Перейти до змісту

On-line поддержка пользователей Домашнего телекома


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 129
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Туман, в них схема така, якщо причина в них вони її вирішують, і даже не турбують тебе... а якщо проблема в тебе, вони тобі перезвонять і допоможуть... якщо не получиться виписують наряд... все!

Я, здається, не до Вас звертався.

Про відношення до Ваших безграмотних постів я вже писав у одній з тем.

Опубліковано

Туман, в них схема така, якщо причина в них вони її вирішують, і даже не турбують тебе... а якщо проблема в тебе, вони тобі перезвонять і допоможуть... якщо не получиться виписують наряд... все!

Я, здається, не до Вас звертався.

Про відношення до Ваших безграмотних постів я вже писав у одній з тем.

Річ не в моїх безграмотних постах....

Опубліковано

Річ не в моїх безграмотних постах....

Саме так.

Річ у відсутності будь-якої корисної інформації в них.

Туман, в них схема така, якщо причина в них вони її вирішують, і даже не турбують тебе...

Є купа варіантів, при яких визначити чи відновленне надання послуги абоненту

неможливо без участі абонента.

Як результат таких 'вирішень' одній з установ довелось місяць вимагати

підняття профілю ADSL.

Опубліковано

Річ не в моїх безграмотних постах....

Саме так.

Річ у відсутності будь-якої корисної інформації в них.

Та вроді даже дякую казали...

Опубліковано

а може в ПМ?

Немає сенсу. Підрахувати кількість позитивних і негативних постів в даній темі і все стане ясно з цим горе-провайдером.

Опубліковано

DataGroup, окрім відповіді

мы свяжемся с работниками в Вашем регионе и постараемся помочь.

Ви нічого конкретного не сказали ні разу. А шкода... Більше відповідей дають самі форумчани.

Конкретні дані, куди можна звертатись при виникненні тих чи інших проблем - написано.

А форумчани висловлюють лише свої думки і припущення. :(

Є ж проблеми і юридичного характеру, які не можна вирішити на форумі. Тому і приходиться звертатись в офіс.

Опубліковано

То може варто було просто написати:

- фінансові питання обговорити за телефонами - 78-00-32, 78-00-42 в робочі години

- організаційні питання взнати в інформаційному центрі - 78-00-11, 78-00-16 в робочі години

- написати лист на [email protected] з своїм проханням (здійснити перерахунок абонплати на дні, коли не надавалися послуги або виникли проблеми з доступом)

- писати на даний форум в дану тем (тільки залишати свої контактні дані:адресу надання послуги, № договору, № телефону, за яким можна було б зв'язатись)

Окрім

контактні дані:адресу надання послуги, № телефону,

І скласти простеньку інструкцію ака мануал по налагодженню типових роутерів та мережі із скріншотами.

все. Ну і давати відповіді на питання (частіше) на кшталт:

- В мене (№_договору) немає нета! Що робити?

- У вас на лінії поломка. бригада працює. мають зробити тоді то.

чи

- На лінії все гаразд. Спробуйте перевірити цілісність кабеля, налаштування мережевої карти (Це робиться так-то.._)

Опубліковано

Посилання на сторінку поповнення? blink.gif А то відмовився від авторизатора, а як зайти незнаю і авторизатор стер :)

Опубліковано

Посилання на сторінку поповнення? blink.gif А то відмовився від авторизатора, а як зайти незнаю і авторизатор стер :)

dm.datagroup.ua

потім нажмеш... Вхід на сторінку статистики

Опубліковано

Посилання на сторінку поповнення? blink.gif А то відмовився від авторизатора, а як зайти незнаю і авторизатор стер :)

dm.datagroup.ua

потім нажмеш... Вхід на сторінку статистики

Соединение было сброшено

Во время загрузки страницы соединение с сервером было сброшено.

Опубліковано

Вчора, тілько но зібрався подивитись в Інеті ігри наших команд в Лізі Європи (по тєліку в мене показували аж одну гру з чотирьох) - накрився звязок.

Після дзвінка в КоллЦентр, аж за 40 хвилин зі мною звязався спеціаліст, поцікавився чи не відновився звязок, попросив перезавантажити комп і модем і обіцяв набрати за 5 хвилин.

Після цих маніпуляцій, прочекав десь годину часу і зрозумів що на мене забили. Ігри всі закінчились і мій футбольний вечір накрився п...дою.

Дякую компанії Датагруп за такий шикарний сервіс! :0011:

Опубліковано

Oktar, годі нити - шукай іншого провайдера.

Поки не можу. Квартира орендована. Власники не дадуть запихати туда шнур Київстара чи т.п. А телефон Датагруповський.

От і нию. :angry:

Опубліковано

Oktar, годі нити - шукай іншого провайдера.

Поки не можу. Квартира орендована. Власники не дадуть запихати туда шнур Київстара чи т.п. А телефон Датагруповський.

От і нию. :angry:

В тебе ADSL?

Опубліковано

Oktar, годі нити - шукай іншого провайдера.

Поки не можу. Квартира орендована. Власники не дадуть запихати туда шнур Київстара чи т.п. А телефон Датагруповський.

От і нию. :angry:

В тебе ADSL?

Угу

Опубліковано

Двойна Жопа)))

Сьогоднi Дата груп ставлю в резерв, i то в мене не ADSL а Ethernet)) буду користуватись айрбайтс...))) Так що проси власникiв провести iнтернет бо це фiгня ADSL вiд Data group!

Опубліковано

проблема в наступному, тариф 25 Мб/сек за 25 грн, на рахунку 21 грн, тобто сервіс проплачений (остання оплата становила 27 грн, тиждень потому), підключаю кабель до ноута і бачу вибачте фігу!!! тиждень уже, тричі подавав заявку в сервіс, ті у свою чергу обіцяли швидко проблему вирішити (навіть називався приклад про глобальну аварію в мережі і т.д.), а я через іншого провайдера заходжу в ЛС і там все той же IP адрес - оффлайн, тобто нету нема... "Общественная сеть" - без доступа до інтернета... Блін що відбувається, невже немає спеціаліста в компанії, котрий може вирішити дану проблему. Я 100% впевнений що саме співробітники компанії відключили інет із-за відсутності грошей на балансі, але ж шановні гроші проплачені - чому інтернету нема до цих пір??? чи не знаєте як це зробити???

Опубліковано

проблема в наступному, тариф 25 Мб/сек за 25 грн, на рахунку 21 грн, тобто сервіс проплачений (остання оплата становила 27 грн, тиждень потому), підключаю кабель до ноута і бачу вибачте фігу!!! тиждень уже, тричі подавав заявку в сервіс, ті у свою чергу обіцяли швидко проблему вирішити (навіть називався приклад про глобальну аварію в мережі і т.д.), а я через іншого провайдера заходжу в ЛС і там все той же IP адрес - оффлайн, тобто нету нема... "Общественная сеть" - без доступа до інтернета... Блін що відбувається, невже немає спеціаліста в компанії, котрий може вирішити дану проблему. Я 100% впевнений що саме співробітники компанії відключили інет із-за відсутності грошей на балансі, але ж шановні гроші проплачені - чому інтернету нема до цих пір??? чи не знаєте як це зробити???

запрацювало, урра!!!

Опубліковано

А в них ціни піднялися:

Актив 15 Мбит/с 60

Ритм 25 Мбит/с 75

Энергия 50 Мбит/с 95

Свобода 100 Мбит/с 125

і в тебе має бути 15 Мбіт/с

цікава політика в датагрупа: знизили ціни - топай в офіс - пиши заявку. підняли ціни - нікому нічого писати не треба. комфорт і сервіс :)

п.с. пропоную прикрити якусь тему датагрупа. однієї, думаю, вистачить. тут і так немає ніякої онлайн підтримки.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...