Перейти до змісту

обслуживание каретки Hollowtech II


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 92
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Поки нас п'ятеро (з Ketmaster-ом не ясно, штурхніть його хто-небудь нехай відізветься)...

Ітого виходить (на 5 людей):

1) GXP

- Дорожча доставка - 236.57 грн з людини.

- Дешевша доставка - 196.35 грн з людини.

2) HT 2

- Дорожча доставка - 196.02 грн з людини.

- Дешевша доставка - 155.80 грн з людини.

Різниця на доставці (якщо 5 людей) виходить ~40 грн (якщо буде 6 ~33 грн). Впринципі різниця не значна. Особисто я за швидшу доставку, але рішення приймає більшість.

Замовлення планую зробити максимум до кінця тижня, тому необхідно визначитись з точною кількістю люду котрим то потрібно (може хтось ще надумає) і фінансами (по цьому питанню в приватні).

Опубліковано

Посилка буде їхати дешевшим способом.

1) За GXP 193.15 грн.

2) За HT 2 152,50 грн.

Чим швидше зберемось, тим менше буде (курс долара росте)... Робимо "взноси" таваріщі (по питаннях де і коли по телефону чи в приватні повідомлення).

Опубліковано

прошу у всех прощения, но я снимаю свой заказ - удалось отремонтировать HT2 каретку Vanox, в которой подшипники более "жирные" (25 x 37 x 7) и распространенного во всех спец.магазинах типоразмера.

Опубліковано

І ось нас знову 5-ро:

- GXP 198.40 грн.

- HT2 157.75 грн.

Хто планує замовляти і ще не здав, бажано зробити це сьогодні!!! ( 1)Курс росте кожен день 2) Замовлення зроблю вже у суботу )

Опубліковано

Зробив замовлення:

Order ID : RWC-201207071016-044746

Order Date: 07 JUL 2012 10:16:09 (час Штатівський)

За GXP буде - 200.

За HT2 буде - 160.

Тепер залишилось чекати поки приїде...

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Наша посилка вже в Україні!!!

Результат пошуку

Штрихкодовий ідентифікатор: CJ224003214US

Відправлення за номером CJ224003214US передано для митного контролю 18.07.2012.

Дякуємо, що скористались нашими послугами!19.07.2012 11:24

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Проводив заміну підшипників описаним у темі методом. Працює і на каретках GXP.

Тільки я додатково нові підшипники до встановлення клав у холодильник. Так на посадочне місце підшипник стає сам без додаткових зусиль.

PS: Після нагрівання каретка змінює колір...

post-10981-0-85362600-1344208524_thumb.j

post-10981-0-06492200-1344208526_thumb.j

  • 6 місяців потому...
Опубліковано

Макс, а куди ти присобачував пильники, які йшли разом з підшипниками ендуровськими?

Прокохався з заміною підшипників в холовтеч ІІ. З першим затупив піпєц, треба тепер якось вийняти ендуровський підшипник. щоб він залишився в робочому стані. Шимановські прикіпівші викулупав тільки після нагріву над газовою плитою. Якщо так гріти ендуровський, йому буде гайка. В кого які варіанти?

Другий посадив(вчовп) в чашку вроді, але пильник не стає, підшипник чуть зависоко сидить. Паз в якому пильник сидить не проглядається.ішорабить

Опубліковано

В мене стало все точно! Ніде підшипники з чашки не виглядали, стали на посадочне місце. Пильник гарно накрив чашку.

1) Гріти треба чашку, не підшипник.

2) Бити по підшипнику теж не слід. Якщо чашка розігріта, а підшипник приморожений, то він сам туди вільно впаде. Я клав підшипник на тряпку, накривав чашкою і робив один не сильний удар м'яким молотком по чашці. Підшипник запригував всередину.

Я мав справу з GXP, по Холовтеч тобі ліпше може Ярик розказати.

Опубліковано

Пригадую, мені не вдавалось нормально запресувати підшипники в деорівську каретку. Теж виступав трохи. А в ХТшну став як рідний і пильник щільно все закрив.

Я теж нагрівав каретку і охолоджував підшипник.

Опубліковано

аналогично с GXP Race. части каретки в духовку на +150, подшипники в морозилку. через минут 10 зашло так, что даже ничего бить не пришлось. просто плоскогубцами нажал сверху на подшипники и держал чтобы плотно и без перекосов встало. греть подшипники не стоит хотя бы из-за пыльников – испортятся :dont: вынимал при помощь WD'шки, выколотки и резинового молотка.

Опубліковано

Питання в тому, як вийняти новий підшипник з чашки. Почну гріти чашку, підшипник теж нагріється. Виходить, треба брати ведешку, і кохатись.

Підшипник з чашки не виступає. Він зайшов, але пильник ніфіга не стає. Каретка деорівська.

Опубліковано

Нагрівати чашку разом з підшипником. При +200 їм ще нічого не станеться.

А коефіцієнт теплового розширення у алюмінія в 3 рази вищий ніж у сталі - підшипник просто випаде при певній температурі.

Опубліковано

Змазка підшипника витече нах і пильник підшипника накриється. І якщо змазка ще пів біди, то от пильник...

А випаде він точно. Шимановський сам випав.

Опубліковано

а на кой тебе пыльник старого подшипника? но уж если подшипник вынимается с целью переборки, то стоит его аккуратно выколотить с обратной стороны

что касается температуры, выше +180 корпус каретки нагревать не стоит, так как есть риск "отпустить" алюминиевый сплав

Опубліковано

а на кой тебе пыльник старого подшипника? но уж если подшипник вынимается с целью переборки, то стоит его аккуратно выколотить с обратной стороны

что касается температуры, выше +180 корпус каретки нагревать не стоит, так как есть риск "отпустить" алюминиевый сплав

пильник НОВОГО підшипника. треба дістати ендуровський підшипник. Вопшем ясно, бум пробувать.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

в общем, смотри, делюсь know-how :smile3: опробовано вчера в гараже :

1. надо нагреть чашку с подшипником термопистолетом со всех сторон, так, чтобы поток воздуха не был направлен непосредственно на пыльники. оптимальная температура – как будет горячо дотрагиваться, значит еще греть секунд пять и хватит ;

2. чашку положить подшипником вниз на любую ровную поверхность, например кусок ДСП ;

3. в качестве выколотки удобнее всего использовать прямой глагол 27.2 – он подходит просто идеально и давит сразу на весь подшипник (точнее, на внутреннюю обойму, не заминая пыльник) ;

4. сделать несколько ударов по "выколотке" , чтобы подшипник поддался и упёрся в поверхность (это сдвиг на 1 мм примерно). бить лучше деревянной киянкой, но если нету, то можно и обычным молотком через кусок доски, просто не дубасить со всей дури, а аккуратно выстукивать. по звуку будет хорошо слышно когда подшипник стронется ;

5. переложить чашку на поверхность с отверстием диаметром полтора дюйма (отлично подходит вынос от Lefty, например :smile3: терминаторы могут и в руке держать чашку ;

6. аккуратно колотить дальше пока подшипник не выйдет весь.

7. ........

8. PROFIT!!

:ok2:

  • 4 місяця потому...
Опубліковано

Каретка Deore XT с родными подшипниками - унылое гавно. Окончательное решение.

Новая (!) с визуально чистой родной смазкой начала хрустеть после 200-300 км пробега по асфальту и грунтам (!) - без песка или гряземесива. К 1000 км она стала просто погремушкой. Жесть. Грязезащита на уровне марли :)

Не завалялись ли случайно у кого-нибудь лишние/ненужные эндуровские подшипники? :)

Опубліковано

Не знаю, як так трапилось в тебе..

На Карвері.. вже другу каретку (з системою..) юзаю ХТ..і ніяких проблем.. ні в походах.. ні на гонках. ні на екшн покатушках.

Хоча.. на Волансі..а до нього на Фішері.. не переходив на інтегровану каретку свідомо... бо для покатушок за пивом, в походи і на роботу.. і часом ПВД.. мекні ХТ гробити тупо шкода.)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...