Перейти до змісту

FoLLy / tRaceR_2


m2xxx

Рекомендовані повідомлення

А при распиливании скупая мужская слеза была?

(Если нет - значит ты мало на ней катался :_04: )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 218
  • Створено
  • Остання відповідь

Просто цікаво, це все реально нормально зварити? І на скільки безпечно було б на такому їздити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"встик" зварити не вийде, бо болгарка забрала 4-5мм довжини і вийде дуже криво. треба буде якісь труби всередину ставити та варити вже на них. робота дуже кропітка, бо інакше вийде важіль, який швидко зламає шов. грунтовка шва, обробка, покраска вже повареної рами. ідеально вивести геометрію точно не вийде, то рама буде трохи крива. надійність та безпека дуже залежить від майстра, але набагато гірше нової рами. головна проблема в тому, що це сплав алюмінію, склад якого – ноу-хау компанії-виробника.

висновок простий. якщо в житті не вистачає природнього сексу, то можна ту раму зробити. а якщо ще й адреналіну замало, то потім на ній їздити :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"встик" зварити не вийде, бо болгарка забрала 4-5мм довжини і вийде дуже криво. треба буде якісь труби всередину ставити та варити вже на них. робота дуже кропітка, бо інакше вийде важіль, який швидко зламає шов. грунтовка шва, обробка, покраска вже повареної рами. ідеально вивести геометрію точно не вийде, то рама буде трохи крива. надійність та безпека дуже залежить від майстра, але набагато гірше нової рами. головна проблема в тому, що це сплав алюмінію, склад якого – ноу-хау компанії-виробника.

висновок простий. якщо в житті не вистачає природнього сексу, то можна ту раму зробити. а якщо ще й адреналіну замало, то потім на ній їздити :smile3:

а якщо покласти труби всередину і на болти взяти замість зварювання?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а якщо покласти труби всередину і на болти взяти замість зварювання?

ну чо болтами ...давай уже скотчем або синьою ізолєнтою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а якщо покласти труби всередину і на болти взяти замість зварювання?

ну чо болтами ...давай уже скотчем або синьою ізолєнтою.

скотч може не взяти такий сплав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а якщо покласти труби всередину і на болти взяти замість зварювання?

ну чо болтами ...давай уже скотчем або синьою ізолєнтою.

скотч може не взяти такий сплав.

армований візьме

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки ж рама тоді важитиме, з трубами усередині?

Можна отворів понасвердлювати в якості компенсації ваги :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки ж рама тоді важитиме, з трубами усередині? ;)

можна сісти на дієту і схуднути , щоб компенсувати вагу труб.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а ще можна пошуткувати з Гарбаруків. домовитись за ремонт карбоном тріснутої рами та відіслати той "конструктор" :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще можна не писати всякої ахінеї ;) Я би на Максовому місці все шо можна зняв, а решту під прес, шоб навіть думки не виникало шось варити. Навіщо ці всі якби, якщо вислали нову раму?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще можна не писати всякої ахінеї ;) Я би на Максовому місці все шо можна зняв, а решту під прес, шоб навіть думки не виникало шось варити. Навіщо ці всі якби, якщо вислали нову раму?

це просто "... аби попизд%ти".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я це розумію ;) Але про прес я цілком серьйозно.

Пропоную просто на скупку, 1,5кг люміню = близько 3-4Л пінного і пом"янути опосля!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мдаааа ... розвели тут ... і це тільки за один вечір. Борда є Борда =)

Варити я раму не буду і нікому це робити не дозволю. І під прес я її не покладу ... це жорстоко.

Цікаве повідомлення я вчора отримав від Ярика: ривіт! Один мій знайомий з Києва цікавиться, де ти купував свою раму :) ... О, він хоче придбати твою розпиляну раму як сувенір. Ти її ще не викинув?"

04bd6025-e546-4bb3-ba18-67ffbe83d8ec.gif

Вийде щось з того чи ні буде видно... Якщо ні - лишу собі як сувенір.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще можна мавзолей побудувати... А чо?!

Якщо є бажаючі на таке дивитися то ще й туристів (тих же з Кийова) можа на неї водити :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще варіант:

можна зробити з неї реліквію, кинемо у якесь підземеля Луцького замку (на благо в нас їх вистачає) і рочків через 100-200 можна скласти легенду, типу: була страчена через... і вона буде працювати на користь громади у якості мекки поклоніння велотуризму :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я колись бачив фото коли з рами велосипеда роблять світильки, що кріпиться на стіну

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Після того як посилка пролежала на митниці !місяць! часу :_31: я її нарешті отримав ...

Intense Tracer T275 Alloy

aRmi4.jpg

Колір - RAW. Тобто на рамі немає нічого крім наклейок, ні лаку, ні фарби, як вийшла з печі так і є. До того як піддавати раму термічній обробці - вона гладенька та блискуча. Саме в печі з'являється такий "камуфляж" (плями, розводи) і вона стає шершавенька на дотик.

Коли Трейсер 275 ще був чимось схожий на мій попередній Трейсер 2, то цей Т275 можна сміливо називати зовсім іншим. ЕТТ збільшене на 6 мм; кут рульової тепер не 67, а 66; колісна база зросла на 28 мм; байк нижчий на 12,5 мм; завдяки новій конструкції нижнього лінку пера стали довшими тільки на 3 мм (усі цифри наведені у порівнянні з Трейсером 2, який розрахований під 26" колеса). Лишилось основне: зварений вручну в США, VPP, фрезовані частини підвіски заднього трикутника, фрезовані, торцьовані рульовий стакан та кареточний вузол + багато нових "плюшок". А тепер по порядку ...

Конструкція рами. З того, що я б відніс до мінусів - тільки те, що немає повздовжного зварного шва :g04: , він мені так подобався. Тепер та конструкція, що раніше зварювалась пополам складається з 2-ох квадратних, гідроформованих, трішки більших цілих труб. Ну що ж .. тепер його буде зручніше носити за "ручку". Сама ж контрукція в районі рульового стакана залишилась +/- такою ж, за викоюченням, що у Трейсера 2-го була наварена пластина між рульовим стаканом та нижньою трубою. Тут її немає, але наварена пластина в тому місці де в мене була тріщина.

o6SqR.jpgmLHza.jpg

Рульовий стака тепер не full 1,5. Тепер конусний. До мінусів не відношу, бо і так можна поставити любу вилку, хоча довелось замінити верхню чашку рульової.

6DikS.jpg

Нижня труба головного трикутника тепер не овальна, а трапецеїдна і відчутно ширша в районі кареточного вузла (раніше між вухами кріплення ISCG05 та трубою поміщався мізинець, тепер напяму приварено до труби). Зовсім інша підсидільна труба, також розширюється до основи.

QR8NP.jpgUYoiC.jpg

Задній трикутник перероблено повністю. Змінено набір труб. Тепер вони більш квадратні. Нижні пера тепер не прямі і ввігнуті всередину. Немає змінних дропаутів, фрезеровані, приварені дропаути під 142х12 стандарт з віссю та змінним півнем. Приємно що вони досі на рамах використовують різьбовий, а не пресфіт стандарт кареток і IS, а не пост маунт кріплення каліпера. Також рама вже має "дирку" для дропера з нижнім підведенням тросу.

BMAs6.jpgC1VP5.jpg

Ще з приємних бонусів - це встановлений захист пера та захист нижньої труби.

Підвіска. VPP підвіска трішки вдосконалилась. Верхній лінк змін не зазнав: він так само дозволяє змінити положення аморта і, відповідно, хід підвіски між 145 і 160. От тільки він тепер інший і не підходить від попередніх байків. І підшипники тепер різного розміру. Нижній лінк змінився значно. Тепер він кований і підшипники розміщуються у ньому, а не у рамі. Порти для змазки без розбору залишились. До того ж він розміщений набагато щільніше. На старій рамі тут було багато місця куди залітало болото, шишки і т.п, при такій конструкції ймовірність цього знижується.

3F9WC.pngGsS3X.jpg

Ну і серце підвіски - аморт. Ця рама використовує менший за розміром аморт (200х57). Але тепер це Cane Creek Double Barrel Inline. Його налаштування: тиск в повітряній камері, прогресивність повітряної камери (проставками), низькошвидкісна компресія, високошвидкісна компресія, низькошвидкісний відскок, високошвидкісний відскок, climb switch. Один з найбільш налаштовуваних амортів.

Pmu8x.jpg

Сlimb switch - це не локаут і це навіть не зміна низькошвидкісної компресії (як у РП23 чи РП2). Він одночасно змінює і низькошвидкісну компресію і низькошвидкісний відскок, що дає ще ліпшу платформу. post-10981-0-65408900-1424996069_thumb.j

Ще однією особливісю аморта є те, що він містись стільки масла - скільки містять аморти конкурентів з бачками (Float X; Monarch RP3 Plus). post-10981-0-12737000-1424996077_thumb.j Тому він трішки важчий.

Взагалом рама такого ж розміру з важчим амортом вийшла на ~ 100 г. легшою. Гума та верхня чашка рульової в мене вже є, вилка у дорозі. Залишилось придбати вілсет і можна починати збирати!

FIgLr.jpg6fEMR.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Виходить із-за такої обробки в печі кожна рама унікальна за кольором. Вітаю короче )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

виглядає досить брутально, побачимо що вийде в результаті. я в 27.5" розчарувався, бажаю щоб в тебе того не трапилось :smile3:

доречі, якійсь лак чи покриття має бути. можливо холодне анодування

ps. хочу такий як в тебе аммо, але 168/36

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому рама гола, чим аргументується відсутність фарби /лаку?

Спитай ради цікавості. Серйозна фірма, а повела себе по-піжонськи. Адже попередня рама була повністю готовою до експлуатації.. Не розумію.

Макс, а що ти маєш проти прес-фіт? Різьбовий - це і плюс (легше перебирати), і мінус, однозначно не скажеш. Але прес-фіт мені точно сподобався більше різьби. Знову ж таки, ІМХО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...