Перейти до змісту

Opel75

Учасники
  • Постів

    772
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

166 Продвинутий

2 Підписка

Відвідувачі профілю

7 548 переглядів профілю
  1. Як я зрозумів, послуга тестдрайву теж выдсутня (
  2. Машинка у відмінному стані. Працювала на 3-5 порцій в день. Проста надійна машина, легка в обслуговуванні і митті. Причина продажу - стоїть майже без діла, так як маю кілька штук. Ціна 3300 грн. 0951557один30
  3. Додзвонився в тех підтримку. Проблеми з обладнанням, по всьому місту включили обмеження. Обіцяють усунути неполадки до 31 числа до 18-ої вечора.
  4. Швидк у мене 1,8 Мбит/с. Сьогодн качнув два фильма - жопа. Включилось обмеження. Тариф 100 Мбит. Ось до чого.
  5. 11 апреля крупнейший украинский мобильный оператор "Киевстар" установил ограничение скорости интернета в 1,8 Мбит/c после использования первых 6 тысяч Мб в сутки. Суки. Техпом - мережа перевантажена.
  6. Скинь в приват ціни.чи моб номерю. Дякую.
  7. В даташиті пише 8,4 В. Якщо маєш любе зарядне для 18650- их, то найпростіше поставити касетник і заряджати акуми з вийманням. Мінус возня, плюс швидка заміна піддохлого акума. Я користуюсь таким http://nitecore-ua.com/products/i2 плюс з балансировкою проблеми відсутні.
  8. Я старий шуруповерт переробив на три Li. Заряджаю стабілізатором струму з візуальним контролем кінцевоі напруги (вольтметр маленький в зарядку впихнув). Не автоматика, але на той момент було швидко і дешево. Але є і цивілізованіші методи http://keeppower.com.ua/продукция/платы-защиты-для-батарей/Плата-защиты-2S-li-ion-PCM-Li02S05-027 1. Применение: 2S (последовательно соединенных 7,4В) литий-ионных аккумуляторов2. Напряжение полного заряда: 8,4В3. Максимальное напряжение заряда на элементе: 4.250±0.025 В4. Минимальное напряжение заряда на элементе: 2.50±0.062 В5. Максимальный непрерывный ток заряда: 4A6. Максимальный непрерывный ток разряда: 4А7. Максимальный ток разряда: 13±2A8. Сопротивление: 50 мОм9. Диапазон рабочих температур: -40~+85℃10. Размер: 33,5*16*3 Подивись рубрику Плата защиты PCM-Li для 2-ох елементів. Ціна від 60 до 110 грн. Там на платах захист від перерозряду, від перезаряду, по струму. Читай.
  9. 7,4 в номіналі. При макс зарядженні 4,2*2=8,4 В. Це ми про Li/ 5AA це 1,2В в номіналі і 1,45 В при макс зарядж. Отже 6 В номінально і 7,25 В має рідна батарея повністю заряджена. Так як величина напруги АКБ величина змінна ( від навантаження на двигуні є просадка по напрузі і по мірі роботи батарея сідає), то на платі електроніки має бути стабілізатор, в якого вхідна напруга до 15В (не менше). Якщо вже дуже стрьомно, то підключи через діод. На одному діоді падіння 0,6 В приблизно або постав два діода, скинеш 1,2 в. Бери діоди зі струмом до 5 А, на Варшавському грн/шт. Феншуй.
  10. Судячи по рідному акуму на рахунок повишайки сумніви. Мотор при перешкоді руху струму жре "нємєряно". Два послідовно 18650-тих в самий раз. Мій старенький джип на двох 18650 давав повний круг навколо 11-ї школи на максимальній швидкості. Заряджав через стабілізатор струму з візуальним контролем кінцевої напруги. Давненько це було. Акуми з ноута були підвбиті.
  11. Більш схоже на пошкодження контакту плата-дисплей (в народі - шлейф). В цих девайсах - слабке місце. Заміна дисплея (в комплекті з шлейфом ) допоможе. Дай фото кріплення шлейфа до плати. Якщо там проблема- устранимо 50/50. Якщо в місці кріплення шлейфа до дисплея (контактний клей) ----- считай труба.
  12. При наявності найпростішого мультиметра заміряй струм через світлодіод. Впевненості побільшає. І ти пишеш про два світлодіоди (я пропустив цей факт), тому найпростіше, з!єднай їх послідовно і при живленні від 18650 не треба ніяких резисторів. Падіння на кожному в середньому буде по 1,8 В - 2 В. Феншуй.
×
×
  • Створити...