planirovschik Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:48 Поділитися #1326 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:48 2 хвилин тому, sanbOK сказано: Це номер рахунку для систем електронних платежів (8 цифр) номер договору це 5-6 цифр в старих абонентів ще може бути буква "i" вкінці. В якому кабінеті сказали? Дізнатись по заявці та термінах вирішення проблеми можна виключно за телефона підтримки. По твоїй проблемі я уже написав в ПМ. Яка прикрість .... Перезаключи договір на родича і буде тобі акція. А, просто включити до акції вже діючих абонентів у провайдера розуму не вистачає, чи йому на діючих вже насрати? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:36 Поділитися #1327 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:36 Только что, planirovschik сказал: А, просто включити до акції вже діючих абонентів у провайдера розуму не вистачає, чи йому на діючих вже насрати? Так "зверху" в головному офісі придумали і на це вплинути особисто я не можу і вважаю це також не зовсім правильним. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Factory Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:39 Поділитися #1328 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:39 @sanbOK 195587 які прогнози? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:44 Поділитися #1329 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:44 3 минуты назад, Voronin10 сказал: @sanbOK 195587 які прогнози? Наряд є. Згорів порт. Пробував включити він автоматично блокується свічом. Завтра по цій адресі в другому під'їзді буде мінятись свіч. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
noob_tm Опубліковано 27 Липня, 2017 в 17:11 Поділитися #1330 Опубліковано 27 Липня, 2017 в 17:11 Доброго дня! Номер договору 199576, від вчорашнього дня інтернету немає, скажіть хочаб що сталося. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 28 Липня, 2017 в 06:39 Поділитися #1331 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 06:39 13 часа назад, noob_tm сказал: Доброго дня! Номер договору 199576, від вчорашнього дня інтернету немає, скажіть хочаб що сталося. Свіч завис. До обіду заїдуть перезагрузять. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
alexvvv Опубліковано 28 Липня, 2017 в 07:43 Поділитися #1332 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 07:43 1 година тому, sanbOK сказано: Свіч завис. До обіду заїдуть перезагрузять. Ви офіційно від датагруп надаєте інфу на форумі? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 28 Липня, 2017 в 07:44 Поділитися #1333 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 07:44 Только что, alexvvv сказал: Ви офіційно від датагруп надаєте інфу на форумі? ні. я екстрасенс 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:28 Поділитися #1334 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:28 18 часов назад, noob_tm сказал: Доброго дня! Номер договору 199576, від вчорашнього дня інтернету немає, скажіть хочаб що сталося. Бачу, що уже працює з 12:35. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
alexvvv Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:33 Поділитися #1335 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:33 3 годин тому, sanbOK сказано: ні. я екстрасенс Класно, в нас рандомно пропадає телефонний зв'язок раз в місяць, зможете допомогти? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:40 Поділитися #1336 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:40 Только что, alexvvv сказал: Класно, в нас рандомно пропадає телефонний зв'язок раз в місяць, зможете допомогти? Я більше по Інтернету ніж по телефонії. Подайте заявку на підтримку (0 800 21 0000) коли він не буде працювати і опишіть оператору, що ви чуєте в трубці. Рандомно це саме проблемніше визначити де проблема. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
alexvvv Опубліковано 28 Липня, 2017 в 12:01 Поділитися #1337 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 12:01 11 хвилин тому, sanbOK сказано: Я більше по Інтернету ніж по телефонії. Подайте заявку на підтримку (0 800 21 0000) коли він не буде працювати і опишіть оператору, що ви чуєте в трубці. Рандомно це саме проблемніше визначити де проблема. Заявку звичайно подаю, за 2-3 дні як правило зв'язок відновлюють. А ще 2-дні тому почалась проблеми з обривом зв'язку адсл. У Вас нічого не чути? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 28 Липня, 2017 в 12:03 Поділитися #1338 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 12:03 На кого договір та адреса напиши в ПМ я гляну. Якщо потрібен буде виїзд то тільки з понеділка. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
noob_tm Опубліковано 31 Липня, 2017 в 19:21 Поділитися #1339 Опубліковано 31 Липня, 2017 в 19:21 Доброго вечора! Дякую що полагодили інтернет по договору 199576, але у мене ЗНОВУ пропав інтернет...якщо знову проблема у тому, що свіч завис, надіюся, що не прийдется чекати 3 дні як це було минулого разу... Дякую за розуміння. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 31 Липня, 2017 в 19:54 Поділитися #1340 Опубліковано 31 Липня, 2017 в 19:54 33 хвилин тому, noob_tm сказано: Доброго вечора! Дякую що полагодили інтернет по договору 199576, але у мене ЗНОВУ пропав інтернет...якщо знову проблема у тому, що свіч завис, надіюся, що не прийдется чекати 3 дні як це було минулого разу... Дякую за розуміння. Перезавантаж сам Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
noob_tm Опубліковано 31 Липня, 2017 в 19:56 Поділитися #1341 Опубліковано 31 Липня, 2017 в 19:56 Щойно, Oli сказано: Перезавантаж сам Свіча? Як:? 1. В мене драбини немає на чердак 2. Наскільки мені відомо на щитку висить замок... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Factory Опубліковано 31 Липня, 2017 в 20:08 Поділитися #1342 Опубліковано 31 Липня, 2017 в 20:08 12 хвилин тому, Oli сказано: Перезавантаж сам ем, а там хіба нема такого собі тайиера як в усіх процах, типу завіс. таймер не скидае і при певному значенні ребут? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AnimaNoir Опубліковано 31 Липня, 2017 в 20:22 Поділитися #1343 Опубліковано 31 Липня, 2017 в 20:22 25 минут назад, noob_tm сказал: Свіча? Як:? 1. В мене драбини немає на чердак 2. Наскільки мені відомо на щитку висить замок... Вам треба інтернет чи ні?) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
noob_tm Опубліковано 31 Липня, 2017 в 20:27 Поділитися #1344 Опубліковано 31 Липня, 2017 в 20:27 Щойно, AnimaNoir сказано: Вам треба інтернет чи ні?) Звичайно треба) ... Я не пойму що ви пропонуєте? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 05:30 Поділитися #1345 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 05:30 9 часов назад, Oli сказал: Перезавантаж сам Свіч провайдера! Як він може його перезавантажити? Хіба що обрубати живлення на коробку Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AnryABC Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 05:40 Поділитися #1346 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 05:40 Після ремонту через раз почав працювати,сил вже не було,Датагруп-OFF,Київ Стар підключили менше чим за добу,поки робить. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 07:27 Поділитися #1347 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 07:27 12 часов назад, noob_tm сказал: Доброго вечора! Дякую що полагодили інтернет по договору 199576, але у мене ЗНОВУ пропав інтернет...якщо знову проблема у тому, що свіч завис, надіюся, що не прийдется чекати 3 дні як це було минулого разу... Дякую за розуміння. Таке враження, що десь напруга стрибає і свіча плющить. Звернення ваше бачу. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гість Штекер36 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 08:09 Поділитися #1348 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 08:09 AnryABC 100%,після ремонту знову якісь проблеми з Датагрупом(Ютуб ще нормально іде,а Твітч,Дейлімошн,наприклад,неможливо дивитись стало).До блискавки і ремонту після неї все норм було.Чим далі,тим більше хочеться перейти на щось інше.Вибір невеликий але доведеться,чи що. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanjul Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 08:58 Поділитися #1349 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 08:58 sanbOK Доброго дня! Допоможіть ще й мені! Номера Договору біля себе немаю, є рахунок на оплату 94829022. Тричі, за останні днів 5, звертався в техпідтримку. На ранок сьогодні результату немає. Почалося все з дощів/грози, спочатку доводилося вимикати роутер разів 3-5 аби з'явилося з'єднання, після перших дзвінків до тех підтримки за д-ка годин інтернет з'являвся, з позавчорашнього вечора інтернет відсутній. Дякую! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 13:00 Поділитися #1350 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 13:00 3 часа назад, sanjul сказал: sanbOK Доброго дня! Допоможіть ще й мені! Номера Договору біля себе немаю, є рахунок на оплату 94829022. Тричі, за останні днів 5, звертався в техпідтримку. На ранок сьогодні результату немає. Почалося все з дощів/грози, спочатку доводилося вимикати роутер разів 3-5 аби з'явилося з'єднання, після перших дзвінків до тех підтримки за д-ка годин інтернет з'являвся, з позавчорашнього вечора інтернет відсутній. Дякую! Без роутера пробуйте і подивіться чи у кабель у квартирі цілий особливо в районі конектора. Скоріше за все проблема з роутером Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти