Перейти до змісту

Домашній інтернет від Київстар (Beeline)


Рекомендовані повідомлення

Если в течение этого месяца не будет что-то сделано для улучшения качества интернета, (а говорили выше, что на этой неделе должны сделать) люди начнут понемногу отключаться :0084:

Меньше народу больше кислороду(скорости).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 1,2 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Если в течение этого месяца не будет что-то сделано для улучшения качества интернета, (а говорили выше, что на этой неделе должны сделать) люди начнут понемногу отключаться :0084:

Меньше народу больше кислороду(скорости).

Ну і відповідно менше $$$.

А БІ тобто КС цього нелюбить, особливо зараз коли скільки вкладено в мережу, вони всіма можливими способами будуть набирати і втримувати абон. базу.

Для КС репутація це дуже важливо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если в течение этого месяца не будет что-то сделано для улучшения качества интернета, (а говорили выше, что на этой неделе должны сделать) люди начнут понемногу отключаться :0084:

Меньше народу больше кислороду(скорости).

Для КС репутація це дуже важливо.

Согласен. Киевстар будет брать качеством инета и качеством подключений. Последние проверки показали намерения руководства.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

от уявіть собі що пішли на базар - заплатили 50 грн за 1 кг ковбаси

але продавець дає вам тільки 100 грам бо більше немає

і грошей теж не віддає а обіцяє що наступного місяця він вам справді 1 кг продасть ще раз за 50 грн

Нічого не нагадує? :-) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

от уявіть собі що пішли на базар - заплатили 50 грн за 1 кг ковбаси

але продавець дає вам тільки 100 грам бо більше немає

і грошей теж не віддає а обіцяє що наступного місяця він вам справді 1 кг продасть ще раз за 50 грн

Нічого не нагадує? :-) 

Подключение к ОГО! - 1грн, к Datagroup - 1грн, к airbites - 1грн, ещё Визор и Аверс, так что не вижу проблемы в выборе провайдера, если нынешний не устраивает!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Десь в перших постах. Розумні люди писали, така ситуацыя швидко настане :)

Повішати купу грубих кабелів це одне. А побудувати мережу це друге. 1гіг не гумовий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1гіг не гумовий.

Про який 1 гіг йде мова? Канал давно вже не один гіг ;)

Стосовно ж розширення каналу, то виникли на цьому тижні деякі затримки за Києвом. Сказали, що до 20-го все зроблять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повішати купу грубих кабелів це одне. А побудувати мережу це друге. 1гіг не гумовий.

Сеть построена нормально. И я не думаю что у Фотакома больше познаний в постройках сетей нежели у билайна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мда...... останнім часом розумію відгуки з Харкова, Запоріжжя, Дніпра, Львова і т.д. і т.п.про цього оператора....... їх тепер сам дуже розумію, хоча спочатку і не вірив.... Як же добре все починалось........

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як казали люди з "прямими руками" проблеми на стороні абонента. Думаю ну малолі,дійсно десть протупив. Взяв ще один ПК,ноут зніс все повністю,формат хардів,змінив на чисту ОС,ніякого софта,крім драйверів не встановлював. Підключаюсь до інтенету - не конектиться деколи з першого разу. Або блимає "получение сетевого адреса" \ "сетевой кабель не подключен" Тепер на 100 відсотків знаю,що проблема не в мене) Така проблема,на 2х адресах ..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшло дві смс із проханням попвнити рахунок, а до кінця місяця ще 17 днів  :D

в мене на рахунку 82 грн, тобто ще на два місяці, і також смс прийшло. Мабуть, стріляють пальцем в небо, авось на боржника попадуть і його совість замучить.

Аналогічна ситуація з СМС. На рахунку також коштів на два місяці наперед. Дивує ця ситуація. Якщо в базі знайшли мій номер мобільного, то якого ж ... не подивились стан рахунку. Чи це відвертий ПОФІГІЗМ і дійсно пальцем в небо... 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як казали люди з "прямими руками" проблеми на стороні абонента. Думаю ну малолі,дійсно десть протупив. Взяв ще один ПК,ноут зніс все повністю,формат хардів,змінив на чисту ОС,ніякого софта,крім драйверів не встановлював. Підключаюсь до інтенету - не конектиться деколи з першого разу. Або блимає "получение сетевого адреса" \ "сетевой кабель не подключен" Тепер на 100 відсотків знаю,що проблема не в мене) Така проблема,на 2х адресах ..

Позвони на 0800301013, объясни ситуацию и потребуй чтобы прислали ремонтника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як казали люди з "прямими руками" проблеми на стороні абонента. Думаю ну малолі,дійсно десть протупив. Взяв ще один ПК,ноут зніс все повністю,формат хардів,змінив на чисту ОС,ніякого софта,крім драйверів не встановлював. Підключаюсь до інтенету - не конектиться деколи з першого разу. Або блимає "получение сетевого адреса" \ "сетевой кабель не подключен" Тепер на 100 відсотків знаю,що проблема не в мене) Така проблема,на 2х адресах ..

Позвони на 0800301013, объясни ситуацию и потребуй чтобы прислали ремонтника.

Что мне ремонтник сделает?) Кабеля со свитча вытащит? Ночью,или в будни дни утром до вечера - как по маслу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як казали люди з "прямими руками" проблеми на стороні абонента. Думаю ну малолі,дійсно десть протупив. Взяв ще один ПК,ноут зніс все повністю,формат хардів,змінив на чисту ОС,ніякого софта,крім драйверів не встановлював. Підключаюсь до інтенету - не конектиться деколи з першого разу. Або блимає "получение сетевого адреса" \ "сетевой кабель не подключен" Тепер на 100 відсотків знаю,що проблема не в мене) Така проблема,на 2х адресах ..

Позвони на 0800301013, объясни ситуацию и потребуй чтобы прислали ремонтника.

Что мне ремонтник сделает?) Кабеля со свитча вытащит? Ночью,или в будни дни утром до вечера - как по маслу.

Когда пишет что: "сетевой кабель не подключён" или "получение сетевого адреса" и в итоге его не получает, то это может быть проблема следующего характера: выключен свич, плохо обжат кабель, глюки сетевой карты. Но если ты наперёд знаешь что тебе никто не поможет, значит поменяй провайдера.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Когда пишет что: "сетевой кабель не подключён" или "получение сетевого адреса" и в итоге его не получает, то это может быть проблема следующего характера: выключен свич, плохо обжат кабель, глюки сетевой карты. Но если ты наперёд знаешь что тебе никто не поможет, значит поменяй провайдера.

А ми задумаємось над зміною ПО яка проводить підключення абонентів. Навіщо нам ПО яка замість того щоб якісно обжати і правильно прокласти кабель пише клієнту: зміни провайдера. :angry:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Когда пишет что: "сетевой кабель не подключён" или "получение сетевого адреса" и в итоге его не получает, то это может быть проблема следующего характера: выключен свич, плохо обжат кабель, глюки сетевой карты. Но если ты наперёд знаешь что тебе никто не поможет, значит поменяй провайдера.

А ми задумаємось над зміною ПО яка проводить підключення абонентів. Навіщо нам ПО яка замість того щоб якісно обжати і правильно прокласти кабель пише клієнту: зміни провайдера. :angry:

А что такому абону можно посоветовать, если он сам не хочет решать проблему, а сидит на форуме и жалобы катает. И вообще не известно какая ПО его подключала и проблема ли в подключении?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

marikv,правильный абонент,а давай ты прийдешь,проверишь. И если ты докажешь,что проблемы лично у меня - я в долгу не останусь. Но если проблема действительно не с моей стороны - с тебя предпалогается в 2 раза больше,согласен? Прежде чем пишешь - узнай все до конца.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

marikv,правильный абонент,а давай ты прийдешь,проверишь. И если ты докажешь,что проблемы лично у меня - я в долгу не останусь. Но если проблема действительно не с моей стороны - с тебя предпалогается в 2 раза больше,согласен? Прежде чем пишешь - узнай все до конца.

Моё время дорого стоит. Я тебе написал возможные причины неполадок и что надо сделать для их исправления, но ты оказался самым умным и упорно не обращаешь внимания на советы других!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну вот,если ничего не можешь доказать - пожалуйста,не неси чушь.

- Кабель переобжал

- Систему сменил,учитывая формат HDD

- Проблема не только у меня. ( лично у меня,бывает данная проблема в час пик,но редко)

- На тот момент,как проблема была актуальна - кабель переставлялся в 2 ноута + 1 компьютер с 2мя сетевыми.

Подчеркну,что проблема не постоянная. Была всего 2 раза. Но чаще проскакивает проблема с самым подключением. Скрины выше есть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну вот,если ничего не можешь доказать - пожалуйста,не неси чушь.

- Кабель переобжал

- Систему сменил,учитывая формат HDD

- Проблема не только у меня. ( лично у меня,бывает данная проблема в час пик,но редко)

- На тот момент,как проблема была актуальна - кабель переставлялся в 2 ноута + 1 компьютер с 2мя сетевыми.

Подчеркну,что проблема не постоянная. Была всего 2 раза. Но чаще проскакивает пробли ема с самым подключением. Скрины выше есть.

А мне ничего не надо доказывать. Если проблема была всего!!! 2 раза, то отсюда вывод - был выключен свич(возможно из-за перепада напряжения или просто подвис). Я тебе писал выше, что если возникает проблема с подключением надо звонить в сервис и тогда не придётся переустанавливать ОС и устраивать танцы с бубном вокруг компьютеров.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1гіг не гумовий.

Про який 1 гіг йде мова? Канал давно вже не один гіг ;)

Стосовно ж розширення каналу, то виникли на цьому тижні деякі затримки за Києвом. Сказали, що до 20-го все зроблять

А скільки на порту до якого підключений будинок? Нагадаю свіч тіпа des-3526. А сільки будинків підряд підключено один за одним? Чи можливо у Білайна побудована "star" і кожен будинок 1Гігом підключений до центрального комутатора. Так що 10 маньяків покачати з берлоги на швидкості 100Мбіт/с і всі інші відпочивають.

Про зовнішній канал я тут мову не піднімав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Іменно, мова йшла про влючення будинків, а не про зовнішні канали. :)

Глюкає opt82, відповідно проблеми з отриманням ip адреси по DHCP?

Тут варіанта 2. Або у вас 1 DHCP сервер в центрі, тоді все залежить від каналу в центр. Граблі були б у всіх.

Або DHCP в Луцьку, що логічніше. Тоді завантаження каналів на деяких ділянках мережі (вулицях, районах) пояснюють проблеми з отриманням ip адреси.

Якщо l2tp сервер знаходиться в центрі. Завантаження зовнішніх каналів буде впливати на авторизацію.

Усі можливі граблі перераховувати влом.

Бажаю колегам як найшвидше ліквідувати вузькі місця в мережі. І перестати писати в темі дурниці, типу криві руки і переобіжміть кабель.

Технічним спеціалістам які в структурі зв'язку працюють не перший рік, читати не приємно.

markiv:

Сеть построена нормально. И я не думаю что у Фотакома больше познаний в постройках сетей нежели у билайна.

Станом на сьогоднішній день, бачу що у працівників "Фотакома" знань явно більше.

І це не дивно. Те з чим Білайн у Луцьку зіштовхнувся сьогодні, працівники "Фотакома" переварили ще пару років назад. Радує що висновки зроблено.

Чого і вашому керівництву бажаю. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я розумію що датагруп можливо і переварив те все, а от оптику вони ще прокладують??? чи зупинились???

в датагрупа 4 мбіт адсл 800 грн для юр осіб у білайна оптика 240 20 мбіт. Як з такими цінами працювати можна, плюс адсл глюкавить, ну типу пінги великі і всяке таке...

Можливо якщо датагруп би і далі розвивавсь (маю на увазі у сторону центру) була б інша ситуація у Луцьку. І на Білайн би стікі людей не спригнули.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Москва і Рим теж не за 1 день будувалися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Москва і Рим теж не за 1 день будувалися.

гарна фраза, яка підходить і для датагруп і для білайна. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...