Перейти до змісту

Несправедлива тарифна політика МТС


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Технічна реалізація вимагає цього для надання відповідних діапазонів номерних ресурсів

ну да, це само собою. Але маю на увазі, навіть якби без цієї умови щодо надання частот, оператори всеріно користувалися б аналогічною схемою розмежування між собою за різницею цих перших цифр

Опубліковано

це анріал. як я тоді буду знати на який оператор я дзвоню і яка буде тарифікація дзвінка?? Перепитувати кожного разу в співрозмовника, який у нього оператор? Це ідіотизм.

перші 3 цифри ( ..050, ..099, ..067 і т.д.) закріплені за конкретним оператором не просто так, а для зручності абонентів.

:offtopic: Все "ріал". Гугл в помощь, навіть є, як це буде. Просто ПЕРЕД гудками до абонента говоритиме "Код 050, але це абонент "Київстара"). Невже "Гудок", "Своя мелодія" тощо нічого не заставлять логічно подумати? :smile3:

Опубліковано

це анріал. як я тоді буду знати на який оператор я дзвоню і яка буде тарифікація дзвінка?? Перепитувати кожного разу в співрозмовника, який у нього оператор? Це ідіотизм.

перші 3 цифри ( ..050, ..099, ..067 і т.д.) закріплені за конкретним оператором не просто так, а для зручності абонентів.

:offtopic: Все "ріал". Гугл в помощь, навіть є, як це буде. Просто ПЕРЕД гудками до абонента говоритиме "Код 050, але це абонент "Київстара"). Невже "Гудок", "Своя мелодія" тощо нічого не заставлять логічно подумати? :smile3:

а я думаю, що якщо буде запроваджено збереження номеру, то оператори переглянуть свою тарифну політику. Нові тарифи будуть, щось на зразок "одна ціна у всіх напрямках".

Опубліковано

а я думаю, що якщо буде запроваджено збереження номеру, то оператори переглянуть свою тарифну політику. Нові тарифи будуть, щось на зразок "одна ціна у всіх напрямках".

В порядку оффтопу: Через те вони так довго опирались і опираються введенню закону. Адже закон ще ніби в тому парламенті прийнятий. Та й держава не спішила - хотіла спочатку Укртелеком продати, а потім вже міняти операторів без зміни номера (Укртелекому найтяжче технічно, і це за державні гроші модернізація була б). А зараз - самі знаєте.

Про МТС. Луцькі контори МТС ІМХО совком попахують, особливо по кваліфікації і ставленню персоналу.

Опубліковано

мені ось що відписали з Техпідтримки:

Шановний ***!

Ваше звернення розглянули в Центрі Обслуговування Абонентів.

Перш за все дякуємо Вам за вибір ПрАТ "МТС Україна" в якості оператора, що надає Вам послуги мобільного зв’язку та Ваші зауваження.

Ваш лист дуже важливий для нас, оскільки Ви звертаєте увагу компанії на моменти, що цікавлять саме Вас.

Ваше звернення, в якості побажання, передано для аналізу.

Слід зазначити, що в даний час регіональні відділи продажу ПрАТ "МТС Україна" проводять самостійні акції для жителів своїх регіонів, що не суперечить чинному законодавству і є загальноукраїнською і міжнародною бізнес-практикою.

В разі розширення зони дії тарифного плану "МТС Український" інформація буде розміщена в голосовому меню по номеру 111, а також на сайті http://www.mts.com.ua/ukr/prepaid.php?pid=6&tid=397.

Дякуємо за увагу до нашого сайту.

Так шо цей ігнор Волнської області не стільки з Києва, скільки через безініціативність волинського регіонального відділення! Казли.

Вибачайте, трохи провтикала тему - не відзвітувалась. Теж прийшов подібний лист в минулий понеділок. Наскільки я зрозуміла розглядається варіант приєднання Волинської області до тарифного плану "МТС Український" але в далекому майбутньому. Може наші листи змусять їх трохи зачухатись, якщо місцеве керівництво МТС чухатись не хоче :), так що "Пішем, таварісчі, нє стєсняємся!"

Опубліковано

Читаю посты и удивляюсь, вроде взрослые люди, наверное мечта вообще не пополнять и не тратить денег на связь. За то получать качественную связь :) Не думайте что там сидят люди, которые ничего не знают. Наша область исключена из списка не с проста, потому как самый первый оператор у нас в области был именно нынешний уже МТС, потому по всей вероятности у нас какая-то определенная доля абонентов МТС, и им просто невыгодно вводить такой тариф именно для нашей области, вот и все.

Мобильная связь сейчас доступна каждому, и пусть в других областях будут тарифы и все такое. Вас никто не заставляет пользоваться МТС.

Опубліковано

Нiколи не було МТС так як всi номера в книзi киiвстар,лише 5% iншi, i небуде його в мене сподiваюсь нiколи. Якщо чесно то до мтс менi байдуже, навiть якщо б вiн збанкрутував. Проте колективну скаргу проти цих крохоборiв пiдтримую(тому що заробляють оператори шаленi грошi а розвитку в планi якостi та 3g нема нiякого).

РS. На рахунок вiдсоткового спiввiдношення то в областi абсолютним лiдером е киiвстар.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Підтримую Kombat83 тому що заробляють оператори шаленi грошi а розвитку в планi якостi та 3g нема нiякого!!!!

3g на тереторії України це лохотрон з красивою назвою, 3g це спец звязок для війсковиз причому Американських

які за допомогоюцієї цієї технології робили відео дзвінок до рідних з своїх мобільних на зразок скайпу тільки без ноута.

але з другого боку в ДЖСМ мережі вкладено дуже дуже великі кошти по всьому світу і розвиток 3g поки приторможують.

Опубліковано

3G, 4G - яка різниця? Покажіть мені недороге "тіло", на яке можна поставити IP-телефонію, і через рік-два від тих КС і МТС (а також Телекому) залишиться лише туманний спогад ...

Опубліковано

Дайте мені "тіло", на який можна поставити IP-телефонію, і через максимум рік від тих КС і МТС (а також Телекому) залишиться самий лише спогад ...

це щось типу Скайпа? дик, ім'я їм - легіон. на WM, Android та iOS (навіть, з відео).

Опубліковано

Закріплення номера за користувачем дало б багато.

Наприклад, пару років тому мені розповідали, що десь чи в Іспанії чи в Італії людина вирішила перейти на іншого оператора тому що там при підключенні давали якийсь прикольний телефон. Так її оператор, взнавши в чому причина, дав такий самий телефон, тільки щоб абонент залишився.

Опубліковано

Дайте мені "тіло", на який можна поставити IP-телефонію, і через максимум рік від тих КС і МТС (а також Телекому) залишиться самий лише спогад ...

це щось типу Скайпа? дик, ім'я їм - легіон. на WM, Android та iOS (навіть, з відео).

да кожен практично смарт нокiа пiдтримуе iр телефонiю i скайп, i лише самих нокiа бiльше чим wm, андроiд i айфонiв разом взятих у кiлька разiв. Попит присутнiй великий а пропозицii нема, I якщо буде то не ранiше як роки через 2.

Опубліковано

У меня МТС и меня устраивает полностью ихняя политика, и Киевстар у меня, стартовый тоже классный мне выгодно звонить и все такое, так что не надо уж так сильно гнать на МТС.

Опубліковано

А чогоб не погнати на МТС бл____яяяя третій місяць послугу смс неможуть включи

оператор триндить то перегрузи то телефон поміняй налаштування, то ще якасусь херотень придумує,

а смс так і не приходять ні сервісні ні ммс ніякі , але відправити можу і успішно доставляюця.

ШО за трабла ???? може хто теж так стражав,і вирішив цю проблему?????

Опубліковано

мені ось що відписали з Техпідтримки:

ЦитатаШановний ***!

Ваше звернення розглянули в Центрі Обслуговування Абонентів.

Перш за все дякуємо Вам за вибір ПрАТ "МТС Україна" в якості оператора, що надає Вам послуги мобільного зв’язку та Ваші зауваження.

Ваш лист дуже важливий для нас, оскільки Ви звертаєте увагу компанії на моменти, що цікавлять саме Вас.

Ваше звернення, в якості побажання, передано для аналізу.

Слід зазначити, що в даний час регіональні відділи продажу ПрАТ "МТС Україна" проводять самостійні акції для жителів своїх регіонів, що не суперечить чинному законодавству і є загальноукраїнською і міжнародною бізнес-практикою.

В разі розширення зони дії тарифного плану "МТС Український" інформація буде розміщена в голосовому меню по номеру 111, а також на сайті http://www.mts.com.u...?pid=6&tid=397.

Дякуємо за увагу до нашого сайту.

Також такий лист отримав, але написав їм ще один з проханням роз'яснити хто займається розробкою тарифної політики в них: "Вдячний за відповідь, тобто я зрозумів, що Ви відношення до регіональної тарифної політики не маєте? Тоді надайте, будь ласка, контактні дані регіонального відділу продажу ПрАТ "МТС Україна" у Волинській області. Можливо хоч вони сприймуть мої аргументи про відсутність регіональних тарифів,причому будь - яких, у нашій області".

Шановний Віталію!

Ваше звернення розглянули в Центрі Обслуговування Абонентів.

Перш за все дякуємо Вам за вибір ПрАТ "МТС Україна" в якості оператора, що надає Вам послуги мобільного зв’язку та Ваші зауваження.

Ваш лист дуже важливий для нас, оскільки Ви звертаєте увагу компанії на моменти, що цікавлять саме Вас.

Ваше звернення, в якості побажання, передано для аналізу.

Слід зазначити, що в даний час регіональні відділи продажу ПрАТ "МТС Україна" проводять самостійні акції для жителів своїх регіонів, що не суперечить чинному законодавству і є загальноукраїнською і міжнародною бізнес-практикою.

В разі розширення зони дії тарифного плану "МТС Український" інформація буде розміщена в голосовому меню по номеру 111, а також на сайті http://www.mts.com.ua/ukr/prepaid.php?pid=6&tid=397.

Опубліковано

А чогоб не погнати на МТС бл____яяяя третій місяць послугу смс неможуть включи

оператор триндить то перегрузи то телефон поміняй налаштування, то ще якасусь херотень придумує,

а смс так і не приходять ні сервісні ні ммс ніякі , але відправити можу і успішно доставляюця.

ШО за трабла ???? може хто теж так стражав,і вирішив цю проблему?????

Перевір, чи Сервісний центр введено +38050000501 в Установках текст. повідомлення.

Опубліковано

А чогоб не погнати на МТС бл____яяяя третій місяць послугу смс неможуть включи

оператор триндить то перегрузи то телефон поміняй налаштування, то ще якасусь херотень придумує,

а смс так і не приходять ні сервісні ні ммс ніякі , але відправити можу і успішно доставляюця.

ШО за трабла ???? може хто теж так стражав,і вирішив цю проблему?????

Перевір, чи Сервісний центр введено +38050000501 в Установках текст. повідомлення.

саме такий і происаний +38050000501

Опубліковано

в принципі останнім часом коли телефонував 111 то там

їхній робот триндиів про неполадки з отриманням смс

мол вибачте скоро буде вам щастя, але не три місяці!!!!!

і ті гади точно знають шо воно теке,

тільки морозяця через своїх онлайн операторів.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Інфа дя тих, кому "Регіонального", "МТС Першого" замало, а "Супер МТС" забагато. МТС ввів новий регіональний (хоча регіональним його можна назвати з натяжкою, легше перерахувати області, які під нього не попадають, ніж ті, що ним охоплюються :) ) тариф "29" (в піку Києвстару, який масово закриває і переводить на інші тарифи 90% діючих тарифів Білайну). Суть - на 9 номерів МТС безкоштовно, на решту МТС - 29 коп. з абонплатою 29 коп./день. Перейти на нього не можна, необхідно купити новий пакет. Докладніше - http://www.mts.com.ua/ukr/prepaid.php?pid=6&tid=426.

Думаю, що МТС таким чином "відмітився" з регіональним тарифом для Волинської області і вимагати більшого просто безглуздо.

http://wordstat.yandex.ua/?cmd=maps&scmd=2&map=ukraine&text=%D0%BC%D1%82%D1%81 - чітко видно, що на Волині у МТС міцні позиції і "халяви" не варто чекати (для тих, хто ще сподівається на Супер МТС без поповнення Волинь) :P .

Опубліковано

Я маю всі чотири карточки, поповняю тільки інколи їх.. Лайф в мене до 2012року вільний, на інші оператори 35коп, МТС до мене дзвонять,але якщо його на 30 грн поповнити, то звонити вже на 2 оператори зможу безкоштовно, Джус також що б до мене дзвонили, але так само як і в МТС можна вільним зробити, а білайн то взагалі раз в пів року поповняю на 5-10 грн для галочки..

Висновок: 70грн в місяць і говоріть скільки влізе.

Те що там обзивало якесь бидло, якому в житті повезло,або ж якось сам прорвався, бидлом усіх в кого дві-три карточки і стільки ж телефонів, то це його думка, яку більше за все ніхто з жителів форуму його не підтримав..

Я мінімально описав як можна дешевше спілкуватись.. я особисто останнім часом поповняю лайф на 20-30 грн і мені вистачає на місяць звонити куди мені потрібно(довго не говорю,але часто дзвоню)

Я звісно ж поважаю, що є ще люди, які хочуть добитись кращого життя, але не вірю що нашими пропозиціями ми щось змінимо, з часом само прийде, або ж щось інше буде..

А взагалі кожен для себе сам повинен подумати як йому краще і дешевше спілкуватись, так як потреби в усіх різні.

в мене напарник взагалі витрачає десь 300грн на місяць(теж 4 карточки, так щоб клієнтам було краще/в житті різне може трапитись/) він по роботі 80% дня проводить за розмовами по телефону, але ж він може дозволити собі не задумуючись викинути і не 300 а й 500грн якщо не більше, тому кожен має вирішити собі сам!!

ХАЛЯВИ повної ніколи не буде!!! завжди щось буде не так як нам хочеться, тому й приходиться миритись!!

Якби всі думали про інших людей, то і депутати в нас не такі були б, і населення України не ділилося б на бідних, не дуже і мільйонерів!!

прикладів і спорити багато можна, але я особливо нікому нічого не нав"язую, просто привів приклади і досвід з життя...)))

Дякую за увагу))

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...