Перейти до змісту

Сплата комунальних платежів через інтернет!


Panna75

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 423
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

І я постійно оплачую через даний сервіс. Проблем поки не було.

Зверніть увагу, що оновлення даних у них 5-го і 25-го числа місяця. А то вже я колись налякалась, що оплата не пройшла

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Народ, у кого стоїть лічильник на газ, кожен місяць телефонуєте до них і передаєте показники? чи якось на сайті вручну вводите всетаки?

дякую..

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Pavelix, в мене лічильник газовий. Кожного місяця 27-29 числа мушу дзвонити і повідомляти показник. Як десь забуду - ставлять якесь середнє значення, хз звідки його беруть, але завжди більше, ніж реальне. Тому бажано не пропускати deadline.

Опубліковано

Pavelix, в мене лічильник газовий. Кожного місяця 27-29 числа мушу дзвонити і повідомляти показник. Як десь забуду - ставлять якесь середнє значення, хз звідки його беруть, але завжди більше, ніж реальне. Тому бажано не пропускати deadline.

Та да... аналогічно насправді... якщо не передати з 25-30 числа то ставлять по нормі за к-сть людей... Думав мо як на сайті можна самому вводити... було б файно.... ато до них додзвонитись це мука. :)

Опубліковано

Я не дзвоню, на сайті онлайн платежів https://www.komunal.lutsk.ua/ не зважаю на їх показники, ставлю свої і оплачую, на наступний платіж останні показники стоять як я вводив.

Опубліковано

vaz75, xм, дійсно так?

тре собі спробувати 2-3 місяці. перевірю, чи дійсно конає самостійне введення показника.

Опубліковано

vaz75, xм, дійсно так?

тре собі спробувати 2-3 місяці. перевірю, чи дійсно конає самостійне введення показника.

В мене "конає", думаю і в тебе так буде.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Народ ні у кого глюків з капчою не було?

При авторизація я так розумію вимагає введення символів "капчи" поряд з логіном і паролем... але інколи у мене вони банально не з"являються (поля для вводу капчи)... а ввівши лог і пароль нажавши увійти, вибиває помилку що не ввів капчу :_03:

Опубліковано

а ввівши лог і пароль нажавши увійти, вибиває помилку що не ввів капчу

колись таке було на хромі, а на файрфоксі все нормально.....

P.S. Але щойно спробував зайти - ніякої капчі не вимагає, після вводу логіна і пароля, треба ввести одноразовий код який приходить на пошту (кожного разу новий)

Опубліковано

а ввівши лог і пароль нажавши увійти, вибиває помилку що не ввів капчу

колись таке було на хромі, а на файрфоксі все нормально.....

P.S. Але щойно спробував зайти - ніякої капчі не вимагає, після вводу логіна і пароля, треба ввести одноразовий код який приходить на пошту (кожного разу новий)

та да ... воно як коли...капча періодично випригує... поклацавши троха зумів ввійти.... але баг такий присутній нажаль...вдобавок до того коли нажавши на "Вхід" мишку відводити не бажано бо вспливаюче меню пропадає :0157:

ну да ладна... би працювало взагалі..

  • 7 місяців потому...
Опубліковано

Сайтєг, звісно, не фонтан, без стограм не розберешся. Але це вже щось. Збираюся користуватися при нагоді. Поділіться досвідом, хто користується часто, в ідеалі - постійно, чи трапляються проблемні ситуації?

Опубліковано

Сайтєг, звісно, не фонтан, без стограм не розберешся. Але це вже щось. Збираюся користуватися при нагоді. Поділіться досвідом, хто користується часто, в ідеалі - постійно, чи трапляються проблемні ситуації?

Я користуюсь постійно, оплачую два особових рахунки. Мене все влаштовує. З "капчею" проблема присутня, але виникає вона лише коли другий раз заходиш на сайт. Оплата з першого разу, чистка cookie, або перезагрука компа вирішує цю проблему. Найголовніше, що підтримка працює просто бездоганно. Адмін завжди на зв'язку, дуже оперативно та результативно реагує.

Дякую за інформацію, буду пробувати. Тішить, що є притомна служба підтримки. Добрий адмін то вже неабищо.

Опубліковано

Користуюсь сайтом http://www.mega-billing.com/ua/

закидаю туди показники по електроенергії. Оскільки живу за містом, то енергетики вираховують середньозважене споживання електроенергії за 10 календарних днів (показники знімають 20-го). Такий обрахунок завищує оплату. На цьому сайті можна внести показники на дату (30-31 число), тобто платити за спожиту електроенергію. Відразу можна і квитанцію сформувати і оплатити.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Щось новеньке. Хто в курсі??

Щось в себе такого не побачив, у Вас часом не ОСББ?

P.S. Помітив що подешевшав газ, чи зменшили норму споживання?

Опубліковано

P.S. Помітив що подешевшав газ, чи то зменшили норму споживання?

зменшили, з 6 до 3 кубів

Опубліковано

Щось новеньке. Хто в курсі??

post-16798-0-25713100-1434013622_thumb.p

Скоріше за все, Ваше ОСББ провело збори і вирішило додатково зібрати гроші на ремонтний фонд. Бачила таке, в іншому ОСББ ;)

Опубліковано

По ідеї, в батьків взагалі не було того ОСББ. Воїнів 4.

Окрім того, сума висить боргом, хоча в минулому місяці таких нарахувань не було.

Опубліковано

По ідеї, в батьків взагалі не було того ОСББ. Воїнів 4.

Окрім того, сума висить боргом, хоча в минулому місяці таких нарахувань не було.

Тоді схоже що помилка. Зверніться в Міський обчислювальний центр - Адреса: м.Луцьк, вул. Ковельська 66 Телефони: (0332) 77–86–07, 77–86–06

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Всім привіт... Хто оплачує через сайт komunal.lutsk.ua ...

Цього місяця сформовуючи квитанцію... мені її не показало і не запропонувало роздрукувати як раніше...

Оплату здійснив все ок.... але собі квитанцію зберегти нема змоги :_09:

Я собстно ніколи не друкував їх.... так зберігав собі на компі скріншоти... а зараз ніяк глянути не зміг толком навіть на сформовану квитанцію... лишається лише чечкати коли появиться змога дублікат її запросити я так розумію....

У кого як зпрацювало цього місяця...? чи мо я просто чай і не бачу чогось очевидного... підкажіть)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...