Перейти до змісту

Зміни до законодавства щодо безпеки дорожнього руху


Dream

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Панове, я задав чітке питання: за новою редакцією ПДР в населеному пункті можна нарватись на штраф вище якого порога - 80 чи 70 км/год?

Всі, хто тут цитує 60 км/год з ПДР, відпишіться з якою швидкість на своєму спідометрі ви рухаєтесь по населених пунктах? Тільки будьте чесні хоча би перед собою.

Ст. 122 КУпАП

Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять кілометрів на годину, порушення вимог дорожніх знаків та розмітки проїзної частини доріг, правил перевезення вантажів, буксирування транспортних засобів, зупинки, стоянки, проїзду пішохідних переходів, ненадання переваги у русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само порушення встановленої для транспортних засобів заборони рухатися тротуарами чи пішохідними доріжками, -

тягнуть за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Опубліковано

Панове, я задав чітке питання: за новою редакцією ПДР в населеному пункті можна нарватись на штраф вище якого порога - 80 чи 70 км/год?

Всі, хто тут цитує 60 км/год з ПДР, відпишіться з якою швидкість на своєму спідометрі ви рухаєтесь по населених пунктах? Тільки будьте чесні хоча би перед собою.

В мене спідометр показує приблизно правильно на гумі 175/70. На 175/65 показував більше на 2,8...3,6 км/год. Їду 75-78 км/год. Позавчора на об'їздній дайці міряли, не зупинили.

Опубліковано

Похибка, звісно, є, але ваші мірування не вірні. Спідометри завжди брешуть в більшу сторону (якщо не вносилися конструктивні зміни).

Згідно правил EЭК ООН №39 середня похибка спідометра може бути лише позитивною і покази не повинна перевищувати фактичну швидкість більше, ніж на 10%+6 км/год.

Ну тепер, ще логічніша причина, чому зробиил поріг +20 км/г.

Афігеть... Це ж треба так все перекрутити.

Опубліковано

люди, підкажіть по тахографу

Ніби нічого не мінялось.

Знайшов таке по штрафу

управління транспортними засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без контрольних пристроїв (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами) або без щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Рада почала вводити відповідальність за неправильне паркування

Верховна Рада з другої спроби підтримала в першому читанні законопроект про правила паркування транспорту та встановлення відповідальності за порушення правил паркування.

На вечірньому засіданні парламенту народні депутати повторно проголосували за законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" і 232 голосами ухвалили його.

Законопроект пропонує ввести адміністративну відповідальність за порушення правил паркування.

Зокрема, у випадку, якщо водії не платять за паркування на майданчиках, призначених для платного паркування, вони повинні заплатити штраф від 8 до 12 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

У разі, якщо водій припаркувався на місці, яке призначене для паркування транспорту інвалідами, він повинен заплатити штраф від 15 до 18 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Також законопроектом пропонується ввести адміністративну відповідальність за порушення посадовими особами суб'єктів господарювання, які утримують майданчики для платного паркування, в частині необладнання майданчиків паркувальними автоматами автоматичними в'їзними та виїзними терміналами.

Штраф за недотримання правил утримання майданчика для паркування складе від 30 до 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

уп

  • 4 місяця потому...
Опубліковано

Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за керування транспортними засобами у стані сп'яніння"

Законодавчим актом посилено адміністративну відповідальність за порушення Правил дорожнього руху, зокрема, істотно збільшено розмір штрафів.

Зокрема, абзац другий частини першої статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення викладено в редакції, згідно з якою "керування транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, а також передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в стані такого сп'яніння чи під впливом таких лікарських препаратів, а так само відмова особи, яка керує транспортним засобом, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції,

- тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв від двохсот до трьохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від одного до двох років, або адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб і на інших осіб - накладення штрафу від двохсот до трьохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (3400 - 5950 грн) або адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб".

Згідно із законом, "повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених частиною першою статті 130 КУпАП,

- тягне за собою на водіїв позбавлення права керування транспортними засобами на строк від двох до трьох років з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого і на інших осіб - адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого".

У статті 130 КупАП слова "оплатне вилучення транспортного засобу" замінено словами "адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб з оплатним вилученням транспортного засобу".

Відповідний законопроект зареєстровано за №0890.

рада.гов.юа

Опубліковано (змінено)

Що тільки не придумають аби дерти гроші. Хоч бери та втікай з України.....

Вже наступного року в Україні будуть запроваджені європейські стандарти безпеки у сфері комерційних автомобільних перевезень.

Про це заявив директор Департаменту безпеки Мінінфраструктури Микола Горбаха.

З його слів, наразі Уряд та Мінінфраструктури впроваджують усі можливі заходи, спрямовані на запобігання аварійності на дорогах.

Зокрема, державною програмою передбачається встановлення захисного бар’єрного огородження - ця норма, спрямована на запобігання таких аварійних ситуацій як виїзд транспорту на зустрічну смугу, або потрапляння в кювет, діє і в Європі. Також в Україні наступного року на ліцензованому автотранспорті стануть обов’язковими засоби пасивної безпеки, наприклад, ремені безпеки.

«Засоби активної та пасивної безпеки на транспортних засобах вкрай необхідні. У 2014 році вступить у дію європейська система сертифікації транспортних засобів – нових та тих, що ввозяться на територію України. Це пов’язано з тим, що Україна приєдналася до Женевської угоди, яка стосується технічних приписів конструкцій транспортних засобів», - розповів Горбаха.

У відомстві наголосили, що уже наступного року в Україні запровадять систему професійного підтвердження компетентності водіїв кожні 5 років. Ці заходи, зокрема, передбачені й проектом Угоди про асоціацію з ЄС

Змінено користувачем Andreyxxx
  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за керування транспортними засобами у стані сп'яніння"

Овоч підписав вчора. Лишилось опублікувати.

  • 1 рік потому...
Опубліковано

Нарешті!

1444080147_article_big_126301420363245.jpg

Пішоходів хочуть зобов'язати носити в темний час доби на одязі світловідбивачі. Дана пропозиція пропонують прописати в новій редакції ПДР.

* * * * *

За нарушения правил дорожного движения, которые произошли на плохой дороге, штрафовать не надо. Такой законопроект внесла группа из десяти народных депутатов Украины.

Законопроект под номером 3130 от 17.09.2015 называется "О внесении изменений в Кодекс Украины об административных правонарушениях" (об уточнении порядка привлечения к административной ответственности за правонарушения в сфере обеспечения безопасности дорожного движения). Под таким витиеватым названием предлагается существенно изменить всего одну правовую категорию. Несколько статей Кодекса об административных правонарушениях предлагается дополнить предложением, что "лица могут быть привлечены к административной ответственности… только на автомобильной дороге, улице, или на железнодорожном переезде, соответствующие государственным стандартам Украины".

Данные уточнения приводятся к тем статьям Кодекса, которые действуют для фиксации нарушений посредств ом фото или видеосъемки.

Правда, нигде не указано, кто и каким образом должен определять, соответствует ли эта дорога стандартам или нет, и каким именно стандартам.

http://autotheme.info/news/10770-deputaty-predlagayut-ne-shtrafovat-za-vyezd-na-vstrechku.html

Класний мазун ! З якістю наших доріг всі їздитимуть по "встрєчкє". (депутати узаконюють свої вчинки?).

  • 1 рік потому...
Опубліковано

Верховна Рада змінила правила проїзду перехресть, де організовано круговий рух, і прописала, що головна дорога – завжди у транспортного засобу, який уже перебуває на колі. 

За ухвалення відповідного проекту закону №4246 за основу проголосували 242 народні депутати, в цілому – 234 депутати.

Наразі в Україні немає єдиного правила пріоритетності доріг під час проїзду таких перехресть. Вони можуть регулюватися світлофорами, знаками пріоритету або просто правилом рівнозначних доріг (перешкода праворуч).

Законопроект вносить до статті 41 закону «Про дорожній рух» новий абзац: «Перевага в русі на перехрестях, де організовано круговий рух, надається транспортним засобам, які вже рухаються по колу».

У пояснювальній записці таке рішення обґрунтоване тим, що в Європі на перехрестях з круговим рухом діє єдина схема Roundabout і аварійність там набагато нижча.

 

http://zaxid.net/news/showNews.do?verhovna_rada_zminila_pravila_proyizdu_na_krugovih_perehrestyah&objectId=1422429

Опубліковано
9 минут назад, Volyniaka сказал:

Верховна Рада змінила правила проїзду перехресть, де організовано круговий рух, і прописала, що головна дорога – завжди у транспортного засобу, який уже перебуває на колі. 

За ухвалення відповідного проекту закону №4246 за основу проголосували 242 народні депутати, в цілому – 234 депутати.

Наразі в Україні немає єдиного правила пріоритетності доріг під час проїзду таких перехресть. Вони можуть регулюватися світлофорами, знаками пріоритету або просто правилом рівнозначних доріг (перешкода праворуч).

Законопроект вносить до статті 41 закону «Про дорожній рух» новий абзац: «Перевага в русі на перехрестях, де організовано круговий рух, надається транспортним засобам, які вже рухаються по колу».

У пояснювальній записці таке рішення обґрунтоване тим, що в Європі на перехрестях з круговим рухом діє єдина схема Roundabout і аварійність там набагато нижча.

 

http://zaxid.net/news/showNews.do?verhovna_rada_zminila_pravila_proyizdu_na_krugovih_perehrestyah&objectId=1422429

Кольцо на Варшавке теперь вне закона?

  • +1 1
Опубліковано
9 хвилин тому, Volyniaka сказано:

Певно будуть знаки знімати

 

Ой там треба по дорозі 3-4 знака повісити і то такі дуже і дуже помітні, бо буде біда якщо просто знімуть.

Опубліковано
1 час назад, romanc сказал:

Кольцо на Варшавке теперь вне закона?

https://www.google.com.ua/maps/@50.7594916,25.3517613,3a,40y,14.92h,93.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOuC1WikMeUy5ns_U_BlxgQ!2e0!7i13312!8i6656

незнаю як нарахунок кільця мене завжди вчили що це перехрестя,  на мою думку постоявши там можна побачити хто купив права (нас в автошколі "ас" всім завжди казали що це прехрестя...) бували навіть випадкі коли чудаки летіли і ще щось сигалили бурчали...

Опубліковано

фото 15 года, сейчас кажется другой знак.  Кольцевое движение, но главная направо. А по фото вообще тупость, получается, что можно прямо ехать.

  • 11 місяців потому...
Опубліковано

поки на рівні "чуток"

Ловить нарушителей скорости будут «фантомные патрули»

Цитувати

От  Андрей Довгань - 13.03.2018

Выявлять нарушителей скоростного режима на украинских дорогах будут специальные «фантомные патрули». На них не будет привычных полицейских опознавательных знаков. Об этом сообщил первый замначальника Департамента патрульной полиции Украины Алексей Белошицкий. Это будет один из многих способов следить за порядком на дорогах.

«Мы хотим развить большое направление — те средства для контроля скорости, которые будут установлены в патрульные автомобили, и которые позволяют производить замеры скорости непосредственно в движении. То есть, для того, чтобы измерять скорость и определять правонарушения, не нужно будет «стоять в кустах». Такой автомобиль может двигаться. Также мы имеем международный опыт, когда такие автомобили используются как с обозначением «Полиция», так и без любых обозначений. То есть «фантомные патрули», которые еще более эффективны для фиксации данных правонарушений», — заявил Алексей Белошицкий, выступая на круглом столе в Мининфраструктуры, посвященном безопасности дорожного движения.

29132984_768862659988116_3949709954704736256_o.jpg

Алексей Белошицкий (второй справа) рассказал, что ждет водителей. Фото: autonews.ua

По его словам, в арсенале полиции появятся как автоматические фотофиксаторы нарушений ПДД, но и полуавтоматические, то есть «радары».

«У нас есть небольшой разрыв между внедренным ограничением скорости и контролем за ним. Потому, что методы автоматического и полуавтоматического контроля скорости содержатся в законодательных изменениях, предложенных министром внутренних дел [имеется в виду закон №5364, его приняла Рада, но не подписал президент, — Autonews.ua]. Это, прежде всего, внесение изменений в ст. 40 закона «О национальной полиции», которая разрешит полицейским использовать не только автоматические средства фиксации нарушений дорожного движения, но и те, которые работают не в автоматическом режиме, то есть «радары» в простонародье. Мы не собираемся использовать те «радары», которые морально устарели. Есть модели, которые еще можно использовать — это «ТруКам». Это единственное из того, что использовалось раньше, что можно использовать сейчас», — сказал Алексей Белошицкий.

Он отметил, что ограничение скорости в населенных пунктах до 50 км/ч — большое достижение. Этого требовали международные и украинские эксперты.

Напомним, autonews.ua делали подробный разбор основных положений новейшего ДСТУ о видеофиксации. Разработчик документа Владимир Кривенко сообщил, что нарушения ПДД можно будет фиксировать «хоть с дрона».

 

  • 10 місяців потому...
Опубліковано

Увага! Зміни в процедурі проведення ОТК

Цитувати

08 Лютого 2019

Формат документу, що підтверджує успішне проходження транспортним засобом перевірки технічного стану, буде оновлено. З 1 травня 2019 року паперовий бланк протоколу буде видаватися суб’єктами здійснення ОТК в комплекті зі самоклейною міткою радіочастотної ідентифікації. Відповідно до пункту 30.2 Правил дорожнього руху, власник транспортного засобу зобов’язаний закріпити мітку в правій верхній частині вітрового скла, з його внутрішнього боку.

Нововведення зменшить ризик фальсифікації протоколів ОТК. Також, контролюючим органам буде легше перевіряти, чи допущено певний транспортний засіб до участі в дорожньому русі: інформацію зі самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації незабаром стане можливо зчитувати з відстані за допомогою спеціального технічного устаткування.

Зміни в порядку проведення ОТК затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 46, що було опубліковано 7 лютого 2019 р. та яка набуває чинності через три місяці з моменту публікації. Якщо власник транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, отримав бланк протоколу ОТК до набрання чинності ПКМУ від 23 січня 2019 р. № 46, він зможе користуватися документом старого зразка до моменту закінчення строку його дії.

Дізнатися про інші зміни, затверджені ПКМУ від 23 січня 2019 р. № 46, можна за посиланням. На сайті Головного сервісного центру МВС можна ознайомитися з мапою суб’єктів обов’язкового технічного контролю транспортних засобів (ОТК), переглянути основну інформацію про них та обрати найближчий за місцем розташування. Нагадаємо, що з травня 2017 року за ініціативою Головного сервісного центру МВС в Україні вперше була запроваджено фотофіксацію під час проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів.

ОТК підлягають певні категорії транспортних засобів, що беруть участь у дорожньому русі та пройшли державну реєстрацію. Обов’язковий технічний контроль транспортних засобів здійснюють суб’єкти проведення ОТК, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів МВC – на hsc.gov.ua.

 

  • 2 місяця потому...
Опубліковано (змінено)

В Україні хочуть повернути обов'язковий техогляд автомобілів

Цитувати

Повідомлення про оприлюднення проекту Закону України

«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони»

6 Травня 2019, 11:05

Проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони» (далі – Проект Закону) розроблено на виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії ї їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію Україна – ЄС),

Проект Закону передбачає істотне вдосконалення механізмів державного регулювання у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів:

впровадження періодичних перевірок транспортних засобів на придатність до експлуатації, що мають прямий вплив на безпеку дорожнього руху;

впровадження на законодавчому рівні вимог щодо встановлення контрольних пристроїв (обмежувачів швидкості, тахографів) на певні категорії транспортних засобів з метою забезпечення безпеки учасників дорожнього руху на дорогах України та зниження рівня смертельних ДТП;

створення системи періодичної підготовки водіїв транспортних засобів окремих категорій, експертів з перевірки транспортних засобів на придатність до експлуатації та підвищення їх професійної компетентності;

забезпечення контролю та встановлення відповідальності за порушення режимів робочого часу та часу відпочинку водіїв;

забезпечення дотримання норм законодавства у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів шляхом впровадження адміністративної відповідальності водіїв, посадових осіб суб’єктів господарювання, фізичних осіб-підприємців за вчинені правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху, господарської діяльності у сфері транспорту, у тому числі надання послуг автомобільним транспортом.

запровадження чітких, спільних з країнами - учасницями ЄС правил щодо часу керування, перерв та періодів відпочинку водіїв автотранспортних засобів, залучених до здійснення національних і міжнародних автомобільних перевезень, шляхом впровадження скоординованих дій між Україною та країнами - учасницями ЄС відповідно до принципу пропорційності.

Розробником проекту акта є Директорат з безпеки на транспорті Мінінфраструктури.

Проект акта розміщено на офіційному сайті Міністерства інфраструктури (www.mintrans.gov.ua) у розділі «Регуляторна діяльність».

Зауваження та пропозиції до проекту акта прохання надавати на адресу Директорату з безпеки на транспорті, 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 14; [email protected].

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування проекту Закону у письмовому та / або електронному вигляді.

Цитувати

У Міністерстві інфраструктури запропонували відновити обов'язковий техогляд приватних автомобілів з 2022 року.

Відповідний проект закону опублікований на сайті Міністерства інфраструктури.

Проект закону передбачає суттєве вдосконалення механізмів державного регулювання в сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів і націлений на підвищення рівня безпеки на дорогах.

Відповідно до законопроекту, перший технічний огляд особистих транспортних засобів повинен проводитися через чотири роки після першої реєстрації з подальшим його проходженням кожні два роки.

Для таксі і комерційних автомобілів законопроект передбачає щорічне проведення техогляду, починаючи з моменту першої реєстрації.

Штрафи за несвоєчасний техогляд пропонується збільшити з 20 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (з 340 гривень до 1700 гривень).

Контроль за дотриманням нових вимог покладається на Національну поліцію.

Проведення техогляду буде віддано приватним особам, при цьому буде сформовано ринкові ціни на послуги.

Перевізників пасажирів пропонується зобов'язати обладнати свої транспортні засоби тахографами - пристроями для реєстрації швидкості, режиму праці, відпочинку водіїв і членів екіпажу.

На міжнародних рейсах пристрої для обмеження швидкості повинні бути встановлені до 1 липня 2019 року, а на внутрішніх перевезеннях - до 1 січня 2020 року.

Проект закону розроблено на виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.

Нагадуємо:

Влітку 2011 року Україна з метою усунення надмірного державного регулювання у сфері автоперевезень скасувала обов'язковий техогляд для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційних цілях.

З 1 травня 2019 року оновлено формат документа, що підтверджує успішне проходження транспортним засобом перевірки технічного стану.

Економічна правда

 

Змінено користувачем jack74
Опубліковано

Якщо зроблять так, що проходити мають всі і не "за ліві гроші", сплачені кошти в касу будуть йти в бюджет, то я за.

 

  • Ха-ха 1
  • 2 року потому...
Опубліковано

Повернення техогляду - чергове покращення від Зебілів :(

 

Техогляд не пройдуть биті авто і переобладнані з вантажних ("пиріжки", "чобітки").

 

Штраф за непройдене ТО - 17 000 грн. Далі - вилучення посвідчення водія :(

 

Це буде жах для людей з села.

 

149212-2_ru_large.jpg

 

  • Збентежений 1
Опубліковано
52 хвилин тому, Zelensky сказано:

Повернення техогляду - чергове покращення від Зебілів :(

 

Техогляд не пройдуть биті авто і переобладнані з вантажних ("пиріжки", "чобітки").

 

Штраф за непройдене ТО - 17 000 грн. Далі - вилучення посвідчення водія :(

 

Це буде жах для людей з села.

 

149212-2_ru_large.jpg

 

Викачка грошей, як завжди‚ але саме дивно, багато людей за. 

Що тут залишилося казати..

  • +1 1
Опубліковано
Щойно, NeoN сказано:

саме дивно, багато людей за. 

 

Ну це вони за, бо мають гроші на нові авто. Вони лукавлять. По правильному таким буде податок на розкіш за нове авто. Тоді ті у кого старіші авто теж будуть за. А ті кому доведеться платити податок за нове авто стануть проти.

 

Але це шлях по хибному напрямку :(

 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...