madkot Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 07:48 #1 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 07:48 усім привіт! десь з 22:30 вчорашнього вечора на деяких телефонах МТС стало неможливо здійснити вихідний дзвінок у будь якому напрямкку включаючи оператора. аналогічна проблема спостерігається і в Криму. причому вхідні дзвінки доступні.хтось аналогічну проблему помічав?
artshocker Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 08:16 #2 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 08:16 да знайома також жалувалась шо звонить ы выбываэ
Polystar Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 08:19 #3 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 08:19 присутня теж така проблема."На даний момент дійсно можуть виникати тимчасові складнощі в роботі послуги. Спеціалісти зараз займаються вирішенням даних складностей. Точні терміни вирішення наразі відсутні. Приношу Вам вибачення від імені компанії за тимчасові незручності." Служба підтримки.
Гетто Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 08:38 #4 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 08:38 на деяких телефонах МТС стало неможливо здійснити вихідний дзвінок было такое... правда.
Bambaclay Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 09:05 #5 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 09:05 Сц\ки, той МТС вже дістав! Такі плани зірвав! Оце тільки зараз зміг кудись дозвонитись! Навіть смс не відсилались!
Гетто Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 09:26 #6 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 09:26 Оце тільки зараз зміг кудись дозвонитись! Навіть смс не відсилались! я уже грешил на сам телефон, а тут проблема в мтс... благодарю за поднятый вопрос...
Barbarun Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 10:26 #7 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 10:26 доречі залишок на рахунку і досі не можна переглянути...в мене є підозра, що відключили старих абонентів (в тих що ще картка видана ЮМС), в брата нова картка (видана МТС) - проблем не було.. можливо хтось таке теж помітив..
Arden Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 11:45 #8 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 11:45 доречі залишок на рахунку і досі не можна переглянути...в мене є підозра, що відключили старих абонентів (в тих що ще картка видана ЮМС), в брата нова картка (видана МТС) - проблем не було.. можливо хтось таке теж помітив..в мене номер з 2005 року, ще є з 2003 - все гуд)
Smith Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 11:51 #9 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 11:51 в мене номер з 2005 року, ще є з 2003 - все гуд) Аналогічно. Номер з 2004 р. і все нормально. Спеціально перевіряв.
Skorpio76 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 11:58 #10 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 11:58 доречі залишок на рахунку і досі не можна переглянути...в мене є підозра, що відключили старих абонентів (в тих що ще картка видана ЮМС), в брата нова картка (видана МТС) - проблем не було.. можливо хтось таке теж помітив..Слава Богу цілий день користуюся МТС без проблем. І вчора пізно ввечері працював зв"язок. В МТС-са буває таке, що контрактники мають зв"язок, а для абонентів передплаченого сервісу його немає. А стосовно старих/нових СІМок - навряд! Тим більше, що оператор час від часу "реанімовує" старі номери (які кілька років неактивні). Не спеціаліст, але припускаю, що десь були збої на якійсь станції, включили резерв. На час ремонту частину абонентів відімкнули. Контрактників відмикати "стрьомно". З ними укладено контракт і яка-не яка відповідальність по тому контракту, особливо перед корпоративними групами, існує.
Ruslyk Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 12:13 #11 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 12:13 а я то думаю шо то за н*х.... що даже рахунка перевірити неможу.... називається купив собі 2-гу сімку на днях..... пипец.... гррррр в лайфі такою *уйні ніколи небуло!!!
Skorpio76 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 12:23 #12 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 12:23 а я то думаю шо то за н*х.... що даже рахунка перевірити неможу.... називається купив собі 2-гу сімку на днях..... пипец.... гррррр в лайфі такою *уйні ніколи небуло!!!В контрактників на початку місяця перевірка рахунку достапна приблизно з четвертого числа (хоча обіцяють з п"ятого). Ситуацію з абонентами передплаченого сервісу не знаю.
Tomagawk Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 12:51 #13 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 12:51 ГО всі на Київстар!!!!
madkot Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 15:43 Автор #14 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 15:43 дізвонився до оператора - проблеми ще є, скільки часу треба - не знають. компенсовувати моральні та фінансові збитки ніхто не збирається- максимум вибачаться. і пофіг їм що я півдня дзвоню з КС на МТС маючи номер із послугою СУПЕР.коротше кажучи - ми всі для них тупо приносимо шалені прибутки і перед нами у них немає зобов"язань.спитав куди можу поскаржитись - сказали куди хочеш, і скзаано було так - бо зрозуміло що нічого не доб"юся
Shkoder Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 15:48 #15 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 15:48 ГО всі на Київстар!!!! спасибо, насмешил
Skorpio76 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 16:05 #16 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 16:05 дізвонився до оператора - проблеми ще є, скільки часу треба - не знають. компенсовувати моральні та фінансові збитки ніхто не збирається- максимум вибачаться. і пофіг їм що я півдня дзвоню з КС на МТС маючи номер із послугою СУПЕР.коротше кажучи - ми всі для них тупо приносимо шалені прибутки і перед нами у них немає зобов"язань.спитав куди можу поскаржитись - сказали куди хочеш, і скзаано було так - бо зрозуміло що нічого не доб"юсяНіби конкуренція є, але абонентів ніхто не цінує. Що МТС, КС. Якщо рахунок оплачувати - вчасно і без розмов. А в них технічні проблеми - буває, терпіть абоненти. Знають паразити, що абоненту не захочиться скаржитися у Службу захисту споживачів. Тут хіба домовитися кільком сотням абонентів і вимкнути телефони на годину! Аби показати, що абоненти теж можуть вплинути. Правда мене більше дратував КС! І ціни вищі і якість не вища за МТС.
Tomagawk Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 16:24 #17 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 16:24 дізвонився до оператора - проблеми ще є, скільки часу треба - не знають. компенсовувати моральні та фінансові збитки ніхто не збирається- максимум вибачаться. і пофіг їм що я півдня дзвоню з КС на МТС маючи номер із послугою СУПЕР.коротше кажучи - ми всі для них тупо приносимо шалені прибутки і перед нами у них немає зобов"язань.спитав куди можу поскаржитись - сказали куди хочеш, і скзаано було так - бо зрозуміло що нічого не доб"юсяНіби конкуренція є, але абонентів ніхто не цінує. Що МТС, КС. Якщо рахунок оплачувати - вчасно і без розмов. А в них технічні проблеми - буває, терпіть абоненти. Знають паразити, що абоненту не захочиться скаржитися у Службу захисту споживачів. Тут хіба домовитися кільком сотням абонентів і вимкнути телефони на годину! Аби показати, що абоненти теж можуть вплинути. Правда мене більше дратував КС! І ціни вищі і якість не вища за МТС.У Київстар якість не вища? Тут ви шановний ДУЖЕ глибоко помиляєтесь!
Arden Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 16:50 #18 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 16:50 ГО всі на Київстар!!!! Идея не плохая, вот только п*дарастический цвет логотип ихний как то не айс
Skorpio76 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 17:14 #19 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 17:14 дізвонився до оператора - проблеми ще є, скільки часу треба - не знають. компенсовувати моральні та фінансові збитки ніхто не збирається- максимум вибачаться. і пофіг їм що я півдня дзвоню з КС на МТС маючи номер із послугою СУПЕР.коротше кажучи - ми всі для них тупо приносимо шалені прибутки і перед нами у них немає зобов"язань.спитав куди можу поскаржитись - сказали куди хочеш, і скзаано було так - бо зрозуміло що нічого не доб"юсяНіби конкуренція є, але абонентів ніхто не цінує. Що МТС, КС. Якщо рахунок оплачувати - вчасно і без розмов. А в них технічні проблеми - буває, терпіть абоненти. Знають паразити, що абоненту не захочиться скаржитися у Службу захисту споживачів. Тут хіба домовитися кільком сотням абонентів і вимкнути телефони на годину! Аби показати, що абоненти теж можуть вплинути. Правда мене більше дратував КС! І ціни вищі і якість не вища за МТС.У Київстар якість не вища? Тут ви шановний ДУЖЕ глибоко помиляєтесь!Дивлячися як оцінювати, Шановний! Мій особистий стаж МТС 7 років, КС - майже 2роки. Обидва підключення контрактні. В глибокі технічні тонкощі вдаватися не будемо. На рівні звичайних, середньостатистичних користувачів висновкі такі, кількість скарг за 2 роки, висловлені КС у 2-3 рази більше, ніж за 7 років в адресу МТС. Більшість з скарг на КС я описував на Борді ТицьПроблеми зі звязком у КС я особисто фіксую частіше, ніж у МТС, хоча МТС є основних номером, і користуюся ним значно частіше. Та й фінансово КС програє: тарифи вищі, плата за з"єднання присутня у практично усіх тарифах навіть всередині мережі. Навіть на "рідний" буЛАЙН рахують як дзвінок на чужу мережу.
Tomagawk Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 17:14 #20 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 17:14 ГО всі на Київстар!!!! Идея не плохая, вот только п*дарастический цвет логотип ихний как то не айс Та пох на цвет, а логотип ваше норм, главное связь то хорошея!!!!
fedot Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 19:47 #21 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 19:47 Постійна проблема "збій зв"язку", перезапуск телефону, дзвінок - триває від 15 секунд до 2-х хвилин, вибиває, набір - і знову "збій зв"язку"...і так по колу...Але ЛИШЕ з моїм номером (4 телефони на перевірку) і ЛИШЕ в моїй квартирі)))))П.С. А рахунок перевірити і зараз не можу.
Yurik Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 20:02 #22 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 20:02 Tomagawk, в КС жодного вигідного тарифу немає (djuice з його тарифом по 10 коп на всі оператори не беремо до уваги), в мережі навіть нормально нема як дзвонити, не кажучи вже про дзвінки на інші оператори. Так що поки КС не перерозгляне цінову політику, буде програвати тому ж таки МТС
Jack Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 20:51 #23 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 20:51 не знаю в мене особисто проблем не було (контракт МТС ), а ось дружина до мене дозвонитися не могла
Shkoder Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 20:59 #24 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 20:59 аналогично. на контракте все ok
Oksana04 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 21:07 #25 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 21:07 в мене номер з 2005 року, ще є з 2003 Номер з 2004 р. Підкажіть-но будь ласка ЯК глянути дату активації номера?По темі:В чоловіка - контракт - були проблеми.В мене - передоплала - без проблем.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.