Перейти до змісту

обслуживание каретки Hollowtech II


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 92
  • Створено
  • Остання відповідь

Поки нас п'ятеро (з Ketmaster-ом не ясно, штурхніть його хто-небудь нехай відізветься)...

Ітого виходить (на 5 людей):

1) GXP

- Дорожча доставка - 236.57 грн з людини.

- Дешевша доставка - 196.35 грн з людини.

2) HT 2

- Дорожча доставка - 196.02 грн з людини.

- Дешевша доставка - 155.80 грн з людини.

Різниця на доставці (якщо 5 людей) виходить ~40 грн (якщо буде 6 ~33 грн). Впринципі різниця не значна. Особисто я за швидшу доставку, але рішення приймає більшість.

Замовлення планую зробити максимум до кінця тижня, тому необхідно визначитись з точною кількістю люду котрим то потрібно (може хтось ще надумає) і фінансами (по цьому питанню в приватні).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилка буде їхати дешевшим способом.

1) За GXP 193.15 грн.

2) За HT 2 152,50 грн.

Чим швидше зберемось, тим менше буде (курс долара росте)... Робимо "взноси" таваріщі (по питаннях де і коли по телефону чи в приватні повідомлення).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

прошу у всех прощения, но я снимаю свой заказ - удалось отремонтировать HT2 каретку Vanox, в которой подшипники более "жирные" (25 x 37 x 7) и распространенного во всех спец.магазинах типоразмера.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І ось нас знову 5-ро:

- GXP 198.40 грн.

- HT2 157.75 грн.

Хто планує замовляти і ще не здав, бажано зробити це сьогодні!!! ( 1)Курс росте кожен день 2) Замовлення зроблю вже у суботу )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зробив замовлення:

Order ID : RWC-201207071016-044746

Order Date: 07 JUL 2012 10:16:09 (час Штатівський)

За GXP буде - 200.

За HT2 буде - 160.

Тепер залишилось чекати поки приїде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Наша посилка вже в Україні!!!

Результат пошуку

Штрихкодовий ідентифікатор: CJ224003214US

Відправлення за номером CJ224003214US передано для митного контролю 18.07.2012.

Дякуємо, що скористались нашими послугами!19.07.2012 11:24

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Проводив заміну підшипників описаним у темі методом. Працює і на каретках GXP.

Тільки я додатково нові підшипники до встановлення клав у холодильник. Так на посадочне місце підшипник стає сам без додаткових зусиль.

PS: Після нагрівання каретка змінює колір...

post-10981-0-85362600-1344208524_thumb.j

post-10981-0-06492200-1344208526_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 6 місяців потому...

Макс, а куди ти присобачував пильники, які йшли разом з підшипниками ендуровськими?

Прокохався з заміною підшипників в холовтеч ІІ. З першим затупив піпєц, треба тепер якось вийняти ендуровський підшипник. щоб він залишився в робочому стані. Шимановські прикіпівші викулупав тільки після нагріву над газовою плитою. Якщо так гріти ендуровський, йому буде гайка. В кого які варіанти?

Другий посадив(вчовп) в чашку вроді, але пильник не стає, підшипник чуть зависоко сидить. Паз в якому пильник сидить не проглядається.ішорабить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене стало все точно! Ніде підшипники з чашки не виглядали, стали на посадочне місце. Пильник гарно накрив чашку.

1) Гріти треба чашку, не підшипник.

2) Бити по підшипнику теж не слід. Якщо чашка розігріта, а підшипник приморожений, то він сам туди вільно впаде. Я клав підшипник на тряпку, накривав чашкою і робив один не сильний удар м'яким молотком по чашці. Підшипник запригував всередину.

Я мав справу з GXP, по Холовтеч тобі ліпше може Ярик розказати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пригадую, мені не вдавалось нормально запресувати підшипники в деорівську каретку. Теж виступав трохи. А в ХТшну став як рідний і пильник щільно все закрив.

Я теж нагрівав каретку і охолоджував підшипник.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аналогично с GXP Race. части каретки в духовку на +150, подшипники в морозилку. через минут 10 зашло так, что даже ничего бить не пришлось. просто плоскогубцами нажал сверху на подшипники и держал чтобы плотно и без перекосов встало. греть подшипники не стоит хотя бы из-за пыльников – испортятся :dont: вынимал при помощь WD'шки, выколотки и резинового молотка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання в тому, як вийняти новий підшипник з чашки. Почну гріти чашку, підшипник теж нагріється. Виходить, треба брати ведешку, і кохатись.

Підшипник з чашки не виступає. Він зайшов, але пильник ніфіга не стає. Каретка деорівська.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нагрівати чашку разом з підшипником. При +200 їм ще нічого не станеться.

А коефіцієнт теплового розширення у алюмінія в 3 рази вищий ніж у сталі - підшипник просто випаде при певній температурі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Змазка підшипника витече нах і пильник підшипника накриється. І якщо змазка ще пів біди, то от пильник...

А випаде він точно. Шимановський сам випав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а на кой тебе пыльник старого подшипника? но уж если подшипник вынимается с целью переборки, то стоит его аккуратно выколотить с обратной стороны

что касается температуры, выше +180 корпус каретки нагревать не стоит, так как есть риск "отпустить" алюминиевый сплав

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а на кой тебе пыльник старого подшипника? но уж если подшипник вынимается с целью переборки, то стоит его аккуратно выколотить с обратной стороны

что касается температуры, выше +180 корпус каретки нагревать не стоит, так как есть риск "отпустить" алюминиевый сплав

пильник НОВОГО підшипника. треба дістати ендуровський підшипник. Вопшем ясно, бум пробувать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

в общем, смотри, делюсь know-how :smile3: опробовано вчера в гараже :

1. надо нагреть чашку с подшипником термопистолетом со всех сторон, так, чтобы поток воздуха не был направлен непосредственно на пыльники. оптимальная температура – как будет горячо дотрагиваться, значит еще греть секунд пять и хватит ;

2. чашку положить подшипником вниз на любую ровную поверхность, например кусок ДСП ;

3. в качестве выколотки удобнее всего использовать прямой глагол 27.2 – он подходит просто идеально и давит сразу на весь подшипник (точнее, на внутреннюю обойму, не заминая пыльник) ;

4. сделать несколько ударов по "выколотке" , чтобы подшипник поддался и упёрся в поверхность (это сдвиг на 1 мм примерно). бить лучше деревянной киянкой, но если нету, то можно и обычным молотком через кусок доски, просто не дубасить со всей дури, а аккуратно выстукивать. по звуку будет хорошо слышно когда подшипник стронется ;

5. переложить чашку на поверхность с отверстием диаметром полтора дюйма (отлично подходит вынос от Lefty, например :smile3: терминаторы могут и в руке держать чашку ;

6. аккуратно колотить дальше пока подшипник не выйдет весь.

7. ........

8. PROFIT!!

:ok2:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Каретка Deore XT с родными подшипниками - унылое гавно. Окончательное решение.

Новая (!) с визуально чистой родной смазкой начала хрустеть после 200-300 км пробега по асфальту и грунтам (!) - без песка или гряземесива. К 1000 км она стала просто погремушкой. Жесть. Грязезащита на уровне марли :)

Не завалялись ли случайно у кого-нибудь лишние/ненужные эндуровские подшипники? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знаю, як так трапилось в тебе..

На Карвері.. вже другу каретку (з системою..) юзаю ХТ..і ніяких проблем.. ні в походах.. ні на гонках. ні на екшн покатушках.

Хоча.. на Волансі..а до нього на Фішері.. не переходив на інтегровану каретку свідомо... бо для покатушок за пивом, в походи і на роботу.. і часом ПВД.. мекні ХТ гробити тупо шкода.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...