bytheway Опубліковано 30 Березня, 2012 в 18:13 #1001 Опубліковано 30 Березня, 2012 в 18:13 На початку місяця до airbites підключився мій друг, за моєю рекомендацією. Вчора отримав бонус - місячну оплату за інет. Дрібниця, але приємно.
Микола Тарасенко Опубліковано 30 Березня, 2012 в 19:19 #1002 Опубліковано 30 Березня, 2012 в 19:19 (змінено) На початку місяця до airbites підключився мій друг, за моєю рекомендацією. Вчора отримав бонус - місячну оплату за інет. Дрібниця, але приємно. я підключився до airbites за рекомендацією команди розробників і техпідтримки Домашнього Інтернету від Київстар вони як бонус отримали залишок коштів на моєму особовому рахунку. ну і, звісно, за рекомендацією людей на борді, за що їм і спасібо... Змінено 30 Березня, 2012 в 20:18 користувачем Микола Тарасенко
Bambaclay Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 06:59 #1003 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 06:59 От і я у п'ятницю став абонентом airbites!Але питання одне - в мене вже -11грн з копійками! Коли та проплата, що я давав монтажникам, надходить на рахунок мені? Вже завтра тиждень часу буде з дня підключення - а грошиків нема! +ще має бонус впасти за підключення від друга!
Микола Тарасенко Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 14:00 #1004 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 14:00 От і я у п'ятницю став абонентом airbites!Але питання одне - в мене вже -11грн з копійками! Коли та проплата, що я давав монтажникам, надходить на рахунок мені? Вже завтра тиждень часу буде з дня підключення - а грошиків нема! +ще має бонус впасти за підключення від друга!мені десь за тиждень прийшла, не хвилюйтеся, всьо буде. я теж, признатись, насторожився свого часу, але гроші були зараховані.
R9 Fenomen Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 15:07 #1005 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 15:07 а ще краще подзвонити їм, і напомнити... тоді , ще бистріше прийдуть...
PlaymaN Опубліковано 24 Квітня, 2012 в 16:40 #1006 Опубліковано 24 Квітня, 2012 в 16:40 (змінено) Люди добрі, підкажіть коли буде можливість підключитися до Airbites в районі Цукрового заводу (вул. Польова в часності)? Вже пів району хоче нормальний інтернет, а тут окрім ОГО нічого немає Чи варто просити у інших провайдерів? Змінено 24 Квітня, 2012 в 16:41 користувачем PlaymaN
Kernel Опубліковано 25 Квітня, 2012 в 06:41 #1007 Опубліковано 25 Квітня, 2012 в 06:41 Люди добрі, підкажіть коли буде можливість підключитися до Airbites в районі Цукрового заводу (вул. Польова в часності)? Вже пів району хоче нормальний інтернет, а тут окрім ОГО нічого немає Чи варто просити у інших провайдерів? .... інформації по даному районі не має, буде відпишусь ....
kozakOleg Опубліковано 6 Травня, 2012 в 08:12 #1008 Опубліковано 6 Травня, 2012 в 08:12 Величезні проблеми з інтернетом. З дні тому він просто пропав. iptv та вхід на авторизацію (авторизовує) працює. Інтернету немає. Про тех підтримку говорити не хочеться, телефони їх вже обірвав, говорять в них все впрорядку. Проблема на всіх 3х компютерах, вже видалив антивірус, користуюсь IE, на кинув кабелі напряму. Все почалося з пропадань інтернета 1,5 тижня тому. Зараз щоб таки почати користуватись нетом доводиться в керуванні компютером перезавантажувати DHCP Client та DNC Client, тоді відключати локальну мережу, вийняти кабель, знову ввімкнути мережу та втикнути кабель. Тоді зявлюється. Тільки виймаєш кабель все повторюється. А потрібно налаштувати роутер! Ніяк не виходуть. Мабуть буду розривати договір. Думаю проблема свіча, хоча тех. підтримка розповідає казки про тех. стан компютерів, антивіруса ...
8a8asik Опубліковано 6 Травня, 2012 в 09:08 #1009 Опубліковано 6 Травня, 2012 в 09:08 Величезні проблеми з інтернетом. З дні тому він просто пропав. iptv та вхід на авторизацію (авторизовує) працює. Інтернету немає. Про тех підтримку говорити не хочеться, телефони їх вже обірвав, говорять в них все впрорядку. Проблема на всіх 3х компютерах, вже видалив антивірус, користуюсь IE, на кинув кабелі напряму. Все почалося з пропадань інтернета 1,5 тижня тому. Зараз щоб таки почати користуватись нетом доводиться в керуванні компютером перезавантажувати DHCP Client та DNC Client, тоді відключати локальну мережу, вийняти кабель, знову ввімкнути мережу та втикнути кабель. Тоді зявлюється. Тільки виймаєш кабель все повторюється. А потрібно налаштувати роутер! Ніяк не виходуть. Мабуть буду розривати договір. Думаю проблема свіча, хоча тех. підтримка розповідає казки про тех. стан компютерів, антивіруса ...мені здається одиничний випадок, а що у сусідів?
kozakOleg Опубліковано 6 Травня, 2012 в 09:24 #1010 Опубліковано 6 Травня, 2012 в 09:24 Величезні проблеми з інтернетом. З дні тому він просто пропав. iptv та вхід на авторизацію (авторизовує) працює. Інтернету немає. Про тех підтримку говорити не хочеться, телефони їх вже обірвав, говорять в них все впрорядку. Проблема на всіх 3х компютерах, вже видалив антивірус, користуюсь IE, на кинув кабелі напряму. Все почалося з пропадань інтернета 1,5 тижня тому. Зараз щоб таки почати користуватись нетом доводиться в керуванні компютером перезавантажувати DHCP Client та DNC Client, тоді відключати локальну мережу, вийняти кабель, знову ввімкнути мережу та втикнути кабель. Тоді зявлюється. Тільки виймаєш кабель все повторюється. А потрібно налаштувати роутер! Ніяк не виходуть. Мабуть буду розривати договір. Думаю проблема свіча, хоча тех. підтримка розповідає казки про тех. стан компютерів, антивіруса ...мені здається одиничний випадок, а що у сусідів?у сусідів інші провайдери... Можливо в когось в домі підключений ще аірбітес, але х.з. в кого.Мені здається вся проблема в свічу, але х.з., як вирішити цю проблему, оператори в основному радять - видаліть антивірус,..., або якщо налаштовується то згодом те ж саме - зверху описано...
Beavis Опубліковано 6 Травня, 2012 в 13:05 #1011 Опубліковано 6 Травня, 2012 в 13:05 Величезні проблеми з інтернетом. З дні тому він просто пропав. iptv та вхід на авторизацію (авторизовує) працює. Інтернету немає. Про тех підтримку говорити не хочеться, телефони їх вже обірвав, говорять в них все впрорядку. Проблема на всіх 3х компютерах, вже видалив антивірус, користуюсь IE, на кинув кабелі напряму. Все почалося з пропадань інтернета 1,5 тижня тому. Зараз щоб таки почати користуватись нетом доводиться в керуванні компютером перезавантажувати DHCP Client та DNC Client, тоді відключати локальну мережу, вийняти кабель, знову ввімкнути мережу та втикнути кабель. Тоді зявлюється. Тільки виймаєш кабель все повторюється. А потрібно налаштувати роутер! Ніяк не виходуть. Мабуть буду розривати договір. Думаю проблема свіча, хоча тех. підтримка розповідає казки про тех. стан компютерів, антивіруса ...Здравствуйте, если у Вас возникли проблемы с доступом в интернет, пожалуйста обращайтесь за помощью не на форум board.lutsk.ua, а на официальный форум myairbites.net.ua/forum/ вам быстрее помогут. Оставьте пожалуйста свой номер договора и наши специалисты помогут Вам в кратчайшие сроки. Спасибо. 4
freemanlutsk Опубліковано 6 Травня, 2012 в 14:19 #1012 Опубліковано 6 Травня, 2012 в 14:19 Величезні проблеми з інтернетом. З дні тому він просто пропав. iptv та вхід на авторизацію (авторизовує) працює. Інтернету немає. Про тех підтримку говорити не хочеться, телефони їх вже обірвав, говорять в них все впрорядку. Проблема на всіх 3х компютерах, вже видалив антивірус, користуюсь IE, на кинув кабелі напряму. Все почалося з пропадань інтернета 1,5 тижня тому. Зараз щоб таки почати користуватись нетом доводиться в керуванні компютером перезавантажувати DHCP Client та DNC Client, тоді відключати локальну мережу, вийняти кабель, знову ввімкнути мережу та втикнути кабель. Тоді зявлюється. Тільки виймаєш кабель все повторюється. А потрібно налаштувати роутер! Ніяк не виходуть. Мабуть буду розривати договір. Думаю проблема свіча, хоча тех. підтримка розповідає казки про тех. стан компютерів, антивіруса ... аналогічна ситуація, з середи мучусь, служба підтримки дістала, таке враження що сидять роботи і говорять одне і теж.Тещо обриває на роутері (роутер працюючий перевіряв в знайомого теж на аірбайтсі), на ноутбуці, на ПК навіть не зважають, одне звучить від них "з нашим обладнанням все гаразд", за n-ним звінком всетаки один із "роботів" з СП сказав що передасть заявку системному дміністратору, якщо і він нічим не зарадить буду розривати договір. Я все розумію, можливо збій каналу,обладнання і т.д., но коли людині з СП "плюєш в обличчя, а він каже шо дощ іде" і так к-ка раз і різним,то бажання користуватись послугами даного провайдера пропадають. 1
kozakOleg Опубліковано 6 Травня, 2012 в 16:58 #1013 Опубліковано 6 Травня, 2012 в 16:58 (змінено) Величезні проблеми з інтернетом. З дні тому він просто пропав. iptv та вхід на авторизацію (авторизовує) працює. Інтернету немає. Про тех підтримку говорити не хочеться, телефони їх вже обірвав, говорять в них все впрорядку. Проблема на всіх 3х компютерах, вже видалив антивірус, користуюсь IE, на кинув кабелі напряму. Все почалося з пропадань інтернета 1,5 тижня тому. Зараз щоб таки почати користуватись нетом доводиться в керуванні компютером перезавантажувати DHCP Client та DNC Client, тоді відключати локальну мережу, вийняти кабель, знову ввімкнути мережу та втикнути кабель. Тоді зявлюється. Тільки виймаєш кабель все повторюється. А потрібно налаштувати роутер! Ніяк не виходуть. Мабуть буду розривати договір. Думаю проблема свіча, хоча тех. підтримка розповідає казки про тех. стан компютерів, антивіруса ...Здравствуйте, если у Вас возникли проблемы с доступом в интернет, пожалуйста обращайтесь за помощью не на форум board.lutsk.ua, а на официальный форум myairbites.net.ua/forum/ вам быстрее помогут. Оставьте пожалуйста свой номер договора и наши специалисты помогут Вам в кратчайшие сроки. Спасибо.відписав в приват, але так як деякі ваші спеціалісти ігнорять і весь час тільки одне і говорять у вас проблема з антивірусом, то з комп'ютером, але я кажу що в мене 3 комп'ютери і тиждень тому все було норм., а тут різко стало погано.... Якщо проблема не вирішиться на днях, то буду розривати договір. І доречі також це досить бісить коли ваші оператори або кладуть трубку коли на моє питання не можуть відповісти, або говорять якусь маячню і все зводячи - це проблеми у вас, то спочатку була у роутері, тепер підєднаний напряму, то у антивірусі - видалив його, то у браузері - тепер на IE, то у компі, але ж у мене їх 3 - і на всіх одне і те ж саме, ледь налаштували нетбук, але боюсь виймати кабель щоб підключити його чи до роутера чи до ноутбука оскільки знову пропаде і знову вирішення проблеми затягнеться на декілька годин роблячи із тебе дурня... Змінено 6 Травня, 2012 в 17:32 користувачем kozakOleg
Zheny@ Опубліковано 6 Травня, 2012 в 19:32 #1014 Опубліковано 6 Травня, 2012 в 19:32 Ото ви нитіки. Дістало. ПЕРШИЙ раз якась проблема і все - соплі, договір розривати. Мамі в спідницю поплачте!!! Он на ДГ проблеми тижнями висіли і нічого. На КС теж не фонтан, і сидять.В мене за рік були граблі один раз, після грози в минулому році, то що, теж треба було розривати договір?Дочекайтеся понеділка, хай прийдуть техніки і перевірять.
freemanlutsk Опубліковано 6 Травня, 2012 в 19:40 #1015 Опубліковано 6 Травня, 2012 в 19:40 Ото ви нитіки. Дістало. ПЕРШИЙ раз якась проблема і все - соплі, договір розривати. Мамі в спідницю поплачте!!!Он на ДГ проблеми тижнями висіли і нічого. На КС теж не фонтан, і сидять.В мене за рік були граблі один раз, після грози в минулому році, то що, теж треба було розривати договір?Дочекайтеся понеділка, хай прийдуть техніки і перевірять.Женя, при чому тут нитіки? Якби вони сказали що в них якась проблема, зачекайте к-ка годин, днів і все буде гуд, ніхто б сюди ніц не писав. Так вони з тебе дурня роблять! Кажуть шо в них все добре, но на насправді далеко не добре.ПС: якщо ти працюєш в консолі і в тебе постійно "Write failed: Broken pipe", як думаєш приємно? я від сусіда зацепив вай-фай, бо не реально працювати!
fog Опубліковано 6 Травня, 2012 в 19:55 #1016 Опубліковано 6 Травня, 2012 в 19:55 Проблема більшості колл-центрів у тому, що усіх гребуть в один потік і кидають на першу лінію підтримки,де консультанти по папірцю проходять усі пунки.Не так давно читав статтю по організації 'ідеального' колл-центру для провайдера (якщо знайду додам пруф).Так ось там кожен оператор відмічав декілька галочок по яким система могла оцінити рівень знань абонента,характер розмов. Також система аналізує частоту звернень і їх характер.Як результат якщо я за рік зателефонував всього 2-3 рази і мою проблему в результаті вирішував технічний спеціаліст вище першої лінії,то на 4тий раз коли я зателефоную, мене одразу перенаправить на технічного спеціаліста.Таким чином буде економитись час першої лінії підтримки та мій, бо проблему можна буде вирішити одразу з людиною, яка має хоч якісь важелі. 2
ZLOvSmetane Опубліковано 6 Травня, 2012 в 20:36 #1017 Опубліковано 6 Травня, 2012 в 20:36 http://myairbites.net.ua/forum/ сюда "срать"...здесь намного быстрее помогут..
kozakOleg Опубліковано 7 Травня, 2012 в 17:59 #1018 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 17:59 Приходили сьогодні техніки, 40 хв. все налаштовували інтернет через кабель, обгадили мій роутер, сказали потрібно викинути. Налаштували через кабель, вистачило після їх відходу десь на 30 хв. Знов на телефон техпідтримки присів, ніяк не можу дотелефонуватися, цього місяця точно буде + 50 грн. за телефон. Зараз на Utel сиджу.
Beavis Опубліковано 7 Травня, 2012 в 20:47 #1019 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 20:47 Ото ви нитіки. Дістало. ПЕРШИЙ раз якась проблема і все - соплі, договір розривати. Мамі в спідницю поплачте!!!Он на ДГ проблеми тижнями висіли і нічого. На КС теж не фонтан, і сидять.В мене за рік були граблі один раз, після грози в минулому році, то що, теж треба було розривати договір?Дочекайтеся понеділка, хай прийдуть техніки і перевірять.Женя, при чому тут нитіки? Якби вони сказали що в них якась проблема, зачекайте к-ка годин, днів і все буде гуд, ніхто б сюди ніц не писав. Так вони з тебе дурня роблять! Кажуть шо в них все добре, но на насправді далеко не добре.ПС: якщо ти працюєш в консолі і в тебе постійно "Write failed: Broken pipe", як думаєш приємно? я від сусіда зацепив вай-фай, бо не реально працювати!Здравствуйте, оставьте пожалуйста номер договора, вам помогут в решении проблемы.
Bambaclay Опубліковано 8 Травня, 2012 в 09:13 #1020 Опубліковано 8 Травня, 2012 в 09:13 На Кравчука вчора теж з год 18,30 (що я замітив) не було інтернету десь до 21,00 год....
PiRATE Опубліковано 8 Травня, 2012 в 09:35 #1021 Опубліковано 8 Травня, 2012 в 09:35 На Кравчука вчора теж з год 18,30 (що я замітив) не було інтернету десь до 21,00 год....ага) вчора глючив інет, сьогодні пропав) позвонив, сказаи що на протязі години зроблять, а зробили за 5хв.)
SaShurik Опубліковано 8 Травня, 2012 в 15:15 #1022 Опубліковано 8 Травня, 2012 в 15:15 (змінено) Здається все вирішили. Сьогодні зранку інет через кабель без проблем підключався. Самі передзвонили з тех. служби запитували про роботу, допомогли налаштувати і роутер (пропонували свій dir 300 на декілька днів для тесту). Так і потрібно працювати з клієнтами! Змінено 8 Травня, 2012 в 15:16 користувачем SaShurik
Zheny@ Опубліковано 8 Травня, 2012 в 16:44 #1023 Опубліковано 8 Травня, 2012 в 16:44 ну вот. А ви соплі розвісили.
SaShurik Опубліковано 8 Травня, 2012 в 16:50 #1024 Опубліковано 8 Травня, 2012 в 16:50 ну вот. А ви соплі розвісили.До чого це ви говорите?Якби я не написав тут і не описав ситуації зі мною б навряд би зв'язалися, тобто проблему не вирішили б оскільки те що я телефонував на тел. службу підтримки протягом декількох днів ніякого ефекту не дала - тільки трата часу, та і дотелефонуватися дуже проблематично було.А про форум airbites я взагалі не знав....Але поки вдячний за те, що все таки вирішили проблему хлопцям із тех. підтримки, пока це перший день без збоїв за останій тиждень, а то і більше. 1
Zheny@ Опубліковано 8 Травня, 2012 в 17:37 #1025 Опубліковано 8 Травня, 2012 в 17:37 SaShurik, це я до того, що не варто нити розповідати про проблему ТУТ. На цьому форумі, який до провайдера не має відношення ніякого, окрім як згадки про нього.І до того, що я кщо є проблема, то її вирішують. І якщо є проблема, то варто дзвонити на тех. підтримку, щоб питання вирішилося. 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти