Перейти до змісту

Нововведення у ПДР


mrZED

Рекомендовані повідомлення

а що тоді буде з авто, на ЄС реєстрації?

Де купив - там і ТО проходь :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 465
  • Створено
  • Остання відповідь

а наші ж прикулупаються,мов НЕ ДІЙСНА, проходь ТО, але ж машина як би не моя, то як я її пройду?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти це взнаєш приблизно у першому повороті ))))))))))))

.

1) не факт. Але якщо спєц подивиться і скаже, що варто замінти колдки, долити / замінити рідину. Замінити шланг, що йде до колодки.. і т.д. Щоб я не взнав це на повороті!

І знову ж таки, я зрозумів, що мої гальма не в порядку і їду на ремонт, а тут БАЦ! ГАЇ-шники спиняють, а у мене гальма не працюють! І як бути??

Я ж не маю права їздити на авто з несправними гальмами, правда ж?

А "лавєта" надто дороге задоволення!

Подумай якими мають бути там спєци і скільки авто вони мають перекрутити щоб в будь-якій марці визначити діагноз і знайти проблему

Вирішується значно простіше.

Якщо в мене ВАЗ, то на сервіс Мерседеса я не поїду. Логічно?

Якщо в мене 5-7 років Тойота, то я приїду на сервіс, де втикнуть фішку в комп і побачать УСІ, практично недоліки системи. Власне авто саме "скаже".

на тому ж Волинь-Авто, мають змогу діагностувати І Мерси, і всі авто Дженерал Моторс (Опеля, Деу і подібні).

Як і на сервісі Ауді - фольци та Шкоди і навпаки.

У нас в країні все вищеописане ти ПОВИНЕН знати сам, бо будуть розводити на бабло недобропорядні сервіси яких у нас 90%.

А що до гальмівної системи, раз ми за неї взялись, то стан колодок і шлангів маєш перевіряти сам, щоб як ти кажеш не взнати цього в повороті. Бо 99.9% людей глибоко плювати на твою долю поки не з'явиться особистої зацікавленості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТО? В жопу його. Краще за тих 600-1200 гривень зажену в приватну автомайстерню, то крім діагностики ще й на ремонт вистачить.

Було вже ТО. Як його проходили усі знають. Тому й були ксенони в небо/очі, тоновані стопи і відсутні гальма. Гроші на вітер, а не ТО.

Зараз без ТО. Все те саме фари-стопи-гальма. Аварій не побільшало, розвалюх на дорогах теж. Хто дбав за своїм авто, той і дбає, хто тоді не дбав, і зараз не дбає. Тоді нащо воно нам?

Чим зумовлене бажання ДАІ повернути ТО, якщо предпосилок до повернення немає? Десь в неті писали - це 100-120 мільйонів баксів в кормушку. Логіка проста, якщо їм треба наповнити кормушку, значить справжнього ТО так і не буде, а буде як і було - продаватимуть талони і все.

Ще раз повторюсь в жопу ТО. Поки міліція та сама, а не така як в Грузії після реформ, то нам таке ТО не потрібне.

Комерційний транспорт хай проходить, а я в рік і 10000 км не наїзджаю, машині вже 10 років, на спідометрі 79700. Мені той талон не потрібен.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТО? В жопу його. Краще за тих 600-1200 гривень зажену в приватну автомайстерню, то крім діагностики ще й на ремонт вистачить.

Блін, а я про що розпинаюся. Якщо ТО в тому вигляді яке воно було - то його реально В сраку.

Я за його вдосконалення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блін, а я про що розпинаюся. Якщо ТО в тому вигляді яке воно було - то його реально В сраку.

Я за його вдосконалення.

Я проти ТО навіть вдосконаленого. Я накатую 10 т.км за рік-півтора, а торговий агент за 3 місяці. І він і я маємо проходити то раз в рік? Торговий розіб'ється на трасі, якщо буде їздити раз в рік на сервіс, а мені раз в рік зачасто. Я сам маю визначати коли мені треба їхати на діагностику-ремонт-то, а не гаішник та ще й за це гроші брати. Якщо так дбають за мою безпеку той хай приберуть корупційну складову - гроші і роблять ТО безкоштовно, а якщо виявлять поломку, то я своїм коштом відремонтую. Оце був би прийнятний варіант але якщо буде НОВА міліція, бо з цією все-рівно будуть брати бабло за "поломок не виявлено". Але хай почнуть спочатку з себе, хай уся міліція пройде ТО на детекторі брехні, при цьому оновиться 100% особового складу :), хай проведуть реформи. І коли вони стануть схожі на нормальну міліцію, як в Грузії чи США чи в європах, тільки тоді можуть почати ГРОМАДСЬКІ ОБГОВОРЕННЯ ТО. А до цього часу будь-яке втручання держави в моє життя перетворюється на збір коштів на лікарню-школу-дороги. В жопу ТО. Воно просто не на часі.

Сорі за КАПС, з планшета важко жирним шрифтом керувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

скоробуде можна 3 місяці кататися.

а можна про це детальніше?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 квітня Яценюк підписав документ з єврокомісаром про "щось", після чого сказав, що сокро можна буде їздити на ЄС авто в Україні не 10 днів, а 90 ( потрібно буде виїзджати за кордон).

у своїх знайомих зайців питав - казали нічого не чули, але коли катався в Хелм, так на митниці (коли чекав перезмінку та довго ішла черга) наші вже їздять. що і як відмовилися сказати. щось детальніше немає в кого розпитати та десь почитати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 квітня Яценюк підписав документ з єврокомісаром про "щось", після чого сказав, що сокро можна буде їздити на ЄС авто в Україні не 10 днів, а 90 ( потрібно буде виїзджати за кордон).

у своїх знайомих зайців питав - казали нічого не чули, але коли катався в Хелм, так на митниці (коли чекав перезмінку та довго ішла черга) наші вже їздять. що і як відмовилися сказати. щось детальніше немає в кого розпитати та десь почитати.

всіх хто шось знають марозяться говорити і вже їздять....

менталітет такій менталітет.... :0157: :0157:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

всіх хто шось знають марозяться говорити і вже їздять....

менталітет такій менталітет.... :0157: :0157:

полішуки... гребтиме все до себе в хату, а що в мішку і звідки - не признається

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо ТО в тому вигляді яке воно було - то його реально В сраку.

Я за його вдосконалення.

Перед тим, як повернути ТО, не помішало б провести ТЕХНІЧНИЙ ОГЛЯД помешкань і майна головних ДАІшників на предмет відповідності їхній зарплаті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 квітня Яценюк підписав документ з єврокомісаром про "щось", після чого сказав, що сокро можна буде їздити на ЄС авто в Україні не 10 днів, а 90 ( потрібно буде виїзджати за кордон). у своїх знайомих зайців питав - казали нічого не чули, але коли катався в Хелм, так на митниці (коли чекав перезмінку та довго ішла черга) наші вже їздять. що і як відмовилися сказати. щось детальніше немає в кого розпитати та десь почитати.
Я особисто проти цього обома руками.

Зараз розведеться купа жлобів, які хочуть престижних і дешевих авто, на польських номерах. Не дай Бог втулить когосьчи зіб'є і "слєняє" бо дешевше тачку кинути, а ти шукай вітра в полі фірму в польщі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не жлобів, а нормальних людей, які хочуть мати засіб пересування, а не предмет розкоші (якщо дивитись на машину зі сторони зарплати).

А на рахунок "Не дай Бог втулить когосьчи зіб'є і "слєняє"" - це все елементарно реєструється. Варіантів море нормально утрясти цю сторону.

... між іншим, в основному "збивають і злинюють" мажори на дорогих авто і нормально зареєстрованих

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На одному із расєйських сайтів під новиною про введення ТО в Україні прочитав коментар:

В стране война а они думают как содрать с народа денег , таких придумковатых надо в горячие точки бросать, чтобы опускались на землю а не летали в облаках!

Цитувати Ляшка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не жлобів, а нормальних людей, які хочуть мати засіб пересування, а не предмет розкоші (якщо дивитись на машину зі сторони зарплати). А на рахунок "Не дай Бог втулить когосьчи зіб'є і "слєняє"" - це все елементарно реєструється. Варіантів море нормально утрясти цю сторону.
В мене зараз складається враження що ти за кермом їздиш мало і не знаєш як себе ведуть наші водії на корчах з номерами інших країн, як їм плювати на ПДР так як все одно їх не знайдуть. Уяви ситуацію ДТП з таким авто, коли ти правий, як ти водія притягуватимеш до відповідальності і скільки часу?

І з приводу "нормальних людей" нормальна людина придбає розмитнене авто і буде відповідати за порушення, а їздити кожні 90 днів на кордон щоб не платити розмитнення це жлобство.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ти поняття не плутай! Я тобі не кажу уникати відповідальності, а кажу про те, що авто повинно коштувати реальні гроші, щоб людина могла його нормально купувати, і що нічого поганого в тому, що людина хоче придбати дешевше (не переплачуючи невідомо кому невідомо за що якісь дибільні нереальні розтаможки) засіб пересування. А не ліпиш тут якесь жлобство.

В нормальних країнах авто коштує РЕАЛЬНІ гроші! Співвідносні їхній зарплаті! В Прибалтиці машину б/у в нормальному стані можна придбати за 300 баксів, в штатах ДІТИ в школу їздять на магшинах, бо вони б/у там теж дешеві! А в нас чиновники хочуть щоб за розтаможку ти відвалив половину від вартості авто! Це, по-твоєму, нормально?!?! За який хєр їм стільки відвалювати??? Держава не вкладаючи ні копійки в виробництво тієї машини хоче заробляти на тому не менше від виробника! Причому, з НАШОГО карману! То хто тут ЖЛОБ?!?

А за кермом я їжджу постійно і багато. І щоб ти знав, оті машини на "польских" номерах теж оформляють страховки ОСВ. І на дорозі мені "шумахЄрів" більше попадається на машинах з "нормальними" номерами ніж на "польських".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ти поняття не плутай! Я тобі не кажу уникати відповідальності, а кажу про те, що авто повинно коштувати реальні гроші, щоб людина могла його нормально купувати, і що нічого поганого в тому, що людина хоче придбати дешевше (не переплачуючи невідомо кому невідомо за що якісь дибільні нереальні розтаможки) засіб пересування. А не ліпиш тут якесь жлобство. В нормальних країнах авто коштує РЕАЛЬНІ гроші! Співвідносні їхній зарплаті! А в нас чиновники хочуть щоб за розтаможку відвалив половину від вартості авто! Це, по-твоєму, нормально?!?! За який хєр їм стільки відвалювати??? Держава не вкладаючи ні копійки в виробництво тієї машини хоче заробляти на тому не менше від виробника! Причому, з НАШОГО карману! То хто тут ЖЛОБ?!? А за кермом я їжджу постійно і багато. І щоб ти знав, оті машини на "польских" номерах теж оформляють страховки ОСВ.
Те що корч має коштувати по ціні корча я згоден, але це питання до податкового кодексу, щоб авто розмитнювалось, а не їздило на іноземних номерах. Так що це ти поняття не плутай.

Шукати такий вихід в обхід законам це жлобство.

jack74, І взагалі в тебе якісь подвійні стандарти, ти начепив собі на аватарку синьо-жовтий прапор, а захищаєш тих хто незаконно їздить на іноземних номерах.

Те що ти мені мінуси ліпиш, тільки підтверджує те, що я правий відносне тебе, бо сказати нічого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SysR, вибач, але ти тупий чи що? Я не захищаю тих, хто порушує ПДР (на яких би він номерах не їздив)! Я захищаю людей, яких ти обізвав жлобами лише за те, що вони хочуть купувати машину і не мають фінансової змоги піти в салон за новенькою, а держава хоче з них ще й здерти три шкури!

А ти пишеш так, наче я злочинець і злодій, бо не хочу віддавати державі нізащо купу бабла! Хай держава створить нормальні умови для купівлі та реєстрації машини, і ніхто не буде їздити на "польских" номерах!

Чи може ти не знаєш, ЯК чОго в нас вартує переоформити машину?! Чи самому ввезти та розмитнити?! Так що давай не ліпи горбатого і не перекладай з хворої голови на здорову.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SysR, вибач, але ти тупий чи що? Я не захищаю тих, хто порушує ПДР (на яких би він номерах не їздив)! Я захищаю людей, яких ти обізвав жлобами лише за те, що вони хочуть купувати машину, а держава хоче з них дерти три шкури! А ти пишеш так, наче я злочинець і злодій, бо не хочу віддавати державі нізащо купу бабла! Хай держава створить нормальні умови для купівлі та реєстрації машини, і ніхто не буде їздити на "польских" номерах! Чи може ти не знаєш, ЯК чОго в нас вартує переоформити машину?! Чи самому ввезти та розмитнити?! Так що давай не ліпи горбатого і не перекладай з хворої голови на здорову.
Коли аргументи закінчуються саме час перейти на особистості.

Правила є для того щоб їх виконували. Змінюють не методи а правила, а поки будуть такі, що стараються правила обійти нічого у нас не зміниться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нормальна людина придбає розмитнене авто і буде відповідати за порушення, а їздити кожні 90 днів на кордон щоб не платити розмитнення це жлобство.

І згоден і не згоден.

Я б швидше це назвав економією. А не жлобством.

Згодься, не кожен має достатньо грошей щоб придбати авто з салону. І не кожен краде з держкормушки на Лексуси си ML-ки для своїх сосок. В кожного різні доходи. Як і потреби.

Потрібна машина, а є лише 5 к .у.о. Шодєлать? Топитися у кредиті?? Брати в бариги-перекупщика на автобазарі припудреного лаха втридорога?

Чи поїхати в ту ж Польшу і пригнати адекватну машину за адекватною ціною??

Щодо реєстрації та номерів, то механізм можна відрегулювати, навіть елементарними тимчасовими українськими номерами. термін яких спливатиме через 90 днів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібна машина, а є лише 5 к .у.о
Коли потрібна машина, для роботи, то беруть те що можуть за 5к, а пригнати крутіше за дешевше це "панти".
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5K - наведено як приклад. Умовно.

а пригнати крутіше за дешевше це "панти".

Панти - це не маючи за що купляти дорогу машину (пофіг де) і не мати потім чим її заправляти чи платити кредит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Актуально для великих міст, але все ж для загального ознайомлення лучанам теж раджу прочитати. Зміни (як завжди у нас :)) викликають більше питань, ніж дають відповідей, то ж побачимо як все це буде впроваджено на практиці.

Отныне все парковщики вне закона

Слово "парковщик" у многих жителей Украины ассоциируется с человеком который собирал, а часто и вымогал с различными угрозами, плату за то, что водитель припарковал свой автомобиль на обочине дороги или на специально отведённой для этих целей площадке. Эти сборщики подати зачастую неопрятно одеты, немного грязны и находятся в лёгком алкогольном опьянении.

Теперь, после принятия поправок к постановлению Кабинета Министров Украины №1342 (редакция от 3 июля 2014 г.), эти попрошайки-вымогатели стали вне закона.

Дело в том, что в новых поправках чётко описано то, как, и с помощью чего, водитель должен оплатить услуги парковок. Никаких наличных в руки уличных вымогателей - всё только через паркоматы и оплату через мобильный телефон.

Оплату за парковку можно выполнить разными способами:

в безналичной форме - путем приобретения парковочного талона с определенной продолжительностью парковки, в котором указываются дата и время размещения транспортного средства на такой площадке, или с помощью услуги "мобильная парковка".

наличными или с использованием платежной карты - через парковочный автомат или автоматический въездной и выездной терминалы.

На этих двух пунктах и заканчиваются способы оплаты за парковку. Как вы могли заметить, о парковщиках тут ни слова. Более того, любую оплату нужно проводить исключительно через использование технических устройств указанных в постановлении Кабмина - паркомата, въездного/выездного терминала или мобильно телефона. Парковщик с кассовым аппаратом на шее, это не техническое устройство и платить такому "ходячему паркомату" вы не обязаны.

В постановлении говорится и о том, что водитель вправе отказаться оплачивать парковку если оператор (владелец парковки) не обеспечил должного функционирования технических средств для оплаты. Иными словами, если паркомат не работает, то парковка бесплатна.

Отдельно надо сказать и про то, что такое паркомат. Согласно того же постановления Кабмина, это устройство которое принимает к оплате наличные средства и специальные (причём многоразовые) карты. Если устройство на парковке принимает только один из видов платежей, например специальные карты, и у него нет купюроприёмника, то данное устройство паркоматом не является, а значит, водитель вправе отказаться от оплаты парковки.

Но, если парковка оборудована по всем правилам и все технические устройства работают исправно, то водитель обязан оплатить услуги парковки. В противном случае ему грозит штраф, о котором так же сказано в поправках к постановлению Кабмина. Штраф выписывает не парковщик или инспектор ГАИ, а представить городского или сельского совета.

Источник: http://zovzakona.org/otnyne-vse-parkovshhiki-vne-zakona#ixzz374CZaLVs

П.С. де в нас, крім Варшавки, "працюють" паркувальники?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

П.С. де в нас, крім Варшавки, "працюють" паркувальники?

Старий ринок, Ювант, Пасаж, нє??? Давно паркувався на парковці там.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 11 місяців потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...