Tais Опубліковано 5 Січня, 2015 в 12:10 #151 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 12:10 А при распиливании скупая мужская слеза была? (Если нет - значит ты мало на ней катался )
TARAS96 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 12:21 #152 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 12:21 Просто цікаво, це все реально нормально зварити? І на скільки безпечно було б на такому їздити?
Shkoder Опубліковано 5 Січня, 2015 в 13:47 #153 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 13:47 "встик" зварити не вийде, бо болгарка забрала 4-5мм довжини і вийде дуже криво. треба буде якісь труби всередину ставити та варити вже на них. робота дуже кропітка, бо інакше вийде важіль, який швидко зламає шов. грунтовка шва, обробка, покраска вже повареної рами. ідеально вивести геометрію точно не вийде, то рама буде трохи крива. надійність та безпека дуже залежить від майстра, але набагато гірше нової рами. головна проблема в тому, що це сплав алюмінію, склад якого – ноу-хау компанії-виробника. висновок простий. якщо в житті не вистачає природнього сексу, то можна ту раму зробити. а якщо ще й адреналіну замало, то потім на ній їздити
alexvvv Опубліковано 5 Січня, 2015 в 14:37 #154 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 14:37 "встик" зварити не вийде, бо болгарка забрала 4-5мм довжини і вийде дуже криво. треба буде якісь труби всередину ставити та варити вже на них. робота дуже кропітка, бо інакше вийде важіль, який швидко зламає шов. грунтовка шва, обробка, покраска вже повареної рами. ідеально вивести геометрію точно не вийде, то рама буде трохи крива. надійність та безпека дуже залежить від майстра, але набагато гірше нової рами. головна проблема в тому, що це сплав алюмінію, склад якого – ноу-хау компанії-виробника. висновок простий. якщо в житті не вистачає природнього сексу, то можна ту раму зробити. а якщо ще й адреналіну замало, то потім на ній їздити а якщо покласти труби всередину і на болти взяти замість зварювання?
sanbOK Опубліковано 5 Січня, 2015 в 14:44 #155 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 14:44 а якщо покласти труби всередину і на болти взяти замість зварювання?ну чо болтами ...давай уже скотчем або синьою ізолєнтою.
alexvvv Опубліковано 5 Січня, 2015 в 14:55 #156 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 14:55 а якщо покласти труби всередину і на болти взяти замість зварювання?ну чо болтами ...давай уже скотчем або синьою ізолєнтою.скотч може не взяти такий сплав.
sanbOK Опубліковано 5 Січня, 2015 в 15:03 #157 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 15:03 а якщо покласти труби всередину і на болти взяти замість зварювання?ну чо болтами ...давай уже скотчем або синьою ізолєнтою.скотч може не взяти такий сплав.армований візьме
Miro Опубліковано 5 Січня, 2015 в 15:37 #158 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 15:37 Скільки ж рама тоді важитиме, з трубами усередині?
Vadimm Опубліковано 5 Січня, 2015 в 15:43 #159 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 15:43 Скільки ж рама тоді важитиме, з трубами усередині? Можна отворів понасвердлювати в якості компенсації ваги
alexvvv Опубліковано 5 Січня, 2015 в 16:40 #160 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 16:40 Скільки ж рама тоді важитиме, з трубами усередині? можна сісти на дієту і схуднути , щоб компенсувати вагу труб.
Shkoder Опубліковано 5 Січня, 2015 в 16:48 #161 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 16:48 а ще можна пошуткувати з Гарбаруків. домовитись за ремонт карбоном тріснутої рами та відіслати той "конструктор"
TreNeR Опубліковано 5 Січня, 2015 в 17:36 #162 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 17:36 А ще можна не писати всякої ахінеї Я би на Максовому місці все шо можна зняв, а решту під прес, шоб навіть думки не виникало шось варити. Навіщо ці всі якби, якщо вислали нову раму?
sanbOK Опубліковано 5 Січня, 2015 в 19:10 #163 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 19:10 А ще можна не писати всякої ахінеї Я би на Максовому місці все шо можна зняв, а решту під прес, шоб навіть думки не виникало шось варити. Навіщо ці всі якби, якщо вислали нову раму? це просто "... аби попизд%ти".
TreNeR Опубліковано 5 Січня, 2015 в 19:46 #164 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 19:46 Я це розумію Але про прес я цілком серьйозно.
Ukrainec Опубліковано 5 Січня, 2015 в 21:16 #165 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 21:16 Я це розумію Але про прес я цілком серьйозно. Пропоную просто на скупку, 1,5кг люміню = близько 3-4Л пінного і пом"янути опосля!
m2xxx Опубліковано 6 Січня, 2015 в 09:20 Автор #166 Опубліковано 6 Січня, 2015 в 09:20 Мдаааа ... розвели тут ... і це тільки за один вечір. Борда є Борда =) Варити я раму не буду і нікому це робити не дозволю. І під прес я її не покладу ... це жорстоко. Цікаве повідомлення я вчора отримав від Ярика: "Привіт! Один мій знайомий з Києва цікавиться, де ти купував свою раму ... О, він хоче придбати твою розпиляну раму як сувенір. Ти її ще не викинув?" Вийде щось з того чи ні буде видно... Якщо ні - лишу собі як сувенір.
TreNeR Опубліковано 6 Січня, 2015 в 10:49 #167 Опубліковано 6 Січня, 2015 в 10:49 Як на мене, можна було би продати з умовою, що її не будуть варити.
Ukrainec Опубліковано 6 Січня, 2015 в 10:54 #168 Опубліковано 6 Січня, 2015 в 10:54 А ще можна мавзолей побудувати... А чо?! Якщо є бажаючі на таке дивитися то ще й туристів (тих же з Кийова) можа на неї водити
Ukrainec Опубліковано 6 Січня, 2015 в 11:04 #169 Опубліковано 6 Січня, 2015 в 11:04 Ще варіант: можна зробити з неї реліквію, кинемо у якесь підземеля Луцького замку (на благо в нас їх вистачає) і рочків через 100-200 можна скласти легенду, типу: була страчена через... і вона буде працювати на користь громади у якості мекки поклоніння велотуризму
odna Опубліковано 6 Січня, 2015 в 11:48 #170 Опубліковано 6 Січня, 2015 в 11:48 Брєд. Брєд. Клініческій брєд. (с) ні помню хто
sanbOK Опубліковано 6 Січня, 2015 в 21:26 #171 Опубліковано 6 Січня, 2015 в 21:26 Я колись бачив фото коли з рами велосипеда роблять світильки, що кріпиться на стіну
m2xxx Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 00:36 Автор #172 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 00:36 Після того як посилка пролежала на митниці !місяць! часу я її нарешті отримав ... Intense Tracer T275 Alloy Колір - RAW. Тобто на рамі немає нічого крім наклейок, ні лаку, ні фарби, як вийшла з печі так і є. До того як піддавати раму термічній обробці - вона гладенька та блискуча. Саме в печі з'являється такий "камуфляж" (плями, розводи) і вона стає шершавенька на дотик. Коли Трейсер 275 ще був чимось схожий на мій попередній Трейсер 2, то цей Т275 можна сміливо називати зовсім іншим. ЕТТ збільшене на 6 мм; кут рульової тепер не 67, а 66; колісна база зросла на 28 мм; байк нижчий на 12,5 мм; завдяки новій конструкції нижнього лінку пера стали довшими тільки на 3 мм (усі цифри наведені у порівнянні з Трейсером 2, який розрахований під 26" колеса). Лишилось основне: зварений вручну в США, VPP, фрезовані частини підвіски заднього трикутника, фрезовані, торцьовані рульовий стакан та кареточний вузол + багато нових "плюшок". А тепер по порядку ... Конструкція рами. З того, що я б відніс до мінусів - тільки те, що немає повздовжного зварного шва , він мені так подобався. Тепер та конструкція, що раніше зварювалась пополам складається з 2-ох квадратних, гідроформованих, трішки більших цілих труб. Ну що ж .. тепер його буде зручніше носити за "ручку". Сама ж контрукція в районі рульового стакана залишилась +/- такою ж, за викоюченням, що у Трейсера 2-го була наварена пластина між рульовим стаканом та нижньою трубою. Тут її немає, але наварена пластина в тому місці де в мене була тріщина. Рульовий стака тепер не full 1,5. Тепер конусний. До мінусів не відношу, бо і так можна поставити любу вилку, хоча довелось замінити верхню чашку рульової. Нижня труба головного трикутника тепер не овальна, а трапецеїдна і відчутно ширша в районі кареточного вузла (раніше між вухами кріплення ISCG05 та трубою поміщався мізинець, тепер напяму приварено до труби). Зовсім інша підсидільна труба, також розширюється до основи. Задній трикутник перероблено повністю. Змінено набір труб. Тепер вони більш квадратні. Нижні пера тепер не прямі і ввігнуті всередину. Немає змінних дропаутів, фрезеровані, приварені дропаути під 142х12 стандарт з віссю та змінним півнем. Приємно що вони досі на рамах використовують різьбовий, а не пресфіт стандарт кареток і IS, а не пост маунт кріплення каліпера. Також рама вже має "дирку" для дропера з нижнім підведенням тросу. Ще з приємних бонусів - це встановлений захист пера та захист нижньої труби. Підвіска. VPP підвіска трішки вдосконалилась. Верхній лінк змін не зазнав: він так само дозволяє змінити положення аморта і, відповідно, хід підвіски між 145 і 160. От тільки він тепер інший і не підходить від попередніх байків. І підшипники тепер різного розміру. Нижній лінк змінився значно. Тепер він кований і підшипники розміщуються у ньому, а не у рамі. Порти для змазки без розбору залишились. До того ж він розміщений набагато щільніше. На старій рамі тут було багато місця куди залітало болото, шишки і т.п, при такій конструкції ймовірність цього знижується. Ну і серце підвіски - аморт. Ця рама використовує менший за розміром аморт (200х57). Але тепер це Cane Creek Double Barrel Inline. Його налаштування: тиск в повітряній камері, прогресивність повітряної камери (проставками), низькошвидкісна компресія, високошвидкісна компресія, низькошвидкісний відскок, високошвидкісний відскок, climb switch. Один з найбільш налаштовуваних амортів. Сlimb switch - це не локаут і це навіть не зміна низькошвидкісної компресії (як у РП23 чи РП2). Він одночасно змінює і низькошвидкісну компресію і низькошвидкісний відскок, що дає ще ліпшу платформу. Ще однією особливісю аморта є те, що він містись стільки масла - скільки містять аморти конкурентів з бачками (Float X; Monarch RP3 Plus). Тому він трішки важчий. Взагалом рама такого ж розміру з важчим амортом вийшла на ~ 100 г. легшою. Гума та верхня чашка рульової в мене вже є, вилка у дорозі. Залишилось придбати вілсет і можна починати збирати!
sanbOK Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 09:23 #173 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 09:23 Виходить із-за такої обробки в печі кожна рама унікальна за кольором. Вітаю короче )))
Shkoder Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 12:11 #174 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 12:11 виглядає досить брутально, побачимо що вийде в результаті. я в 27.5" розчарувався, бажаю щоб в тебе того не трапилось доречі, якійсь лак чи покриття має бути. можливо холодне анодування ps. хочу такий як в тебе аммо, але 168/36
Miro Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 12:47 #175 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 12:47 Чому рама гола, чим аргументується відсутність фарби /лаку?Спитай ради цікавості. Серйозна фірма, а повела себе по-піжонськи. Адже попередня рама була повністю готовою до експлуатації.. Не розумію.Макс, а що ти маєш проти прес-фіт? Різьбовий - це і плюс (легше перебирати), і мінус, однозначно не скажеш. Але прес-фіт мені точно сподобався більше різьби. Знову ж таки, ІМХО.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.