Sub_Sys Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 20:53 #101 Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 20:53 Може, це хтось "прикалується", зареєструвавшись під таким логіном?
fog Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 20:56 #102 Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 20:56 Туман, в них схема така, якщо причина в них вони її вирішують, і даже не турбують тебе... а якщо проблема в тебе, вони тобі перезвонять і допоможуть... якщо не получиться виписують наряд... все!Я, здається, не до Вас звертався.Про відношення до Ваших безграмотних постів я вже писав у одній з тем.
Zheny@ Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 20:56 #103 Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 20:56 KOTuK, ні. kmd б знав.
GeneralMotors Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 21:01 #104 Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 21:01 Туман, в них схема така, якщо причина в них вони її вирішують, і даже не турбують тебе... а якщо проблема в тебе, вони тобі перезвонять і допоможуть... якщо не получиться виписують наряд... все!Я, здається, не до Вас звертався.Про відношення до Ваших безграмотних постів я вже писав у одній з тем.Річ не в моїх безграмотних постах....
fog Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 21:02 #105 Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 21:02 Річ не в моїх безграмотних постах....Саме так. Річ у відсутності будь-якої корисної інформації в них.Туман, в них схема така, якщо причина в них вони її вирішують, і даже не турбують тебе... Є купа варіантів, при яких визначити чи відновленне надання послуги абоненту неможливо без участі абонента.Як результат таких 'вирішень' одній з установ довелось місяць вимагатипідняття профілю ADSL.
GeneralMotors Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 21:04 #106 Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 21:04 Річ не в моїх безграмотних постах....Саме так. Річ у відсутності будь-якої корисної інформації в них.Та вроді даже дякую казали...
hyrurg Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 21:17 #108 Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 21:17 а може в ПМ?Немає сенсу. Підрахувати кількість позитивних і негативних постів в даній темі і все стане ясно з цим горе-провайдером.
Zheny@ Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 06:32 #109 Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 06:32 Я про "розборки" між GeneralMotors та Tum@n.
DataGroup Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 09:32 Автор #110 Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 09:32 DataGroup, окрім відповіді мы свяжемся с работниками в Вашем регионе и постараемся помочь. Ви нічого конкретного не сказали ні разу. А шкода... Більше відповідей дають самі форумчани. Конкретні дані, куди можна звертатись при виникненні тих чи інших проблем - написано. А форумчани висловлюють лише свої думки і припущення. Є ж проблеми і юридичного характеру, які не можна вирішити на форумі. Тому і приходиться звертатись в офіс.
Zheny@ Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 09:38 #111 Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 09:38 То може варто було просто написати:- фінансові питання обговорити за телефонами - 78-00-32, 78-00-42 в робочі години- організаційні питання взнати в інформаційному центрі - 78-00-11, 78-00-16 в робочі години- написати лист на [email protected] з своїм проханням (здійснити перерахунок абонплати на дні, коли не надавалися послуги або виникли проблеми з доступом)- писати на даний форум в дану тем (тільки залишати свої контактні дані:адресу надання послуги, № договору, № телефону, за яким можна було б зв'язатись) Окрім контактні дані:адресу надання послуги, № телефону,І скласти простеньку інструкцію ака мануал по налагодженню типових роутерів та мережі із скріншотами. все. Ну і давати відповіді на питання (частіше) на кшталт: - В мене (№_договору) немає нета! Що робити?- У вас на лінії поломка. бригада працює. мають зробити тоді то. чи- На лінії все гаразд. Спробуйте перевірити цілісність кабеля, налаштування мережевої карти (Це робиться так-то.._)
Scorpio Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 12:29 #112 Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 12:29 Посилання на сторінку поповнення? А то відмовився від авторизатора, а як зайти незнаю і авторизатор стер
Scorpio Опубліковано 25 Серпня, 2011 в 13:41 #113 Опубліковано 25 Серпня, 2011 в 13:41 Час Ч наближається, а як поповнить не знаю
R9 Fenomen Опубліковано 25 Серпня, 2011 в 14:49 #114 Опубліковано 25 Серпня, 2011 в 14:49 Посилання на сторінку поповнення? А то відмовився від авторизатора, а як зайти незнаю і авторизатор стер dm.datagroup.ua потім нажмеш... Вхід на сторінку статистики
Sub_Sys Опубліковано 25 Серпня, 2011 в 14:58 #115 Опубліковано 25 Серпня, 2011 в 14:58 Посилання на сторінку поповнення? А то відмовився від авторизатора, а як зайти незнаю і авторизатор стер dm.datagroup.ua потім нажмеш... Вхід на сторінку статистики Соединение было сброшено Во время загрузки страницы соединение с сервером было сброшено.
Oktar Опубліковано 26 Серпня, 2011 в 10:55 #116 Опубліковано 26 Серпня, 2011 в 10:55 Вчора, тілько но зібрався подивитись в Інеті ігри наших команд в Лізі Європи (по тєліку в мене показували аж одну гру з чотирьох) - накрився звязок. Після дзвінка в КоллЦентр, аж за 40 хвилин зі мною звязався спеціаліст, поцікавився чи не відновився звязок, попросив перезавантажити комп і модем і обіцяв набрати за 5 хвилин. Після цих маніпуляцій, прочекав десь годину часу і зрозумів що на мене забили. Ігри всі закінчились і мій футбольний вечір накрився п...дою. Дякую компанії Датагруп за такий шикарний сервіс!
Zheny@ Опубліковано 26 Серпня, 2011 в 10:57 #117 Опубліковано 26 Серпня, 2011 в 10:57 Oktar, годі нити - шукай іншого провайдера.
Oktar Опубліковано 26 Серпня, 2011 в 11:02 #118 Опубліковано 26 Серпня, 2011 в 11:02 Oktar, годі нити - шукай іншого провайдера. Поки не можу. Квартира орендована. Власники не дадуть запихати туда шнур Київстара чи т.п. А телефон Датагруповський. От і нию.
R9 Fenomen Опубліковано 26 Серпня, 2011 в 11:10 #119 Опубліковано 26 Серпня, 2011 в 11:10 Oktar, годі нити - шукай іншого провайдера. Поки не можу. Квартира орендована. Власники не дадуть запихати туда шнур Київстара чи т.п. А телефон Датагруповський. От і нию. В тебе ADSL?
Oktar Опубліковано 26 Серпня, 2011 в 11:17 #120 Опубліковано 26 Серпня, 2011 в 11:17 Oktar, годі нити - шукай іншого провайдера. Поки не можу. Квартира орендована. Власники не дадуть запихати туда шнур Київстара чи т.п. А телефон Датагруповський. От і нию. В тебе ADSL? Угу
R9 Fenomen Опубліковано 26 Серпня, 2011 в 11:25 #121 Опубліковано 26 Серпня, 2011 в 11:25 Двойна Жопа)))Сьогоднi Дата груп ставлю в резерв, i то в мене не ADSL а Ethernet)) буду користуватись айрбайтс...))) Так що проси власникiв провести iнтернет бо це фiгня ADSL вiд Data group!
invited Опубліковано 31 Серпня, 2011 в 17:40 #122 Опубліковано 31 Серпня, 2011 в 17:40 проблема в наступному, тариф 25 Мб/сек за 25 грн, на рахунку 21 грн, тобто сервіс проплачений (остання оплата становила 27 грн, тиждень потому), підключаю кабель до ноута і бачу вибачте фігу!!! тиждень уже, тричі подавав заявку в сервіс, ті у свою чергу обіцяли швидко проблему вирішити (навіть називався приклад про глобальну аварію в мережі і т.д.), а я через іншого провайдера заходжу в ЛС і там все той же IP адрес - оффлайн, тобто нету нема... "Общественная сеть" - без доступа до інтернета... Блін що відбувається, невже немає спеціаліста в компанії, котрий може вирішити дану проблему. Я 100% впевнений що саме співробітники компанії відключили інет із-за відсутності грошей на балансі, але ж шановні гроші проплачені - чому інтернету нема до цих пір??? чи не знаєте як це зробити???
invited Опубліковано 31 Серпня, 2011 в 19:21 #123 Опубліковано 31 Серпня, 2011 в 19:21 проблема в наступному, тариф 25 Мб/сек за 25 грн, на рахунку 21 грн, тобто сервіс проплачений (остання оплата становила 27 грн, тиждень потому), підключаю кабель до ноута і бачу вибачте фігу!!! тиждень уже, тричі подавав заявку в сервіс, ті у свою чергу обіцяли швидко проблему вирішити (навіть називався приклад про глобальну аварію в мережі і т.д.), а я через іншого провайдера заходжу в ЛС і там все той же IP адрес - оффлайн, тобто нету нема... "Общественная сеть" - без доступа до інтернета... Блін що відбувається, невже немає спеціаліста в компанії, котрий може вирішити дану проблему. Я 100% впевнений що саме співробітники компанії відключили інет із-за відсутності грошей на балансі, але ж шановні гроші проплачені - чому інтернету нема до цих пір??? чи не знаєте як це зробити???запрацювало, урра!!!
nickel Опубліковано 1 Вересня, 2011 в 21:57 #124 Опубліковано 1 Вересня, 2011 в 21:57 Що за фігня - абонплата 59.68 грн, на тарифі Старт 25 за 50.00 грн?
swen1989 Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 05:46 #125 Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 05:46 А в них ціни піднялися: Актив 15 Мбит/с 60 Ритм 25 Мбит/с 75 Энергия 50 Мбит/с 95 Свобода 100 Мбит/с 125 і в тебе має бути 15 Мбіт/с цікава політика в датагрупа: знизили ціни - топай в офіс - пиши заявку. підняли ціни - нікому нічого писати не треба. комфорт і сервіс п.с. пропоную прикрити якусь тему датагрупа. однієї, думаю, вистачить. тут і так немає ніякої онлайн підтримки.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.