Перейти до змісту

розсудіть, будь-ласка


Bit

Рекомендовані повідомлення

я продавав динаміки. динаміки грали чисто, без проблем. один з бордівців, мій квартирант, це може підтвердити. на них слухалась музика цілком нормально, без ніяких проблем.

зявився потенційний покупець е-60. сконтактували, він підїхав до мене. наголошу-мови за манібек НІЯКОЇ не було. питання: "нормально грають?" "нормально" "я їх завтра послухаю".

сьогодні він телефонує і пропонує повернути товар по манібеку.

повторюсь:динаміки в хорошому стані. чому вони раптом за один вечір почали хрипіти можна лише здогадуватись-може десь гепнулись при транспортуванні, можливо в сніг з водою в таку погоду. а можливо уже перепаяні були за вечір і там інший динамік хриплячий в одній з колонок стоїть? чекаю ваших думок, бо скоро маємо зустрітись з покупцем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не хочеться просто конфлікт затягувати і ускладнювати, але наприклад я, коли купляв на борді як правило ще в топіку за манібек говорив. а ні-то вживу домовлявся, і торгувався навіть за манібек. покупець просто приїхав-тикнув гроші, закинув динаміки в багажник і поїхав.

сам не люблю таких ситуацій, сам колись повертав різака 8а8асіку з борда по манібеку. але все було обумовлено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Договор есть договор-о манибеке не говорилось?Значит усє

Вопрос, по моему, снят.

Только продавец самолично может решить, как разрулить ситуацию,может найдут обое какой-то компромиссный вариант,но покупатель не имеет права нагнетать обстановку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На борді вже давно має бути аксіома.....БЕЗ МАНІБЕКУ НІЧОГО НЕ КУПУВАТИ І НЕ ПРОДАВАТИ!!!!!!!!!!!!!.....хоча б почати з техніки.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щойно в розмові з покупцем виявилось, що вони не риплять, а в них, цитую "на одному динаміку якись такий металевий звук.. ну вони наче нормальні, але мені з таким ефектом не треба"

я не розумію... чи то в покупця музичний слух, чи шо....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щойно в розмові з покупцем виявилось, що вони не риплять, а в них, цитую "на одному динаміку якись такий металевий звук.. ну вони наче нормальні, але мені з таким ефектом не треба"

я не розумію... чи то в покупця музичний слух, чи шо....

Візьми з нього гривень 50 за користування колонками і все!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згоден з poliglot

Потрібно встановити певну грошову планку вартості товару, для якої 2-денний манібек є обов'язковим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Покупець просто морочить собі і людям голову! Хочеш щось купити - домовся,що б під час покупки можна було перевірити товар. Подивився, послухав, перевірив усе, що цікавить - приймай рішення купувати чи відмовитися.

Треба поважати і продавця! Він теж людина! У нього теж мало часу на повторні зустрічі! Розумію так, якщо людина професійно займається (заробляє на життя) виготовленням, або продажем чогось, вона встановлює ринкову ціну і передбачає можливість кілька разів зустрічатися з потенційним покупцем! Якщо ж я продаю наприклад, свій б/в мобільний телефон, я встановлюю нижчу ціну і немаю бажання витрачати багато часу на його продаж!

Тому вважаю, що манібек може мати місце (за згодою сторін, яку краще зафіксувати на сторінці теми) лише в тому разі, якщо товар неможливо випробувати при зустрічі, або на це випробовування потрібно більше, ніж 30 хв. І коли наявність пломб, або інших елементів захисту може захистити продавця від махінацій покупця!

І завжди треба памятати, що б/в є б/в.

Хочеш 100% гарантій - купуй нове у серйозному магазині і вимагай виписки чека та гарантійки!

Хочеш дешевше б/в - будь готовий до сюрпризів!.

В цій ситуації через відсутність серйозних скарг покупця на товар, йому варто відмовити!

Якщо є бажання, можна звяти штраф тих же 50 грн за потрачений час!

Успішного вирішення питання!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну якщо йому вже так товар не подобається то нехай вертає але в такому стані якими брав, без всяких дефектів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

розійшлись мирно. повернув покупцю гроші, взяв 20 за мороку і витрачений час.

він зайшов до мене додому, послухали динаміки на моєму сабвуфері. звучать дуже добре. але як пояснив покупець, мій сабвуфер на динаміки подає лише високі частоти, а низькі відтворює лише саб мовляв. а на його усілку на динаміки подаються також низькі частоти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 Імхо винуваті оба - продавець не продемонстрував всі мінуси колонок , покупець - не дочув, що на потужних басах вони хриплять.

Впринципі якщо хороший усь - захриплять і 100-ГДН ;)

Але правило  є правило, і манібек є манібек, навіть за нашим законодавством він присутній. Аж 14 днів доречі. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Висловлюсь ще і я :)

Завжди коли продаю чи купую домовляюсь про манібек, але обумовлюю це тільки тим що повернення тільки у разі якоїсь несправності того чи іншого товару, себто щоб не було таких ситуацій, що покористувався 3 дня, несподобались - повертаєш на манібек!.. Огляд треба робити відразу по фото чи на місці.

Щодо топіка, то я в свою чергу з багатьма бордовцями вже на автомані куплю-продам без уточнення манібеку, можливо ця людина вже привикла як і я, чи перепутала вас з кимось в кого багато чого купувала... Вважаю манібек надати потрібно, але в подальшому обумовлювати його. Хоча в даній ситуації якщо одна колонка дійсно має специфічне звучання впорівнянні з іншою а людина має слух, то це якби дефект! Моє ІМХО!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я, як покупець також хочу висловитись.

При розмові з покупцем, я запитав чи все добре з динаміками(чи не риплятьі ін.), на що отримав відповідь, що динаміки працюють відмінно. Я сказав, що перевірю їх на наступний день, і якщо щось не так то перезвоню. Самого слова "moneyback", при розмові не згадувалось, але мені здається що українською мовою я цілком зрозуміло виразився.

На наступний день я перевірив, і почув посторонні шуми чи то хрипіння, чи металічний звук при програванні басів. І це навіть на нижчій від середньої гучності! Я підключав динаміки до нормального підсилювача без кроссоверів. Як виявилось продавець перевіряв їх на виходах від 2.1 системи, де бас іде на сабвуфер, а середні і високі частоти на інші динаміки, тобто на ті самі виходи де перевірялись динаміки. Так такі динаміки не перевіряються. Це ж не "піщалкі"!

Я вважаю що продавець надав мені не вірну інформацію щодо роботи динаміків, і тому я захотів їх повернути назад(мені не потрібні деревяні ящики за 130 грн).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Конфілкт вважаю розруленим.

А в правилах обов'язково додаму пунктик про "Манібек".

зараз приліпимо голо-сувалку. Де всі і обсмокчемо.

Закрито!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...