Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Для тех хто вне танка, звонил по этим номерам указанным, глухо как в танке. =)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для тех хто вне танка, звонил по этим номерам указанным, глухо как в танке. =)

Що саме "глухо", не вирішують, чи не можеш дозвонитися. Якщо останнє, то тільки що подзвонив в тех підтримку (0332772772) і мене "благополучно" поставило в чергу 3-м.

Ще спробуй на їх форумі в "книгу скарг" звернутися, мені проблеми швидше там вирішали. (http://myairbites.net.ua/forum/index.php/board,109.0.html)

А про "танк", ти хочеш щоб підказали\допомогли, веди себе пристойно.

Змінено користувачем vaz75
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім привіт. Користуюсь провайдером більше року, але і досі не покидає думка, чи залежить якість IPTV від тарифного плану. те що кількість каналів змінюється знаю, але цікавить саме якість. Швидкість заміряв, ніби в нормі, інтернет теж не пропадає, а от ТВ тормозить, пропадає звук , розсипається картинка, і нема різниці, чи через роутер по проводах, чи через WiFi чи взагалі напряму без роутера... все рівно така бяка. можна сказати що спеціально задля ТВ провайдера міняв, а воно не робить.

пробував і різні ОС , ХРюшку, сімку, Ubuntu 12.04 , різні версії VLC ніякого толку.

Замовляв послугу підвищення трафіку на кілька днів- тед без суттєвого покращення.

Люди, у всіх так, чи тільки я нещасний ?!

post-17280-0-99791300-1358968259_thumb.p

post-17280-0-77452700-1358968280_thumb.p

post-17280-0-61686700-1358968287_thumb.p

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... і нема різниці, чи через роутер по проводах, чи через WiFi чи взагалі напряму без роутера... все рівно така бяка. можна сказати що спеціально задля ТВ провайдера міняв, а воно не робить.

пробував і різні ОС , ХРюшку, сімку, Ubuntu 12.04 , різні версії VLC ніякого толку.

Замовляв послугу підвищення трафіку на кілька днів- тед без суттєвого покращення.

Люди, у всіх так, чи тільки я нещасний ?!

Ти сам відповів на своє питання.

У мене то більш-менш нормально показує, то "розсипається", то заікається, одним словом "тестовий режим" вже кілька років.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене сьогодні раз 8 пропадав інтернет. поки все вирішується перезагрузкою ноутбука. Що за глюки? Вже давненько такого в Airbites не було. Ще й IPTV не працює вже 3-ій день. Наказання якесь :0094:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене швидкість впала до 20+ мегабіт - передзвонив у службу підтримки - одразу виросла до заявлених 100 ! :)

Вибачилися - сказали "глюкнуло обладнання" :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім привіт. Користуюсь провайдером більше року, але і досі не покидає думка, чи залежить якість IPTV від тарифного плану...

Щодо якості IPTV ситуація аналогічна! Мій пакет 50Mb. Як на мене зображення розсипається ( звук пропадає тощо) через проблеми з прийомом супутникового сигналу, який потім ретранслюється через IP. Тобто проблема з боку провайдера, а не клієнта! А так як режим тестовий - жодний претензій предявити не можна, адже IPTV в даному випадку безкоштовний бонус, радіймо що хоч такий маємо :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене зображення розсипається ( звук пропадає тощо) через проблеми з прийомом супутникового сигналу, який потім ретранслюється через IP. Тобто проблема з боку провайдера, а не клієнта!

При низькій швидкості передачі від роутера до ноутбука зображення теж сипеться і це жодним чином не пов'язано з супутниковим обладнанням провайдера.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але коли це постійно спостерігається лише на окремих каналах (наприклад у мене 2+2), то підозра все таки на спутниковий сигнал. Хоча швидкість Інтернету теж не виключена.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Привіт! Вирішив перейти з домашнього інтернету КС на airbites.

Потрібна допомога, як перепрошити залочений роутер від КС. Ткніть носом в лінк.

Чи буде стабільно працювати роутер в розлоченому режимі? Чи краще замінити його і не паритись? :_08:

Хто стикався, поділіться досвідом. Дякую.

Наразі нагуглив оце :0157:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Привіт! Вирішив перейти з домашнього інтернету КС на airbites.

Потрібна допомога, як перепрошити залочений роутер від КС. Ткніть носом в лінк.

Чи буде стабільно працювати роутер в розлоченому режимі? Чи краще замінити його і не паритись? :_08:

Хто стикався, поділіться досвідом. Дякую.

Наразі нагуглив оце :0157:

http://forum.beezone.info/beeline/faq/router/23390.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Привіт! Вирішив перейти з домашнього інтернету КС на airbites.

Потрібна допомога, як перепрошити залочений роутер від КС. Ткніть носом в лінк.

Чи буде стабільно працювати роутер в розлоченому режимі? Чи краще замінити його і не паритись? :_08:

Хто стикався, поділіться досвідом. Дякую.

Наразі нагуглив оце :0157:

http://forum.beezone...uter/23390.html

Дякую, формум цей читав. Цікавить конкретний мануал або пост (превірений на власному досвіді).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую, формум цей читав. Цікавить конкретний мануал або пост (превірений на власному досвіді).

Блін, ну що за народ... Може за вас ще й перепрошити? Якщо у наявності "периферійний пристрій прямі руки" - то цілком достатньо вищевказаного лінка. Якщо ж ні - то краще занесіть спеціалісту і заплатіть йому копійку/пиво, бо з таким підходом і нести скоро не буде чого.

А чим, Вас, наш народ не влаштовує? А, Ви, перепрошую, хто за народністю будите?

Яким "таким підходом" ?

Де я просив надати послугу?

Ваш пост взагалі дуже "допоміг" - "інформативний і корисний". Сидів і думав от занесу спеціалісту, а чим же я йому віддячу? Я бачу ви любите людям допомагати. Дякую.

P.S. Вибачте за оффтоп, але вже дістали такі порадники.

P.P.S. dual я бачу вам так і не дійшло :sq_ye:, що від ваших постів користі нуль :0161: .

(якщо бракує співрозмовників шукайте їх в темах - флейм :_04: )

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приїхав з відрядження і вирішив протестувати швидкість від нового (для мене) провайдера.

2489953503.png

2489959289.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Tum@n, я дозволю з тобою не погодитись, саме цей роутер і пролемка в Airbites.

lerov, скачай з офіційного сайту тп-лінк останню прошивку для своєї версії роутера, пропиши ДНС airbites примусово (по іншому просто не буде працювати).

Якшо хош могу скріни налаштувань кудись вислати. (напиши в пп куди)

П.С. Я і сам висів на проводі підтримки тп-лінк і налагоджував. У них з цим провайдером нестики.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

vetalforever, це я дозволю собі з вами не погодитися!!! Даний роутер не є проблемою Airbites... В нього модифіковано прошивку таким чином що вона тільки коректно працює з київстаром. І те що lerov скачає останню офіційну прошивку нічого не дасть, бо там її немає куди вкинути (це потрібно шлях в браузері вручну прописувати) тай даже з таким підходом його не прошиєте... це потрібно спершу модифіковану вкидати, а після того вже на стандартну з офіційного сайту... І не треба тут людині голову єрундою забивати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ось такий прикол, вимкнувся в середу інет, "сєтєвой кабель не подключен" лампочки на порті не блимають, ну думаю згорів порт...

техпідтримка видавала при кожному дзвінку різну причину, після 3 дзвінка записали до мене майстра...

як не дивно в середу майстер подзвонив і сказава вимкнули порт бо багато йде від мене пакетів, я не вірив і сказав що чекатиму в четвер...

в четвер подзвонив до майстра, він сам сказав що буде зранку в пятницю, невиходить йому. думаю всі ми люди, почекаю... (попросив саме він перенести зустріч)

чекаю в пятницю зранку, нема... були біля 16:00. мене нажаль небуло вдома, сказали що вимкнули інтернет бо на рахунку "мінус" і програма сама вимкнула порта, але я активував "кредит довіри" до 12 лютого аж дійсний. дуже жаль що мене небуло вдома. інтернет працює.

завтра буду телефонувати і просити пояснення ситуації.

як так ставитися до клієнтів? видумувати причини?

напевно піду до Київстара........

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

напевно піду до Київстара........

Де підтримка каже - "Так, бачу відсутність зв'язку з обладнанням у вас в будинку. Кінцевий термін вирішення проблеми [сьогодні+5 днів]. Від імені компанії приношу Вам вибачення за незручності."

А взагалі, дійсно, в описаній ситуації багато нестиковок.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

,

різний оператор називає різну причину, може сам майстер назве завтра причину, відпишусь якщо буде інет...

просто раніше теж приходили майстри, навіть було якось згорів блок живлення на горищі так приходив їхній адмін який був на лікарняному і кульгав(щось з ногою), все детально розказав вибачився і залишив номер навіть. номер я десь згубив. тому вірю лише їхнім майстрам, а в тех-підтримку дзвоню лише щось записали проблему...

Змінено користувачем Oli
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...