Перейти до змісту

Інвертор APC


S-driver

Рекомендовані повідомлення

Маю ось такий девайс (перетворювач постійного струму 12 в на змінний 220в):

post-1086-0-02231100-1314951154_thumb.jppost-1086-0-44091200-1314951972_thumb.jp

Але з деяких пір перестав працювати - індикатор показує перегрузку і напруги на виході немає. Ніяких пошкоджень не було (не падав, у воді не був, єдине - це постійне перебування в автомобілі, який літом на сонці неабияк нагрівається). Можливо, якась комаха залізла всередину...

Хтось може допомогти з ремонтом? І чи підлягає він ремонту взагалі, оскільки корпус при ретельному огляді здається нерозбірним...sad.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можливо замикнув імпульсний тронсформатор... або виходні транзистори... а на рахунок розібрати.. то він клеєний... і повиний тільки в кількох місцях.. треба пробувати!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Під резиновими ніжками можуть бути шурупи, які кріплять корпус.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Під резиновими ніжками можуть бути шурупи, які кріплять корпус.

Немає там шурупів, ніжки просто приклеєені...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю такий самий, та сама проблема, діод світиться жовтим кольором і інвертор не дає напруги. Коли був на гарантії (трапилася та ж поломка), то заніс на Медію (оскільни вони є офіційним сервісним центром у Луцьку), їхні "спеціалісти" вручили мені новий, бо мій напевно не змогли полагодити вкравши при тому кабелі які йшли в комплекті. Кабелі повернули, оскільки в китанції було зазначено, що віддавав на ремонт разом з ними. Тому Медія для мене не є тим авторитетним сервісним центором де могли б полагодити пристрій і при тому нічого не вкравши.

На мою думку інвертор вийшов з ладу саме у той момент, коли був увімкнутий у прикурювач і при цьому завели автомобіль. Трапилось перенавнтаження і коротке замикання одночасно, бо при цьому в авто згорів запобіжник від прикурювача.

Якщо хтось знає у чому полягає проблема, або знає спеціаліста котрий міг би допомогти, то попросив би надати таку інформацію.

PS Доречі, інвертор я розібрав, корпус склеєний з двох частин (верх/низ), болти і шурупи відсутні. Фото додається.

4d0464d9.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Трохи погуглив: можливою несправністю є те, що згоріли транзистори, хто б взявся перевірити та гарно випаяти та впаяти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...

проблема з інвертором актуальна

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можу глянути, але це може зайняти трохи часу, оскільки розбиратись буду у вільний від роботи час.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо до кінця тижня не знайдете бажаючих, то з наступного Пн маякніть.

До Пн маю розгрібтися трішки з роботою, але не раніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

Можу вам допомогти. Пишіть робиться все аби в майстра були правильні і рівні руки!!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можу вам допомогти. Пишіть робиться все аби в майстра були правильні і рівні руки!!!!!

археолог ти за{!}пав!

P.S. :0121:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цей P.S. :0121:засунь догадайся куди і постріляй вася...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коля@, отримує 14 днів РО за перехід на особистості і образи форумчан.

Закрито

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...