Перейти до змісту

FoLLy / tRaceR_2


m2xxx

Рекомендовані повідомлення

твій обвіс на санта круза якогось перекинути б чи інтенса -кароч на шось мажорне і карбонове

Друже я тебе хоч не знаю - але з двох спроб вгадав що ти візьмеш(ну за карбон помилився - хоча думаю скоро не буде протиріч чи стоїть, чи не стоїть брати карбонові рами). Хах

Раму твою тре прогнати десь в Карпатах чи Криму вниз з гори.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 218
  • Створено
  • Остання відповідь

Взвесил?

Ні. Зважу велосипед у зборі, але з можливою похибкою в 100 г. По відчуттях десь 3,5 кг. По відгуках на буржуйських форумах ця вага не відчувається ні на підйомах ні при педалюванні завдяки VPP підвісці (пишуть що апхіл виїжджали на відкритій платформі :0026: ... хз треба буде перевірити). Вага буде відчуватись тільки на перших пару обертах шатуна коли рушаєш з місця.

твій обвіс на санта круза якогось перекинути б чи інтенса -кароч на шось мажорне і карбонове

Друже я тебе хоч не знаю - але з двох спроб вгадав що ти візьмеш(ну за карбон помилився - хоча думаю скоро не буде протиріч чи стоїть, чи не стоїть брати карбонові рами). Хах

Та взагалі мене аж тіпануло, коли ти вперше написав свій пост. Ти, напевно, щотижня в якісь лотереї виграєш з такою чуйкою :D. Ну а за карбон я б трішки посперечався, але то все флуд ...

Раму твою тре прогнати десь в Карпатах чи Криму вниз з гори.

Yes sir! Для цього і бралась. Хочу цього року хоча б 3 рази в Карпати катнути. Перший планую на Мармороси з підкоренням г. Піп Іван (1937 м) ... там буде де по-спускатись :0024:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не думаю что Интенс будет сильно тяжелее Келлиса, несмотря на бОльшие хода.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

post-1575-0-55797900-1364152540_thumb.jp щось таке вийде. Думаю 13 кг з гаком.

мясистая такая рама, даже крепление для успокоителя как бы намекает :smile3: и монококковая конструкция выглядит очень приятно, в стиле старых Marin'ов :ok2:

- думаю ця рама більш до Спешів Ендуро тягне чи до Трека Скретча по класу.

Ну новий стиль в Луцький клас їзди вносиш полюбе . Респект.

Після тебе лайтові падвеси почнуть рости як гриби після дощу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зібрав! Thats my rig...

mwrDI.jpg

Рама: Intese Tracer 2 (Large; Забув сказати про колір. Виробник називає його Gun Metal. Напівпрозора чорно-сіра фарба поверх алюмінія без грунтовки. На сонці цікаво дивиться.)

Аморт: Fox Float RP32 (Boostvalve, Adaptive logic, High volume, Kashima coat)

Вилка: Fox 32 F150 RLC 15QR Kashima coat

Рульова: Hope

Зажим підсиділки: Hope

Руль: Easton Haven (710 mm)

Винос: Hope (90 mm)

Гріпси: ODI X-Treme

Підсиділка: KS LEV

Сідло: Fizik Gobi XM

Wheelset: Easton Haven

Покришки: Tioga Psycho Genius 2.3

Камери: немає

Манетки: Sram X9 2x10

Переклюк перед: Sram X7 2x10

Переклюк зад: Sram X9 Type 2 (ролики Hope Jockey Wheels) 2x10

Касета: Shimano ХТ CS-M771-10 11-36

Система: Sram X9 2x10

Цеп: KMC X10 SL

Ротори: Hope (183/183)

Гальма: Hope Tech M4 Evo

Вага без педалей вийшла десь 13.3 (така ж як у Келліса в стоковій комплектації)

А тепер пару днів тест-драйв...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Результати тижневого (ще зимового) тест-драйву:

Рама.

- Змінилась посадка: руль, рульовий стакан став вище та ближче і взагалі відчуття, що сидиш "всередині" велосипеда, а не десь зверху, ззовні, як у більшості кантрійних байків. За рахунок цього значно впевненіше почуваєш себе на швидкості перед перешкодами, немає відчуття, що клюнеш через руль, коли з'їжджаєш з півметрового снігового насипу. Байк відчутно швидше розганяється згори вниз ніж попередній.

- Мої очікування щодо VPP підвіски справдились. Дуже плюшева підвіска з однієї сторни і не розкачувальна з іншої. Підвіска ледь-ледь стискалась, коли виїжджав стоячи на верх від фонтанів до головного корпусу ВНУ на першому положенні платформи, це мене дуже вразило. Взагалі по-новому подивився на налаштування режиму платформи на РП23. Коли на попередній підвсіці режими платформи впливали на жорсткість чи м'якість підвіски (чи буде більше розкачки чи менше, чи від однієї і тієї ж перешкоди підвіска відпрацює більше чи менше), то тут налаштовується сама суть платформи (по суті це є низькошвидкісна компресія), як підвіска буде стискатись на малий хід при не великій швидкості стискання. Ще що мені здалось цікавим - це те як веде себе підвіска коли закладаєш велосипед в поворот. Вона спочатку "присідає" (знижується центр мас, збільшується колісна база, а отже збільшується стабільність), а коли виходиш з повороту і вирівнюєш байк - "привстає" і, ніби, "вистрілює" велосипед вперед. Найкраще працює, коли сег 25-30% (на попередній налаштовував ~15%). І взагалі, море приємних вражень і начхати на +1 кг =))

Вилка.

Все ж РЛЦ значно м'якша (і не тільки за рахунок більшого ходу) за Терралоджік. Скільки б Фокс не робило вилок Терралоджік з ходом 140 - це все ж більш кантрійний варіант і, напевно,більш для хардтейла. РЛЦ картридж відчутно гнучкіше налаштовується (відскок, низькошвидкісна компресія, ручний локаут, сила локаута), хоча автоматично не блокується, хоча працює відчутно плавніше і платформа достатня для цього класу байка є.

Гума.

Значно гребучіша та чіпкіша за Рокет Рон. + 15 до впевненості на льоду; + 20 до прохідності в сніговій каші. По асфальту я її майже не ганяв, але помітно, що шумить трохи більше. Хоча Рокет Рон в мене був 2,25, а ця 2,3; різниця, здавалося б, мала би бути не значною. А ні, нова гума відчутно ширша та округліша. Поки я не заїжджав багато на асфальт, то мені подобається.

Задня переклюка.

Однозначно система локаута лапки - цінне покращення (розумійте це слово правильно). Ще не скидав цеп у тих місцях, де раніше траплялось; цеп не так дзвенить. Але трохи білше сил треба для перемикання великим пальцем ну і + 30 г. для кого це важливо.

Гальма.

Замінив стокові колодки (органічні) на металізовані. Пропав гул колодок а-ля маршрутка Богдан у вологих умовах, гальма стали ще різкішими.

Поки все після лайтового тест-драйву. Накидую маршрути по Карпатах для повного ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Товариші, поговоримо про більше приземлене, не проти?

Підсиділка: KS LEV

Скільки вартує, можеш нагадати? Як враження, варто брати..?

Підбираючи рульову під нову раму та вилку зупинив вибір на HOPE Pick'n'Mix і ні разу не пошкодував. Хоуп дає можливість підібрати рульову для більшості комбінацій штоків та рульових стаканів. Ось мій варіант ...

Скільки вартує така потрясаюча рульова? У мене Лонгус, на промі, брав за 220. Але підшипники там окремо не продаються, тобто при потребі заміни прийдеться купувати ще одну таку ж саму. Озвуч ціну, сподобалась. І у мене напр., гумових ущільнювачів нема. Такий ось недолік.

Друга - це підшипники. У верхній чашці знаходиться рідний підшипник Хоуп (які для них робить компанія INA). В нижній - підшипник ENDURO набитий Super-web grease.

Наскільки розумію, придбати/замовити в інет-магазинах буде не проблема?

P.S. Знаю, що про ціни не прийнято питати, але можливо ще комусь інфа буде цікавою, тому й пишу не у ПП.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підсиділка. Бери якщо їздитимеш в гори, там від неї найбільший толк (хоча можна використовувати і на світофорах коли червоне :_07: ) Якщо їздити по дорогах, тим більше по асфальтованих, то воно тобі ні разу не потрібно. Якщо заморочуєшся з вагою, то воно тобі теж не потрібно, бо важить десь 560-580 г. (Хоча на виставці у Тайбеї був представлений карбоновий KS LEV для кантрійників з вагою ~340-350 і ходом 65, але яка його буде ціна ... :_31: ) Наприклад, я свою підсиділку зняв поки погода л**но і їжджу тільки на роботу(поставив Томпсон), але обов'язково поверну коли можна буде заїжджати в ліс, грунтовки, а тим більше в гори.

Рульова. Hope Pick n Mix Headsets - Top Cup Hope Pick n Mix Headsets - Bottom Cup Зараз там хороша ціна на комплект для конусного штока під півінтегровані чашки. Хоуп взагалі славиться доступністю всіх складових всіх своїх товарів. З тим проблем ще не було.

Ціни. Гугл тобі на допомогу ... Можуть суттєво різнитись в різних магазинах. "Шукайте і знайдете"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

кстати, амортизатор фокс с кашимой также "сопливит" как и обычные fox float'ы? в смысле, шток всё время влажный от масла. а если сухой, то пора доливать :smile3: по маслицу оно конечно лучше скользит, но любопытно насчёт твоего аммо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, трохи вологий, але тільки трохи, відчутно менше ніж на попередньому РП23 (з чим це зв'язано не знаю). В перших пару днів масла на штоці було більше (аж резинка було мокрувата), а тепер як аморт приробився, то все гут. Це нормальний робочий стан Фоксів і масло доливати часто не потрібно. Мій старий РП23 і досі так працює і ще пройде не мало часу поки йому прийде час робити ТО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

значит это всё-таки фирменная фича :smile3: зато страгивается он ощутимо лучше, чем рокшокс, я вчера уже обратил внимание. возможно как раз из-за того, что RS работает "всухую"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... зато страгивается он ощутимо лучше, чем рокшокс, я вчера уже обратил внимание. возможно как раз из-за того, что RS работает "всухую"

Видать, давно ты не пробовал "страгивать" Маниту ... :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чомусь так стається, що велосипеди крадуть все частіше ... От я і задумався. Результат роздумів: Kryptonite Evolution 4 Chain Lock.

post-10981-0-28000600-1366715015_thumb.j

Ланцюг 1,6 м. Ланки шестикутної форми товщини 10 мм з термообробленої легованої сталі (домішки бору, марганцю). Ланцюг інтегрований в замок і застібається також всередині.

post-10981-0-56171900-1366715025_thumb.j post-10981-0-34871500-1366715030_thumb.j

Ланцюг обгорнутий в нейлоновий рукав щоб не обдерти раму, сам замок знаходиться в вологозихисній оболонці (щілина для ключа закривається).

В комплект входить 3 кючі (один великий і 2 малих). Великий ключ з підсвіткою.

post-10981-0-61242700-1366715021_thumb.j

Після використання в місті вже 2-й тиждень, коли доводиться їздити по клієнтах велосипедом, можу сказати слідуюче... Важкий, зараза, ~4 кг. Але знаачно надійніший. Можна звичайно ж і коротший взяти, але буде менш практичним (вже не обмотаєш навколо товстого дерева чи стовпа, або не застібнеш і колесо і раму водночас). Та й після 3-го дня використання звикаєш до важчого рюкзаку. Все ж це НЕ похідний варіант, там кожен кг. на рахунку, а от для міста - то чудовий варіант підвищеної надійності.

Цікаво, що виробник забов'язовується повернути 1000 фунтів, якщо байк був вкрадений на території Британії або 2500 дол. - якщо вкрадений на території США, Канади. Меркетинговий хід, але все ж ... такого я ще ніде не зустрічав. Також для територій даних країн пропонується сервіс безкоштовного зберігання запасних ключів.

Ніякий замок, звичайно ж, не замінить голову яка має вирішувати де залишати байк, на скільки, і чи залишати взагалі. Все ж цей вже не перекуситься як трос. Але на титрубці є достатньо відео де ламають подібні замки грубим розпилом, з іскрами, з "громом та блискавками". На це йде від 3-ох до 5-ти хв за наявності відповідних інструментів. Тому, як сказано вище, головою необхідно користуватись залишаючи байк навіть на надійні замки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да уж, с такой штукой можно даже привязывать к беседке в тёмном переулке. если какие проблемы – отобьёшься :smile3: четырёхкилограммовая цепь на полтора метра всё время с собой. как олдовый металлист, люто бешено плюсую :smile3:

hB7Iq.jpg

ps. я слева если что ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Невеликі зміни в специфікації:

1) Винос Хоуп вкоротився. Тепер 70 мм. Зважаючь на кут рульового стакана 67, якраз те, що потрібно.

2) Під час однієї поїздки мені трапилась така post-10981-0-36662900-1370168993_thumb.j неприємність. Як вона могла так лопнути, мені досі не зрозуміло ... Ніколи б не подумав, що знайти бонку до Срамівської системи так складно. Довелось купувати комплект який знайшов тільки в одному магазині (про те, щоб купити поштучно я вже і не згадую). Тепер система така ... post-10981-0-23971400-1370168994_thumb.j

3) Оскільки зареєстрував вілсет по серійному номеру на сайті виробника, мені в пошту прийшла розсилка про безкоштовний upgrade kit до задньої втулки. В комплект входили нові підшипники, спейсер між підшипники, нова вісь, новий пильник/гайка навантаження підшиників, всі необхідні для заміни інстументи.post-10981-0-36147300-1370168990_thumb.j. Ось старі підшипники та деякі запчастини втулки post-10981-0-45420800-1370168991_thumb.j. Істоновський сервіс мені сподобався =)

Також розбирав підвіску рами. У верхньому лінку стоять 4 підшипники Enduro Max 6901 post-10981-0-98788800-1370169881_thumb.j у нижньому 4 Enduro Max 7902 post-10981-0-32051600-1370168992_thumb.j. У нижніх підшипниках пильник металічний. Зроблено для того, щоб можна було видавлювати відпрацьовану змазку через порти для змазки. У нижньому лінку дві осі по 15 мм (як у вилці). Все зроблено для максимальної жорсткості. Залишилось ще в скорому майбутньому перевести заднє колесо на вісь 142х12 і фцьо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Vi240.jpg

Ось так ... прямо перед походом ... :_41:

Вчора прийшли дропаути з віссю, а сьогодні перехідники на втулку. Перехідники знову ж "на халяву" від Істонівського "кастомер сервіс". Мене вразило як вони оперативно відреагували на мій лист і знову за свій рахунок відпраили перехідники, які доїхали за 6 днів. До такого рівня сервісу багатьом магазинам, компаніям ще дуже і дуже далеко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как не восхищаться таким подходом к делу! Тем более, когда я себе простые наколенники за деньги заказала, за месяц перед походом. Еще едут, в поход пойду без них. Буду на работу носить после отпуска...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З ЛЕВом трапилась в мене неприємність за тиждень перед виїздом. Повернув його на байк і поїздив я на ньому 2 дні і порвався кевларовий трос всередині підсиділки, який задіює картридж (всього я поїздив на ньому 6 тижнів і 2 дні). Сервіс кітів у вільному продажу я не знайшов, тому зв'язався з сервіс. центром в Україні. Вони таким ремонтом не займаються, але зв'язались з Тайванем які їм порадили зв'язатись з Росією, як вони і зробили. Тому я відправив підсиділку їм, а вони в Москву. Через день була історія про вартість ремонту 60$ (от вам і московські ціни) і мої аргументи, що це гарантійний випадок, з якимим погодились і Українська сторона і Тайванська. На сьогодні він є відремонтований і чекає доставки потягом з Москви до Харкова, а потім до Луцька.

Цікаво, що, перелопативши гори форумів, виявилось, що такі випадки мізерно одиничні і мені просто не пре... От така от халепа ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Насколько я понял проблемы с тросиком были в первых партиях. Потом их пофиксили. Но у меня присутствует небольшой люфт вперед-назад и вправо-влево. Это, насколько я почитал форумы, норма.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...