S-driver Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 08:24 #1 Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 08:24 Маю ось такий девайс (перетворювач постійного струму 12 в на змінний 220в): Але з деяких пір перестав працювати - індикатор показує перегрузку і напруги на виході немає. Ніяких пошкоджень не було (не падав, у воді не був, єдине - це постійне перебування в автомобілі, який літом на сонці неабияк нагрівається). Можливо, якась комаха залізла всередину... Хтось може допомогти з ремонтом? І чи підлягає він ремонту взагалі, оскільки корпус при ретельному огляді здається нерозбірним...
NashLutsk Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 08:29 #2 Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 08:29 можливо замикнув імпульсний тронсформатор... або виходні транзистори... а на рахунок розібрати.. то він клеєний... і повиний тільки в кількох місцях.. треба пробувати!
Lisovic Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 09:14 #3 Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 09:14 Під резиновими ніжками можуть бути шурупи, які кріплять корпус.
S-driver Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 09:42 Автор #4 Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 09:42 В 02.09.2011 в 09:14, Lisovic сказав: Під резиновими ніжками можуть бути шурупи, які кріплять корпус.Немає там шурупів, ніжки просто приклеєені...
searcher Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 20:08 #5 Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 20:08 Маю такий самий, та сама проблема, діод світиться жовтим кольором і інвертор не дає напруги. Коли був на гарантії (трапилася та ж поломка), то заніс на Медію (оскільни вони є офіційним сервісним центром у Луцьку), їхні "спеціалісти" вручили мені новий, бо мій напевно не змогли полагодити вкравши при тому кабелі які йшли в комплекті. Кабелі повернули, оскільки в китанції було зазначено, що віддавав на ремонт разом з ними. Тому Медія для мене не є тим авторитетним сервісним центором де могли б полагодити пристрій і при тому нічого не вкравши. На мою думку інвертор вийшов з ладу саме у той момент, коли був увімкнутий у прикурювач і при цьому завели автомобіль. Трапилось перенавнтаження і коротке замикання одночасно, бо при цьому в авто згорів запобіжник від прикурювача. Якщо хтось знає у чому полягає проблема, або знає спеціаліста котрий міг би допомогти, то попросив би надати таку інформацію. PS Доречі, інвертор я розібрав, корпус склеєний з двох частин (верх/низ), болти і шурупи відсутні. Фото додається.
searcher Опубліковано 5 Вересня, 2011 в 07:32 #6 Опубліковано 5 Вересня, 2011 в 07:32 Трохи погуглив: можливою несправністю є те, що згоріли транзистори, хто б взявся перевірити та гарно випаяти та впаяти?
searcher Опубліковано 4 Жовтня, 2011 в 07:37 #7 Опубліковано 4 Жовтня, 2011 в 07:37 проблема з інвертором актуальна
Lisovic Опубліковано 4 Жовтня, 2011 в 07:45 #8 Опубліковано 4 Жовтня, 2011 в 07:45 Можу глянути, але це може зайняти трохи часу, оскільки розбиратись буду у вільний від роботи час.
S30 Опубліковано 4 Жовтня, 2011 в 07:47 #9 Опубліковано 4 Жовтня, 2011 в 07:47 Якщо до кінця тижня не знайдете бажаючих, то з наступного Пн маякніть.До Пн маю розгрібтися трішки з роботою, але не раніше.
Коля@ Опубліковано 19 Червня, 2012 в 14:37 #10 Опубліковано 19 Червня, 2012 в 14:37 Можу вам допомогти. Пишіть робиться все аби в майстра були правильні і рівні руки!!!!!
EleKtrik Опубліковано 20 Червня, 2012 в 16:10 #11 Опубліковано 20 Червня, 2012 в 16:10 В 19.06.2012 в 14:37, Коля@ сказав: Можу вам допомогти. Пишіть робиться все аби в майстра були правильні і рівні руки!!!!! археолог ти за{!}пав! P.S.
Коля@ Опубліковано 21 Червня, 2012 в 12:31 #12 Опубліковано 21 Червня, 2012 в 12:31 Цей P.S. засунь догадайся куди і постріляй вася...
Zheny@ Опубліковано 21 Червня, 2012 в 12:59 #13 Опубліковано 21 Червня, 2012 в 12:59 Коля@, отримує 14 днів РО за перехід на особистості і образи форумчан.Закрито
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.