Перейти до змісту

ГАЗ-20 "Побєда" (реставрація)


MishaLutsk

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Якщо сам не можеш, то й братися не варто. Тим більше, називати цей проект гучним словом "реставрація" (((

Щоб робити це чужими руками, треба дуже багато грошей. Дешевше взяти нову машину в автосалоні.

  • Відповідей 80
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Якщо сам не можеш, то й братися не варто. Тим більше, називати цей проект гучним словом "реставрація" (((

Щоб робити це чужими руками, треба дуже багато грошей. Дешевше взяти нову машину в автосалоні.

роблю 80% роботи не я, роблять професіонали, я вчуся. На рахунок грошей....... не так це вже і дорого, ці ціни в неті на запчастини фігня повна, це для тих хто не хоче шукати. Я краще буду вкладати гроші в ретро як їздити на новому ланосі

Опубліковано

а хто в Луцьку може таке зробити і скількі це буде коштувати?

???

Ти сам можеш. Бо як не можеш - нащо то все було починати...

а хіба краще щоб такі машини стояли під забором??

Опубліковано

MishaLutsk, всі за відновлення і збереження подібних авто. Легендарні автомобілі повинні жити. Мені дуже хотілося б, щоб тобі вдалося довести розпочате до кінця. Багато подібних проектів починається з великим ентузіазмом, але за деякий час зазнають краху (((. Комусь грошей не вистачає, комусь бажання, комусь обставини не дозволяють...

Краще зразу вибрати напрямок і рухатися до вірної цілі. Ось тут люди й намагаються тобі допомогти, підказати.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

за цей вдалося знайти деякі деталі.....будемо реставрвати

купив також два колеса на зад 205*55 R16

шукаєм далі.......

post-2962-0-42229300-1329465265_thumb.jp

post-2962-0-37347100-1329465305_thumb.jp

post-2962-0-81972000-1329465368_thumb.jp

post-2962-0-05797400-1329465394_thumb.jp

post-2962-0-10717100-1329465488_thumb.jp

post-2962-0-42229300-1329465265_thumb.jp

post-2962-0-37347100-1329465305_thumb.jp

post-2962-0-81972000-1329465368_thumb.jp

post-2962-0-05797400-1329465394_thumb.jp

post-2962-0-10717100-1329465488_thumb.jp

Опубліковано

Маю багато запчастин по Волзі 21. Можна зробити руль та ручки на замовлення в любий колір або з дерева комплекти. Багато запчастин по підвісці, радіатори і т.д. Головне визначитись що маєш робити. Чи оригінал чи sleeper чи street.

Якщо оригінал і на продажу то до останнього гумового кілечка і прокладочки має бути все оригінальне. Навіть жгути проводки мають бути переплетені нитками того кольору згідно моделі. Шпаклівки не має бути зовсім, тільки свинець а його обробляти не легко. Спеців по такій роботі як я стикнувся аж ...2 і то кажуть стільки грошей що можна ланоса взяти. Це дуже затратна справа і мати фінансів треба багато .Весь хром має бути такий як на оригіналах, а то скільки бачив перша модель Волги 21 має решітку третьої, ковпаки з експорта, молдингів з хрому наліплено. Це не реставрація, а солянка. Рулів старих в гарному стані можна знайти але ціни на них від 1200 євро, новодєл же буде від 2800 гривень в залежності від якості і пластика який використано. Дерево ще дорожче. За оленів зовсім мовчу. Новодєли китайські по 150 доларів , оригінали з рідним хромомпо 400 і далі. Простіше по грошам взяти BMW як рекомендують зробити кастом підрамники і на них все повісити. Ще простіше взяти волгу нову з інжекторним двигуном на 150 коней переварити передню перегородку і тоді не треба мудрити з коробкою і мостом. З переобладнання також буде простіше. Це "найпростіші" варіанти по грошам і по роботі. Їздити на оригінальній волзі прикольно, хто б що не казав. Місця багато комфортно, в салоні достатньо тихо. Музичку гарну поставити і буде зал концертний. Руль легенький .Тільки треба буде закривати закривати очі на динаміку і розхід. Ну і саме цікаве це змазка підвіски. На кожних сто кілометрів треба мазати шкворні, шарніри і т.д Потім правда була централізована змазка . Водій нажимав педальку і масло качалось у всі місця. Правда це все потім замінили масльонками. Раз в тиждень бажано буде шприцуватись. От і треба подумати чи потрібно воно тобі це все чи ні.

Опубліковано

так, "заводського оригіналу" не буде, буде "свій оригінал". Ще остаточно не знаю що буде, але V8 пізніше точно буде.

Нарешті визначився з кольором, буде 2 кольори

post-2962-0-94065500-1329502548_thumb.jp

Опубліковано

Могу привезти машину с заграницы для использования как донора.

Звідки і скільки буде коштувати??

Опубліковано

Даю напрямок, на рахунок донора - на авторіа найди нерозмитнене авто з правим кермом, буде дешевше чим везти з ЄВРОПИ. Ідеальний варіант БМВ Е39 або Е38 з моторами 3.5 або 4.4 бензинові.

Опубліковано

а хто в Луцьку може таке зробити і скількі це буде коштувати?

???

Ти сам можеш. Бо як не можеш - нащо то все було починати...

а хіба краще щоб такі машини стояли під забором??

Знаєш, напевно краще. Бо якщо почав і закинув - вона всеодно там і опиниться.

Опубліковано

Підтримую ТС у його починаннях, але за відносно невеликі гроші (а може й великі 3т у.о.), можна було купити більш пристойний екземпляр ГАЗ М20, практично з повною комплектацією оригінальних частин та елементів декору. Тоді і роботи було б менше і процес реставрації відбувався б швидше. І не треба було б шукати спідометр і годинник від різних авто, та ще купу інших дрібниць взятих невідомо звідки. - ІМХО

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Кльово! Але (ІМХО) шпаклювання-малювання,це найпростіше зі всього,з чим ще доведеться зіштовхнутися попереду.

До речі,реклама на ТВ крутиться,не пам"ятаю правда чого.Там Мочанов на такій же "Поб"єді" позує.

Опубліковано

роботи помалу але йдуть.......

Визначився вже з проектом? А то кузов дивлюсь в грунті. Підвіска рідна ?? Чи потім все по фарбованому робити ??

Опубліковано

роботи помалу але йдуть.......

Визначився вже з проектом? А то кузов дивлюсь в грунті. Підвіска рідна ?? Чи потім все по фарбованому робити ??

Підвіска рідна, двигун і КПП також. Пізніше, можливо на наступну зиму двигун ГАЗ-53+АКПП мерседес 126, підвіска ГАЗ-21 на дискових тормозах, Volvo міст.

  • 2 тижня потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...