nickel Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 21:30 #26 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 21:30 Підкажіть-но будь ласка ЯК глянути дату активації номера?*777*3# - Дата першого дзвінка
Tomagawk Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 06:26 #27 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 06:26 дізвонився до оператора - проблеми ще є, скільки часу треба - не знають. компенсовувати моральні та фінансові збитки ніхто не збирається- максимум вибачаться. і пофіг їм що я півдня дзвоню з КС на МТС маючи номер із послугою СУПЕР.коротше кажучи - ми всі для них тупо приносимо шалені прибутки і перед нами у них немає зобов"язань.спитав куди можу поскаржитись - сказали куди хочеш, і скзаано було так - бо зрозуміло що нічого не доб"юсяНіби конкуренція є, але абонентів ніхто не цінує. Що МТС, КС. Якщо рахунок оплачувати - вчасно і без розмов. А в них технічні проблеми - буває, терпіть абоненти. Знають паразити, що абоненту не захочиться скаржитися у Службу захисту споживачів. Тут хіба домовитися кільком сотням абонентів і вимкнути телефони на годину! Аби показати, що абоненти теж можуть вплинути. Правда мене більше дратував КС! І ціни вищі і якість не вища за МТС.У Київстар якість не вища? Тут ви шановний ДУЖЕ глибоко помиляєтесь!Дивлячися як оцінювати, Шановний! Мій особистий стаж МТС 7 років, КС - майже 2роки. Обидва підключення контрактні. В глибокі технічні тонкощі вдаватися не будемо. На рівні звичайних, середньостатистичних користувачів висновкі такі, кількість скарг за 2 роки, висловлені КС у 2-3 рази більше, ніж за 7 років в адресу МТС. Більшість з скарг на КС я описував на Борді ТицьПроблеми зі звязком у КС я особисто фіксую частіше, ніж у МТС, хоча МТС є основних номером, і користуюся ним значно частіше. Та й фінансово КС програє: тарифи вищі, плата за з"єднання присутня у практично усіх тарифах навіть всередині мережі. Навіть на "рідний" буЛАЙН рахують як дзвінок на чужу мережу.Ваша оцінка якості Київстару дуже глибоко суб'єктивна думка, так як більшість абонентів мобільного зв'язку якість зв'язку компанії Київстар і якість обслуговування оцінюють як "дуже добре", що підтверджують численні міжнародні НЕЗАЛЕЖНІ оцінювання, а також якість самої мережі Київстар незалежні міжнародні експерти оцінюють як одну з найкращих в СВІТІ! А на рахунок тарифів, ось аналітика http://www.prostobank.ua/finansovyy_gid/byudzhet/reytingi/%28kind%29/call/%28dur%29/0, а не ваші розрахунки на базі знань з математики на рівні 2 класу!
Yurik Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 06:46 #28 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 06:46 З наведеної вище таблиці бачимо, що у всіх випадках МТС виграє по ціні у Київстара Djuice з його тарифом "Бомба" внеконкуренції, але й КС давно сказав, що Djuice розвивається незалежно від них
Tomagawk Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 07:05 #29 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 07:05 З наведеної вище таблиці бачимо, що у всіх випадках МТС виграє по ціні у Київстара Djuice з його тарифом "Бомба" внеконкуренції, але й КС давно сказав, що Djuice розвивається незалежно від них Діджус це всього-навсього бренд і він є незалежною складовою компанії Київстар це по-перше! По-дреге, як бачимо з таблиці: Провідні місця займає компанія Київстар, найвигідніший тариф МТС тільки на 5!!! місці і зусрічається не надто часто, так, що висновки як то кажуть робіть самі!
Yurik Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 07:21 #30 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 07:21 З твого скріншота видно, що МТС явно вище КС, знову ж таки кажу, що djuice до уваги не беремо
Tomagawk Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 07:32 #31 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 07:32 З твого скріншота видно, що МТС явно вище КС, знову ж таки кажу, що djuice до уваги не беремоМТС програє по вигідності навіть Лайфу(як видно з таблиці), тобто всім операторам України!
Yurik Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 07:58 #32 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 07:58 А якщо взяти у співвідношенні до кількості абонентів які користуються тим чи іншим оператором. Скільки мешканців в Луцьку користуються КС, Лайф і МТС? Лайф мізерна частинаКС -- кількість непогана, але за рахунок того, що більша половина з цих користувачів "змушені" користуватись КС, так як це номер який видали на роботі МТС -- Кожен третій мешканець міста користується
madkot Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 08:05 Автор #33 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 08:05 я б сказав кожен другий, мінімум
Tomagawk Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 08:38 #34 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 08:38 А якщо взяти у співвідношенні до кількості абонентів які користуються тим чи іншим оператором. Скільки мешканців в Луцьку користуються КС, Лайф і МТС? Лайф мізерна частинаКС -- кількість непогана, але за рахунок того, що більша половина з цих користувачів "змушені" користуватись КС, так як це номер який видали на роботі МТС -- Кожен третій мешканець міста користуєтьсяНу про Лайф я трохи не згідний, Лайфом користуються приблизно 20%, про Луцьк так, але якщо взяти інші міста і райони то там ситуація зовсім інша Київстар переважна більшість, ви ж не обмежуєтьсь в спілкуванні тільки людьми з Луцька!
Korting Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 09:04 #35 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 09:04 *777*3# - Дата першого дзвінка Для одного номера з'являється повідомлення:Твій номер обслуговується здля іншого:Ви зробили перший дзвінок Обидва номери Jeans, один рік
Oksana04 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 09:11 #36 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 09:11 *777*3# - Дата першого дзвінка ...Та й у мене дзвінок 2 січня 2002 року, хоч точно пам'ятаю, що телефон купила восени...
QWESTiON Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 10:04 #37 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 10:04 *777*3# - Дата першого дзвінка ...Та й у мене дзвінок 2 січня 2002 року, хоч точно пам'ятаю, що телефон купила восени..."Ви зробили перший дзвінок 01.01.2001 00.00.00")))))я на МТС в 2005 перейшов, тоді і цей стартовий новий активував )))ІМХО фейк...
erica Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 10:09 #38 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 10:09 В мене все вірно показує. Можливо глюки тільки в кого стратовий ще ЮМС...
nickel Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 10:17 #39 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 10:17 ІМХО фейк...Нащо такі дурниці ляпати? Інформація взята з офсайту оператора:USSD-сервіси МТС Передплата
QWESTiON Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 10:45 #40 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 10:45 ІМХО фейк...Нащо такі дурниці ляпати? Інформація взята з офсайту оператора:USSD-сервіси МТС Передплатану і що?від того результат USSD-запиту у мене став правильнішим, чи як?персонально до тебе я не маю претензій, моє висловлювання має одне значення - МТС не відповідає за свої слова. Крапка.
St@S_ Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 15:56 #41 Опубліковано 4 Квітня, 2011 в 15:56 А якщо взяти у співвідношенні до кількості абонентів які користуються тим чи іншим оператором. Скільки мешканців в Луцьку користуються КС, Лайф і МТС? Лайф мізерна частина КС -- кількість непогана, але за рахунок того, що більша половина з цих користувачів "змушені" користуватись КС, так як це номер який видали на роботі МТС -- Кожен третій мешканець міста користується дайош харошу голосовку?
madkot Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 05:52 Автор #42 Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 05:52 "Ви зробили перший дзвінок 01.01.2001 00.00.00")))))я на МТС в 2005 перейшов, тоді і цей стартовий новий активував )))ІМХО фейк...у мене теж саме, хоча користуюсь десь з 2002-2003
Jack Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 05:53 #43 Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 05:53 ось вичитав У МТС пропало $140 млн напевно у провайдера не найкращі часи і в Україні
QWESTiON Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 10:48 #44 Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 10:48 ось вичитав У МТС пропало $140 млн напевно у провайдера не найкращі часи і в Україніот якраз в Україні у нього досить непагані фінансові показники
QWESTiON Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 11:00 #45 Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 11:00 + не варто забувати - зараз оператор вже має збудовану мережу BTS для GSM.також є і функціонує інфраструктура, штат, який обслуговує абонентів.про перехід до 3G мови не йде, а до 4G ще також далеко. відповідна і якість - старе обладнання, відсутність інвестицій в технічний розвиток і тупо збирання грошей з постійних абонентів. від того все стабільно і вельми позитивно.
Jack Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 17:11 #46 Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 17:11 ось вичитав У МТС пропало $140 млн напевно у провайдера не найкращі часи і в Україні це корпорація Російська там втратили тут виймуть
Bambaclay Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 07:12 #47 Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 07:12 А зараз? Ні в кого нема такого: набираю номер(любий оператор, в тому числі МТС) просто йдуть гудки "занято" і вибиває!? Не контракт, припейд! Викинути той МТС..? Перегрузив 2 рази телефон...
GalinkaS Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 07:50 #48 Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 07:50 теж саме з телефоном, користуюсь одним номером з 2003 рне було можливості здійснювати дзвінки десь в р-оні 30 хв.зараз ніби все норм.
Bambaclay Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 08:40 #49 Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 08:40 теж саме з телефоном, користуюсь одним номером з 2003 р не було можливості здійснювати дзвінки десь в р-оні 30 хв. зараз ніби все норм. ..в мене теж "пустило"...
QWESTiON Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 12:06 #50 Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 12:06 сьогодні зранку не міг здійснити вихідний дзвінок.тривало таке десь біля години часу. при тому мені додзвонювались інші, які також мають МТС препейд, але знаходились в центрі міста.я знаходився в районі 18 школи і вихідні дзвінки не проходили.прохання тим, у кого сьогодні зранку була схожа проблема, відписатись, де саме в місті під час ранішнього глюку ви знаходились?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.