Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

як рішити проблему щоб роутер не перезагружати постійно

Підключіться кабелем до роутера, зайдіть в опцію клонування МАС адреси і зклонуйте МАС на роутер.

Роутер отримає нову, можливо безглючну, адресу.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зараз в когось працює інтернет? Подзвонив в техпідтримку, дванадцятий на черзі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене вибірковий доступ до сайтів. Більше не відкривається ніж відкривається :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене все працює, роутер відправила у відпустку , поки все не стабілізується

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

інтернету немає вообщє вже другий день! і тиждень глюки неймовірні

Змінено користувачем Tum@n
Зайві знаки оклику видалено. Утримутейсь від надмірної емоційності у висловлюваннях. Це технічний розділ і ваші крики тут нідочого.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

інтернету немає вообщє вже другий день!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! і тиждень глюки неймовірні

Пишіть, дзвоніть в техпідтримку. В мене те ж саме 2 дні було, помогли.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думав приїду додому і тут в інтернеті новини подивлюсь - але ні, сайти відкриває вибірково, до опрератора звичайно дууууууже проблемно дотелефонуватися, приходиться досить довго чекати, але і телефонувати толку немає, бо всеодно мені скажуть - ваш роутер поганий...

І що робити? Провайдер до недавнього часу фактично мене повністю задовільняв, я вже згідний був і терпіти проблеми із інетом під час матчів євро, всеодно більшість із них дивлюсь по тв, але ж зараз проблема і не тільки вечорами, але і тоді коли матчі євро 2012 не ідуть....

Змінено користувачем kozakOleg
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думав приїду додому і тут в інтернеті новини подивлюсь - але ні, сайти відкриває вибірково, до опрератора звичайно дууууууже проблемно дотелефонуватися, приходиться досить довго чекати, але і телефонувати толку немає, бо всеодно мені скажуть - ваш роутер поганий...

І що робити? Провайдер до недавнього часу фактично мене повністю задовільняв, я вже згідний був і терпіти проблеми із інетом під час матчів євро, всеодно більшість із них дивлюсь по тв, але ж зараз проблема і не тільки вечорами, але і тоді коли матчі євро 2012 не ідуть....

Додзвонитись і справді важко. Спробуйте скайп, аську або лишіть скаргу на форумі Airbytes. Я так робив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думав приїду додому і тут в інтернеті новини подивлюсь - але ні, сайти відкриває вибірково, до опрератора звичайно дууууууже проблемно дотелефонуватися, приходиться досить довго чекати, але і телефонувати толку немає, бо всеодно мені скажуть - ваш роутер поганий...

І що робити? Провайдер до недавнього часу фактично мене повністю задовільняв, я вже згідний був і терпіти проблеми із інетом під час матчів євро, всеодно більшість із них дивлюсь по тв, але ж зараз проблема і не тільки вечорами, але і тоді коли матчі євро 2012 не ідуть....

днс в них збоїть, но їм це доказати не реально

зроби отак, має допомогти, в мене принаймі працює.

188.230.119.19

8.8.8.8

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да пиши не пиши раньше завтрашнього обіду навряд інет запрацює нормально...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якого *** ви ТУТ плачитесь?

бігом марш на форум айрбайтса.

теж цей провайдер вдома. і розумію що іноді не вдається за розумний термін виправити проблему.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зх. пару днів (з матчу Україна-Франція) не міг зайти, навіть на сайт. зараз можу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раніше спостерігалась така картина:

post-791-0-20162200-1339974443_thumb.jpg

після технічних робіт стала така:

post-791-0-88610100-1339974468_thumb.jpg

Але все ж таки лівий трафік в портах гуляє.

Те що його поменшало може означати ефективність прийнятих мір, або ж те, що послуга

відновила свою роботу не в усіх абонентів.

Для порівняння приведу скрін з роутеру під'єднанного до Київстару:

post-791-0-72704700-1339974554_thumb.jpg

Надлишковий трафік відсутній взагалі.

10 пакетів формується утилітою winbox та внутрішньою службою netwatch.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора зранку півгодини чекав свою чергу, коли телефонував у підтримку (був 6-й), півгодини підтримка то напряму в ПК казала увімкнутись, то МАС з роутера в мережеву прописати (що і сам до цього робив), а коли стандартні методи закінчились, сказали почекати на лінії, 15 хвилин чекав і зв'язок перервався, перетелефонував - 16-й в черзі. Звечора спробував знову зателефонувати, 12-й в черзі, допоки чекав чергу, грався з налаштуваннями роутера, допоміг лише метод що описав Tum@n кількома постами вище - заміна МАС в роутері, допоки не видасть безглючну ІР-адресу, за що йому окреме дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, в мене вроді вже полегшало. Хоча ніяких дій не виконував.

Буду бачити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а у мене вже 2 тижні як не було інтернету. Всі дзвінки в техпідтримку тривали по півтори години, парили мозок що в мене не той роутер, потім що не той антивірус, не той файрволл... потім просто з тиждень брехали що ось настане вечір - і все буде працювати аж дай дорогу.... і так по цілому будинку (вул. Московська). Які б не були проблеми - але 2 (ДВА!!!!!) тижні на їх вирішення - це не є нормально для провайдера. А чи є у когось бажання заставити провайдера ПОВЕРНУТИ НА РАХУНОК КОЖНО З НАС КОШТИ, ЗНЯТІ ЗА ІНТЕРНЕТ ПРОТЯГОМ ТОГО ПЕРІОДУ КОЛИ ІНТЕРНЕТУ НЕ БУЛО???? мусять же вони розуміти що за такий косяк (пів місяця - це серйозний косяк як на мене) треба платити - або гарну зарплатню класним спеціалістам, здатним вирішити проблеми в короткий термін, або розлюченим абонентам? В мене наприклад вс, ВСЕ залежить від інтернету - телебачення, телефонія, а тут я ще (ідіот, згоден, але дуже хотілося) заплатив сайту олл.тв за онлайн трансляцію у хайдефі футбольних матчів... і само собою більш-менш нормально подивився тільки перший тайм Україна-Франція... Тому особисто я злий на них сильно.... половину заплачених грошей пішла в нікуди... і головне - я взагалі не міг дома дивитись футбол.... через надто сильну довіру до здавалося б непоганого провайдера...

Забув добавити: станом на 14-20 сьогодні інтернет з'явився і служба підтримки клянеться що всі проблеми вже вирішено... буду дивитись... я їм вже не вірю...

Змінено користувачем adas
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

adas, а без емоцій?

1) В договорі чітко вказано, що на проблеми в них є "зазор" в 3 дні. Втиснулися? Майже. Можна сказати так.

2) Якщо 2 тижні проблема, чому не викликали майстрів? Чому не сказали, нехай зафіксують проблему.

3) Якщо проблеми дійсно були на Вашій стороні (ніким не доведено, як і зворотнє, що проблеми провайдера).

4) А щодо повернення коштів, то якби прийшли до них в офіс, і накатали скаргу (Сфоткали її - для впевненості) то проблему б вирішили значно швидше. І, швидше за все, перерахували б ваш баланс.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

думаю якщо звернешся в їхній офіс то можеш сміло те питання з баблом підняти

за умови що нету справді не було зовсім і ти їм про це повідомляв.

бо в мене він якби впринципі більше був як не було, хотя дюже хромав

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ОК. без емоцій.

1) В договорі чітко вказано, що на проблеми в них є "зазор" в 3 дні. Втиснулися? Майже. Можна сказати так.

2) Якщо 2 тижні проблема, чому не викликали майстрів? Чому не сказали, нехай зафіксують проблему.

3) Якщо проблеми дійсно були на Вашій стороні (ніким не доведено, як і зворотнє, що проблеми провайдера).

4) А щодо повернення коштів, то якби прийшли до них в офіс, і накатали скаргу (Сфоткали її - для впевненості) то проблему б вирішили значно швидше. І, швидше за все, перерахували б ваш баланс.

1) 3 дні. і 14 днів... якщо це називається майже... ну не знаю...

2) одразу ж викликав майстра. Який до речі підходив, але само собою ніфіга не зробили. Протокольно зафіксувати треба було? ну можливо з т.з. закону так і має бути, але якщо вже зовсім з точки зору закону - то саме тому я і підняв питання про массову скаргу - не тому що мені ті 30 грн якось душу зігріють, скоріш за все що якщо провайтер за це заплатить - то на наступний раз або діятиме швидше, або не допустить повтору. Бо знатиме - люди об'єднаються і таки докажуть свою правоту. Проблема ж не в мене одного виникла. У нас цілий будинок матюкався.

3) виходить з другого. Якщо проблеми були у всіх і одночасно і тривалий час, це легше в усіх інстанціях довести.

4) написав в другому. Плювати на тих пару гривень. Просто я повністю залежний від інету, важливо щоб він працював. Якщо 2 тижні провайдер профілонив і нічого йому за це не сталося, то він наступного разу так само поступить. Кинули не одного мене, кинули пів міста... А якщо багато людей звернуться з таким ось "позовом", хай всім повертають, це вже буде солідна сума, так що буде думати на наступне. І можна і фоткати і у випадку чого щось далі доказувати.

Моя думка проста - нехай наймають класних спеціалістів і платять їм достатні гроші щоб від них не тікали... І тоді проблеми швидше вирішуватимуться і менше їх буде.

Прочитавши форум хочу дещо сказати: служба тех.підтримки по скайпу не відповіла ні разу і нікому. В тому числі і мені і моїм знайомим (знаю багатьох, сам пів року не платив за інет взагалі тому що всіх друзів на ейрбіт перевів). Але ось служба по ICQ відповідає чи не моментально. Так що краще по асьці з ними спілкуватись, чим по скайп.

Змінено користувачем adas
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...