Перейти до змісту

Водафон (МТС)


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 2,4 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано (змінено)

в масштабах країни певно гарна сума набігає, один помітив втрату коштів, інший ні :) А комусь просто "впадло" з ними щось виясняти. Тому я більше 10 гривень в мтс стараюсь на рахунку не тримати :D

Змінено користувачем charlie
  • +1 1
Опубліковано

А що в них за 3G? Такий, як у "Білому сонці пустелі"? UMTS? CDMA 2000? Rev.A|B?

CDMA 2000 1x EV-DO rev.A

Нові Безлімітні тарифи! МТС Коннект 3G

http://www.mts.com.u...ubscriber=email

але швидкість і якість в них.... ну немає там швидкості і якості :(

а покриття то капець :( (вже Ківерцях треба вилазити "на високе дерево")

  • 2 місяця потому...
Опубліковано (змінено)

Вчора я відключив ту фігню щоб не знімало 27 коп. Перевіряю рахунок оппа. акціїї немає, не дзвонив і 27 коп внікуда.

Треба викидати нах той МТС і назад ставити лайф.

Яким чином відключив? Треба послати sms з цифрою 0 на номер 555. Мені так вдалось "зіскочити".

І ще. Взагалі "цікава" в них цінова політика. Звичайно, суть зрозуміла. Пріоритети помінялись - раніше боролись за абонентську базу і давали халявні тарифи, а тепер починають тих, хто на халяві залишився переводити на вигідніші для оператора умови.

Користуюсь не такий вже й тривалий час - чотири роки МТС (крім того, КиївСтар - 15 років, і life:) - приблизно 3-4 роки). Особливих нарікань не було. Не обкрадали. Ну, це теж відносно. Треба читати умови (про це нижче скажу). Хоча якість ситтєво гірша від КиївСтар. Але для правди треба сказати, що в останній рік і КиївСтар дещо погіршився в цьому плані. Витратив за 4 роки на МТС десь 100 грн. мабуть.

Історія така. Отримую 3 000 хв в місяць без абонплати і без обов'язкових поповнень. СМС і мобільний інтернет - платно. Періодично приходили смс з різними "вигідними пропозиціями", які я успішно ігнорував. Поки в травні не отримав смс з пропозицією безлімітного інтернету на місяць. Мало того, що безлімітного, так ще й безплатного. Після того як не знайшов нічого завуальованого в цьому, щастя таке вирішив підключити. В мене смартфон на 2-сім. До цього користувався інтернетом від life:) за 16 грн. в місяць по 50 Мб в день.

Підключив. Інтернет безлімітний. Швидкість і якість, звичайно, гірша, ніж звик, але безкоштовно натомість. Пройшла доба - з рахунку нічого не зняло (ну, там і знімати не особливо, що є, так як там просто "не менше 2 грн."). Пройшла друга - теж все є. Коротше, користувався цілий місяць. Інтернет безплатний і безліміний. Червень закінчився. Все чесно.

В липні почав користуватись інтернетом від life:). Приходить смс на МТС з пропозицією поповнити рахунок на 10 грн. і отримати 20 грн. на додатковий бонусний рахунок. Ну, поповнив і 20 грн. нарахували. Все чесно. 12 липня в мене підключилась акція "Довше з МТС - більше МБ інтернету" (це якщо хтось не знає, то ніби підакція акції "Довше з МТС - більше спілкування та інтернету"). Підключилась, то й підключилась. Додам, що використовую послугу "Баланс під контролем". Коли після будь-якого дзвінка, смс, виходу в інтернет приходить повідомлення, про вартість останньої дії і баланс. І зразу помітив, що в мене якось на рахунку вже не 12 грн., але не надав уваги, так як це двохсімник і можна було не те натиснути помилково самому. Через декілька днів зрозумів, що кошти кудись зникають. Відкриваю Інтернет-помічник, дивлюсь деталізований звіт. В ньому така ситуація: баланс на початок 10, вартість цього 0, вартість цього 0, коротше вартість всіх дзвінків 0, баланс на кінець -0,02 грн. Не порядок. Відключив акцію "Довше з МТС - більше МБ інтернету" - не допомогло - поповнив рахунок, 1,06 грн. знімаються й далі щодоби.

Відкрив онлайн чат підтримки, і в результаті ситуація прояснилась. Внаслідок того, що 15 вересня 2013 року почала діяти акція "Довше з МТС — більше спілкування та Інтернету" і згідно неї

Для всіх абонентів, які підключилися до тарифу до 15.09.2013, спеціальні умови будуть діяти з 01.06.2014
через те, що (а отут якраз про умови тарифу):
  • Обсяг щомісячних хвилин буде збільшений до 6000 хвилин, якщо протягом 30 днів із моменту підключення спеціальних умов Ви використаєте більше 300 хвилин для дзвінків у мережі МТС. Платіж складе 0,25 грн. і буде зніматися щоденно незалежно від факту використання хвилин.
  • Кількість щоденних SMS буде збільшено до 100 SMS, якщо протягом 30 днів із моменту підключення спеціальних умов Ви використаєте більше 20 SMS у мережі МТС. Платіж 0,50 грн. залишається незмінним і знімається щоденно незалежно від факту використання SMS.
  • Обсяг мегабайтів буде збільшений до 200 МБ, якщо протягом 30 днів із моменту підключення спеціальних умов Ви використаєте більше 10 МБ. Платіж 1 грн. залишається незмінним і знімається щоденно незалежно від факту використання мобільного Інтернету. Після використання збільшеного обсягу мегабайтів на день, вартість кожного наступного мегабайту становитиме 1 грн. Інтервал тарифікації — 100 КБ.
  • В інших випадках (для кожної послуги окремо) будуть діяти базові умови Вашого тарифу: обсяг послуг залишиться без змін (відповідно до базових умов), а платіж буде зніматися тільки в день користування.
  • Щоденний платіж у рамках спеціальних умов знімається також у випадках, коли його сума перевищує залишок на рахунку. Якщо після зняття щоденного платежу баланс рахунку стає нульовим чи від’ємним, використання послуг призупиняється і буде відновлене після поповнення рахунку і досягнення позитивного балансу.
  • Для всіх абонентів, які підключилися до тарифу до 15.09.2013, спеціальні умови будуть діяти з 01.06.2014. Всім абонентам тарифу з 01.06.2014 спеціальні умови підключаються автоматично і починають діяти через 30 днів після першого дзвінка і поповнення рахунку на суму від 40 грн одним платежем у разі виконання умов, вказаних вище.

Так, я використав більше як 10 Мб безлімітного і безкоштовного інтернету і був переведений на "спеціальні умови". Тут знову все ніби чесно. Все згідно умов. Але вказано, цього крім ще й наступне " і поповнення рахунку на суму від 40 грн одним платежем у разі виконання умов, вказаних вище". На 40 грн. рахунок я не поповняв, вище вказану умову виконав, після кої згідно спеціальних умов, почалась зніматись абонплата в розмірі 1 грн.

Це дійсно геніальна стратегія. Яка полягає в наступному:

  • якщо ви використаєте більше, ніж 300 хв. з тих 3 000 хв. безкоштовних, до яких ви вже звикли, то будете платити по 0,25 грн./день назавжди (поки баланс не буде від'ємним);
  • якщо ви використаєте більше, 20 SMS з цього пакету 50 штук/день, до яких ви вже звикли, то будете платити по 0,50 грн/день назавжди (поки баланс не буде від'ємним);
  • якщо ви використаєте більше, ніж 10 Мб з цього пакету в 100 Мб, до яких ви вже звикли, то будете платити по 1,00 грн/день назавжди (поки баланс не буде від'ємним).

Це якщо я правильно розібрався. Ніби все чесно. Але хіба чесно? Наприклад, надати безлімітний і безкоштовний інтернет з дати, з якої почали діяти спеціальні умови. 10 Мб. Далі питання що чесно варіюються.

Справа не в 10 чи скільки там грн., а в більш "високих матеріях". Хоча в масштабах країни ...

P.S. Відключити спеціальні умови можна відправивши SMS з цифою 0 на номер 555.

Якщо після підключення спеціальних умов Ви бажаєте користуватися базовими (для кожної послуги окремо), надішліть безкоштовне порожнє SMS на номер 555: з цифрою 0 — для всіх послуг одночасно; 1 — для хвилин у мережі МТС; 2 — для SMS у мережі МТС; 3 — для мобільного Інтернету. Зверніть увагу, при відключенні спеціальних умов зняття платежу буде здійснюватися лише в день користування послугами, а їх обсяги залишаться без змін.

Ще трошки інформації по темі - Акция дольше с МТС для тарифа супер МТС 3д ноль. Нюансы и как лучше воспользоваться?

Змінено користувачем Roma Fur
Опубліковано

через якість зв'язку я б взагалі заборонив би мтс! нехай приходять західні компанії які будуть якісно надавати послуги

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано

нехай приходять західні компанії які будуть якісно надавати послуги

ну що вам сказати, користувався я західними Оранж,Лєбара...те саме гуано

я також подумав, що якщо вже Єуропа - то якість буде неперевершенною! помилявся...

мтс не зраджую вже років 7...але дійсно, якість в них зараз припаршива - слова обриваються, щось кваває-гавкає...курва, ніби в зоопарк дзвониш, млять!

перейти на лайф - також не вихід, бо ще поки покриття не обкрилося скрізь і повсюду, тому заїжджаючи в якесь забите село - про зв'язок можна забути!

моє знайомство з мобільним зв'язком починалось колись з діджуса...шкода номер старий не поновити, бо вже якась гнида ним користується після реінкарнації)))

треба певно переходити на київстар...чую багато відгуків хороших, та і скрізь тяне і не зоопарк

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

через якість зв'язку я б взагалі заборонив би мтс! нехай приходять західні компанії які будуть якісно надавати послуги

і за рахунок чого ті послуги стануть якісними? може спочатку треба скрізь і навколо своїх БС і тд натикати, а це вмить не буде. а потім витрачені кошти відбити. тобто якщо і з часом буде якісніше, то точно не дешевше.

Опубліковано (змінено)

Ніхто не володіє номером телефону в магазин МТС (пр. волі, біля Кодаку)?

1253538323.jpg

Адреса: пр. Волі, 21

Тел.: 770 290

Змінено користувачем Panek
  • +1 1
Опубліковано

через якість зв'язку я б взагалі заборонив би мтс! нехай приходять західні компанії які будуть якісно надавати послуги

та ладно) а платити по європейським нормам готові?

я плачу 40 доларів в місяць за AT&T без контракту. в них входить-500 хвилин на місяць по країні, 500 смс по країні, і 500 мб інтернету (3ж-4ж, як де тягне).

наступний тариф 60 доларів на місяць. розмови-анлім по країні, смс анлім, інет-2.5 гіга.

анліми від 150 баксів на місяць.

а тягне не то шо б х...во, а тягне лише в більш-менш великих містах і на федеральних трасах. з'їдете в якісь села-будете без зв'язку взагалі. не то шо 3ж чи 4ж, а навіть без 2ж.

я з теплотою в душі згадую і лайф, і мтс, коли за 100 грн на місяць я необмежено сидів в інеті і з обох номерів звонив скільки влізе. повільний інет був, але дармовий. в тому числі, дешево (по 15 коп за хв) звонив у США і Канаду.

Опубліковано

МТС , точніше його власник чимось не вгодив Хулу. Напевно не захотів ділитись.

Нашого оператора можуть чекати потрясіння.

Американские депозитарные расписки (ADR) на акции ОАО "Мобильные ТелеСистемы" (МТС) падают на новостях о предъявлении обвинений основному владельцу АФК "Система" Владимиру Евтушенкову, свидетельствуют данные Нью-Йоркской фондовой биржи (NYSE).

АФК "Система" является основным акционером МТС с долей 51,46%.

По состоянию на 21.25 мск ADR на акции МТС на торгах в Нью-Йорке снижались на 3,28% — до 17,99 доллара за расписку.

Ранее во вторник официальный представитель СКР Владимир Маркин сообщил, что Евтушенкову предъявлено обвинение в отмывании денежных средств. Он помещен под домашний арест.

Опубліковано

візьми виріж ножницями і не парся. Вирізав і міні і нано з першого разу все вийшло.

є деякі карти в мтс що не ріжуться. а як обрізати то контакти пропадуть, або смс. так що краще сходити в сервіс-центр на волі спочатку і поцікавитися.

1336043615_dscf2678.jpg

Опубліковано

а чим далі в ліс, тим якість зв'язку МТС все знижується і знижується - обривкі слів, то позамережами, якщо не на зв'язку, то смс з тим що до вас дзвонили приходять через пів дня....траханий оператор

Опубліковано

Підкажіть, чи можна десь замовити міні сім-карту замість існуючої (може, в магазині МТС що на пр. Волі) і скільки то буде коштувати? Пам'ятаю, ніби вже було щось в цій темі, але пошук не знаходить (може то вже я пошуком розучився користуватись :))

міняють і\або обрізають, "контрактникам" безкоштовно,

думаю "передплаченим" також

  • +1 1
Опубліковано

Підкажіть, чи можна десь замовити міні сім-карту замість існуючої (може, в магазині МТС що на пр. Волі) і скільки то буде коштувати? Пам'ятаю, ніби вже було щось в цій темі, але пошук не знаходить (може то вже я пошуком розучився користуватись :))

міняють і\або обрізають, "контрактникам" безкоштовно,

думаю "передплаченим" також

Абсолютно вірно, я міняв на мікро-сім, на нано-сім БЕЗКОШТОВНО. З припейду.

  • +1 1
  • 2 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

Мобільний зв'язок дуже популярний серед рекламодавців: адже за його допомогою можна охопити величезну аудиторію. Шахраї часто заманюють клієнтів недобросовісно та відверто неправильною рекламою, а також удаються до всіляких рекламних розсилань.

Як відрізнити справжню рекламу від фальшивої?

Не платіть за неіснуючі послуги!

Абоненту приходить SMS із пропозицією підписатися на послугу мобільного зв'язку, іноді, навіть, поповнити рахунок за допомогою відправлення SMS на короткий номер за половину вартості. Після відправлення SMS з рахунку абонента знімається певна сума, але нічого не відбувається.

Що робити? Не довіряйте таким повідомленням. Перевірити справжню вартість послуги можна за допомогою спеціальної форми на сайті МТС, або зателефонувавши до контактного центру МТС за номером 111.

Читайте оголошення дуже уважно!

У мережі Інтернет користувачу пропонується підключити різного роду послуги, наприклад, персональний гороскоп, персональну дієту, психологічні тести. Однак вартість послуг, як правило, написано в самому кінці сторінки дрібним шрифтом або відсутня зовсім. Часто шахраї удаються до заниження вартості послуг, зазначаючи вартість тільки за 1 день підписки або за 1 мегабайт завантаженого контенту. При цьому повна вартість вказується дрібним шрифтом в кінці сторінки, а іноді не вказується зовсім.

Що робити? Перевірити справжню вартість послуги можна за допомогою спеціальної форми на сайті МТС, або зателефонувавши до контактного центру МТС за номером 111.

Дотримуйтесь правил мережної безпеки!

Масове SMS-розсилання внаслідок вірусу. Мобільні віруси, потрапляючи в смартфони та комунікатори через MMS або Інтернет, здійснюють масове розсилання SMS на платні номери, які використовують шахраї.

Що робити? Не відкривайте файли, що надійшли в MMS від невідомих відправників (пам’ятайте: вірус може виявитися і у повідомленні від контакту з вашої адресної книги). Не завантажуйте файли з підозрілих джерел в Інтернеті.

Не переходьте за посиланнями у повідомленнях з невідомих номерів!

SMS з Інтернет-посиланнями. Одним з розповсюджених видів шахрайства є розсилання SMS шахрайського характеру. Наприклад, вам може прийти SMS подібного змісту: «Я тебе кохаю)))». Щоб подивитися «прислане MMS», пропонується перейти за посиланням, зазначеним в повідомленні. При переході відбувається автоматичне установлення вірусу, що розсилає SMS на короткі номери. Або ж для підтвердження перегляду MMS вимагають відправити SMS на короткий номер.

Що робити? Якщо ви отримали SMS від незнайомої людини, у жодному разі не переходьте за зазначеними у ньому посиланнями, якими б привабливим і безневинними вони не виглядали. Не підтверджуйте відправку SMS на короткі номери, якщо ви самі не замовляли дані послуги. Уточнюйте вартість відправки SMS за допомогою спеціальної форми на сайті МТС, або зателефонувавши до контактного центру МТС за номером 111.

Змінено користувачем Panek
  • +1 1
Опубліковано (змінено)

візьми виріж ножницями і не парся. Вирізав і міні і нано з першого разу все вийшло.

є деякі карти в мтс що не ріжуться. а як обрізати то контакти пропадуть, або смс. так що краще сходити в сервіс-центр на волі спочатку і поцікавитися.

1336043615_dscf2678.jpg

Неодноразово вирізав нано сім з звичайних(в тому числі із старих на 8м контактів), все працює. А так щоб після обрізки карта працювала, але пропали контакти чи смс - це нонсенс. Карта або працює, або ні.

Ось картинка для розуміння конструкції сім карти ;)

6961.jpg

Змінено користувачем TreNeR
  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано

В котре переконуюсь, зв'язок галімий, сервіс жахливий. Добре, що є Київста і є з чи порівняти. Колись у мене була епопея з заміною сімки на мікро-сім, витратив годин 5 протягом 4х днів, але замінив.

Тепер епопея з заміною сімки дружини на нано-сім, ну пішов другий день, і десь 2 години мого часу - спочатку відправили у Сервісний центр, а вже там повідомили, що лише з понеділка по п'ятницю можна замінити. А в магазині цього відразу не могли сказати???? Сьогодні підходив - черга, нема коли чекати.

З.І.: в Київстарі процедура зайняла у мене від сили хв. 5, зробив під час обіду по дорозі з столовки.... От вам і різниця.

Опубліковано (змінено)

В котре переконуюсь, зв'язок галімий, сервіс жахливий. Добре, що є Київста і є з чи порівняти. Колись у мене була епопея з заміною сімки на мікро-сім, витратив годин 5 протягом 4х днів, але замінив.

Тепер епопея з заміною сімки дружини на нано-сім, ну пішов другий день, і десь 2 години мого часу - спочатку відправили у Сервісний центр, а вже там повідомили, що лише з понеділка по п'ятницю можна замінити. А в магазині цього відразу не могли сказати???? Сьогодні підходив - черга, нема коли чекати.

З.І.: в Київстарі процедура зайняла у мене від сили хв. 5, зробив під час обіду по дорозі з столовки.... От вам і різниця.

купіть собі медальку - "краща реклама київстару" )))

p.s. можливо у МТС треба було зайти по дорозі з ресторану? )))

Змінено користувачем madkot
Опубліковано

купіть собі медальку - "краща реклама київстару" )))

Це прояв "патріотизму" працівника МТС?

Київстаром користуюсь більше десяти років, МТСом вже біля 5-ти, і виключно через те, що в Луцьку чомусь дуже багато людей на цьому операторі, і про якість зв'язку, кожен може зробити висновок особисто... А про сервіс, я написав з власного гіркого досвіду....

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...