Перейти до змісту

FoLLy / tRaceR_2


m2xxx

Рекомендовані повідомлення

Після зимового апгрейду:

Рама: KELLYS SFS Superlite SDWT 7005 3ple butted

Вилка: 2011 Fox 32 F120 TerraLogic 15QR Kashima coat

Система: Sram X-9 2x10 (26,39)

Манетки: Sram X-9 2x10

Переклюки: Sram X-9 2x10

Касета: Shimano XT CS-M771-10 (12-36)

Цеп: SRAM PowerChain 1091R

Гальма: Hope M4

Ротори: Hope Floating Rotors (183, 183)

Втулки: Hope Pro 2 EVO

Спиці: Sapim Race

Ободи: Mavic XM719

Гума: SCHWALBE Rocket Ron EVO

Винос: Hope Stems (90mm, 0 deg) (да короткий, да мені зручно :) )

Руль: Easton Haven (да широкий, да мені зручно :) )

Підсиділка: Thomson Elite layback

Сідало: fi´zi:k Nisene

Педалі: Crankbrothers 50/50 (нє не контакти, да мені зручно :))

Аморт: 2012 Fox Float RP23 EOM (Boost valve, Adaptive logic)

Вага: А хз ... Облєхчайзінг не моє :D. Десь між 12,7 - 12,6.

Велике дякую Skoder-y за вчасно підказаний сервіс Shipito, Yaryk-y за допомогу та перехідники для втулки, Odn-ій за "сікатор" для тросів та рубашок.

PS: Для наших дотепників скажу я перший ...: "Келіс га*но" :lol:

post-10981-0-26069700-1326399824_thumb.j

post-10981-0-03839800-1326399833_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 218
  • Створено
  • Остання відповідь

Круть. Единстваенное замечание – педали.

:D Я цього і очікував. Будемо жити, а там буде видно...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Еще б побольше белого;)

Чтобы "Лиса" обыграть.

Катайся в белых велотапках и велоперчатках. Буде феньшуй))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вилсет не взвешивал? Не знаешь в чем разница между сапим рейс и цх–рей?

Ні не важив. Але різницю знаю. Не вдаваючсь до опису технологій і решти лабуди, суть така: рейси значно міцніші, менш вибагливі, але порівняно важчі за х-реї. Відповідно х-реї легші,але то суто для ХС, особисто мені на них було б не певно їхати в гори.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Макс, так Келіс це ж харашо. В гірській річці фіг потоне. Але є один мінус, віднесе його течією хр*н зна куда. Так що купуй контакти, а то шкода такий апарат гуцулам річкою сплавляти. :_07:

Новий аморт не шмаркає так як старий? А то чесно кажучи, якесь смішне було те шмаркання)))

І да, білого малувато, білі рукавички і білі туфля маст хев!

п.с.: ну і шкарпекти само собою, білі :_06:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

білого малувато

Да шо ви чєсс слово... Фєншуй феншуєм діло таке... А от шо вєл не під цвєт гітари то дааа... :lol:

Новий аморт не шмаркає так як старий? А то чесно кажучи, якесь смішне було те шмаркання)))

Та напевно всі воздушки сьорбають... Старий якось більше сопів, а цей якось чявкає)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

білого малувато

Да шо ви чєсс слово... Фєншуй феншуєм діло таке... А от шо вел не під цвєт гітари то дааа... :lol:

бл*, точно. Ета ж ваще, неподобство!!! Віспери тобі цього не пробачать!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пару слів по роботі нових елеменів підвіски:

На велике моє здивування, так як ніколи з платформенними системами не мав справу, налаштування в "бойових" умовах зайняло 3 дні :D. З яких 90% процентів пішло на збалансованість передньої та задньої підвіски. (Напевно, якби був хардтейл було б значно простіше). Після багатьох проб на різному рель'єфі знайшов оптимальне положення відскоку та "трешхолда" і ... о чудо ... їдеш і думаєш: "Як воно знає коли работать, а коли не нада :_09:". Також помітив закономірність, що чим вище швидкість тим краще працює система. На низьких швидкостях відчувається автолок на невеликих нерівностях. Також велосипед почав швидше розганятись...

Фоксовська підвіска помітно м'якша за рокшоківську. В поєнанні з платформами, якраз те, що потрібно (особисто мені). Єдина хрєнь, що вилка - біла.

Вилка, скоріше всього, не підійде людям котрі люблять гратись з налаштуванням підвіски. (Наприклад, коли їдуть по лісі думають: "Блііііін, почались більші ями та кочки. Треба терміново перенастроїти вилку" :lol: ). Я б сказав, вилка типу "настроїв - забув".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Таваріщі контактофіли і топталкофоби ... Маєте ...

Педалі: Crankbrothers 50/50 Crankbrothers Candy 3

Що з того вийде буде видно ... в травмпункті :D .

Ну і ще (на днях):

Цеп: SRAM PowerChain 1091R KMC X10 SL

Вага: ~12.2 кг

PS: Тільки зараз помітив свою помилку. "Калібр" касети 11-36.

post-10981-0-93976500-1333740028_thumb.j

post-10981-0-96720800-1333740037_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я 3 дня назад теж на контакти перейшов,Перших два дня непадав,а вот сьогодні 2 рази так шльопнувся на рівному місці як стартував)тепер на топталках так непривично.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Учти - контакты первый шаг до лосин :)

Нідаждьотєсь!!!

Все так говорят ;) Памперс - мегарулит :) Тут главное себя "перебороть". Окружающие давно привыкли и никто пальцем тыкать не будет. А к удобству +15.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Уууууу, Максімка, вітаю, ти зміг. Наступний крок лосіни і памперс. Ми в тебе віримо, ти зможеш ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Учти - контакты первый шаг до лосин :)

Ну и зря :D

Все так говорят ;) Памперс - мегарулит :) Тут главное себя "перебороть". Окружающие давно привыкли и никто пальцем тыкать не будет. А к удобству +15.

Уууууу, Максімка, вітаю, ти зміг. Наступний крок лосіни і памперс. Ми в тебе віримо, ти зможеш ;)

Блін та ви чьо, зговорились всі...

Всьо ... вже шорти та джерсю замовив, їдуть. Лосіни відміняються ;) .

А ласінів - бриті ноги ;)

Вбив! :D :D :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...