Перейти до змісту

Як нас обдурюють на кожному кроці


HaTaLjKa

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Пропоную в цій темі викладати життєві ситуації, коли порушують наші права, як споживачів.

Сьогодні вирішили з подругою перекусити в одному кафе в Луцьку. Принесли МЕНЮ. Ми замовили: 1.Салат "Чернігівський": склад - яйце, кукурудза, огірок, цибуля, варене куряче мясо, майонез. 2. Бутерброд з твердим сиром. Склад- хліб, масло, сир голандський, зелень. Що ми отримали де-факто: Салат без одного інградієнта (яйця) і бутерброд, в якому з перерахованих складових був лише хліб і маленький листочок петрушки. Виявилося, що масла в них немає, а замість нього - майонез, замість голандського сиру - чи то російський, чи то й зовсім сирний продукт. Принесли рахунок - порахували як в меню: з яйцями, маслом і твердим сиром. На запитання персоналу, чому вони так роблять, нас повідомили, що меню застаріле, а нове вони ще не надрукували і що треба було перед замовленням запитати, чи дійсне це меню. Мене чесно кажучи це нахабство дуже роздратувало. Тому пропоную бути уважнішими і не піддаватися на такі хитрощі.

  • Відповідей 60
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Надо сразу идти к директору,угрожать санстанцией,налоговой,защитой прав потребителей и Божей карой.Обычно действует освежающе.

Опубліковано

корисна тема :smile-zachot: , але буде ще кориснішою, якщо вказувати назву закладу

офтоп: прикольно спостерігати, як у темах розділу "жіночий клуб" першими відписуються хлопчики))

Опубліковано

це треба було мовчати три роки, щоби потім відписатися про то, що ти розклала на запчастини салат і не дорахувалася там яєць... це подія, що найбільше тебе схвилювала за ці роки?

Опубліковано

корисна тема :smile-zachot: , але буде ще кориснішою, якщо вказувати назву закладу

офтоп: прикольно спостерігати, як у темах розділу "жіночий клуб" першими відписуються хлопчики))

Я нові теми знаходжу через кнопку "Просмотр новых публикаций", тому часто навіть не знаю в якому розділі тема. А цю тему треба було в "Lutsk.talks", тому що обдурюють не тільки жінок.

Опубліковано

це треба було мовчати три роки, щоби потім відписатися про то, що ти розклала на запчастини салат і не дорахувалася там яєць... це подія, що найбільше тебе схвилювала за ці роки?

Це було годину тому. Так мене хвилює: Що мені кладуть чи не докладають за мої гроші. Якщо у Вас їх багато пропоную поділитись.

Опубліковано

Толік, а я підтримую: по-перше яйце, хамство зі сторони персоналу стверджувати, що клієнт повинний був би запитати, чи дійсне меню: його дійсність жодним чином не повинна піддаватись сумніву. По-друге, я, наприклад категорично не їм майонезу,якби мені принесли бутерброд з майонезом замість масла, я б ніколи не стала за нього платити. По-третє,подати салат без яйця,яке заявлене в меню як інгредієнт - це знову ж таки хамство: можливо клієнтка лише заради цього інгредієнту і замовили злощасний салат,як я, наприклад, замовляю в Фелічіті завжди один і той же салат, тому що там є баклажани, які я обожнюю. Я уже мовчу про те, що яйце, якого не було в салаті, входить в калькуляцію готової страви. :)

Карочє, я б зробила так, як Зеротул, тільки не йшла б до директора, а покликала б його до себе)

Опубліковано

корисна тема :smile-zachot: , але буде ще кориснішою, якщо вказувати назву закладу

офтоп: прикольно спостерігати, як у темах розділу "жіночий клуб" першими відписуються хлопчики))

Я нові теми знаходжу через кнопку "Просмотр новых публикаций", тому часто навіть не знаю в якому розділі тема. А цю тему треба було в "Lutsk.talks", тому що обдурюють не тільки жінок.

Кафе "Чернігівське". Дякую за підказку, дуже довго шукала, куди б її помістити.

Опубліковано
Це було годину тому.

свіжа душевна травма, розумію...

радий за Вас, дівчино, Ви щаслива людина:) за стільки часу з проблем у Вас- лише нез"їджені яйці:)

Опубліковано

корисна тема :smile-zachot: , але буде ще кориснішою, якщо вказувати назву закладу

офтоп: прикольно спостерігати, як у темах розділу "жіночий клуб" першими відписуються хлопчики))

Я нові теми знаходжу через кнопку "Просмотр новых публикаций", тому часто навіть не знаю в якому розділі тема. А цю тему треба було в "Lutsk.talks", тому що обдурюють не тільки жінок.

та я ж так, поговорити :)

Опубліковано

А мені цікаво... є в когось зразок якоїсь перепустки у "Захист прав споживача"?

Тіпа заходиш у кафе, набираєш у пакетики салатів, потім береш меню, кажеш, що конфіскуєш його і показуєш хоч аби-яку "корочку"... :)

Опубліковано

А мені цікаво... є в когось зразок якоїсь перепустки у "Захист прав споживача"?

Тіпа заходиш у кафе, набираєш у пакетики салатів, потім береш меню, кажеш, що конфіскуєш його і показуєш хоч аби-яку "корочку"... :)

Потом появится тема "Как обманывает Дифото.Краткий справочник как поесть нахаляву" :smile3:

Опубліковано

Салат "Чернігівський"

Кафе "Чернігівське".

Який салат таке й кафе :lopata:

Персонал теж напевно Чернігівський.

Взагалі так не роблять, але треба було діяти вже тоді і розбиратись з адміністрацією, а не писати тут на форумах.

Опубліковано

скоріше пивнуха на Коняніка біля "Наша". не впевнений, що на "лєтніку" вас будуть балувати хоча б чимось із переліченого тс.

Опубліковано
Салат "Чернігівський"
Кафе "Чернігівське".
Який салат таке й кафе :lopata:
Персонал теж напевно Чернігівський.Взагалі так не роблять, але треба було діяти вже тоді і розбиратись з адміністрацією, а не писати тут на форумах.

Це попередження, що у тому закладі потрібно бути уважнішим. От пиво там холодне :0011:

скоріше пивнуха на Коняніка біля "Наша".

Так і є

Опубліковано

Це попередження, що у тому закладі потрібно бути уважнішим.

У всіх закладах треба бути уважнішим. Таке може трапитися з будь-ким і будь-де.

Опубліковано

Взагалі так не роблять, але треба було діяти вже тоді і розбиратись з адміністрацією, а не писати тут на форумах.

Коли ми в офіціанта попросили адміністратора, виявилось, що з адміністрації в них лише повар, який не захотів виходити.

Опубліковано

Я про ту кахвешку можу багато розповісти, але не буду.

Варто зайти в туалет і все стане ясно. Про якість обслуговування окрема епопея.

Гуано це, а не заклад. Не ходіть туди.

Опубліковано

На запитання персоналу, чому вони так роблять, нас повідомили, що меню застаріле, а нове вони ще не надрукували і що треба було перед замовленням запитати, чи дійсне це меню. Мене чесно кажучи це нахабство дуже роздратувало.

Однозначно потрібно було відмовитись платити,нєма дєнєг і усьо-треба було їм наперед запитати чи є у вас гроші.Скоріш за все за охоронника у них той же самий повар,який відмовляється виходити. :)

Опубліковано

але треба було діяти вже тоді і розбиратись з адміністрацією, а не писати тут на форумах.

Ти не прав. Вона ж не написала: "Караул, що мені робити???" Такі теми на форумах треба, хтось поділиться власним досвідом вгамовування загнавшихся закладів харчування, якісь дієві засоби порекомендують, інші прочитають і будуть ще більш підготовленими до таких випадків.

Опубліковано

але треба було діяти вже тоді і розбиратись з адміністрацією, а не писати тут на форумах.

Ти не прав. Вона ж не написала: "Караул, що мені робити???" Такі теми на форумах треба, хтось поділиться власним досвідом вгамовування загнавшихся закладів харчування, якісь дієві засоби порекомендують, інші прочитають і будуть ще більш підготовленими до таких випадків.

Дякую, що правильно зрозуміли!

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...