S-driver Posted September 2, 2011 at 08:24 AM #1 Posted September 2, 2011 at 08:24 AM Маю ось такий девайс (перетворювач постійного струму 12 в на змінний 220в): Але з деяких пір перестав працювати - індикатор показує перегрузку і напруги на виході немає. Ніяких пошкоджень не було (не падав, у воді не був, єдине - це постійне перебування в автомобілі, який літом на сонці неабияк нагрівається). Можливо, якась комаха залізла всередину... Хтось може допомогти з ремонтом? І чи підлягає він ремонту взагалі, оскільки корпус при ретельному огляді здається нерозбірним...
NashLutsk Posted September 2, 2011 at 08:29 AM #2 Posted September 2, 2011 at 08:29 AM можливо замикнув імпульсний тронсформатор... або виходні транзистори... а на рахунок розібрати.. то він клеєний... і повиний тільки в кількох місцях.. треба пробувати!
Lisovic Posted September 2, 2011 at 09:14 AM #3 Posted September 2, 2011 at 09:14 AM Під резиновими ніжками можуть бути шурупи, які кріплять корпус.
S-driver Posted September 2, 2011 at 09:42 AM Author #4 Posted September 2, 2011 at 09:42 AM Під резиновими ніжками можуть бути шурупи, які кріплять корпус.Немає там шурупів, ніжки просто приклеєені...
searcher Posted September 2, 2011 at 08:08 PM #5 Posted September 2, 2011 at 08:08 PM Маю такий самий, та сама проблема, діод світиться жовтим кольором і інвертор не дає напруги. Коли був на гарантії (трапилася та ж поломка), то заніс на Медію (оскільни вони є офіційним сервісним центром у Луцьку), їхні "спеціалісти" вручили мені новий, бо мій напевно не змогли полагодити вкравши при тому кабелі які йшли в комплекті. Кабелі повернули, оскільки в китанції було зазначено, що віддавав на ремонт разом з ними. Тому Медія для мене не є тим авторитетним сервісним центором де могли б полагодити пристрій і при тому нічого не вкравши. На мою думку інвертор вийшов з ладу саме у той момент, коли був увімкнутий у прикурювач і при цьому завели автомобіль. Трапилось перенавнтаження і коротке замикання одночасно, бо при цьому в авто згорів запобіжник від прикурювача. Якщо хтось знає у чому полягає проблема, або знає спеціаліста котрий міг би допомогти, то попросив би надати таку інформацію. PS Доречі, інвертор я розібрав, корпус склеєний з двох частин (верх/низ), болти і шурупи відсутні. Фото додається.
searcher Posted September 5, 2011 at 07:32 AM #6 Posted September 5, 2011 at 07:32 AM Трохи погуглив: можливою несправністю є те, що згоріли транзистори, хто б взявся перевірити та гарно випаяти та впаяти?
searcher Posted October 4, 2011 at 07:37 AM #7 Posted October 4, 2011 at 07:37 AM проблема з інвертором актуальна
Lisovic Posted October 4, 2011 at 07:45 AM #8 Posted October 4, 2011 at 07:45 AM Можу глянути, але це може зайняти трохи часу, оскільки розбиратись буду у вільний від роботи час.
S30 Posted October 4, 2011 at 07:47 AM #9 Posted October 4, 2011 at 07:47 AM Якщо до кінця тижня не знайдете бажаючих, то з наступного Пн маякніть.До Пн маю розгрібтися трішки з роботою, але не раніше.
Коля@ Posted June 19, 2012 at 02:37 PM #10 Posted June 19, 2012 at 02:37 PM Можу вам допомогти. Пишіть робиться все аби в майстра були правильні і рівні руки!!!!!
EleKtrik Posted June 20, 2012 at 04:10 PM #11 Posted June 20, 2012 at 04:10 PM Можу вам допомогти. Пишіть робиться все аби в майстра були правильні і рівні руки!!!!! археолог ти за{!}пав! P.S.
Коля@ Posted June 21, 2012 at 12:31 PM #12 Posted June 21, 2012 at 12:31 PM Цей P.S. засунь догадайся куди і постріляй вася...
Zheny@ Posted June 21, 2012 at 12:59 PM #13 Posted June 21, 2012 at 12:59 PM Коля@, отримує 14 днів РО за перехід на особистості і образи форумчан.Закрито
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.