Активність
- Остання година
-
- Сьогодні
-
Довго ходив з одноразками, поки не зрозумів, що це просто постійний злив грошей. Хотілося компактний, простий девайс “на щодень”, без мільйона налаштувань і танців з ватою. У результаті взяв xros 5 mini в Guru Vape “на тест” і не пожалів: затяжка комфортна, смак передає нормально, заправка елементарна, автономності вистачає на день без паніки. Зараз просто міняю картриджі й рідину, а до одноразок повертатися взагалі не тягне.
-
- 2
-
- Вчора
-
Ніби й жарт, але цей жарт дуже близький з реальністю... У мене знайомий, знаючи що буде купувати будинок, переїжати, робити ремонт... в америці, минулого року придбав собі спринтера довгу базу. Тепер врізав та вставив два вікна, сам оббив салон, прикрутив до підлоги звичайного домашнього шкіряного дивана, встановив ремені безпеки - і має тепер собі великого сімейного буса на всі випадки життя! Доречі, як виявилося, у США його навіть не потрібно переєстровувати чи робити ще якісь рухи... а якщо зупинить поліція - то головне щоб було де сидіти та для всіх пасажирів були паски безпеки. Собі теж, так як зимою та літом багато подорожуємо, спочатку думав про буса але згодом придбав великий восьмимісний SUV з головною ціллю щоб було багато місця всередині, тобто величезний багажник і щоб якщо потрібно то два ряди сидінь зложувались у рівну підлогу... накачав матрас, кинув два одіяла (на одному спати іншим накриватися) та дві подушки - і маємо повноцінне велике ліжко, та ще й в багажнику після 2-метрового матраса місце для речей залишається. Так що, цілком нормальна чоловіча мрія... а якщо це ще й буде гібрид, тобто електричка з потужною батареєю для міста та з ДВЗ на довші дистанції - то взагалі буде топ!
-
-
- Останній тиждень
-
-
-
-
-
-
Автозапуск з ключа є. 5 хвилин перед виїздом заводиш машину і всьо. Сідаєш в теплу. На літо в холодну. Вентиляція сидінь теж є. Про повнопривідне звичайно думав, але брав на шо грошей вистачало на момент замовлення. А в кредити лізти не хотів. Поки з роботою все добре, а як воно буде далі хто знає. Наступна буде тільки повнопривідна і трошки більша
-
-
-
-
-
-
Всі плюси обох моторів і всі мінуси. Але німці не дурні, двз на холодну не дасть навантажити, просто ніби в пів потужності працює. Прям відчувається. Ну і старт завжди на електро моторі. Плюс є вебасто, дуже крута штука, сідаєш в теплу машину. В мене після дизельного пасата, яким можна пів міста проїхати поки він прогріється, прям травма, сідати в холод в холодну машину... @WebTraveller до речі звідси і ще пара питань. В тебе ж також тільки передній привід. Коли вибирав не думав взяти щось повнопривідне? А підігрів салону від розетки є?
-
Транспортна інфраструктура в ЄС ДУУУЖЕ розвинена. Згадаю банальний FlixBus, який уже запустив свій FlixTrain, ага, потяг! За кілька-десять Євро можна проїхатися із умовної Прибалтики до умовних Нідерландів. Або автобус, або й потяг. Між іншим. Я ще не зустрічав таких таких поїздів як в Україні. Типу оці з купе і платцкартом... Більшість поїздів - сидячі місця. Типу, "а нєхуй оце тут спати, сидиш - сиди і їдь.." Ще прикол, колії для швидкісних поїздів, не лише пасажирських, на окремих станціях (де він не стає, бо там окремі колії), нахилені! Вони не паралельні землі, а нахилені вбік. Бо коли поїздь їде 150+ км/год, і проноситься понад тобою на повороті, то колії трошечки мають нахил. Я аж охуїв, коли побачив. Поїзд Intercity , по такій колії на зупинці пронісся....
-
-
-
Хто в онлайні 1 користувач , 3 анонімних, 622 гостя (Подивитися всіх)
