case_l Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:27 #1926 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:27 В 24.04.2017 в 17:08, Ukrainec сказав: Вирішив "підняти" ЛПЕ і останнім часом зачащую з проїздом в тролейбусах. Щоб не гаяти часу дарма вирішив троха пофоткати: маршрут №1 троль №215 1. нажаль до одного місця 180 чоловік адмін і допоміжного складу, якщо водій змушений на кінцевій зупинці копатися "під капотом": 2. якісь не акуратні свині займаються ремонтом, залишили щілину і похабно покручений стирчащий кавер привода відкривання дверей + щей напацькали як свині: 3. невже акуратніше не можна: 4. звисаючі звідусіль дроти на десерт: Не думаю що це поляки його таким залишили Hide маршрут №1 троль №148 Крім того що троль дуууууже старий, так на мою думку просто аварійнонебезпечний! крізь підлогу я бачу землю, та й весь кузов дихає на ладан: Сидіння хоч і обновлені, але на фоні гойдаючої підлоги виглядають не контрастно, та й вони з найдешевшого пвх-дермантину мають значні тсліди ушкодження. і знову дроли, дроти, звисаючі дроти! Сподіваюсь не під 220: Hide Показати Якщо щось не подобається то треба їздити на велосипеді 2
case_l Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:31 #1927 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:31 В 24.04.2017 в 16:38, Ivanna сказав: Схоже на організований саботаж ідеї з валідаторами на окремих маршрутах. Особисто мені останнім часом дають обидва квитки. Правда, мої маршрути - виключно одиниця і двійка. Показати мені на 4-ці дають в 20% чек з валідатора.
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:36 #1928 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:36 В 24.04.2017 в 17:27, case_l сказав: Якщо щось не подобається то треба їздити на велосипеді Показати Звісно, без проблем! Погода реально ввечері лише сприяє цьому. Треба було заїхати на нову пошту, бо на дпз закрили відділення, от і вирішив, що стільки тикаю пальцями на цьому форумі про ті тролі, то треба десь "заряджатись" аргументами. А то багато хто пише про тролі, а сам ними вже даааавно не користувався. 1
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:47 #1929 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:47 В 24.04.2017 в 15:34, itax сказав: он зараз тоже - обілетила 3х, квитка з валідатора дала лише мені, сказала: " а нащо, їх не перевіряють, можу хоч 20 штук на шию намотати" Показати маячня. Все видно. В кінці дня підраховується відсоток проданих квитків / квитків з валідатора. В ідеалі - 100%. але більше 85% - уже добре. Звісно, що якщо вона їх на обіді за 20 хв наштампує, буде видно. + GPS покаже місцезнаходження тролейбуса. В 24.04.2017 в 16:08, продавець111 сказав: як завжди гроши на валідатори списали.скоро скажуть вони не ефективні нам вони не треба Показати Не говорите ерундой! Нічого не відмінять. Ефективність буде. В 24.04.2017 в 16:27, case_l сказав: кондукторам ясно що валідатори заважають махлювати Показати +1 В 24.04.2017 в 16:38, Ivanna сказав: Схоже на організований саботаж ідеї з валідаторами на окремих маршрутах. Особисто мені останнім часом дають обидва квитки. Правда, мої маршрути - виключно одиниця і двійка. Показати +1 В 24.04.2017 в 17:05, S30 сказав: Жень, а нахріна ота фігня з валідатор+квиток? Кому видали валідатор нехай обілечує лише валідатором в обовязковому порядку. Бажання мутити не буде бо не вийде. А то придумали режим навчання/звикання. Показати Це і є "виробнича практика". Дай їм тільки валідатори - то буде таке... .що 3,14здєц_вашє! В 24.04.2017 в 17:08, Ukrainec сказав: 1. нажаль до одного місця 180 чоловік адмін і допоміжного складу, якщо водій змушений на кінцевій зупинці копатися "під капотом": Показати -1. Читай, що пишуть раніше. Тролейбус проходить обкатку після капремонту. Як будь-яка інша машина. Не городи *ні!
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:03 #1930 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:03 В 24.04.2017 в 17:47, Zheny@ сказав: -1. Читай, що пишуть раніше. Тролейбус проходить обкатку після капремонту. Як будь-яка інша машина. Не городи *ні! Показати Тобто, коли я споживач послуги після поїздки в ньому забрудню одяг, виколю око, подряпаюсь - це ти вважаєш нормально???? То все х-ня! каже Женя! Тролейбус же проходить обкатку Може дайте оголошення в пресу, що той чи інший троль проходить обкатку і пасажирам треба бути обережними та застрахованими і при проїзді ними вдягати не новий спеціалізований одяг? Раджу проводити ту "обкатку" в ночі! Через твою совковську агресію, я тобі гірший -1 поставлю, просто не буду користуватися тими тролями, як без них обходився вже протягом тривалого часу так і далі можу обходитись. Нажаль ЛПЕ не заробляє на себе і дотується з бюджету міста і ти отримуючи ЗП не забувай що це з моїх податків А раз мої податки, то мені як громадянину не байдуже куди і як вони витрачаються, тому пора звикати до цього. 4
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:16 #1931 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:16 В 24.04.2017 в 18:03, Ukrainec сказав: Тобто, коли я споживач послуги після поїздки в ньому забрудню одяг, виколю око, подряпаюсь - це ти вважаєш нормально???? То все х-ня! каже Женя! Тролейбус же проходить обкатку Показати Бля*. Мова йшла виключно про 180-й тролейбус. Є зауваження - пиши Грицюку у Фейсбук! 1
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:18 #1932 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:18 В 24.04.2017 в 18:16, Zheny@ сказав: Бля*. Мова йшла виключно про 180-й тролейбус. Є зауваження - пиши Грицюку у Фейсбук! Показати чукіч не читач... Вірніш читач, але не уважний! А де я пишу про 180-й тролейбус?
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:19 #1933 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:19 В 24.04.2017 в 18:03, Ukrainec сказав: Через твою совковську агресію, я тобі гірший -1 поставлю, просто не буду користуватися тими тролями, як без них обходився вже протягом тривалого часу так і далі можу обходитись. Показати Яка велика втрата для депо.. В 24.04.2017 в 18:03, Ukrainec сказав: Нажаль ЛПЕ не заробляє на себе і дотується з бюджету міста і ти отримуючи ЗП не забувай що це з моїх податків Показати Ти не повіриш, але і з моїх також. В 24.04.2017 в 18:03, Ukrainec сказав: А раз мої податки, то мені як громадянину не байдуже куди і як вони витрачаються, тому пора звикати до цього. Показати Як же блін модно стало. 20+ років було похєр, а тут всі стали раптом патріоти і щирі українці! Всі економісти стали. Гроші стали рахувати, податками цікавитися? Де ви, розумники в 2011-2012 були?
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:22 #1934 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:22 В 24.04.2017 в 18:18, Ukrainec сказав: А де я пишу про 180-й тролейбус? Показати а тут соррі, я не додивився. на фото. але все одно - є пропозиції чи зауваження, не в моїй компетенції їх вислуховувати.
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:28 #1935 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 18:28 В 24.04.2017 в 18:22, Zheny@ сказав: а тут соррі, я не додивився. на фото. але все одно - є пропозиції чи зауваження, не в моїй компетенції їх вислуховувати. Показати А з чого ти взяв, що я це тобі пишу?! Ти сам чогось з власної ініціативи "рвешся" "відмазувати" цей безлад...
itax Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:02 #1936 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:02 [quote post="1053635377" timestamp="1493056043" name="Zheny@" Це і є "виробнича практика". Дай їм тільки валідатори - то буде таке... .що 3,14здєц_вашє! Слухай, а нащо їм та "виробнича практика" якщо це не буде їх фукнцією, валідатори ж мають працювати без кондукторів?!
SunSeth Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:38 #1937 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:38 В 24.04.2017 в 17:47, Zheny@ сказав: Це і є "виробнича практика". Дай їм тільки валідатори - то буде таке... .що 3,14здєц_вашє! Показати Невже кондуктору складніше видати просто квиток з валідатора, ніж звичайний + з валідатора? Дуже вже якось ніжно з ними, всі б роботодавці були такі поблажливі. Треба і нііпьот. Не подобається - на вихід. Якраз для ЛПЕ буде стимул перейти до встановлення стаціонарних валідаторів без кондукторів. 1
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:47 #1938 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:47 В 24.04.2017 в 19:38, SunSeth сказав: Невже кондуктору складніше видати просто квиток з валідатора, ніж звичайний + з валідатора? Показати ні. Тільки з валідатора легше і швидше. В 24.04.2017 в 19:38, SunSeth сказав: Дуже вже якось ніжно з ними, всі б роботодавці були такі поблажливі. Показати ой.. ну що тобі сказати.. там контінгєнт.. єщьо тот. Всє такіє нєжниє і ранімиє души.. чуть шо - сразу на лікарняний. В 24.04.2017 в 19:38, SunSeth сказав: Треба і нііпьот. Показати .... В 24.04.2017 в 19:38, SunSeth сказав: Не подобається - на вихід. Показати так і робимо, але за таку ЗП знайти кондукторів - сам повинен розуміти. В 24.04.2017 в 19:38, SunSeth сказав: Якраз для ЛПЕ буде стимул перейти до встановлення стаціонарних валідаторів без кондукторів. Показати Хочемо, це буде 3-й етап. Ще дуууууже багато механізмів не обкатано і не освоєно і т.д. Дуже багато "але" і "хто" і "де". де брати? Як поповняти? а чого? А коли? а нашо? А чи буде?
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:48 #1939 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:48 В 24.04.2017 в 18:19, Zheny@ сказав: Яка велика втрата для депо... Показати Одна з головних проблем - це мислення такого типу. Я раджу перестати думати як рядовий персонал з совка, а то в скорому часі на жаль депо може бути не великою втратою для населення міста 1
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:49 #1940 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:49 В 24.04.2017 в 19:02, itax сказав: Слухай, а нащо їм та "виробнича практика" якщо це не буде їх фукнцією, валідатори ж мають працювати без кондукторів?! Показати це вже в останню чергу. народ повинен звикнути. будуть картеи / проїзні і т.д. На "все зразу" - немає коштів. І не всі готові.
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:55 #1941 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 19:55 В 24.04.2017 в 19:48, Ukrainec сказав: а то в скорому часі на жаль депо може бути не великою втратою для населення міста Показати от тут мімо каси. В 24.04.2017 в 19:48, Ukrainec сказав: Одна з головних проблем - це мислення такого типу. Я раджу перестати думати як рядовий персонал з совка, Показати Слухай друже, таких як ти, аби_до_чогось_доіптися - щодня телефонують, пишуть, за*бують десятки. І коли їх стане на одного менше - буде краще всім. Ти вважаєш, що один ти такий розумний побачив здерту краску чи дірку в підлозі? Ти вважаєш, що хтось цього не знає? та відповідь проста - більше немає що випускати. Якщо такі тролейбуси стануть на ремонт, то післязавтра Голєва відкриє Санрайз-2/3/5 і тролейбуси стануть історією.
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:17 #1942 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:17 В 24.04.2017 в 19:55, Zheny@ сказав: Ти вважаєш, що один ти такий розумний побачив здерту краску чи дірку в підлозі? Ти вважаєш, що хтось цього не знає? та відповідь проста - більше немає що випускати. Якщо такі тролейбуси стануть на ремонт, то післязавтра Голєва відкриє Санрайз-2/3/5 і тролейбуси стануть історією. Показати якщо в штаті 130 ремонтників то питаю, на твою думку: навіщо такі тролейбуси випускати, банально не витерши бруд і не закріпивши дрота? Чим вони займаються? Мені байдуже хто мене возитиме, аби дешево, комфортно, швидко, вчасно. На жаль ЛПЕ відповідає лише на 1 з 4 критеріїв. На жаль чи на щасття в мене немає стільки ілюзій щодо екологічного електротранспорту і ніякого "спортивного" інтересу голева буде чи ЛПЕ. В мене ж є велосипед і він екологічніше будь якого тролейбуса. Цитувати Слухай друже, таких як ти, аби_до_чогось_доіптися - щодня телефонують, пишуть, за*бують десятки. Показати Ти пишеш на одного?!?!?!?!?! ЛПЕ вже "втратило" місто! Ти подивись скільки платоспроможних людей обирають ті маршрутки, тіснятся в них, але не сідають в напівпорожні тролі! Можу здатися дуже вумним, але на нещодавніх курсах по ознайомленню з новими змінами в стандарті менеджменту якості, я почув цікаву фразу до якої тобі варто було б прислухатися (реально всім варто ): "Якщо споживач вам скаржиться і вимагає щось від вас, це хороший споживач, бо він своєю критикою вказує на ваші недоліки і хоче щоб ви працювали. Гірше той споживач, який не скаржиться і йде до конкурентів". Виробник (наразі надавач послуг) який не реагує на зауваження споживача, ризикує піти з ринку. 3
Zheny@ Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:25 #1943 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:25 В 24.04.2017 в 20:17, Ukrainec сказав: ЛПЕ вже "втратило" місто! Показати воно було його "володарем" лише у 80-х і трішки у 90-х В 24.04.2017 в 20:17, Ukrainec сказав: Ти подивись скільки платоспроможних людей обирають ті маршрутки, тіснятся в них, але не сідають в напівпорожні тролі! Показати покажи мені таке. В 24.04.2017 в 20:17, Ukrainec сказав: "Якщо споживач вам скаржиться і вимагає щось від вас, це хороший споживач, бо він своєю критикою вказує на ваші недоліки і хоче щоб ви працювали. Гірше той споживач, який не скаржиться і йде до конкурентів". Показати Я це і без вумних курсів знаю. І керівництво знає. В 24.04.2017 в 20:17, Ukrainec сказав: Виробник (наразі надавач послуг) який не реагує на зауваження споживача, ризикує піти з ринку. Показати за 45 років не пішов же.
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:29 #1944 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:29 В 24.04.2017 в 20:25, Zheny@ сказав: за 45 років не пішов же. Показати поки що не "пішли"... і це може бути тимчасово Цитувати покажи мені таке. Показати посиди на зупинці Б.Хмельницького в прайм-тайм біля 18:00 може теж зрозумієш 1
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:36 #1945 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:36 А і як ти вважаєш, що заважає ремонтнику витерти після себе і закріпити звисаючий дротик чи інше, щоб я завтра не гидився спробувати знову сісти проїхатись заплативши за проїзд - лише зарплата?
phantom Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:43 #1946 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:43 В 24.04.2017 в 18:28, Ukrainec сказав: Ти сам чогось з власної ініціативи "рвешся" "відмазувати" цей безлад... Показати Він не "відмазує" безлад. Він захищає "честь мундира". Просто він сприймає цю критику персонально на свою адресу.
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:44 #1947 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:44 В 24.04.2017 в 20:43, phantom сказав: Він не "відмазує" безлад. Він захищає "честь мундира". Просто він сприймає цю критику персонально на свою адресу. Показати Та я бачу
itax Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:59 #1948 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 20:59 В 24.04.2017 в 20:36, Ukrainec сказав: А і як ти вважаєш, що заважає ремонтнику витерти після себе і закріпити звисаючий дротик чи інше, щоб я завтра не гидився спробувати знову сісти заплативши за проїзд - лише зарплата?Загальна і особиста культура і менталітет. Постійно бачу таке і у себе на роботі і багато ще де. Єдина альтернативна відповідь: так зайняті важливішими ремонтами, що на ту "мєлочовку" вже немає ні сил, ані часу (слабо в то вірю). 1
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 21:03 #1949 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 21:03 В 24.04.2017 в 20:59, itax сказав: Загальна і особиста культура і менталітет. Постійно бачу таке і у себе на роботі і багато ще де. Єдина альтернативна відповідь: так зайняті важливішими ремонтами, що на ту "мєлочовку" вже немає ні сил, ані часу (слабо в то вірю). Показати Ми всі пнемся в Європу і хочемо все по Європейських стандартах, то на цей випадок в стандарті якості ісо 9001 є така фраза яка починається словами, дослівно: "керівництво повинно демонструвати ..."
itax Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 21:18 #1950 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 21:18 В 24.04.2017 в 21:03, Ukrainec сказав: В стандарті якості ісо 9001 є така фраза яка починається словами, дослівно: "керівництво повинно демонструвати ..." Показати там багато хороших фраз А насправді: "В любых делах при максимуме сложностей Подход к проблеме все-таки один: Желанье — это множество возможностей, А нежеланье — множество причин." Эдуард Асадов 2
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти