Перейти до змісту

FoLLy / tRaceR_2


m2xxx

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

виглядає досить брутально, побачимо що вийде в результаті. я в 27.5" розчарувався, бажаю щоб в тебе того не трапилось :smile3:

Фото всього не передають. Але виглядає вона дуже трушно! Ну на 27,5 в тебе був перероблений байк. Та рама розроблялась під 26-ти дюймові колеса. Зараз інший підхід до розробки рам і геометрія вже під 27,5 інша. Думаю, має бути краще, принаймні рама має багато позитивних відгуків.

доречі, якійсь лак чи покриття має бути. можливо холодне анодування

Чому рама гола, чим аргументується відсутність фарби /лаку?

Спитай ради цікавості. Серйозна фірма, а повела себе по-піжонськи. Адже попередня рама була повністю готовою до експлуатації.. Не розумію.

=))) Міро, як завжди, повеселив ... Колір RAW в лінійці Інтенс був споконвіку. Це в них "альфа і омега" і саме такий RAW крім них ніхто в світі не робить (принаймні я не зустрічав).

ТАК, на цій рамі немає ні лаку ні фарби! Незважаючи на це вона готова до експлуатації. Після зварювання до термозакалки рама блискуча. Такий колір вона набуває під час термообробки. Окремо задні і передні трикутники поміщають на стенд, який піднімається вверх в піч і там це все нагрівається. В той час знизу під'їжджає контейнер для охолодження і коли процес нагрівання завершився, стенд швидко опускається у цей контейнер на декілька секунд для швидкого охолодження. Так відбувається закалювання і кристалічна решітка алюмінію відновлюєть, ущільнюється і стає однорідною.

Можна глянути відео з екскурсії по їхній фабриці ... Можна помітити які рами до і після зварювання і після термообробки.

Екскурсію, доречі, проводить директор, дизайнер (який може і зварювати прототипи) Джеф Стебер.

До того ж рама в кольорі RAW легша і її в любий момент потім можна пофарбувати в колій який подобається тобі.

Макс, а що ти маєш проти прес-фіт? Різьбовий - це і плюс (легше перебирати), і мінус, однозначно не скажеш. Але прес-фіт мені точно сподобався більше різьби. Знову ж таки, ІМХО

Стандарт пресфіт має переваги у жорсткості тільки на карбонових рамах. А на алю рамах - це тільки зайвий гем*рой головний біль. Більшість виробників сують пресфіт у алю рами бо вони його використовують і на карбонових. Тому щоб спростити собі життя і не замовляти різні каретки (при зборі і продажі цілих байків) роблять алю рами під пресфіт.

  • Відповідей 218
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

виглядає досить брутально, побачимо що вийде в результаті. я в 27.5" розчарувався, бажаю щоб в тебе того не трапилось :smile3:

Фото всього не передають. Але виглядає вона дуже трушно! Ну на 27,5 в тебе був перероблений байк. Та рама розроблялась під 26-ти дюймові колеса. Зараз інший підхід до розробки рам і геометрія вже під 27,5 інша. Думаю, має бути краще, принаймні рама має багато позитивних відгуків.

так я не про те :smile3: 27.5" всюди рекламують як "керованість як 26er, прохідність та накат як 29er". насправді ж прохідність та накат трохи краще за 26", а керованість не краща за найнер. ну як всесезонна гума cNxtL.gif

Опубліковано

Макс.. Ти ще забув одну невеличку, зате суттєву плюшку прес-фіт)) Крім жорсткості.

За рахунок вдсутності чашок - мінус кілька сот грам. 200-300.. Для точності треба важить.

Опубліковано

ps. хочу такий як в тебе аммо, але 168/36

Мабуть таки 165/38

Макс.. Ти ще забув одну невеличку, зате суттєву плюшку прес-фіт)) Крім жорсткості.

За рахунок вдсутності чашок - мінус кілька сот грам. 200-300.. Для точності треба важить.

Ти мабуть плутаєш з ББ30, тому що в пресфіт каретках чашки є ;) І ні про яки 200-300 грам мови не йде ;) І скоріше плюс чим мінус ;)

Опубліковано

Макс.. Ти ще забув одну невеличку, зате суттєву плюшку прес-фіт)) Крім жорсткості.

За рахунок вдсутності чашок - мінус кілька сот грам. 200-300.. Для точності треба важить.

"Повністю підтримую попереднього оратора" ... А ББ30 додає ще більше танців з бубном біля каретки ніж пресфіт.

так я не про те :smile3: 27.5" всюди рекламують як "керованість як 26er, прохідність та накат як 29er". насправді ж прохідність та накат трохи краще за 26", а керованість не краща за найнер. ну як всесезонна гума cNxtL.gif

Насправді 27,5 це не 50/50 між 26 і 29. Я б швидше сказав 30/70 в сторону 26. На накат впливає також і гума, не тільки розмір коліс, а от прохідність і комфорт точно має вирости впорівнянні з 26. А на керованість великою мірою також впливають винос та довжина нижніх пер заднього трикутника. Тим більше повністю перевірити як ведуть себе колеса 27,5 (та й 29 також) на Волині не вдастся. Треба в гори. Як сказав один мій друг: "На межі щеплення та гравітації". Складу, перевірю, тоді буду робити якісь висновки. В любому випадку весь АМ сегмент зараз на 27,5 і фактично вибору, при заміни рами, у мене не було. Я чомусь думаю, що все що робиться - на краще.

Опубліковано

Імхо вся ця історія з колесами просто прогрес МТБ як такого, на 26" і почалась історія МТБ,

який і створили для спуску, а 26" того що 28" не витримували навантаження.

Процес прогресу МТБ - легші матеріали, сплави, конструкції і т.д. привело що і на 28" досягнули потрібно жорсткості і витривалості і назвали це 29".

В області кантрі і марафони 29" стали взагалі поза конкуренцією - прохідність, щеплення і легкі в управлінні на нерівних місцевостях

- щоб вже нічого не мішало ломить по ґрунтам і отримувати задоволення.

Але за кілька років 29" так і не змогли прийнятно застосувати в гравіті дисциплінах типу Enduro Freride і DH,

там вже 29" були реально завеликі, менша маневреність, вертлявість,

що для великих ходів 160-200мм з 29" не змогли створити рами з прийнятними хар-ми, за деяким виключенням (Спеші, але їх мало).

І дехто спробував на 27.5" це зробити, це вийшло і індустрія це підхопила,

ну і це надало їм більше можливостей - швидкість, щеплення, полегшення в управлінні, зробило їх досконалішими.

А технології розвинуті на 29" і дало можливість зробити 27.5" таким ж легкими і міцними як 26".

27.5" для гравіті, це як 29" для крос-кантрі, але не так радикально.

Це прогрес і удосконалення МТБ як такого.

P/s: Вибачте, що трохи сумбурно, але поперло.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

tRaceR_275 BETA 1.0.1

jTqHx.jpg

Приїхала вилка. Manitou Mattoc Pro або просто Мотига. Молодший брат дх-шної Доради унаслідував основні фітчі і обзавівся своїми. Та й взагалі це в них тільки 2-а хай-енд вилка (після Доради) в модельному ряду. Ну що ж почну ламати стереотипи....

Dc01.jpgJl7ID.jpgPLpQy.jpg

Якщо не вдаватись в деталі: повітряна вилка чорного кольору під 27,5 колеса з ногами 34 мм і 160 мм ходу конусним штоком та віссю 15 мм. А тепер детальніше про "плюшки".

Взагалі Мотиги є і для 26 і для 27,5 коліс (для найнерів поки немає, ну не поважають вони їх чомусь) і відрізняються вони тільки оффсетом. У всіх тільки конусний шток, нова пола корона, і нова їхня "фірмова неправильна" горила. Таке розміщення горили дозволяє зробити її нижчою, що збільшує жорсткість конструкції.

YJg8K.jpg

Ноги тепер батовані. Крутою річчю є те, що вони додумались зробити на вилці кріплення постмаунт відразу для 180 ротору (не треба буде використовувати перехідник) оскільки вилка для АМ і сувати сюди 160 ротор не серйозно. Ну і, звичайно ж, їхня найшвидкозйомніша вісь 15 мм. Там де має бути втулка - вона кругла, а в місці кріплення в штанах - вона шестикутної форми і знімається/встановлюється розжиманням ексцентрику та поворотом його на 90 градусів.

Повітряна пружина DordoAir великого об'єму, тому її робота відзначається великою лінійністю. Фактично це ДуалЕйр - і позитивна і негатива камера повітряні і накачуються через один клапан знизу ноги :_09: .

1e4Ia.jpgСиня "крутілка" - відскок; чорна - кришка клапану.

В комплекті до вилки відразу ж йдуть проставки для зміни ходу. ЇЇ можна зігнати до 150 чи 140 (вилку під 26 колеса можна розігнати до 170). Зате в комплект до вилки Маніту не кладуть насос (як на мене це тільки +).

Демпер. Версія Про використовує герматичний картридж (прообраз ФІТ у Фокс, що не дозволяє сильно змішуватись маслу з повітрям); версія Експерт використовує відкриту масляну ванну (трохи важча за попередню бо використовує більше масла, ну і трішечки менший діапазон налаштувань). Версія Комп не продається - йде тільки на байках у зборі.

PiS56.jpg

Налаштування вилки: відскок, низькошвидкісна компресія, високошвидкісна компресія, гідравлічний ботом-аут.

До "гачка" низькошвидкісної компресії можна при бажанні підключити манетку та вивести на руль (манетка в комплект не входить). Також продумано, що коли крутиш НШК, то ВШК не рухається і не збивається (Фокси цим грішили). Взагалі ВШК і НШК працюють в парі і забезпечують платформу вилки, яку можна дуже гнучко налаштувати. Відразу з коробки, просто прожимаючи вилку руками, відчутно як міняє роботу вилки кожен клік кожної настройки.

Ще одна плюшка взята з Доради - це гідравлічний ботом-аут. Настройка дозволяє змінити роботу вилки на останніх 30 мм ходу, зробити її більш чи менш прогресивною. Це дає, свого роду, підтримку вилці і вона не так втрачає корисний хід. Також це налаштування (підібравши правильний тиск в повітряній камері) дозволяє зробити мегаплюш з бездонним відчуттям ходу. Таку ж штуку (тільки не регульовану) робить Фокс на своїх мото вилках.

Всюди, і в повітряну камеру і в демпер і в штани, Маніту використовують одне єдине масло Маніту Семі-Бас, яке продається і на наші Велозоні.

І це все акуратно упаковано у вилку, що важить 1877 г.

Залишилось дочекатись тільки коліс...

Опубліковано

Я теж цю вилку хотів взяти (179 вроді максимум ходу і ціна від 800 баксів вроді дешевше не бачив). Але фокса перемогла пружинна- правда вона на кіло важча

Опубліковано

Ну це було пів року назад і ціна 800 була найнижча. Зараз певно за 650 можна взяти.

Зараз її за 444 євро (ціна для України віднімаючи ВАТ, а Експерт версія ще на 50 євро дешевша) можна взяти (принаймні тут найдешевше де я знайшов). І це за топову вилку АМ сегменту!!! (РокШок і Фокс покурюють встороні...) І взагалі огляди провідних видань ставлять її в один ряд з новим Пайком та Фокс 36. Усі відзначають, що по роботі киртриджу, гнучкості налаштування - Мотига удєлала всіх. Усі відзначають, що якість наклейок нижча ніж в конкурентів. Одним здалась незрозумілою і такою, що до неї треба привикнути, робота осі 15 мм. Іншим здалось, що по торсіонці Мотига на волосок поступається, хоча вони роблять приписку: "... якщо вам взагалі вдастся це відчути". Особисто для мене демпер (серце вилки) - найголовніше.

І ще, вона більш ніж на 170 НЕ розганяється (і то тільки для 26-их коліс), 179 аж ніяк... І при розгоні до 170 треба міняти в картриджі "набалдашник" гідравлічного ботом-аута на довший, що входить в комплект до вилки.

Опубліковано

Я мав на увазі 170 -описка.

Прочитав статтю яку Українець виклав

У меня вилка за неделю теряла около 15мм. Если вам нужно вернуть ход назад, то достаточно прикрутить насос, и вытянуть вилку. Когда это нужно делать раз в неделю, то еще не страшно, а вот каждые 2 часа уже крайне неудобно. Данная проблема возникает по двум причинам.

Первая причина, недостаточное качество обработки внутренней поверхности ноги, в результате этого воздух медленно травит во время интенсивной работы из позитивной камеры в негативную.

Таке було з Ліріком. Тому Фокс ван 36 фіт2 більше підходить. Но приходиться вагою жертвувати.

Опубліковано
... воздух медленно травит во время интенсивной работы из позитивной камеры в негативную.

Я думаю це теж "лікується" встановленням більш грубшого кільця-манжети.

Опубліковано

Саме цікаве, що навіть в каментах тієї статті ніхто не стикався з проблемами автора. Правда я її читав через пару днів після її публікації.

Макс, ти перейшов на шиманівськи контакти?

Опубліковано

Ну на рахунок травки повітря то я читав в одного тіпа на половину просіла прийшлось перебирати щоб хід вернути а в другого по паро см зменьшувалось. Мені особисто подобаються манітухи-стремає тільки що вони то загинаються то знову на поверхню як бренд вспливають але деталі вроді є завжди. В мене було 2 вилки. Manitou Gold Label ll 80mm і Travis 150mm обидві були класними, єдине важили забагато

Опубліковано

ага... в коментах люди пишуть, що находять стружку. Дехто жаліється, що та стружка пошкоджує манжети.

В загальному - "весело" :)

За що буржуїни просять 800$?!?!?! За заготовку? ...яку відразу після покупки потрібно чистити і міняти манжети.

Опубліковано

Як технолог за професією і трішки з досвідом скажу свою думку:

по відгукам Маніту вже давно грішила тим, що "залишала" стружку в середині своєї продукції, але грішити цим:

post-5408-0-01035300-1426448557_thumb.jp

це сьогодні, вказує на те що в них не все гаразд з техпроцесом і контролем якості. Я й до цього був байдужим до продукції цієї фірми, то тепер моє інженерне єство ставиться до неї просто скептично. :0144:

Опубліковано

Макс, ти перейшов на шиманівськи контакти?

Так. Видно я не вмію ходити на кренківських шипах, бо в мене вони не жили довше ніж пів року (враховуючи, що зимою я взагалі їжджу в топталках). Після того як на шипи я витратив в сумі стільки ж як і на самі педалі я вирішив спробувати Шіману.

ага... в коментах люди пишуть, що находять стружку. Дехто жаліється, що та стружка пошкоджує манжети.

В загальному - "весело" :)

За що буржуїни просять 800$?!?!?! За заготовку? ...яку відразу після покупки потрібно чистити і міняти манжети.

Цю статтю, що Ви наводите, та попередню даного автора я читав, включаючи всі коментарі, до того як купувати свою вилку. Авторами коментарів про стружку і скарги на неї є лише 2-є (автор статті і автор фото). Це звичайно ж дозволяє їх узагальнити словом "люди", але все ж було б точніше сказти "двоє", тому що решта коментарів кардинально протилежні. (от так чи подібним чином маніпулюють інформацією ЗМІ сусідньої країни).

Чому про стружку не згадується на жодному буржуйському форумі чи спільноті (принаймні з тих, що мені відомо), яких значно більша кількість і яких відвідує значно більше люду? Де відзиви партій вилок, чи згадки про гарантійні заміни, вилка ж вже довгий час продається по всьому світі? Та й взагалі у всіх інших мені відомих спільнотах і навіть російських про такі проблеми немає згадки... Чому вони появляються лише у темах даного автора? Дивно якось, не здається? Може це збіг обставин, може їм так повезло, а може це госдеп винен (штабквартира Маніту знаходиться ж у США)? :0021: Особисто я виклади даного атора не вважаю авторитетними і взагалі гідними довіри, з подальших моїх думок, думаю, стане зрозуміло чому...

Як технолог за професією і трішки з досвідом скажу свою думку:

по відгукам Маніту вже давно грішила тим, що "залишала" стружку в середині своєї продукції

А можна, будь-ласка, посилання (крім тем на 26 автора ДаркВіт) як доказ сказаного? Якщо "Маніту вже давно грішила", то Гугл зльоту має найти ряд посилань і Вам навіть не доведеться багато шукати... Чи не так?

А чи відомо Вам, що з недавнього часу Маніту вже "не те" Маніту, що було, скажімо, 5 років тому? ... Сьогодні SunRingle, Answer, Manitou, Hayes - є фактично однією канторою (власник Hayes Group). І саме після того як Маніту викупили, змінилась частина інженерів і почали орієнтувати фірму на топовий сегмент ринку. Як результат оновлена Дорада заставила свого часу і Фокс і РокШок доганяти її. Так само і SunRingle недавно почали робити пристойні топові вілсети.

"Допилювати" мотигу по прикладу: http://twentysix.ru/blog/113117.html не збираєшся?

Звичайно, що ні!

І взагалі мені дике і вкрай не зрозуміле оце совкове ... те, що кожна бабця на лавці - експерт з економіки та фінансового ринку; кожен чоловік був би накращим президентом; кожен сантехнік чи автослюсар повикручував би руки конструктору-інженеру і тому хто робив ремонт до нього; кожен, хто пограв World of Tanks та Call of Duty на 100% знають, що воїни на передовій бєздарі, щось недовиконують, не йдуть у бій, що командири некомпетентні боягузи і вапщє всьо прапало ...

До чого це я ... Так от, кожен може бути професіоналом тільки у своїй вузькій спеціальноті, а решта все - це хоббі та аматорство. Особисто я думаю, що в інженера який багато років розробляє САМЕ ВЕЛОСИПЕДНІ ВИЛКИ є набагато більше досвіду, знань нюансів і йому видніше як вона має працювати (що підтверджує 99,9% відгуків цілком задоволених роботою вилки людей). Особисто мені здається, що фірма яка не один рік випускає вело залізячки має набагато більше можливостей (включаючи професійних райдерів яких вона спосорує) та обладнання щоб відтестувати свою вилку до виходу продукту у світ. Особисто я не хочу втрачати гарантію на вилку (самостійно модифікуючи її), що у випадку, якщо я і найду там стружку, мені вже вилку безкоштовно не замінять, компенсуючи всі пов'язані з цим витрати.

Повернімось до автора статті на 26.ру. Чи не міг він сам занести стружку в демпер? Не відомо в яких умовах він перебирав вилку. Якщо він перебирав вилку там де і сверлив дирки, то така ймовірність є. Також виглядають дивними претензії до роботи вилки (а отже і критична потреба в її "вдосконаленні") на фоні переважної більшості дуже позитивних відгуків про її роботу. Ну нехай, як кажуть: "А баба-яга протів ... ". Так він має толкові руки і зробив щось цікаве. Але я вважаю, що його досвід роботи з Мотигою не коректно узагальнювати. Я відношусь до цього як до винаходу туалетної бумаги, що світиться в темноті для економії електроенергії. Це цікаво, прикольно, але повністю непотрібно.

В любому випадку є вийнятки з правила, а є правило, загальна ситуація. Так от поки загальна ситуація мене переконує, що Мотига сьогодні є найкращою за роботою вилкою АМ сегменту, яку не слід вдосконалювати нічим, а ціна на неї просто бомба!

Опубліковано

Ти бачу для себе також все вирішив і намагаєшся себе в чомусь переконати

ось трішки старий матеріал:

http://www.rotorburn...Inside-New-Fork

але все ж дана інформація підтверджуюється і на російськомовних форума, що і в пізніших моделях вилок даної хфірми.

Скажу від себе: дуже гарна інженерна ідея, дуже часто паплюжиться під час виробничих процесів і халатного відношення робочої сили до виконання своїх обов"язків. Можливо початково це є і відмінна виль, але на стадії її виготовлення вона може перетворитися в не те, про що думали розробники.

Є таке твердження, яке характеризує технологічни процес: конструкційно Мерседес і Запорожець дві чудові машини, різниця лише в кількості придатних на 1000 шт ;)

Опубліковано

Ти бачу для себе також все вирішив і намагаєшся себе в чомусь переконати

Не намагаюсь СЕБЕ переконувати. Просто без зайвих емоцій дивлюсь на сухі факти та цифри. І задаю логічні запитання ...

ось трішки старий матеріал:

http://www.rotorburn...Inside-New-Fork

Трішки .... =))))) Чувак, цій статті трохи більше 10-ти років. І в ній же мимоволі згадуються, що люди мали подібні проблеми в і Мурзах і в Боксері тих років. Цікаво скільки часу Ви її шукали...

але все ж дана інформація підтверджуюється і на російськомовних форума, що і в пізніших моделях вилок даної хфірми.

І знову ж маніпулювання інформацією на рівні ЛайНьюз. "Із достовєрних істочніков стало відомо ... ", не згадуючи і не зсилаючись на них, а потім йде узагальнення інформації (ствердження що вона носить характер масовості, повсюдності) надаючи їй емоційне забарвлення...

Особисто я стараюсь на таке не вестись, а сприймати сухі факти та статистику і перевіряти достовірність інформаці. Ось, наприклад, перші посилання що мені видав гугл за 20 секунд пошуку ....

http://www.pinkbike.com/news/manitou-mattoc-pro-review-2014.html

http://www.bikeradar.com/mtb/gear/category/components/forks-suspension/product/review-manitou-mattoc-pro-14-48214/

http://enduro-mtb.com/en/team-tested-the-manitou-mattoc-pro-fork/

http://www.mbr.co.uk/reviews/forks/manitou-mattoc-pro

http://www.vitalmtb.com/product/guide/Forks,33/Manitou/Mattoc-Pro,14397

http://www.mtb-news.de/news/2013/12/04/der-erste-eindruck-zaehlt-manitou-mattoc-160-mm-federgabel-kurzfahrbericht/

Щоб далі тема не переростала в холівар, скажу, що все покаже і розсудить час. Я її буду використовувати на повну в горах і, думаю, що якщо в ній є косяк, то він вилізе. Поки я підстави так думати не маю.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

SPANK OOZY trail295

E1Uf.jpg

Алюмінієвий, Трейл - АМ, Tubeless Ready вілсет 27,5" вагою 1750 г. (причому, попередній вілсет Істон 26" важив 1650). Колеса якісно пофарбовано, ніяких наклейок. Втулки анодовано.

Обід. Переріз ободу - не класична трапеція.

full_4X_Composite_162425.jpg?1399679744

Профіль ободу опуклий схожий на букву U,а ребро жорсткості виконано у вигляді W. Все для додаткової жорсткості.

QrBGt.jpgcB5Rs.jpg

Внутрішня ширина обода 25 мм, зовнішня - 29,5 мм (дає хорошу "підтримку" широким покришкам при використанні низького тиску). Ободи не пістоновані. Самі ободи не з класичного сплаву алюмінію (6061 чи 6005), а з їхнього влісного Dynamal (виробник, звичайно ж, заявляє, що він міцніший). Також ще одна фіча - 0,2 мм насічки в місцях де "сідає" покришка. Це дозволяє ще краще утримувати покришку (не дає їй зриватись) при використанні низького тиску.

iug8d.jpgSpank-Oozy-Rim-BeadBite-hook-profile.gif

Втулки. Цільно фрезеровані втулки з японськими підшипниками. Фрівіл теж алюмінієвий. Взагалі, виробник використовує туж логіку, що і Істон. Фланці на втулках зроблені таким чином, щоб використовувати на цілому вілсеті спиці однакової довжини та з однаковим натягом. Передня втулка 15х100 (комплектуються перехідниками 20х110), задня втулка 12х142 (є перехідник на ексцентрик).

4NKDg.jpg

Це все разом тримають вкучі 28 прямих спиць (на Хевенах було 24). Використовуються потрійнобатовані спиці (2,2 - 1,8 - 2,0) фірми Pillar з матеріалу Sandvik T302.

Вілсет збирається вручну!

5VOMu.jpg

Фцьо ... я пішов збирати ...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...