ursa Опубліковано 19 Січня, 2013 в 22:06 Поділитися #76 Опубліковано 19 Січня, 2013 в 22:06 Ну была модификация АН-2 какая-то, которой нужно было 140 метров пробега для остановки. Это не считая ещё сколько-то метров для безопасного снижения перед касанием земли. Перегруженый самолёт остановить тяжелее (физика) - разве что полностью блокировать колёса и зарываться ими в землю, рискуя сломать шасси или "клюнуть" носом. Ну не зря же взлётные полосы для сельскохозяйственных работ "кукурузников" (их много вокруг Луцка) имеют длину 400 метров Есть мысль, что размер участка - не 100 метров Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Darth Опубліковано 21 Січня, 2013 в 16:35 Поділитися #77 Опубліковано 21 Січня, 2013 в 16:35 И параллели с тем случаем стали проводить, когда где-то в +-2000 г. в районе Вышкова самолёт куда-то в болота грохнулся и его так и не достали, а потом у местных соляра полезла из колодцев (хотя это могло быть и из-за утечек керосина на базе) Їздив дивитися як його намагалися дістати. Вдало проїхались, оскільки огляд з гірки був просто чудовий, нас військові не ганяли. Двигуни літака засіли на глибині 15 метрів. Екскаватор постійно копав, а пожежна машина відкачувала воду. Намагалися дістати чорну скриньку яка знаходить в хвості літака та боеприпаси. На рахунок останніх не впевнений, але ящик дістали. В той час якраз проходили спільні навчання, здається з харківськими пілотами. Пілоти літака успішно катапультувалися. Неполадки виникли одразу при зльоті, тому пілоти виводили літак в безпечну зону. Впав, здається, ось в цій заплаві (не знайшов як крапочку на мапі поставити). Хочу чуточку доповнити матеріалами про цю аварію словами "знатока" цієї справи: 18 августа 1999 года после взлета с аэродрома Луцк разбился Су-24(б/н 44) к-на Миненко и ст.л-та Каверзнева (806-й БАП). На удалении 7 км, высоте 600 м и скорости 550 км/ч при выполнении правого разворота отказало интерцептерное управление. Самолет начал терять скорость и высоту, экипаж растерялся и принял решение катапультироваться. Первым катапультировался штурман (Каверзнев), а летчик (Миненко) увел падающий бомбардировщик в сторону от населенного пункта и тоже катапультировался. Катапультирование обоих членов экипажа прошло успешно. Самолет с 5,5 т топлива на борту упал в болото в 500 м от околицы села Липляны. Болото смягчило удар, поэтому взрыва не произошло. Самолет ушел в болото на глубину 15 м. Достать удалось только отдельные фрагменты, остальное утонуло. Летчика после расследования причин аварии уволили из армии, штурман отделался строгим выговором. Авария произошла при подготовке полка к параду на День Независимости Украины. Ось відео даного епізоду (4:32 по 7:57хв), взяте із документального фільма про 806БАП: http://video.mail.ru...yvideo/280.html Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
olex Опубліковано 21 Лютого, 2013 в 17:43 Поділитися #78 Опубліковано 21 Лютого, 2013 в 17:43 Робоча карта з польотним завданням штурмана бомбардувальника Су-24 луцького авіаполку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HWman Опубліковано 21 Травня, 2013 в 17:23 Поділитися #79 Опубліковано 21 Травня, 2013 в 17:23 До речі, зацікавився старим аеропортом, що коло Луцька, цікаво там можна покататись, по фоткатись? Чи геть ніяк? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
odna Опубліковано 21 Травня, 2013 в 17:39 Поділитися #80 Опубліковано 21 Травня, 2013 в 17:39 На, читай. И еще немного. Навскидку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HWman Опубліковано 21 Травня, 2013 в 17:53 Поділитися #81 Опубліковано 21 Травня, 2013 в 17:53 Почитав, фото подивився, наскільки я зрозумів, що він не охороняється і можна там повештатись, спробувати ще цю радянську атмосферу, чи вже її там взагалі нема? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
odna Опубліковано 21 Травня, 2013 в 18:03 Поділитися #82 Опубліковано 21 Травня, 2013 в 18:03 Почти, нет. Зрелище печальное. После того, как снег сошел еще больше разворовали и разрушили. И талая вода больше доступа получила. Но по полосе можно погонять. С ней ничего не делается, пока. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jeeper Опубліковано 20 Грудня, 2013 в 06:51 Автор Поділитися #83 Опубліковано 20 Грудня, 2013 в 06:51 Ось що нарив на спотерському сайті http://spotters.net.ua/file/?id=88226, http://spotters.net.ua/file/?id=88225, http://spotters.net.ua/file/?id=88224 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vasylhrt Опубліковано 29 Вересня, 2015 в 18:52 Поділитися #84 Опубліковано 29 Вересня, 2015 в 18:52 Фото із однокласників. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vasylhrt Опубліковано 12 Лютого, 2016 в 20:34 Поділитися #85 Опубліковано 12 Лютого, 2016 в 20:34 Декілька фото із цієї сторінки:http://www.volynnews.com/blogs/blog_153/pochesniy-gromadyanin-lutska-geroy-radyanskogo-soyuzu-organizovuvav-povitryane-spoluchennya-na-volini/ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Peter Weger Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 19:01 Поділитися #86 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 19:01 Фото з ФБ початок 80-х Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vasylhrt Опубліковано 8 Квітня, 2016 в 11:48 Поділитися #87 Опубліковано 8 Квітня, 2016 в 11:48 Знову ФБ: Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VovaForsag Опубліковано 16 Січня, 2018 в 20:06 Поділитися #88 Опубліковано 16 Січня, 2018 в 20:06 З інтернет-видання "V24" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.