Перейти до змісту

Зміни до законодавства щодо безпеки дорожнього руху


Dream

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Намагаючись кудись впихнути чергову новину про нововведення в галузі безпеки дорожнього руху, зрозумів що не вистачає теми, в якій було б то всьо зібрано в хронологічно впорядковану кучу.

Отже, починаю.

Могильов хоче спецорган для фотофіксації порушень

П'ятниця, 02 вересня 2011, 15:39

Міністр внутрішніх справ Анатолій Могильов пропонує створити спеціальний орган для фото і відеофіксації порушень правил дорожнього руху.

Про це міністр сказав в ефірі "Радіо Свобода".

"І нам потрібно ... зробити на території міст, районів спеціальні органи, які будуть цю інформацію у себе збирати, а потім по цих порушеннях пред’являти претензії до власника транспортного засобу. Власника. Не адмінправопорушення водія…", - сказав він.

"Власника транспортного засобу, тому що він придбав цей засіб підвищеної небезпеки, і він повинен відповідати для того, щоб його засіб не порушував встановлені в державі правила", - пояснив міністр.

УП

Як вам наравицця? Прифігили вони там зовсім... З довіреностями вирішили боротись таким чином чи як?..

Опубліковано

знову наступає Ера кгбовьких стуачів і прихвостней як продадуть на ломаний грош рідну матір :mdr:

Опубліковано
...нам потрібно ... зробити на території міст, районів спеціальні органи...

Виплодок внутрішніх органів хоче продукувати собі подобних

(не асоціювати з Г.)

Опубліковано

Пряма мова Могильова на цю тему:

– А до таких організацій, як, наприклад, «Дорожній патруль», як те, що люди викладають в інтернеті те, як поводять себе співробітники ДАІ чи співробітники міліції, чи слідчі, як Ви ставитеся?

– Мій кожний ранок починається з того, що я приймаю чергового нашого, після цього я приймаю, приносять мені огляд всієї преси, монітор усього інтернету за добу, що минула. І по кожному факту, який там висвітлено, я доручаю своїм співробітникам провести перевірку і ухвалити рішення, оцінювати це. Якщо там хтось винен зі співробітників міліції, ми ухвалюємо рішення про покарання винних.

– «Дорожній патруль» повідомляє, що Ви написали лист уряду і просите поновити «листи щастя». Тобто, це коли автоматично фіксували порушення на дорозі, а потім надсилали штрафи тим, хто приходив до ДАІ або кого викликали.

– Я зі здивуванням прочитав оцю інформацію, тому що це зовсім не так.

– Не писали?

– Ні, такий лист я написав на Кабмін, але його мета зовсім інша.

Ось дивіться, що ми зробили. Ми всі, мабуть, жителі України, побачили, що цим літом набагато менше ДАІшників, які були там «під кущами», «за деревами» і так далі. Це ми скоротили чисельність ДАІ, заборонили такі пости, які стояли «під деревами», тільки на стаціонарних постах і патрульні автомобілі.

Ми досягли своєї мети, те, що ми знизили число адміністративних протоколів, тобто тиск адміністративний на наших громадян. При цьому за минулий місяць аварійність на дорогах України знизилася десь на 9%. Ми на 25% отримали менше загиблих людей на дорогах. Позитивні зрушення є.

Але разом з цим ми вивчаємо досвід Європи, тому що ми (я вже наголосив на цьому) намагаємося зробити нашу міліцію європейського зразка. То практично в усіх країнах Європи стоять засоби фіксації правопорушень на дорогах. І я хочу, щоб тут міліція не займалася цим взагалі, щоб це була не функція ДАІ.

Як? Поясню.Будь-який громадянин, який купив автомобіль, придбав засіб підвищеної небезпеки, тому що автомобіль, який перевищує швидкість, – це засіб, який несе загрозу для наших громадян.

– Камера зафіксує, коли перевищив швидкість. І?

– Камера зафіксує. І нам потрібно, я вважаю так, зробити на території міст, районів спеціальні органи, які будуть цю інформацію у себе збирати, а потім по цих порушеннях пред’являти претензії до власника транспортного засобу. Власника. Не адмінправопорушення водія…

– Бо це суперечить законодавству.

– Так. А власника транспортного засобу, тому що він придбав цей засіб підвищеної небезпеки, і він повинен відповідати для того, щоб його засіб не порушував встановлені в державі правила.

– Ви знайшли хитрий хід.

– І ДАІ цим займатися не повинна. Це і громада Києва, громада Київської області або міста Рівного повинна вирішувати, скільки їм потрібно тих камер для фіксації тих правопорушень.

інтерв'ю з міністром на радіо Свобода.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

ДАІшники озвучили 12 підстав для зупинки авто

В Державтоінспекції назвали 12 підстав для зупинки працівниками транспортних засобів.

Про це повідомляє прес-служба ДАІ МВС України.

Відповідно до положень пункту 21-1 статті 11 закону "Про міліцію" виключними підставами для зупинки працівниками Державтоінспекції транспортних засобів є:

1. порушення правил дорожнього руху водіями;

2. відсутність номерного знака на транспортному засобі або наявність номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані 20-ти метрів;

3. наявність ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;

4. наявність даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення;

5. перебування транспортного засобу в розшуку;

6.наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою;

7. необхідність опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;

8. необхідність залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;

9. проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб;

10. виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами;

11. якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;

12. порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.

При цьому працівник ДАІ повинен повідомити водія про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення.

"Не допускається безпідставне зупинення працівниками ДАІ транспортних засобів для перевірки їх технічного стану за відсутності ознак про їх технічну несправність", - зазначили в прес-службі.

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

не вистачає грошей на чай (...) дай зупиню... бачу лексуса, хочу зупинити, а палка вже не піднімається... (сам придумав :blush: ) плоскІй англІйський ЮМОР :blush:

Змінено користувачем tolik79
Опубліковано

ОПАЧКІ!

Депутати дозволять ДАІ затримувати авто за неправильну зупинку

Законопроектом (реєстр. №6480) пропонується вдосконалити державне регулювання в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху та адміністративну відповідальність за порушення правил безпеки дорожнього руху.

Зокрема, законопроектом передбачається усунути у чинному законодавстві прогалину, а саме: Законом "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху", прийнятого Верховною Радою 24 вересня 2008 року, доповнено Кодекс про адміністративні правопорушення новими статтями 122-4 ("Залишення місця дорожньо-транспортної пригоди") та 122-5 ("Порушення порядку встановлення і використання спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв"). Однак, при цьому, не було визначено особу уповноважену на складання протоколів за правопорушення передбачені цими статтями.

Проектом пропонується надати повноваження працівникові Державної автомобільної інспекції тимчасово затримувати транспортний засіб за порушення правил зупинки та стоянки, а також за керування транспортними засобами без відповідних документів.

Крім того, у зв'язку із запровадженням процедури апеляційного оскарження постанови про накладення адміністративного стягнення пропонується внести відповідні зміни до статей 3211, 322 КУпАП, що стосуються порядку виконання постанов, які не були внесені до КУпАП під час прийняття 24 вересня 2008 року Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху".

rada.gov.ua

Опубліковано

До речі сьогодні в центрі, видно в честь свята взмахували таксистів, що стояли за переходом, потім те саме авто парканулося перекривши проїзд до музею волинської ікони і пішло за паркувку придратися ше до машини.

Знов видно протоколи заставляють писати...

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Азаров змінив правила дорожнього руху

Кабінет міністрів вніс зміни в Правила дорожнього руху України з метою приведення їх у відповідність із законом "Про дорожній рух".

Згідно з постановою уряду № 1029 від 26 вересня 2011 року, водій не зобов'язаний мати при собі талон, який додавався до прав, не потрібна довіреність на водіння автомобіля, достатньо лише прав і техпаспорта.

Із ПДР виключені згадки про дорожні листи і документацію на вантаж, передає "Інтерфакс-Україна".

Розширено визначення мопеда: відтепер це двоколісний транспортний засіб не тільки з двигуном об'ємом до 50 куб. см, але і з електродвигуном потужністю до 4 кВт.

Водій мопеда, як і водій мотоцикла, зобов'язаний їздити в застебнутому шоломі.

Водій повинен пред'являти документи, а не передавати їх інспектору ДАІ, як було потрібно раніше.

Згідно з новою редакцією, інспектор може провести перевірку технічного стану транспортного засобу за допомогою спеціальних пристосувань.

Істотно спрощуються дії водіїв у разі легких ДТП за умови наявності страховки, відсутності травмованих, п'яних за кермом і складання спільного повідомлення про аварію за зразком Моторного транспортного страхового бюро України.

Згідно з нововведеннями, необхідно скидати швидкість до 40 км / ч біля нерухомого транспортного засобу на узбіччі з включеним проблисковим маячком синього кольору.

Також підвищується до 21 року віковий ценз водіїв автобусів, трамваїв і тролейбусів.

У новій редакції вводиться європейська категоризація транспортних засобів, а також ряд інших змін.

єправда

Повний текст постанови (з сайту КМУ):

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 26 вересня 2011 р. № 1029

Київ

Про внесення змін до

Правил дорожнього руху

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 41, ст. 1852; 2005 р., № 2, ст. 86, № 27, ст. 1569; 2007 р., № 14, ст. 522, № 48, ст. 1978; 2008 р., № 52, ст. 1740, № 75, ст. 2526; 2009 р., № 11, ст. 321, № 14, ст. 420, № 31, ст. 1053, № 68, ст. 2350; 2011 р., № 30, ст. 1310), зміни, що додаються.

Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ

Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 26 вересня 2011 р. № 1029

ЗМІНИ,

що вносяться до Правил дорожнього руху

1. У пункті 1.10:

після абзацу п’ятнадцятого доповнити пункт новим абзацом такого змісту:

“велосипедист — особа, яка керує велосипедом;”.

У зв’язку з цим абзаци шістнадцятий — сімдесят сьомий вважати відповідно абзацами сімнадцятим — сімдесят восьмим;

абзац двадцять другий викласти в такій редакції:

“водій — особа, яка керує транспортним засобом і має посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії. Водієм також є особа, яка навчає керуванню транспортним засобом, перебуваючи безпосередньо в транспортному засобі;”;

в абзаці сорок четвертому слова “(крім транспортних засобів, робочий об’єм двигуна яких не перевищує 50 куб. см)” виключити;

абзац сорок сьомий викласти в такій редакції:

“мопед — двоколісний транспортний засіб, який має двигун з робочим об’ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до 4 кВт;”.

2. У пункті 2.1:

підпункти “а” і “б” викласти в такій редакції:

“а) посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії;

б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил — технічний талон);”;

у підпункті “г” слова “у встановлених законодавством випадках дорожній лист і документацію на вантаж, що перевозиться;” виключити.

3. Пункт 2.2 викласти в такій редакції:

“2.2. Власник транспортного засобу, а також особа, яка використовує такий транспортний засіб на законних підставах, можуть передавати керування транспортним засобом іншій особі, що має при собі посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії.

Власник транспортного засобу може передавати такий засіб у користування іншій особі, що має посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії, передавши їй реєстраційний документ на цей транспортний засіб.”.

4. Підпункт “г” пункту 2.3 після слів “на мотоциклі” доповнити словами “і мопеді”.

5. У пункті 2.4:

підпункт “а” викласти в такій редакції:

“а) пред’явити для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;”;

підпункт “в” після слів “законних підстав” доповнити словами “, у тому числі провести з використанням спеціальних пристроїв (приладів) перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов’язковому технічному контролю”.

6. У примітці 2 до підпункту “б” пункту 2.7 слова “або зробити запис у дорожньому листі” виключити.

7. У пункті 2.9:

підпункт “в” викласти в такій редакції:

“в) керувати транспортним засобом, не зареєстрованим у Державтоінспекції, без номерного знака або з номерним знаком, що:

не належить цьому засобу;

не відповідає вимогам стандартів;

закріплений не в установленому для цього місці;

закритий іншими предметами чи забруднений, що не дає змоги чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 м;

неосвітлений (у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості) чи перевернутий;”.

8. У пункті 2.11:

абзац третій викласти в такій редакції:

“У разі настання дорожньо-транспортної пригоди за участю транспортних засобів, зазначених у чинному договорі обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності, за умови експлуатації таких транспортних засобів особами, відповідальність яких застрахована, відсутності травмованих (загиблих) людей, а також за умови досягнення згоди водіїв таких транспортних засобів щодо обставин скоєння дорожньо-транспортної пригоди, за відсутності у них ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, та у разі складення такими водіями спільного повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду відповідно до встановленого Моторним (транспортним) страховим бюро зразка. У такому випадку водії згаданих транспортних засобів після складення ними зазначеного в цьому пункті повідомлення звільняються від обов’язків, передбачених підпунктами “д” — “є” пункту 2.10 цих Правил.”.

9. У підпункті “а” пункту 2.12 слова “користування і” виключити.

10. Пункт 2.13 викласти в такій редакції:

“2.13. Право на керування транспортними засобами особам може бути надано:

мототранспортними засобами і мотоколясками (категорії А1, А) — з 16-річного віку;

автомобілями, колісними тракторами, самохідними машинами, сільськогосподарською технікою, іншими механізмами, які експлуатуються на вулично-дорожній мережі, всіх типів (категорії В1, В, С1, С), за винятком автобусів, трамваїв і тролейбусів, — з 18-річного віку;

автомобілями з причепами або напівпричепами (категорії ВЕ, С1Е, СЕ), а також тими, що призначені для перевезення великогабаритних, великовагових і небезпечних вантажів, — з 19-річного віку;

автобусами, трамваями і тролейбусами (категорії D1, D, D1Е, DЕ, Т) — з 21-річного віку.

Транспортні засоби належать до таких категорій:

А1 — мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до 4 кВт;

А — мотоцикли та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом 50 куб. см і більше або електродвигун потужністю 4 кВт і більше;

В1 — квадро- і трицикли, мотоцикли з боковим причепом, мотоколяски та інші триколісні (чотириколісні) мототранспортні засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кілограмів;

В — автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, крім сидіння водія, — восьми, состав транспортних засобів з тягачем категорії В та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

С1 — призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких становить від 3500 до 7500 кілограмів (від 7700 до 16500 фунтів), состав транспортних засобів з тягачем категорії С1 та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

С — призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких перевищує 7500 кілограмів (16500 фунтів), состав транспортних засобів з тягачем категорії С та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

D1 — призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, не перевищує 16, состав транспортних засобів з тягачем категорії D1 та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

D — призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, більше 16, состав транспортних засобів з тягачем категорії D та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE — состави транспортних засобів з тягачем категорії В, С1, С, D1 або D та причепом, повна маса якого перевищує 750 кілограмів;

Т — трамваї та тролейбуси.”.

11. Підпункт “б” пункту 2.14 виключити.

12. Пункт 3.5 викласти в такій редакції:

“3.5. Наближаючись до нерухомого транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком синього кольору та спеціальним звуковим сигналом (або без увімкненого спеціального звукового сигналу), що стоїть на узбіччі (біля проїзної частини) або на проїзній частині, водій повинен знизити швидкість до 40 км/год та в разі подання регулювальником відповідного сигналу зупинитися. Продовжувати рух можна лише з дозволу регулювальника.”.

13. Підпункт “б” пункту 5.2 після слів “на мотоциклі” доповнити словами “і мопеді”.

14. Розділ 6 викласти в такій редакції:

“6. ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам, які досягли 14-річного віку.

6.2. Велосипедист має право керувати велосипедом, який обладнаний звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду — білого кольору, по боках — оранжевого, позаду — червоного. Для руху в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості на велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар (фара).

6.3. Велосипедисти, рухаючись групами, повинні їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією руху між групами 80—100 м.

6.4. Велосипедист може перевозити лише такі вантажі, які не заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим учасникам дорожнього руху.

6.5. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, велосипедисти зобов’язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

6.6. Велосипедисту забороняється:

а) керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим сигналом, а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості — з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;

б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну доріжку;

в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;

ґ) їздити, не тримаючись за руль, та знімати ноги з педалей (підніжок);

д) перевозити пасажирів на велосипеді (за винятком дітей до 7 років, які перевозяться на додатковому сидінні, обладнаному надійно закріпленими підніжками);

е) буксирувати велосипеди;

є) буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з велосипедом.

6.7. Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього розділу.”.

15. Підпункт “б” пункту 9.9 викласти у такій редакції:

“б) у разі зупинки на вимогу працівника міліції або внаслідок засліплення водія світлом фар;”.

16. Підпункт “в” пункту 12.6 після слів “у кузові” доповнити словами “, та мопедам”.

17. У підпункті “а” пункту 14.6 слова “, крім випадків, коли обганяються двоколісні транспортні засоби без бокового причепа” виключити.

18. Пункт 19.3 викласти в такій редакції:

“19.3. У разі погіршення видимості в напрямку руху, викликаного світлом фар зустрічних транспортних засобів, водій повинен зменшити швидкість до такої, яка б не перевищувала безпечної за умовами фактичної видимості дороги в напрямку руху, а в разі засліплення — зупинитися, не змінюючи смуги руху, і увімкнути аварійну світлову сигналізацію. Відновлення руху дозволяється лише після того, як пройдуть негативні наслідки засліплення.”.

19. У підпункті “д” пункту 23.10 слова “причепів будь-якого типу” виключити.

20. Пункт 23.11 після слів “їх експлуатації” доповнити словами “, а состава транспортних засобів у складі автобуса і причепа — також за наявності причіпного пристрою, установленого заводом-виробником”.

21. Пункт 23.12 виключити.

22. У пункті 24.1 слова “, а у разі підготовки особою відповідно до вимог пункту 24.7 в індивідуальному порядку — за наявності відповідної медичної довідки” виключити.

23. Пункт 24.2 після слів “а мотоцикла” доповнити словами “чи мопеда”.

24. У пункті 24.5 слова “майстра виробничого навчання водінню (особи, яка навчає)” замінити словами “спеціаліста з підготовки водіїв”;

25. Пункти 24.6 і 24.7 виключити.

26. Пункт 24.8 викласти у такій редакції:

“24.8. Транспортні засоби, на яких проводиться навчання, повинні мати розпізнавальні знаки “Учбовий транспортний засіб” відповідно до вимог підпункту “к” пункту 30.3 цих Правил. Автомобілі, які систематично використовуються для навчання також повинні бути обладнані додатковими педалями зчеплення (у разі коли конструкція транспортного засобу передбачає педаль зчеплення), акселератора (у разі коли конструкція транспортного засобу допускає можливість обладнання такою педаллю) і гальмування, дзеркалом або дзеркалами заднього виду для спеціаліста з підготовки водіїв.”.

27. У пункті 30.2:

у першому абзаці слова “а у правому нижньому кутку переднього вітрового скла транспортного засобу закріплюється талон про проходження технічного огляду” виключити;

абзац третій виключити.

28. Підпункт “б” пункту 31.3 викласти в такій редакції:

“б) якщо вони не пройшли обов’язковий технічний контроль (для транспортних засобів, що підлягають такому контролю);”.

Опубліковано

Азаров змінив правила дорожнього руху

Кабінет міністрів вніс зміни в Правила дорожнього руху України з метою приведення їх у відповідність із законом "Про дорожній рух".

єправда

Повний текст постанови (з сайту КМУ):

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 26 вересня 2011 р. № 1029

Київ

Про внесення змін до

Правил дорожнього руху

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 41, ст. 1852; 2005 р., № 2, ст. 86, № 27, ст. 1569; 2007 р., № 14, ст. 522, № 48, ст. 1978; 2008 р., № 52, ст. 1740, № 75, ст. 2526; 2009 р., № 11, ст. 321, № 14, ст. 420, № 31, ст. 1053, № 68, ст. 2350; 2011 р., № 30, ст. 1310), зміни, що додаються.

Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ

Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 26 вересня 2011 р. № 1029

ЗМІНИ,

що вносяться до Правил дорожнього руху

1. У пункті 1.10:

після абзацу п’ятнадцятого доповнити пункт новим абзацом такого змісту:

“велосипедист — особа, яка керує велосипедом;”.

У зв’язку з цим абзаци шістнадцятий — сімдесят сьомий вважати відповідно абзацами сімнадцятим — сімдесят восьмим;

абзац двадцять другий викласти в такій редакції:

“водій — особа, яка керує транспортним засобом і має посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії. Водієм також є особа, яка навчає керуванню транспортним засобом, перебуваючи безпосередньо в транспортному засобі;”;

в абзаці сорок четвертому слова “(крім транспортних засобів, робочий об’єм двигуна яких не перевищує 50 куб. см)” виключити;

абзац сорок сьомий викласти в такій редакції:

“мопед — двоколісний транспортний засіб, який має двигун з робочим об’ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до 4 кВт;”.

2. У пункті 2.1:

підпункти “а” і “б” викласти в такій редакції:

“а) посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії;

б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил — технічний талон);”;

у підпункті “г” слова “у встановлених законодавством випадках дорожній лист і документацію на вантаж, що перевозиться;” виключити.

3. Пункт 2.2 викласти в такій редакції:

“2.2. Власник транспортного засобу, а також особа, яка використовує такий транспортний засіб на законних підставах, можуть передавати керування транспортним засобом іншій особі, що має при собі посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії.

Власник транспортного засобу може передавати такий засіб у користування іншій особі, що має посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії, передавши їй реєстраційний документ на цей транспортний засіб.”.

4. Підпункт “г” пункту 2.3 після слів “на мотоциклі” доповнити словами “і мопеді”.

5. У пункті 2.4:

підпункт “а” викласти в такій редакції:

“а) пред’явити для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;”;

підпункт “в” після слів “законних підстав” доповнити словами “, у тому числі провести з використанням спеціальних пристроїв (приладів) перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов’язковому технічному контролю”.

6. У примітці 2 до підпункту “б” пункту 2.7 слова “або зробити запис у дорожньому листі” виключити.

7. У пункті 2.9:

підпункт “в” викласти в такій редакції:

“в) керувати транспортним засобом, не зареєстрованим у Державтоінспекції, без номерного знака або з номерним знаком, що:

не належить цьому засобу;

не відповідає вимогам стандартів;

закріплений не в установленому для цього місці;

закритий іншими предметами чи забруднений, що не дає змоги чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 м;

неосвітлений (у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості) чи перевернутий;”.

8. У пункті 2.11:

абзац третій викласти в такій редакції:

“У разі настання дорожньо-транспортної пригоди за участю транспортних засобів, зазначених у чинному договорі обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності, за умови експлуатації таких транспортних засобів особами, відповідальність яких застрахована, відсутності травмованих (загиблих) людей, а також за умови досягнення згоди водіїв таких транспортних засобів щодо обставин скоєння дорожньо-транспортної пригоди, за відсутності у них ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, та у разі складення такими водіями спільного повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду відповідно до встановленого Моторним (транспортним) страховим бюро зразка. У такому випадку водії згаданих транспортних засобів після складення ними зазначеного в цьому пункті повідомлення звільняються від обов’язків, передбачених підпунктами “д” — “є” пункту 2.10 цих Правил.”.

9. У підпункті “а” пункту 2.12 слова “користування і” виключити.

10. Пункт 2.13 викласти в такій редакції:

“2.13. Право на керування транспортними засобами особам може бути надано:

мототранспортними засобами і мотоколясками (категорії А1, А) — з 16-річного віку;

автомобілями, колісними тракторами, самохідними машинами, сільськогосподарською технікою, іншими механізмами, які експлуатуються на вулично-дорожній мережі, всіх типів (категорії В1, В, С1, С), за винятком автобусів, трамваїв і тролейбусів, — з 18-річного віку;

автомобілями з причепами або напівпричепами (категорії ВЕ, С1Е, СЕ), а також тими, що призначені для перевезення великогабаритних, великовагових і небезпечних вантажів, — з 19-річного віку;

автобусами, трамваями і тролейбусами (категорії D1, D, D1Е, DЕ, Т) — з 21-річного віку.

Транспортні засоби належать до таких категорій:

А1 — мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до 4 кВт;

А — мотоцикли та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом 50 куб. см і більше або електродвигун потужністю 4 кВт і більше;

В1 — квадро- і трицикли, мотоцикли з боковим причепом, мотоколяски та інші триколісні (чотириколісні) мототранспортні засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кілограмів;

В — автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, крім сидіння водія, — восьми, состав транспортних засобів з тягачем категорії В та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

С1 — призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких становить від 3500 до 7500 кілограмів (від 7700 до 16500 фунтів), состав транспортних засобів з тягачем категорії С1 та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

С — призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких перевищує 7500 кілограмів (16500 фунтів), состав транспортних засобів з тягачем категорії С та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

D1 — призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, не перевищує 16, состав транспортних засобів з тягачем категорії D1 та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

D — призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, більше 16, состав транспортних засобів з тягачем категорії D та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE — состави транспортних засобів з тягачем категорії В, С1, С, D1 або D та причепом, повна маса якого перевищує 750 кілограмів;

Т — трамваї та тролейбуси.”.

11. Підпункт “б” пункту 2.14 виключити.

12. Пункт 3.5 викласти в такій редакції:

“3.5. Наближаючись до нерухомого транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком синього кольору та спеціальним звуковим сигналом (або без увімкненого спеціального звукового сигналу), що стоїть на узбіччі (біля проїзної частини) або на проїзній частині, водій повинен знизити швидкість до 40 км/год та в разі подання регулювальником відповідного сигналу зупинитися. Продовжувати рух можна лише з дозволу регулювальника.”.

13. Підпункт “б” пункту 5.2 після слів “на мотоциклі” доповнити словами “і мопеді”.

14. Розділ 6 викласти в такій редакції:

“6. ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам, які досягли 14-річного віку.

6.2. Велосипедист має право керувати велосипедом, який обладнаний звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду — білого кольору, по боках — оранжевого, позаду — червоного. Для руху в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості на велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар (фара).

6.3. Велосипедисти, рухаючись групами, повинні їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією руху між групами 80—100 м.

6.4. Велосипедист може перевозити лише такі вантажі, які не заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим учасникам дорожнього руху.

6.5. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, велосипедисти зобов’язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

6.6. Велосипедисту забороняється:

а) керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим сигналом, а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості — з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;

б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну доріжку;

в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;

ґ) їздити, не тримаючись за руль, та знімати ноги з педалей (підніжок);

д) перевозити пасажирів на велосипеді (за винятком дітей до 7 років, які перевозяться на додатковому сидінні, обладнаному надійно закріпленими підніжками);

е) буксирувати велосипеди;

є) буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з велосипедом.

6.7. Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього розділу.”.

15. Підпункт “б” пункту 9.9 викласти у такій редакції:

“б) у разі зупинки на вимогу працівника міліції або внаслідок засліплення водія світлом фар;”.

16. Підпункт “в” пункту 12.6 після слів “у кузові” доповнити словами “, та мопедам”.

17. У підпункті “а” пункту 14.6 слова “, крім випадків, коли обганяються двоколісні транспортні засоби без бокового причепа” виключити.

18. Пункт 19.3 викласти в такій редакції:

“19.3. У разі погіршення видимості в напрямку руху, викликаного світлом фар зустрічних транспортних засобів, водій повинен зменшити швидкість до такої, яка б не перевищувала безпечної за умовами фактичної видимості дороги в напрямку руху, а в разі засліплення — зупинитися, не змінюючи смуги руху, і увімкнути аварійну світлову сигналізацію. Відновлення руху дозволяється лише після того, як пройдуть негативні наслідки засліплення.”.

19. У підпункті “д” пункту 23.10 слова “причепів будь-якого типу” виключити.

20. Пункт 23.11 після слів “їх експлуатації” доповнити словами “, а состава транспортних засобів у складі автобуса і причепа — також за наявності причіпного пристрою, установленого заводом-виробником”.

21. Пункт 23.12 виключити.

22. У пункті 24.1 слова “, а у разі підготовки особою відповідно до вимог пункту 24.7 в індивідуальному порядку — за наявності відповідної медичної довідки” виключити.

23. Пункт 24.2 після слів “а мотоцикла” доповнити словами “чи мопеда”.

24. У пункті 24.5 слова “майстра виробничого навчання водінню (особи, яка навчає)” замінити словами “спеціаліста з підготовки водіїв”;

25. Пункти 24.6 і 24.7 виключити.

26. Пункт 24.8 викласти у такій редакції:

“24.8. Транспортні засоби, на яких проводиться навчання, повинні мати розпізнавальні знаки “Учбовий транспортний засіб” відповідно до вимог підпункту “к” пункту 30.3 цих Правил. Автомобілі, які систематично використовуються для навчання також повинні бути обладнані додатковими педалями зчеплення (у разі коли конструкція транспортного засобу передбачає педаль зчеплення), акселератора (у разі коли конструкція транспортного засобу допускає можливість обладнання такою педаллю) і гальмування, дзеркалом або дзеркалами заднього виду для спеціаліста з підготовки водіїв.”.

27. У пункті 30.2:

у першому абзаці слова “а у правому нижньому кутку переднього вітрового скла транспортного засобу закріплюється талон про проходження технічного огляду” виключити;

абзац третій виключити.

28. Підпункт “б” пункту 31.3 викласти в такій редакції:

“б) якщо вони не пройшли обов’язковий технічний контроль (для транспортних засобів, що підлягають такому контролю);”.

Сегодня, 12 октября 2011 года в 13:00 состоится заседание в Окружном административном суде г. Киева по иску "Дорожного контроля" против Кабинета Министров Украины.

Напомним, мы обратились в суд в связи с тем, что Кабмин вовремя не изменил Правила дорожного движения после вступления в силу изменений в Закон Украины "О дорожном движении". Так, Верховная рада Украины обязала правительство в период с 13 июля по 13 августа привести ПДД в соответствие с новыми изменениями.

Однако, Кабинет министров этого не сделал из-за чего автомобилисты были вынуждены выполнять Правила, которые не соответствуют законодательству. Например, с 13 августа водитель не обязан был передавать свои права работнику ГАИ в руки, однако, инспекторы, ссылаясь на ПДД, заставляли это делать.

Таким образом, бездеятельность правительства привела к тому, что нарушались права автомобилистов. По этому "Дорожный контроль" обратился в суд чтобы признать такую бездеятельность противоправной и обязать КМУ все-таки изменить Правила дорожного движения.

На предварительном заседании, представитель Кабинета Министров предоставила суду пачку документов, которые якобы подтверждают то, что правительство из кожи вон лезло чтобы поменять Правила, но время это сделать почему-то не получилось.

Из слов юриста КМУ стало понятно, что во всем виновато МВД, которое не подготовило проект изменений. Однако, это никак не исключает ответственности Кабмина, поскольку именно этот орган Верховная Рада обязала поменять ПДД.

P\S: Как раз перед судебным заседанием в интернете появилось постановление КМУ о внесении изменений в ПДД. Видимо, правительство не хочет позора, когда постановлением суда Кабинет Министров заставляют выполнить решение ВР...

Опубліковано
Згідно з постановою уряду № 1029 від 26 вересня 2011 року, водій не зобов'язаний мати при собі талон, який додавався до прав, не потрібна довіреність на водіння автомобіля, достатньо лише прав і техпаспорта.

то я щось не зрозумів, що вже страховкі не нада?

Опубліковано

Розширено визначення мопеда: відтепер це двоколісний транспортний засіб не тільки з двигуном об'ємом до 50 куб. см, але і з електродвигуном потужністю до 4 кВт.

Це вже потрібні права на скутер? чи як це зрозуміти? поясніть будь-ласка....

Опубліковано

Розширено визначення мопеда: відтепер це двоколісний транспортний засіб не тільки з двигуном об'ємом до 50 куб. см, але і з електродвигуном потужністю до 4 кВт.

Це вже потрібні права на скутер? чи як це зрозуміти? поясніть будь-ласка....

Так кат.А1

Опубліковано

Азаров змінив правила дорожнього руху

Кабінет міністрів вніс зміни в Правила дорожнього руху України з метою приведення їх у відповідність із законом "Про дорожній рух".

єправда

Повний текст постанови (з сайту КМУ):

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 26 вересня 2011 р. № 1029

Київ

Про внесення змін до

Правил дорожнього руху

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 41, ст. 1852; 2005 р., № 2, ст. 86, № 27, ст. 1569; 2007 р., № 14, ст. 522, № 48, ст. 1978; 2008 р., № 52, ст. 1740, № 75, ст. 2526; 2009 р., № 11, ст. 321, № 14, ст. 420, № 31, ст. 1053, № 68, ст. 2350; 2011 р., № 30, ст. 1310), зміни, що додаються.

Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ

Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 26 вересня 2011 р. № 1029

ЗМІНИ,

що вносяться до Правил дорожнього руху

1. У пункті 1.10:

після абзацу п’ятнадцятого доповнити пункт новим абзацом такого змісту:

“велосипедист — особа, яка керує велосипедом;”.

У зв’язку з цим абзаци шістнадцятий — сімдесят сьомий вважати відповідно абзацами сімнадцятим — сімдесят восьмим;

абзац двадцять другий викласти в такій редакції:

“водій — особа, яка керує транспортним засобом і має посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії. Водієм також є особа, яка навчає керуванню транспортним засобом, перебуваючи безпосередньо в транспортному засобі;”;

в абзаці сорок четвертому слова “(крім транспортних засобів, робочий об’єм двигуна яких не перевищує 50 куб. см)” виключити;

абзац сорок сьомий викласти в такій редакції:

“мопед — двоколісний транспортний засіб, який має двигун з робочим об’ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до 4 кВт;”.

2. У пункті 2.1:

підпункти “а” і “б” викласти в такій редакції:

“а) посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії;

б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил — технічний талон);”;

у підпункті “г” слова “у встановлених законодавством випадках дорожній лист і документацію на вантаж, що перевозиться;” виключити.

3. Пункт 2.2 викласти в такій редакції:

“2.2. Власник транспортного засобу, а також особа, яка використовує такий транспортний засіб на законних підставах, можуть передавати керування транспортним засобом іншій особі, що має при собі посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії.

Власник транспортного засобу може передавати такий засіб у користування іншій особі, що має посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії, передавши їй реєстраційний документ на цей транспортний засіб.”.

4. Підпункт “г” пункту 2.3 після слів “на мотоциклі” доповнити словами “і мопеді”.

5. У пункті 2.4:

підпункт “а” викласти в такій редакції:

“а) пред’явити для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;”;

підпункт “в” після слів “законних підстав” доповнити словами “, у тому числі провести з використанням спеціальних пристроїв (приладів) перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов’язковому технічному контролю”.

6. У примітці 2 до підпункту “б” пункту 2.7 слова “або зробити запис у дорожньому листі” виключити.

7. У пункті 2.9:

підпункт “в” викласти в такій редакції:

“в) керувати транспортним засобом, не зареєстрованим у Державтоінспекції, без номерного знака або з номерним знаком, що:

не належить цьому засобу;

не відповідає вимогам стандартів;

закріплений не в установленому для цього місці;

закритий іншими предметами чи забруднений, що не дає змоги чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 м;

неосвітлений (у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості) чи перевернутий;”.

8. У пункті 2.11:

абзац третій викласти в такій редакції:

“У разі настання дорожньо-транспортної пригоди за участю транспортних засобів, зазначених у чинному договорі обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності, за умови експлуатації таких транспортних засобів особами, відповідальність яких застрахована, відсутності травмованих (загиблих) людей, а також за умови досягнення згоди водіїв таких транспортних засобів щодо обставин скоєння дорожньо-транспортної пригоди, за відсутності у них ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, та у разі складення такими водіями спільного повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду відповідно до встановленого Моторним (транспортним) страховим бюро зразка. У такому випадку водії згаданих транспортних засобів після складення ними зазначеного в цьому пункті повідомлення звільняються від обов’язків, передбачених підпунктами “д” — “є” пункту 2.10 цих Правил.”.

9. У підпункті “а” пункту 2.12 слова “користування і” виключити.

10. Пункт 2.13 викласти в такій редакції:

“2.13. Право на керування транспортними засобами особам може бути надано:

мототранспортними засобами і мотоколясками (категорії А1, А) — з 16-річного віку;

автомобілями, колісними тракторами, самохідними машинами, сільськогосподарською технікою, іншими механізмами, які експлуатуються на вулично-дорожній мережі, всіх типів (категорії В1, В, С1, С), за винятком автобусів, трамваїв і тролейбусів, — з 18-річного віку;

автомобілями з причепами або напівпричепами (категорії ВЕ, С1Е, СЕ), а також тими, що призначені для перевезення великогабаритних, великовагових і небезпечних вантажів, — з 19-річного віку;

автобусами, трамваями і тролейбусами (категорії D1, D, D1Е, DЕ, Т) — з 21-річного віку.

Транспортні засоби належать до таких категорій:

А1 — мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до 4 кВт;

А — мотоцикли та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом 50 куб. см і більше або електродвигун потужністю 4 кВт і більше;

В1 — квадро- і трицикли, мотоцикли з боковим причепом, мотоколяски та інші триколісні (чотириколісні) мототранспортні засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кілограмів;

В — автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, крім сидіння водія, — восьми, состав транспортних засобів з тягачем категорії В та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

С1 — призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких становить від 3500 до 7500 кілограмів (від 7700 до 16500 фунтів), состав транспортних засобів з тягачем категорії С1 та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

С — призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких перевищує 7500 кілограмів (16500 фунтів), состав транспортних засобів з тягачем категорії С та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

D1 — призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, не перевищує 16, состав транспортних засобів з тягачем категорії D1 та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

D — призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, більше 16, состав транспортних засобів з тягачем категорії D та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE — состави транспортних засобів з тягачем категорії В, С1, С, D1 або D та причепом, повна маса якого перевищує 750 кілограмів;

Т — трамваї та тролейбуси.”.

11. Підпункт “б” пункту 2.14 виключити.

12. Пункт 3.5 викласти в такій редакції:

“3.5. Наближаючись до нерухомого транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком синього кольору та спеціальним звуковим сигналом (або без увімкненого спеціального звукового сигналу), що стоїть на узбіччі (біля проїзної частини) або на проїзній частині, водій повинен знизити швидкість до 40 км/год та в разі подання регулювальником відповідного сигналу зупинитися. Продовжувати рух можна лише з дозволу регулювальника.”.

13. Підпункт “б” пункту 5.2 після слів “на мотоциклі” доповнити словами “і мопеді”.

14. Розділ 6 викласти в такій редакції:

“6. ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам, які досягли 14-річного віку.

6.2. Велосипедист має право керувати велосипедом, який обладнаний звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду — білого кольору, по боках — оранжевого, позаду — червоного. Для руху в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості на велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар (фара).

6.3. Велосипедисти, рухаючись групами, повинні їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією руху між групами 80—100 м.

6.4. Велосипедист може перевозити лише такі вантажі, які не заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим учасникам дорожнього руху.

6.5. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, велосипедисти зобов’язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

6.6. Велосипедисту забороняється:

а) керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим сигналом, а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості — з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;

б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну доріжку;

в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;

ґ) їздити, не тримаючись за руль, та знімати ноги з педалей (підніжок);

д) перевозити пасажирів на велосипеді (за винятком дітей до 7 років, які перевозяться на додатковому сидінні, обладнаному надійно закріпленими підніжками);

е) буксирувати велосипеди;

є) буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з велосипедом.

6.7. Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього розділу.”.

15. Підпункт “б” пункту 9.9 викласти у такій редакції:

“б) у разі зупинки на вимогу працівника міліції або внаслідок засліплення водія світлом фар;”.

16. Підпункт “в” пункту 12.6 після слів “у кузові” доповнити словами “, та мопедам”.

17. У підпункті “а” пункту 14.6 слова “, крім випадків, коли обганяються двоколісні транспортні засоби без бокового причепа” виключити.

18. Пункт 19.3 викласти в такій редакції:

“19.3. У разі погіршення видимості в напрямку руху, викликаного світлом фар зустрічних транспортних засобів, водій повинен зменшити швидкість до такої, яка б не перевищувала безпечної за умовами фактичної видимості дороги в напрямку руху, а в разі засліплення — зупинитися, не змінюючи смуги руху, і увімкнути аварійну світлову сигналізацію. Відновлення руху дозволяється лише після того, як пройдуть негативні наслідки засліплення.”.

19. У підпункті “д” пункту 23.10 слова “причепів будь-якого типу” виключити.

20. Пункт 23.11 після слів “їх експлуатації” доповнити словами “, а состава транспортних засобів у складі автобуса і причепа — також за наявності причіпного пристрою, установленого заводом-виробником”.

21. Пункт 23.12 виключити.

22. У пункті 24.1 слова “, а у разі підготовки особою відповідно до вимог пункту 24.7 в індивідуальному порядку — за наявності відповідної медичної довідки” виключити.

23. Пункт 24.2 після слів “а мотоцикла” доповнити словами “чи мопеда”.

24. У пункті 24.5 слова “майстра виробничого навчання водінню (особи, яка навчає)” замінити словами “спеціаліста з підготовки водіїв”;

25. Пункти 24.6 і 24.7 виключити.

26. Пункт 24.8 викласти у такій редакції:

“24.8. Транспортні засоби, на яких проводиться навчання, повинні мати розпізнавальні знаки “Учбовий транспортний засіб” відповідно до вимог підпункту “к” пункту 30.3 цих Правил. Автомобілі, які систематично використовуються для навчання також повинні бути обладнані додатковими педалями зчеплення (у разі коли конструкція транспортного засобу передбачає педаль зчеплення), акселератора (у разі коли конструкція транспортного засобу допускає можливість обладнання такою педаллю) і гальмування, дзеркалом або дзеркалами заднього виду для спеціаліста з підготовки водіїв.”.

27. У пункті 30.2:

у першому абзаці слова “а у правому нижньому кутку переднього вітрового скла транспортного засобу закріплюється талон про проходження технічного огляду” виключити;

абзац третій виключити.

28. Підпункт “б” пункту 31.3 викласти в такій редакції:

“б) якщо вони не пройшли обов’язковий технічний контроль (для транспортних засобів, що підлягають такому контролю);”.

Сегодня, 12 октября 2011 года в 13:00 состоится заседание в Окружном административном суде г. Киева по иску "Дорожного контроля" против Кабинета Министров Украины.

...

P\S: Как раз перед судебным заседанием в интернете появилось постановление КМУ о внесении изменений в ПДД. Видимо, правительство не хочет позора, когда постановлением суда Кабинет Министров заставляют выполнить решение ВР...

"Дорожній контроль" виграв суд проти Кабміну.

http://roadcontrol.org.ua/node/1177

Опубліковано

Депутати не дозволили водіям порушувати на поганих дорогах

Верховна Рада відмовилася скасувати адміністративну відповідальність за порушення водіями правил дорожнього руху, якщо ці порушення були спровоковані поганим станом автомобільних доріг і вулиць.

За відповідний законопроект №6121 у першому читанні не проголосував жоден депутат. Законопроектом пропонувалося внести зміни до Кодексу про адміністративні порушення.

Законопроектом також пропонувалося скасувати штрафи за порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна у випадку, якщо ці порушення викликані поганим станом автомобільних доріг і вулиць.

Нагадаємо, Кабінет Міністрів у законопроекті №9000 про державний бюджет на 2012 рік запропонував парламенту виділити на розвиток доріг 7,61 млрд гривень в 2012 році.

фінанс.юа

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

02.11.2011 17:00

Штрафи за керування авто у нетверезому стані зростуть

У водіїв, котрі керуватимуть авто у нетверезому стані, вилучатимуть не лише права, а й сам автомобіль.

Водійське посвідчення можуть конфіскувати на термін до 5 років. А штрафи можуть зрости у два рази. Згідно з законопроектом, який депутати взяли до розгляду, за перше правопорушення загрожує штраф - понад 7,5 тисяч гривень. А також вилучення прав на термін від трьох до 4 років. Із тих, хто попався вдруге можуть стягнути 12 тисяч грн. Та арештувати на 15 діб. Нова норма - у повторних порушників можуть відібрати права на 5 років. Та за рішенням суду - конфіскувати автомобіль. "Конфіскували - продали на ринку, і дали тобі кошти. Тобто, немає чого тобі їздити, якщо ти не вмієш ним користуватись так, як визначає закон і суспільство.

Механізм абсолютно демократичний, відповідає європейським стандартам. Міліція фіксує, суд приймає рішення, виконавча служба виконує. Тобто тут немає проблем", - коментує народний депутат України Володимир Олійник.

http://news.finance....11/11/02/257514

Опубліковано

Механізм то відповідає євростандартам, але ж наша міліція, яка цей механізм буде використовувати, ще не зовсім до них дотягує.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Депутаты хотят изменить закон об автогражданке

Народные депутаты хотят изменить закон об автогражданке (ОСГО) — на днях в парламент подан законопроект 9462 «О внесении изменений в некоторые законы Украины относительно обязательного страхования гражданско-правовой ответственности владельцев наземных транспортных средств»

Законопроектом установлен минимум, который страховая компания (СК) обязана выплатить потерпевшему, если он травмировался в ДТП или стал инвалидом (сейчас выплаты не нормируются и в случае гибели человека или утрате им здоровья выплачивают максимум 100 тыс. грн. при наличии подтверждающих документов, например, чеков за лекарства).

По новому закону СК будет обязана выплатить пострадавшему, который стал инвалидом 1 группы из-за ДТП, минимум 36 минзарплат (с 1 декабря — 36 144 грн.), инвалиду 2 группы — 18 МЗ (18 072 грн.), 3 группы — 12 МЗ (12 048 грн.), ребенку, ставшему инвалидом, — 18 МЗ.

За каждый день на больничном пострадавший, даже не подтвердив затраты на лечение, получит не менее 1/30 МЗ (33,5 грн.). Это меньше 100 тыс. грн., но, как рассказала член президиума Моторного (транспортного) страхового бюро Елена Машаро, многие не получают и таких выплат, ибо не могут предоставить подтверждения затрат и убытков.

Теперь же выплатят, даже если только покажешь справку об инвалидности и больничный. Также пострадавший в ДТП сможет получить выплаты в своей страхкомпании (где он покупал полис ОСГО), а не обивать пороги страховщиков, выдавших полис виновнику ДТП (СК сами урегулируют потом вопрос с помощью регрессного иска).

В тоже время в законопроекте отменен коэффициент бонус-малус (скидки/надбавки к стоимости полиса за безаварийную/с ДТП) езду. По словам Машаро, на практике он не выполнял своей функции, так как эта система не была обязательной к применению.

Но скидки (5% за каждый год отсутствия страховых случаев) водители получали, а вот попав в ДТП (значит платить за новый полис должны были больше), не переплачивали, а просто страховались в другой компании.

Машаро считает более правильным учесть бонус-малус в других скидках, которые утверждаются Госфинуслуг и обязательны для применения. В итоге цена полисов станет одинаковой для всех страхкомпаний.

По мнению юриста, предлагаемые нормы однозначно выгодны страхкомпаниям и ударят по карману большинства водителей: «По данным Моторного бюро, 95% страхвыплат приходятся на «железо» и лишь 5% — за ущерб здоровья, поэтому страховщики могут позволить себе платить больше пострадавшим в авариях.

Но в ДТП попадает примерно 1 водитель из 50. Это значит, что остальных 49 при покупке полиса ОСГО заставят платить больше неизвестно за что».

http://banker.ua/bank_news/incidents/2011/11/22/1180453695/

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Верховная Рада приняла в первом чтении проект Закона «О внесении изменений в статью 122 Кодекса Украины об административных правонарушениях относительно ужесточения ответственности водителей транспортных средств за нарушение правил движения и остановки на полосе для маршрутных транспортных средств». Об этом сообщает «УНИАН».

За данное решение проголосовали 268 из 323 народных депутатов, зарегистрированных в сессионном зале.

Предусмотрено, что непредоставление преимущества маршрутным транспортным средствам, в том числе нарушения правил движения и остановки на полосе для маршрутных транспортных средств, а также нарушения правил остановки, стоянки, создающие препятствия дорожному движению или угрозу безопасности движения, влекут за собой наложение штрафа в размере от 30 до 40 необлагаемых налогом минимумов доходов граждан, то есть до 680 гривен.

  • +1 1
Опубліковано

що саме мається на увазі під:

нарушения правил остановки, стоянки, создающие препятствия дорожному движению или угрозу безопасности движения
Опубліковано
Верховная Рада приняла в первом чтении проект Закона «О внесении изменений в статью 122 Кодекса Украины об административных правонарушениях относительно ужесточения ответственности водителей транспортных средств за нарушение правил движения и остановки на полосе для маршрутных транспортных средств».

Валютчики біля нашого ЦУМа точно без роботи лишаться ;)

Опубліковано
що саме мається на увазі

те і мається - цитую ПДР:

17. ПЕРЕВАГИ МАРШРУТНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

17.1. На дорозі із смугою для маршрутних транспортних засобів, позначеній дорожнім знаком 5.8 або 5.11 (див. додаток 1), ( 306а-2001-п ) забороняються рух і зупинка інших транспортних засобів на цій смузі.

17.2. Водій, який повертає праворуч на дорозі із смугою для маршрутних транспортних засобів, що відокремлена переривчастою лінією дорожньої розмітки, може виконувати поворот з цієї смуги. У таких місцях дозволяється також заїжджати на неї під час виїзду на дорогу і для посадки чи висадки пасажирів біля правого краю проїзної частини.

Опубліковано
Верховная Рада приняла в первом чтении проект Закона «О внесении изменений в статью 122 Кодекса Украины об административных правонарушениях относительно ужесточения ответственности водителей транспортных средств за нарушение правил движения и остановки на полосе для маршрутных транспортных средств».

Більше про цей законопроект:

Від 30 до 40 неоподаткованих мінімумів, тобто 510—680 гривень, змушений буде заплатити водій, якщо співробітник ДАІ побачить його автівку з безпричинно увімкненою «аварійкою», скажімо, на пішохідному переході або на повороті. А тим більше, коли стане очевидним, що власник авто насправді зупинився в недозволеному місці лише для того, щоб купити в сусідньому кіоску пачку цигарок. Це кваліфікується як «порушення правил зупинки, стоянки, що створює перешкоди дорожньому руху» і, згідно з законопроектом, який учора Верховна Рада проголосувала в першому читанні, тягне за собою вагомий штраф. Так само 30—40 неоподаткованих мінімумів стягуватимуть за зупинку на смузі, спеціально розрахованій для «маршруток».

Депутати також проголосували за внесення поправок у відповідне законодавство, яке регулює відповідальність за порушення правил руху через залізничні переїзди. Якщо якийсь автовідчайдух ризикне подолати переїзд, оминувши опущений шлагбаум або проігнорувавши червоне світло семафора, на нього чекає штраф у 50—70 неоподаткованих мінімумів (850—1190 гривень), а то й втрата водійських прав не менш ніж на півроку. Більше того, прийняті вчора парламентською більшістю новації пропонують у найбільш складних випадках, коли водії порушують правила руху через залізничні переїзди, карати навіть вилученням автомобіля й адміністративним арештом на 10—15 діб.

Окремою «мішенню» запропонованих законодавчих норм стали власники «маршруток». Якщо «газелька» битком набита людьми, але її водій не має документів на право перевезення пасажирів або не має паспорту маршруту, на власника такого «громадського транспорту» чекає штраф у 30—35 «мінімумів», тобто щонайменше в 510 гривень (у нині діючому законодавстві це був штраф у 20—25 грошових мінімумів).

Столична автогромадськість сприйняла таке підвищення штрафів iз розумінням. «Правильно буде! — каже Анатолій, водій «богданчика», який курсує маршрутом №459. — Понаставляють десятки машин під мостами на проспекті Бажана, то я, щоб висадити людей на зупинці, повинен спинятися на другій смузі, за мною — ще одна «маршрутка» і ще одна. А тоді всі бідкаються: он які у нас пробки. А на вузьких вуличках у центрі люди кидають свої машини де попало, проїхати ніяк, і плювати їм на знак «Стоянка заборонена». Якщо даїшники справді штрафуватимуть за це по 500 гриваків, то швидко таких причин для заторів не буде».

А експерти вже порахували, що коли Держ­автоінспекція проведе рейд по всій країні, стягуючи з власників «маршруток» за незаконне перевезення пасажирів, казна України збагатиться щонайменше на півмільйона гривень.

україна молода

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...