pashka05 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 17:26 #351 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 17:26 Пройшло 2 дні, кошти не знімає, хоча вихідні дзвінки на мтс здійснююВ кого ще так само? Бо оператор каже, що має зніматись абонплата в дні коли здіснюються вихідні дзвінкиНе знімається нічого вже кілька днів також - при цьому вихідні дзвінки роблю постійно.
erica Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 18:04 #352 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 18:04 Ну і де справедливість! В мене не підключається послуга! Зніматись має коли підключаєте «0 БЕЗ АБОНПЛАТИ» Це інша послуга. послуги"100% знижка на щоденну плату" в переліку на офсайті нема...
Yurik Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 18:15 #353 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 18:15 А на яких тарифах доступна послуга "100% знижка на щоденну плату"?
erica Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 18:20 #354 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 18:20 Теж цікавить. В мене Супер МТС без ПЗЗ та поповнень - не підключається... Цікаво, є якісь варіанти, крім зміни номера
Saddy Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 18:46 #355 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 18:46 перейшов на ТАРИФ СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+детальніше http://www.mts.com.ua/ukr/prepaid.php?pid=6&tid=467100 хв.+30 смс в мережі на день, без абонплати
Panek Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 18:49 Автор #356 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 18:49 (змінено) А на яких тарифах доступна послуга "100% знижка на щоденну плату"? Пробував цю комбінацію (*101*400#) на багатьох тарифах - запрацювало тільки на СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+ ПЕРЕХІД У ТАРИФ «СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З'ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+» Перехід у тариф «Супер МТС без плати за з'єднання та поповнень 0-35+» можливий тільки для абонентів тарифів «Супер МТС без плати за з'єднання 0-50», «Супер МТС Удвічі Кращий» та абонентів групи тарифів «Супер МТС – Всі Мережі». Для цього Ви можете скористатися послугою «Інтернет-Помічник» або зателефонувати за номером 7722 та скористатися голосовими підказками. Перший перехід безкоштовний, вартість наступного переходу становить 9 грн. Змінено 4 Грудня, 2012 в 18:50 користувачем Panek
erica Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 18:56 #357 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 18:56 В цьому ж тарифі і так немає щоденної плати... Чи я щось не розумію?
kozakOleg Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:06 #358 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:06 В цьому ж тарифі і так немає щоденної плати... Чи я щось не розумію?Так немає, після першого поповнення моб. рахунку на суму від 30 грн. приходить смс із повідомленням про підключення акції "100% знижка на щоденну плату ".Я думаю в кого які проблеми з переходом, зніманням абонплати вам допоможе онлайн чат із представником мтс (часом буває, що з оператором з'єднатися важко).
Saddy Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:10 #359 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:10 після поповнення мені прийшла смска "Послугу супер підключено"
Panek Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:10 Автор #360 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:10 В цьому ж тарифі і так немає щоденної плати... Чи я щось не розумію?Раніше в цьому тарифі була абонплата.
flashmax Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:32 #362 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:32 (змінено) Для тих хто не зрозумів:Якщо ви придбали стартовий пакет "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" після 21.09.2012 - або перейшли на цей ТП з інших ТП - абонплату не знімає.Якщо ви придбали стартовий пакет "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" до 21.09.2012 - тоді, щоб відключити щоденну абонентську плату - потрібно відіслати запит *101*400#Перейти на ТП "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" можна тільки з таких ТП «Супер МТС без плати за з'єднання 0-50», «Супер МТС Удвічі Кращий» та абонентів групи тарифів «Супер МТС – Всі Мережі».Запит *101*400# актуальний тільки для ТП "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" Змінено 4 Грудня, 2012 в 20:13 користувачем flashmax 2
Pavelix Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:37 #363 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:37 А мо хто вкурсі.... Якщо є тариф старий старий "Новорічний хіт" яким чином мона емігрувать на тариф "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" ??? без купівлі нового пакета есттествінно...
Saddy Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:47 #364 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:47 купувати і не треба. їх тут безкоштовно роздають, навіть з гарними номерами.
Shkoder Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:57 #365 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 19:57 у кого-то сегодня еще есть проблемы с приемом sms? задержки по несколько часов..
SmartS Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:03 #366 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:03 Якщо ви придбали стартовий пакет "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" до 21.09.2012 або перейшли на цей ТП з інших ТП - тоді, щоб відключити щоденну абонентську плату - потрібно відіслати запит *101*400#В частині переходу на цей ТП з інших (для яких можливість цього переходу передбачена) - трохи не так.На власному прикладі: переходив на "Супер МТС без ПЗЗ та поповнень 0-35+" з тарифу "Супер МТС – Всі Мережі Два Нулі". Було це 23 листопада. Після переходу поповнився на 30 карбованців - і вуаля: абонплату не знімає. Жодних спеціальних USSD-комбінацій (як-от *101*400#) не набирав.
summer Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:19 #367 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:19 SmartS, не заплутуйте людей, - там же пише ясно, - хто підключився до 21.09.2012 в того абонплата є, хто пізніше - нема
SunSeth Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:25 #368 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:25 поповнився на 30 карбованцівдобре, шо не сєрєбряніків
SmartS Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:33 #369 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:33 поповнився на 30 карбованцівдобре, шо не сєрєбряніківЩодо "карбованців" - я так розумію, почуття гумору на борді не вітається...Чи тут спілкування має вестися в офіційно-діловому стилі?
SunSeth Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:37 #370 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:37 та чо, ми поржали
SmartS Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:40 #371 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:40 SmartS, не заплутуйте людей, - там же пише ясно, - хто підключився до 21.09.2012 в того абонплата є, хто пізніше - немаЯ це і не ставив під сумнів, бо в дійсності так і є, як Ви написали.Мав на увазі, власне, перехід на цей тариф з інших ТП. А саме, фразу: "або перейшли на цей ТП з інших ТП - тоді, щоб відключити щоденну абонентську плату - потрібно відіслати запит *101*400#". Я перейшов з іншого тарифу, і ніякого запиту не відсилав.
Pavelix Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:47 #372 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:47 купувати і не треба. їх тут безкоштовно роздають, навіть з гарними номерами. ну а якщо всетаки хочеться зберегти номер?
summer Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:47 #373 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 20:47 SmartS, ну ви ж перейшли після 21.09.!!!!! то нащо вам щось там набирати, якщо абонплати і так нема і не було???
SmartS Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 21:04 #374 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 21:04 (змінено) SmartS, ну ви ж перейшли після 21.09.!!!!! то нащо вам щось там набирати, якщо абонплати і так нема і не було??? ...А я й не набирав До речі, ця полеміка себе вичерпала, оскільки flashmax відредагував своє повідомлення, на яке я посилався. Тобто замість "...або перейшли на цей ТП з інших ТП - тоді, щоб відключити щоденну абонентську плату - потрібно відіслати запит *101*400#" зараз: "...або перейшли на цей ТП з інших ТП - абонплату не знімає." Змінено 4 Грудня, 2012 в 21:05 користувачем SmartS
yura2281 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 21:10 #375 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 21:10 Абонплати немає поповняти не потрібно - шото тут не то.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти