Driver Опубліковано 14 Червня, 2013 в 15:02 #851 Опубліковано 14 Червня, 2013 в 15:02 Працює. Поки політ нормальний.
spqr Опубліковано 30 Липня, 2013 в 14:20 #852 Опубліковано 30 Липня, 2013 в 14:20 ДГ працює в таку погодку - 2 2
nickel Опубліковано 30 Липня, 2013 в 17:21 #854 Опубліковано 30 Липня, 2013 в 17:21 В 30.07.2013 в 17:17, Ukrainec сказав: Накаркаєш...Вже... ДПЗ (Ш. Руставелі) без нету. 1
Zevs_Isver Опубліковано 30 Липня, 2013 в 18:13 #855 Опубліковано 30 Липня, 2013 в 18:13 брехняесли я смог это написать - как минимум в одном доме на Руствели естьp.s. о, нужно не забыть пополнится - завтра 31е
nickel Опубліковано 30 Липня, 2013 в 19:55 #856 Опубліковано 30 Липня, 2013 в 19:55 В 30.07.2013 в 18:13, Zevs_Isver сказав: брехняесли я смог это написать - как минимум в одном доме на Руствели естьp.s. о, нужно не забыть пополнится - завтра 31еТочно брехня, проблема виявляєтьс локальна - мабуть підгорів роутер і згоріла мережева на компі. От тобі і Датагруп, кабель пускають в шахті, а між під'їздами по криші скоріше за все. Інших пояснень у мене немає. 1
spqr Опубліковано 30 Липня, 2013 в 21:23 #857 Опубліковано 30 Липня, 2013 в 21:23 В 30.07.2013 в 17:17, Ukrainec сказав: Накаркаєш... так і сталося,з 21:00 тю-тю
Адміністратори kmd Опубліковано 31 Липня, 2013 в 05:25 Адміністратори #858 Опубліковано 31 Липня, 2013 в 05:25 В 30.07.2013 в 19:55, nickel сказав: В 30.07.2013 в 18:13, Zevs_Isver сказав: брехняесли я смог это написать - как минимум в одном доме на Руствели естьp.s. о, нужно не забыть пополнится - завтра 31еТочно брехня, проблема виявляєтьс локальна - мабуть підгорів роутер і згоріла мережева на компі. От тобі і Датагруп, кабель пускають в шахті, а між під'їздами по криші скоріше за все. Інших пояснень у мене немає.Немає у Датагрупа мідних воздушок. Маскимум це оптика. А як правило усе в землі.P.s. Буде важко. Втрати значні, навіть на борді вилетів один з дисків в рейді.
nickel Опубліковано 31 Липня, 2013 в 07:21 #859 Опубліковано 31 Липня, 2013 в 07:21 В 31.07.2013 в 05:25, kmd сказав: Немає у Датагрупа мідних воздушок.А якщо є, то можу вимагати ремонт чи заміну роутера і мережовї карти? Цитата Маскимум це оптика. А як правило усе в землі.Ящик Датагрупа знаходиться в іншому під'їзді, між під'їздами кинули по криші. Хоча на 100% стверджувати не беруся. 1
Адміністратори kmd Опубліковано 31 Липня, 2013 в 07:26 Адміністратори #860 Опубліковано 31 Липня, 2013 в 07:26 Підрядні організцації які будували мережу.Мали прокладати мідні кабеля, або через підвал або через "чердак" а аж ніяк не відкритим способом по криші.
nickel Опубліковано 31 Липня, 2013 в 07:36 #861 Опубліковано 31 Липня, 2013 в 07:36 В 31.07.2013 в 07:26, kmd сказав: Підрядні організцації які будували мережу.Мали прокладати мідні кабеля, або через підвал або через "чердак" а аж ніяк не відкритим способом по криші.Ну а якщо проклали з порушеннями (по криші) і я зможу це довести?П.С. Справа в тому, що весь день і комп і роутер були вимкнені з розетки. Єдиний дріт який не був від'єднаний - датагруповський. 1
Адміністратори kmd Опубліковано 31 Липня, 2013 в 07:57 Адміністратори #862 Опубліковано 31 Липня, 2013 в 07:57 Я звідки знаю, пробуй. Маєш повне право.
Адміністратори kmd Опубліковано 6 Серпня, 2013 в 19:38 Адміністратори #863 Опубліковано 6 Серпня, 2013 в 19:38 Телефонуй 780016
sanbOK Опубліковано 9 Серпня, 2013 в 20:28 #864 Опубліковано 9 Серпня, 2013 в 20:28 В 08.08.2013 в 18:57, ipua сказав: В 06.08.2013 в 19:38, kmd сказав: Телефонуй 780016За цим номером ніхто не бере слухавку. Можливо є інший?780011 в робочий час
ThinkMaster Опубліковано 10 Серпня, 2013 в 06:07 #865 Опубліковано 10 Серпня, 2013 в 06:07 В 06.08.2013 в 19:21, ipua сказав: В Датагруп є така можливість як консервація інтернету на деякий час. Підкажіть чи є можливість здійснити консервацію телефону терміном на пів року і більше. На сайті Датагруп необхідної інформації не знайшов.Телефон законсервувати не можна. Можна тільки розірвати договір, а потім укласти новий з оплатою нового підключення.
LaMeRiLKiN Опубліковано 18 Серпня, 2013 в 06:07 #866 Опубліковано 18 Серпня, 2013 в 06:07 (змінено) Яка у Датагруп щомісячна плата за статичну IP адресу?===знайшов на сайті. 30 грн Змінено 18 Серпня, 2013 в 06:09 користувачем LaMeRiLKiN
Vayderia Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 13:19 #867 Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 13:19 (змінено) Напишу відгук про цю контору. Подавали заявку, щоб підключити інтернет в них. Обіцяли до 5 днів. Вийшло за 15 і це з тим що кожен день під кінець видзвонювали до них. І вкінці просто вивели з себе і довелось сваритись. Дуже часто взагалі слухавку ніхто не піднімає на всі номери яких в них багато... Змінено 11 Вересня, 2013 в 13:21 користувачем Vayderia 1 1
Vadimm Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 15:15 #868 Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 15:15 Цитата Напишу відгук про цю контору. Подавали заявку, щоб підключити інтернет в них. Обіцяли до 5 днів. Вийшло за 15 і це з тим що кожен день під кінець видзвонювали до них. І вкінці просто вивели з себе і довелось сваритись. Дуже часто взагалі слухавку ніхто не піднімає на всі номери яких в них багатоКраще б не підключались, тепер як приспічить щоб вас підтримала їхня технічна підтримка - доведеться 15 днів чекати, сваритись... Якщо вони вже й підключають через пєнь-колоду, то що буде коли вам від них треба буде допомога?
Vayderia Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 17:15 #869 Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 17:15 (змінено) В 11.09.2013 в 15:15, VadimM сказав: Краще б не підключались, тепер як приспічить щоб вас підтримала їхня технічна підтримка - доведеться 15 днів чекати, сваритись... Якщо вони вже й підключають через пєнь-колоду, то що буде коли вам від них треба буде допомога?Ну взагалі-то через 10 хвилин як майстер пішов нет пропав. Подзвонила на тех.підтримку Взяли моє повідомлення на обробку. Через хвилин 15 дзвонить хлопець, не сильно вникаючи каже що направить до нас майстрів. Я не слухаючи його пояснила в чому суть, що там айпі не приймає і інші речі які вони можуть в себе розібрати. Тоді аж почав щось там дивитись і з,явився нет. А якби чекала майстрів то навіть не знаю скільки б днів пройшло))Взагалі дуже напрягає таке ставлення до клієнтів, оскільки зараз в дуже великої частини людей бізнес чи то справи йдуть через нет і відповідно з кожним днем простою втрачаються гроші. А бігати по людях чи кафешках з ноутом смішно. Надіюсь, що такі фірми зрозуміють свої помилки в обслуговуванні та зможуть його покращити.....бо конкуренція не маленька і не складе проблему перейти на іншого оператора. Змінено 11 Вересня, 2013 в 17:20 користувачем Vayderia
energetik79 Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 21:55 #870 Опубліковано 11 Вересня, 2013 в 21:55 Заплачено за 24 Мбіт/с, обіцяли 21-22, більше 18 не бачив
sanbOK Опубліковано 14 Вересня, 2013 в 07:02 #871 Опубліковано 14 Вересня, 2013 в 07:02 В 11.09.2013 в 17:15, Vayderia сказав: В 11.09.2013 в 15:15, VadimM сказав: Краще б не підключались, тепер як приспічить щоб вас підтримала їхня технічна підтримка - доведеться 15 днів чекати, сваритись... Якщо вони вже й підключають через пєнь-колоду, то що буде коли вам від них треба буде допомога? Ну взагалі-то через 10 хвилин як майстер пішов нет пропав. Подзвонила на тех.підтримку Взяли моє повідомлення на обробку. Через хвилин 15 дзвонить хлопець, не сильно вникаючи каже що направить до нас майстрів. Я не слухаючи його пояснила в чому суть, що там айпі не приймає і інші речі які вони можуть в себе розібрати. Тоді аж почав щось там дивитись і з,явився нет. А якби чекала майстрів то навіть не знаю скільки б днів пройшло)) Взагалі дуже напрягає таке ставлення до клієнтів, оскільки зараз в дуже великої частини людей бізнес чи то справи йдуть через нет і відповідно з кожним днем простою втрачаються гроші. А бігати по людях чи кафешках з ноутом смішно. Надіюсь, що такі фірми зрозуміють свої помилки в обслуговуванні та зможуть його покращити.....бо конкуренція не маленька і не складе проблему перейти на іншого оператора. може я Вас ображу, але, якщо у Вас бізнес то варто підключати мінімум інтернет від двох провайдерів або є така штука, як корпорейт підключення правда там ціни не 50 грн в місяць і підтримка зовсім інша. в мене тож ДГ чомусь все працює ...... що я роблю не так? і підключили за 3 дні мож просто погода була льотна я ХЗ
Vayderia Опубліковано 14 Вересня, 2013 в 09:33 #872 Опубліковано 14 Вересня, 2013 в 09:33 OS X USER не образите)В мене не бізнес, а підробіток. Але весь час потребує інтернету, підключати ще одного провайдера немає сенсу.В нас зараз також все добре працює, чому і рада. А незадоволена я була тим, що довго підключали (в нас 15 днів, а не 3 як у Вас).
LaMeRiLKiN Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 08:01 #873 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 08:01 (змінено) вперше після підключення до датагрупа перегрузив вінду. тепер немає інтернету. щоб знов з'явився, то треба зайти на якийсь внутрішній сайт і натиснути шось типу "вхід"? чи після перезагрузки інтернет має бути одразу?пишу з мобільного----%) Бред. Мудохався, прописував гугловські ДНС, поламав бубна, а треба було всьо виключити і включити "Локальное соединение". Змінено 16 Вересня, 2013 в 08:17 користувачем LaMeRiLKiN 1
yurkkkin Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:02 #874 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:02 користуюсь ще з часів фотокома .Притензій взагалі немає .*33 квартал 1
Domik Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 11:42 #875 Опубліковано 17 Вересня, 2013 в 11:42 Змінив комп і тепер не можу підключитись до інтернету. Прописав значення ІР, шлюзу, ДНС-сервера із параметрів підключення старого компа. Дозвонитись в тех. підтримку нереально (((. Якщо хто в курсі що потрібно робити, велике прохання допомогти.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти