ukrainec сказано: "Якщо споживач вам скаржиться і вимагає щось від вас, це хороший споживач, бо він своєю критикою вказує на ваші недоліки і хоче щоб ви працювали. Гірше той споживач, який не скаржиться і йде до конкурентів". Я це і без вумних курсів знаю. І керівництво знає. 7 хвилин тому, Ukrainec сказано: Виробник (наразі надавач послуг) який не реагує на зауваження споживача, ризикує піти з ринку. за 45 років не пішов же.
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:29 #1944 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:29 18 хвилин тому, Zheny@ сказано: за 45 років не пішов же. поки що не "пішли"... і це може бути тимчасово Цитувати покажи мені таке. посиди на зупинці Б.Хмельницького в прайм-тайм біля 18:00 може теж зрозумієш 1
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:36 #1945 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:36 А і як ти вважаєш, що заважає ремонтнику витерти після себе і закріпити звисаючий дротик чи інше, щоб я завтра не гидився спробувати знову сісти проїхатись заплативши за проїзд - лише зарплата?
phantom Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:43 #1946 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:43 2 hours ago, Ukrainec said: Ти сам чогось з власної ініціативи "рвешся" "відмазувати" цей безлад... Він не "відмазує" безлад. Він захищає "честь мундира". Просто він сприймає цю критику персонально на свою адресу.
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:44 #1947 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:44 1 хвилина тому, phantom сказано: Він не "відмазує" безлад. Він захищає "честь мундира". Просто він сприймає цю критику персонально на свою адресу. Та я бачу
itax Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:59 #1948 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:59 А і як ти вважаєш, що заважає ремонтнику витерти після себе і закріпити звисаючий дротик чи інше, щоб я завтра не гидився спробувати знову сісти заплативши за проїзд - лише зарплата?Загальна і особиста культура і менталітет. Постійно бачу таке і у себе на роботі і багато ще де. Єдина альтернативна відповідь: так зайняті важливішими ремонтами, що на ту "мєлочовку" вже немає ні сил, ані часу (слабо в то вірю). 1
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 21:03 #1949 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 21:03 12 хвилин тому, itax сказано: Загальна і особиста культура і менталітет. Постійно бачу таке і у себе на роботі і багато ще де. Єдина альтернативна відповідь: так зайняті важливішими ремонтами, що на ту "мєлочовку" вже немає ні сил, ані часу (слабо в то вірю). Ми всі пнемся в Європу і хочемо все по Європейських стандартах, то на цей випадок в стандарті якості ісо 9001 є така фраза яка починається словами, дослівно: "керівництво повинно демонструвати ..."
itax Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 21:18 #1950 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 21:18 6 minutes ago, Ukrainec said: В стандарті якості ісо 9001 є така фраза яка починається словами, дослівно: "керівництво повинно демонструвати ..." там багато хороших фраз А насправді: "В любых делах при максимуме сложностей Подход к проблеме все-таки один: Желанье — это множество возможностей, А нежеланье — множество причин." Эдуард Асадов 2
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти