Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
20 минут назад, sanbOK сказал:

 

Без роутера пробуйте і подивіться чи у кабель у квартирі цілий особливо в районі конектора. Скоріше за все проблема з роутером

Перше, що перевірив! Напряму, з роутером, ПК, ноутбук...з'єднання немає...Кабель не дивився...

Опубліковано

Да - щось останнім часом взагалі цікаві речі відбуваються з Датой!!! Пропав вчора інтернет (до цього часу немає), а у службі підтримки відповідають, що якщо щось не влаштовує, то розривайте договір! Це абздець!!! За 7 років користування вперше таке чую - жах! :( 

  • +1 1
Опубліковано

Пішов 3 день без інтернету...Вчора(01-08-17)в обід дзвонив у сапорт сказали, що проблема має бути вирішена до 17-30, після цього дзвонив десь в районі 19-30 бо проблема не вирішилася, оператор сказав що напишуть листа спеціалістам, сказав передзвониви ввечері. Подзвонив десб в районі 22-00 ніхто не брав трубки. Мені потрібна інформація, коли проблема буде вирішена? Номер договору 199576. Дякую за швидку відповідь.

Опубліковано
В 01.08.2017 в 16:00, sanbOK сказал:

пробуйте і подивіться

А що ви там "пробуєте і дивитесь" з приводу скарг на вашу контору? У кол-центрі навіть жаліються і кажуть, що з Луцька не отримують інформацію, щоб надати клієнтам... :(

Опубліковано
47 минут назад, igorgame сказал:

А що ви там "пробуєте і дивитесь" з приводу скарг на вашу контору?

 

ХЗ. скаргами не займаюсь. на це є інші люди. 

 

 

Опубліковано

Скільки ще часу мені потрібно бути без інтернету? Що у вас за сервіс такий? Інтернет день робить і тиждень не робить... Номер договору 199576( По цій адресі у всіх підключених абонентів інтернету немає)... Ви можете перевірити кількість заявок і терміни їх викнання. Чому все на стільки погано? І що саме головне немає ніякої відповіді, Ви можете відповісти щось типу " Дуже багато роботи не встигають спеціалісти робити" ну так я спитаю: "Навіщо набирати такі об'єми робіт, а потім казати що спеціалісти не встигають" Все діло в грошах? Ооо на рахунок грошей " Куди потрібно звернутися для того щоб компенсували абонплату за всі дні без інтернету?"  Я підлючений до цього провайдера десь в районі місяця і складається дуже погана думка. Будь ласка sanbOK якщо Ви маєте якісь можливості зв'язатися із нашим місцевим відділенням Датагруп(Луцьк Карбишева 2а) повідомте їх, що я хочу отримати пояснення на рахунок ситуації що склалася.
 

Опубліковано
В 05.08.2017 в 15:24, noob_tm сказал:

Скільки ще часу мені потрібно бути без інтернету? Що у вас за сервіс такий? Інтернет день робить і тиждень не робить... Номер договору 199576( По цій адресі у всіх підключених абонентів інтернету немає)... Ви можете перевірити кількість заявок і терміни їх викнання. Чому все на стільки погано? І що саме головне немає ніякої відповіді, Ви можете відповісти щось типу " Дуже багато роботи не встигають спеціалісти робити" ну так я спитаю: "Навіщо набирати такі об'єми робіт, а потім казати що спеціалісти не встигають" Все діло в грошах? Ооо на рахунок грошей " Куди потрібно звернутися для того щоб компенсували абонплату за всі дні без інтернету?"  Я підлючений до цього провайдера десь в районі місяця і складається дуже погана думка. Будь ласка sanbOK якщо Ви маєте якісь можливості зв'язатися із нашим місцевим відділенням Датагруп(Луцьк Карбишева 2а) повідомте їх, що я хочу отримати пояснення на рахунок ситуації що склалася.
 

 

Замінили один причандал. Має вирішити проблему.

 

14 часов назад, d.u.a.l сказал:

Щось забагато скарг останнім часом на Датагруп, от і я ще одну додам. Відсутній інтернет, з'єднання є, підключив на всяк випадок напряму, результат той же. Заявку залишив, але якщо раптом форумним датагрупівцям буде не влом в неділю ввечері глянути, особовий рахунок 98648914, може так швидше буде.

P.S. До ранку так і не з'явився, щось серйозне? Але вчора ніби ніяких гроз не було. sanbOK, глянь, будь-ласка, в чому проблема

 

Завис свіч. 

Опубліковано

sanbOK   Сьогодні зранку приїхали майстри, Замінили один причандал. Інтернет пропрацював 2 години і пропав...

Опубліковано
1 час назад, d.u.a.l сказал:

Це віддалено лікується, чи тільки по місцю знаходження? Коли може бути вирішено, бо якраз гості вчора приїхали, а тут інтернету немає...
 

 

20хв тому перезагрузили. по місцю вирішується

 

1 час назад, noob_tm сказал:

sanbOK   Сьогодні зранку приїхали майстри, Замінили один причандал. Інтернет пропрацював 2 години і пропав...

 

Завтра будем міняти свіч бо заміна оптичного модуля не помогла.

Опубліковано
1 час назад, d.u.a.l сказал:

Так, я їх бачив, якраз перед тим, як вони прийшли, я знайшов автомат живлення до щитка. Вони мені його потім показували "на всяк випадок" )))

Це не ти той Саня, до якого вони телефонували питатись чи видно свіч?

 

той Саня )) 

  • Подобається 1
  • Ха-ха 1
Опубліковано

Підведемо підсумки ваших старань налагодити інтернет ... інтернет пропрацював вчора(07.08.17) дві години із заміною модуля і сьогодні(08.08.17) теж дві години із заміною свіча. Зараз інтернету теж немає, і коли він з'явиться не ясно. Дайте відповідь на 1 запитання: "Що не дає змогу Вам вирішити проблему 1 раз і на завжди?" Можливо потрібно зв'язатися з клієнтам і попробувати вирішити проблему загальними зусиллями? Чому я маю платити гроші за те чого немає? sanbOK Поясніть чому інтернет пропадав через пару годин після вирішення проблеми?

Опубліковано
21 минуту назад, noob_tm сказал:

Поясніть чому інтернет пропадав через пару годин після вирішення проблеми?

Таке ж запитання - чому пропрацював два дні и знову вчора пропав???

Опубліковано

Дзвонив тільки що дзвонив у сапорт і мені дівчина відповіла що спеціалісти не мають доступу до обладнення... це як розуміти ? Ви ключі від щитка загубили чи драбину забули ? 

Опубліковано
15 хвилин тому, noob_tm сказано:

Дзвонив тільки що дзвонив у сапорт і мені дівчина відповіла що спеціалісти не мають доступу до обладнення... це як розуміти ? Ви ключі від щитка загубили чи драбину забули ? 

або "ЖЕК" замок на двері повісив - варіантів багато

  • +1 1
Опубліковано
46 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

або "ЖЕК" замок на двері повісив - варіантів багато

НЕМОЖЛИВО! Бо це новобудова(осбб)  і там не двері, а горище... Короче там спеціалісти вже не 1 раз були і вони знають що куда і як... Номер договору 199576. А взагалі якщо є якась проблема то треба дзвонити до клієнтів і вирішувати.

Опубліковано
36 минут назад, noob_tm сказал:

НЕМОЖЛИВО! Бо це новобудова(осбб)  і там не двері, а горище... Короче там спеціалісти вже не 1 раз були і вони знають що куда і як... Номер договору 199576. А взагалі якщо є якась проблема то треба дзвонити до клієнтів і вирішувати.

У вас тільки один провайдер в домі? Мабуть треба зробити висновки...

Опубліковано
Щойно, AnimaNoir сказано:

У вас тільки один провайдер в домі? Мабуть треба зробити висновки...

да провайдер один

Опубліковано
1 година тому, noob_tm сказано:

А взагалі якщо є якась проблема то треба дзвонити до клієнтів і вирішувати.

угу,

так і буде

 

якщо щось колись раптом не працює - треба зразу згадати скільки платиться за цей сервіс-послугу - і все трошки стає спокійніше

  • +1 1
Опубліковано
43 хвилин тому, AnimaNoir сказано:

У вас тільки один провайдер в домі? Мабуть треба зробити висновки...

точно

 

треба було купляти квартиру в будинку де є 3 (ТРИ) провайдери - все було значно стабільніше

а так вирішили "зекономити" - от і маємо що маємо

Опубліковано
38 минут назад, Zevs_Isver сказал:

точно

 

треба було купляти квартиру в будинку де є 3 (ТРИ) провайдери - все було значно стабільніше

а так вирішили "зекономити" - от і маємо що маємо

Хороший стьоб, аплодую стоячи. Раз немає аналогів значить треба терпіти неякісні послуги)

Опубліковано

В неділю через 2 тижні після ремонту нарешті все стало нормально,пройшов дощ із легкою блискавкою і знову нічого,крім Ютуба,неможливо дивитись.

Тільки плати вчасно головне.Що за...?

Опубліковано
57 хвилин тому, AnimaNoir сказано:

Хороший стьоб, аплодую стоячи. Раз немає аналогів значить треба терпіти неякісні послуги)

та то не стьоб, то я так здалека зайшов щоб дати зрозуміти що кінцевий користувач на тарифі "50 грн" не пуп землі

та й монтери не "резинові" і не можуть бути одночасно у всіх місцях

 

  • -1 1
Опубліковано

я перепрошую. Компанія позиціонує себе як "оператор рішень". Компанія встановила тариф "50 грн". Цей тариф абонент не виторговував, а погодився на пропозицію компанії. І проблема компанії, що вона не спроможна: 1) інвестувати у більш надійне обладнання /мережі. 2) не спроможна розрахувати очікуване навантаження на ремонтну службу (зважаючи на реальний стан тих же мереж і обсяг робіт у попередні періоди) і виходячи з цього, встановити відповідний штат цієї ремонтної служби (в тому числі черговий у вихідні, святкові дні і нічні години) 3) не бажає найняти достатню чисельність обслуговуючого персоналу.

На жаль, у нас дуже мало сфер (ринків) де є нормальна конкуренція, де кожна фірма буквально труситься над кожним клієнтом, в тому числі тими, хто "не є пупом землі".

Сам був вражений, коли свого часу підключався до Датагруп. Виконання заявки на підключення довелося чекати мало не цілий місяць! А потім періодичні трабли, коли тобі в п'ятницю в контакт-центрі заявляють "очікуваний строк відновлення послуги - ..... понеділок". Тобто практично три доби. Але ніхто навіть не думає здійснити перерахунок абонплати і повернути 10% від її суми (не кажучи вже про неустойку). Напевно будете вважати, що я пишу дивні речі, але сподіваюся колись ми прийдемо до того, що компанії усвідомлять - швидкість сервісу - не менш важлива конкурентна перевага, ніж ціна. І якщо компанія погодилася піти на демпінг і запропонувала низьку плату - ніхто її силою не змушував це робити, але виконуйте взяті обов'язки.

 

  • +1 7
Опубліковано

noob_tm в 12:20 відновили. Помоніторив роботу більше 5 годин. все ок. 

 

18 часов назад, Штекер36 сказал:

В неділю через 2 тижні після ремонту нарешті все стало нормально,пройшов дощ із легкою блискавкою і знову нічого,крім Ютуба,неможливо дивитись.

Тільки плати вчасно головне.Що за...?

 

номер договору.

 

19 часов назад, Zevs_Isver сказал:

треба було купляти квартиру в будинку де є 3 (ТРИ) провайдери - все було значно стабільніше

а так вирішили "зекономити" - от і маємо що маємо

 

та ну .... якби стояло питання якась недосцяна 5-ти поверхівка де є 3-5 провайдерів або новобудова з 1 провайдером де  живе noob_tm то я б довго не думав. в будь-якому випадку рано чи пізно крім ДГ туди зайде ще хтось буде конкуренція і noob_tm переключиться і буде радіти життю. так буває зайжди і з усіма будинками. 

 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...